|
Скачати 52.01 Kb.
|
Обмеженість виробничих ресурсів і проблема вибору. Закономірності економічної поведінки виробника Варіант 1 1. Позначте, що з вищезазначеного належить до не відтворюваних ресурсів: А Корисні копалини, що споживаються як сировина. Б Засоби виробництва. В Предмети споживання. Г Фауна і флора. 2. Застосування новітніх технологій пояснюється: А Розвитком науково-технічного прогресу. Б Бажанням підприємств збільшити свої доходи. В Обмеженістю наявних виробничих ресурсів, які визначають межу виробництва. Г Всі відповіді вірні. 3. Крива виробничих можливостей ілюструє: А Кількість виробничих ресурсів, що має суспільство. Б Обмеженість ресурсів і безмежність потреб. В Альтернативи виробництва двох товарів при обмежених ресурсах. Г Альтернативи споживання двох товарів при обмежених ресурсах. 4. Після закінчення коледжу Олег Білик може піти працювати оператором персонального комп’ютера у фірму і отримувати заробітну плату 2400 грн. на рік. Може вступити до приватного університету і заплатити за рік навчання 1600 грн. Скільки буде коштувати навчання Олега в університеті у наступному році, якщо він піде вчитись? А 0. Б 1600 грн. В 2400 грн. Г 4000 грн. 5. Так чи ні? А Економічне зростання означає збільшення обсягу виробництва благ та послуг, а крива виробничих можливостей (КВМ) зміщується вправо. Б Якщо економіка знаходиться за кривою виробничих можливостей (КВМ), то вона недостатньо ефективно використовує свої ресурси. 6. Побудуйте криву виробничих можливостей умовної країни за наступними даними:
1.Чи може економіка країни виробити 2 млн. шт. інвестиційних товарів і 15 млн. шт. споживчих товарів? 2. Чи може економіка країни виробити 4 млн. шт. інвестиційних товарів і 3 млн. шт. споживчих товарів? 3. Позначте на графіку КВМ альтернативну вартість виробництва 14 млн. шт. споживчих товарів, 4 млн. шт. інвестиційних товарів. 4. Розрахуйте альтернативну вартість виробництва одної одиниці споживчих товарів при поступовому переході від варіанта А до варіанта Е. 5. Покажіть на графіку, як зміниться положення КВМ, якщо в умовній країні основні фонди з виробництва споживчих товарів зносилися на 50%, що вплинуло на зменшення продуктивності праці у 2 рази. Обмеженість виробничих ресурсів і проблема вибору. Закономірності економічної поведінки виробника Варіант 2 1. До відтворюваних одночасно природою і суспільством виробничих ресурсів належать: А Засоби виробництва. Б Трудові ресурси. В Корисні копалини. Г Фауна і флора. 2. Повна зайнятість ресурсів означає, що: А Підприємства машинобудування працюють на повну потужність. Б У країні відсутнє безробіття. В Виробничі ресурси використовуються економно. Г Всі придатні ресурси використовуються у виробництві. 3. Крива виробничих можливостей визначає: А Певну межу виробництва засобів виробництва за наявних ресурсів. Б Певну межу виробництва засобів виробництва і предметів споживання за наявних ресурсів. В Певну межу виробництва предметів споживання за наявних ресурсів. Г Обсяги виробництва товарі і послуг певним підприємством. 4. Альтернативна вартість плати за навчання Марійки у вищому навчальному закладі для її батьків – це: А Плата за навчання плюс не отримана Марійкою заробітна плата. Б Різниця між не отриманою зарплатою та оплатою за навчання. В Вигоди від найкращого розміщення грошей, які зараз ідуть на оплату навчання. Г Повна вартість навчання: оплата батьків та кошти із держбюджету. 5. Так чи ні? А Економіка не є ефективною за умов повної зайнятості, якщо суспільство не може збільшити виробництво одного товару без зменшення виробництва іншого. Б Проблема вибору – це необхідність вибирати, яким чином використовувати обмежені ресурси для досягнення поставлених цілей. 6. Побудуйте криву виробничих можливостей умовної країни за наступними даними:
1. Чи може економіка країни виробити 5 тис. шт. гелікоптерів і 22 млн. шт. кавоварок? 2. Чи може економіка країни виробити 6 тис. шт. гелікоптерів і 7 млн. шт. кавоварок? 3. Позначте на графіку КВМ альтернативну вартість виробництва 2 тис. шт. гелікоптерів, 12 млн. шт. кавоварок. 4. Розрахуйте альтернативну вартість виробництва одної кавоварки при поступовому переході від варіанта А до варіанта Д. 5. Покажіть на графіку, як зміниться положення КВМ, якщо впровадження новітніх технологій в галузі виробництва гелікоптерів призведе до підвищення продуктивності праці в 1,5 раз. Література
|
Що і для чого вивчає економіка, її місце серед інших наук. Обмеженість... МЕТА: Показати основні особливості предмета «Основи економіки»; розкрити суть обмеженості ресурсів і безмежності потреб. Показати... |
Предмет і метод економічної теорії Основною метою вивчення економічної теорії є формування системи знань про економічні відносини як суспільну форму виробництва, проблеми... |
Урок вивчення нового матеріалу. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ Нагадати... Раціональний виробник. Прояви обмеженості виробничих ресурсів, відтворювані та невідтворювані ресурси. Виробничі можливості. Альтернативні... |
ЛЕКЦІЯ 2 ЗМІСТ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУСПІЛЬСТВА Й ПРОБЛЕМА ЕКОНОМІЧНОГО ВИБОРУ Кожне людське суспільство стикається і намагається розв”язувати три основні проблеми організації економіки |
Тема: Поняття міжнародних економічних відносин і міжнародного економічного права Свобода вибору економічної і соціальної системи, суверенні права держав щодо їх природних ресурсів |
ПЛАН 2 Вступ 3 1 Теоретичні основи підвищення використання виробничих... Чинники підвищення ефективності використання виробничих та трудових ресурсів підприємства 13 |
Закономірності прояву та вплив на людину шкідливих та небезпечних... Дисципліна “Основи охорони праці” виявляє і вивчає виробничі небезпечні і шкідливі фактори та розробляє засоби їх відвертання або... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ХАРКІВСЬКИЙ... Стьюдента, Фішера. Поняття про виробничу функцію та функції виробничих витрат. Виробнича функція Кобба-Дугласа, її характеристики... |
“Економічна ефективність використання виробничих та трудових ресурсів... ... |
Предмет, завдання економічної науки та її місце серед інших наук Варіант 1 Доповніть наведене визначення економічної науки: Економічна наука вивчає, як створюються і |