Навігація локальною мережею. Поняття про права доступу до ресурсів. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів


Скачати 29.26 Kb.
Назва Навігація локальною мережею. Поняття про права доступу до ресурсів. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів
Дата 30.04.2013
Розмір 29.26 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Географія > Документи


Тема. Навігація локальною мережею. Поняття про права доступу до ресурсів. Спільне використання файлів і папок. Надання доступу до ресурсів. Практична робота №6. Спільне використання ресурсів локальної мережі
Мета: Ввести поняття: віддалений робочий стіл, права доступу до ресурсів, адміністрування локальної мережі. Сформувати вміння використовувати ресурси локальної мережі. Розвивати творчі здібності учнів, практичні навички роботи з ЕОМ, клавіатурою та мишею. Виховувати сучасну людину, яка володіє інформаційною компетенцією.
Тип уроку: Формування і вдосконалення вмінь та навичок

Обладнання й матеріали: Комп’ютерний клас обладнаний в мережу, програмне забезпечення
Після проведення практичної роботи учні повинні:

  • знати основні способи навігації локальною мережею;

  • формулювати основні поняття;

  • набути практичних навичок по роботі з локальною мережею;

  • застосовувати набуті знання при виконанні практичних завдань в середовищі графічної операційної системи, в умовах локальною мережі кабінету.


Завдання до практичної роботи

  1. Розглянути призначення локальної мережі

  2. Виконати практичне заняття засобами локальної мережі та програмного забезпечення в середовищі Windows

  3. Відповісти на теоретичні запитання задані вчителем

Хід уроку
1. Організаційний етап. Актуалізація опорних знань
1. Які ви знаєте середовища передавання даних. ( проводові та безпроводові)

2. Наведіть приклади мережного обладнання. (концентратори, комутатори, мости, маршрутизаоти)

3. Які пристрої називають шлюзами? (Для з'єднання двох мереж або окремих сегментів однієї мережі викори­стовують спеціальні пристрої, які називають шлюзами. Найпоширеніші представники пристроїв цього типу — мости та маршрутизатори.)

4. Чи на серверах встановлюють такі самі операційні системи, як і на персональних комп’ютерах?. (Серверні ОС)Яке ще програмне забезпечення встановлюють на серверах? (Також спеціалізоване ППЗ потрібне для підтримки роботи певної служби або кількох служб)

5. Як зберігаються дані облікового запису користувача в клієнт-серверних мережах? (В одноранговій мережі зберігаються на кожному комп’ютері а у клієнт-серверних програмах зберігаються централізовано)

6. Які дані вводить користувач під час входу в систему? (логін та пароль)

7. Яке основне призначення комп’ютерної мережі? (передача інформації)

8. Що таке обліковий запис користувача? (Обліковий запис користувача – це об’єкт, що містить відомості, необхідні для ідентифікації користувача під час його входу до системи)
2. Оголошення теми та мети заняття


  1. Пояснення нового матеріалу


Розповідь вчителя з елементами запису

План розповіді

  1. Надання ресурсів у спільне мережне користування

  2. Навігація локальною мережею




  1. Отримання завдання на заняття

Повторення правил безпечної роботи за комп’ютерами
Вчитель видає учням завдання на практичну роботу




  1. Виконання практичної роботи

  1. Пояснення учням практичного завдання

  2. Виконання практичного завдання по виконанню дій в середовищі Windows

  3. Відповідь на запитання вчителя у вигляді бесіди




  1. Перевірка результатів

Підсумки роботи та оцінювання вчителем учнів по результатам заняття.


  1. Закінчення практичної роботи

Організація учнів на завершення роботи персональних комп’ютерів та видача завдання на наступне заняття.
8. Підсумки уроку

Перевірити виконання практичного завдання, оцінити учнів
9. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал підручника. Д/з. Література: Завадський І.О. та ін. Інформатика: 9 кл.: Підруч. для загальноосвіт. навч. закл./ І.О. Завадський, І.В. Стеценко, О.М. Левченко. – К.: Видавнича група ВНV, 2009. – 320 с. Розділ 18, ст. 181-186. Дати в зошиті письмові відповіді на теоретичні запитання



Схожі:

Тема: Спільне використання файлів, папок, принтерів, доступ до Інтернету
Навчальна мета: ввести поняття «Права доступу до ресурсів», засвоїти способи спільного використання файлів і папок, спільного використання...
Тема. Використання облікових записів користувачів та груп для захисту...
Формування вмінь і навиків надання обмеженого доступу до окремих папок та кореневого диску флеш-носіїв засобами операційної системи....
Тема. Використання облікових записів користувачів та груп для реалізації...
Формування вмінь і навиків створення облікових записів користувачів та груп і задання для них прав доступу. Систематизація знань...
ВИКОРИСТАННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ЦИФРОВІЙ БІБЛІОТЕЦІ: ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ
У даний час у цій сфері здійснюється перехід від парадигми "надання доступу до ресурсів" до парадигми "надання інформаційних сервісів",...
Про надання послуг доступу до мережі Інтернет та мережі внутрішніх ресурсів

І НФОРМАЦ І ЙНИЙБЮЛЕТЕН Ь
Створення інформаційного освітнього простору пов’язане з постійним оновленням ресурсів та мереж інформацією та можливостями для учнів,...
Правила користування послугою доступу до мережі Inter-DS ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Сторін, порядок та умови укладення Публічного договору про надання Інтернет послуг (далі Договір), порядок та умови підключення,...
Регламент користування Послугою доступу
Сторін, порядок та умови укладення Публічного договору про надання Послуг, порядок та умови підключення, доступу та користування...
Про надання послуг доступу до мережі Інтернет та мережі внутрішніх ресурсів
Суб’єкт підприємницької діяльності Мейнарович Віталій Володимирович названий далі Виконавець, в особі Мейнаровича Віталія Володимировича,...
1. Поняття та типи інформаційних електронних ресурсів
Корпоративний підхід до створення і використання регіональних електронних інформаційних ресурсів 14
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка