Обмеженість виробничих ресурсів і проблема вибору. Закономірності економічної поведінки виробника Варіант 1


Скачати 52.01 Kb.
Назва Обмеженість виробничих ресурсів і проблема вибору. Закономірності економічної поведінки виробника Варіант 1
Дата 15.04.2013
Розмір 52.01 Kb.
Тип Закон
bibl.com.ua > Географія > Закон
Обмеженість виробничих ресурсів і проблема вибору.

Закономірності економічної поведінки виробника
Варіант 1
1. Позначте, що з вищезазначеного належить до не відтворюваних ресурсів:

А Корисні копалини, що споживаються як сировина.

Б Засоби виробництва.

В Предмети споживання.

Г Фауна і флора.

2. Застосування новітніх технологій пояснюється:

А Розвитком науково-технічного прогресу.

Б Бажанням підприємств збільшити свої доходи.

В Обмеженістю наявних виробничих ресурсів, які визначають межу виробництва.

Г Всі відповіді вірні.

3. Крива виробничих можливостей ілюструє:

А Кількість виробничих ресурсів, що має суспільство.

Б Обмеженість ресурсів і безмежність потреб.

В Альтернативи виробництва двох товарів при обмежених ресурсах.

Г Альтернативи споживання двох товарів при обмежених ресурсах.

4. Після закінчення коледжу Олег Білик може піти працювати оператором персонального

комп’ютера у фірму і отримувати заробітну плату 2400 грн. на рік. Може вступити до

приватного університету і заплатити за рік навчання 1600 грн. Скільки буде коштувати

навчання Олега в університеті у наступному році, якщо він піде вчитись?

А 0.

Б 1600 грн.

В 2400 грн.

Г 4000 грн.

5. Так чи ні?

А Економічне зростання означає збільшення обсягу виробництва благ та послуг, а

крива виробничих можливостей (КВМ) зміщується вправо.

Б Якщо економіка знаходиться за кривою виробничих можливостей (КВМ), то вона

недостатньо ефективно використовує свої ресурси.
6. Побудуйте криву виробничих можливостей умовної країни за наступними даними:


Вид продукції

А

Б

В

Г

Д

Е

Інвестиційні товари, млн. шт.

0

1

2

3

4

5

Споживчі товари, млн. шт.

15

14

12

9

5

0


1.Чи може економіка країни виробити 2 млн. шт. інвестиційних товарів і 15 млн. шт.

споживчих товарів?

2. Чи може економіка країни виробити 4 млн. шт. інвестиційних товарів і 3 млн. шт.

споживчих товарів?

3. Позначте на графіку КВМ альтернативну вартість виробництва 14 млн. шт. споживчих

товарів, 4 млн. шт. інвестиційних товарів.

4. Розрахуйте альтернативну вартість виробництва одної одиниці споживчих товарів при

поступовому переході від варіанта А до варіанта Е.

5. Покажіть на графіку, як зміниться положення КВМ, якщо в умовній країні основні

фонди з виробництва споживчих товарів зносилися на 50%, що вплинуло на зменшення

продуктивності праці у 2 рази.
Обмеженість виробничих ресурсів і проблема вибору.

Закономірності економічної поведінки виробника
Варіант 2
1. До відтворюваних одночасно природою і суспільством виробничих ресурсів належать:

А Засоби виробництва.

Б Трудові ресурси.

В Корисні копалини.

Г Фауна і флора.

2. Повна зайнятість ресурсів означає, що:

А Підприємства машинобудування працюють на повну потужність.

Б У країні відсутнє безробіття.

В Виробничі ресурси використовуються економно.

Г Всі придатні ресурси використовуються у виробництві.

3. Крива виробничих можливостей визначає:

А Певну межу виробництва засобів виробництва за наявних ресурсів.

Б Певну межу виробництва засобів виробництва і предметів споживання за наявних

ресурсів.

В Певну межу виробництва предметів споживання за наявних ресурсів.

Г Обсяги виробництва товарі і послуг певним підприємством.

4. Альтернативна вартість плати за навчання Марійки у вищому навчальному закладі для

її батьків – це:

А Плата за навчання плюс не отримана Марійкою заробітна плата.

Б Різниця між не отриманою зарплатою та оплатою за навчання.

В Вигоди від найкращого розміщення грошей, які зараз ідуть на оплату навчання.

Г Повна вартість навчання: оплата батьків та кошти із держбюджету.

5. Так чи ні?

А Економіка не є ефективною за умов повної зайнятості, якщо суспільство не може

збільшити виробництво одного товару без зменшення виробництва іншого.

Б Проблема вибору – це необхідність вибирати, яким чином використовувати

обмежені ресурси для досягнення поставлених цілей.
6. Побудуйте криву виробничих можливостей умовної країни за наступними даними:


Вид продукції

А

Б

В

Г

Д

Гелікоптери, тис. шт.

0

2

4

6

8

Кавоварки, млн. шт.

30

27

21

12

0


1. Чи може економіка країни виробити 5 тис. шт. гелікоптерів і 22 млн. шт. кавоварок?

2. Чи може економіка країни виробити 6 тис. шт. гелікоптерів і 7 млн. шт. кавоварок?

3. Позначте на графіку КВМ альтернативну вартість виробництва 2 тис. шт. гелікоптерів,

12 млн. шт. кавоварок.

4. Розрахуйте альтернативну вартість виробництва одної кавоварки при поступовому

переході від варіанта А до варіанта Д.

5. Покажіть на графіку, як зміниться положення КВМ, якщо впровадження новітніх

технологій в галузі виробництва гелікоптерів призведе до підвищення продуктивності

праці в 1,5 раз.
Література


  1. Бондарєва Н. Ф. Економіка. 10 клас. – Х.: Основа, 2009. – 128 с.




  1. Горленко О. Г. Збірник задач з економіки: Навчальний посібник для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням економіки . – Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2001. – 168 с.




  1. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з економіки / Тимченко І. Є., Крупська Л. П., Латер Ю. С., Чорна Т. І., Ящишина І. В. – Вид. 2, перероб. і доп. – Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2003. – 136 с.




  1. Калінська А. В. Збірник навчальних та контрольних тестів і завдань з економіки. К.: ЛВК, 2007. – 132с.




  1. Климюк І. І. Конспект лекцій з економіки для учнів старших класів. - Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2005. - 164 с.



  1. Латер Ю. С., Ящишина І. В. Робочий зошит із загальної економіки. Частина I. - Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2004. – 96 с.




  1. Основи економіки. Тренувальні тести. Завдання, відповіді, методичні рекомендації / О. І. Грінченко, О. В. Бутко, А. П. Постільна та ін.. – Х.: Основа, 2008. – 223 с.

Схожі:

Що і для чого вивчає економіка, її місце серед інших наук. Обмеженість...
МЕТА: Показати основні особливості предмета «Основи економіки»; розкрити суть обмеженості ресурсів і безмежності потреб. Показати...
Предмет і метод економічної теорії
Основною метою вивчення економічної теорії є формування системи знань про економічні відносини як суспільну форму виробництва, проблеми...
Урок вивчення нового матеріалу. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ Нагадати...
Раціональний виробник. Прояви обмеженості виробничих ресурсів, відтворювані та невідтворювані ресурси. Виробничі можливості. Альтернативні...
ЛЕКЦІЯ 2 ЗМІСТ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СУСПІЛЬСТВА Й ПРОБЛЕМА ЕКОНОМІЧНОГО ВИБОРУ
Кожне людське суспільство стикається і намагається розв”язувати три основні проблеми організації економіки
Тема: Поняття міжнародних економічних відносин і міжнародного економічного права
Свобода вибору економічної і соціальної системи, суверенні права держав щодо їх природних ресурсів
ПЛАН 2 Вступ 3 1 Теоретичні основи підвищення використання виробничих...
Чинники підвищення ефективності використання виробничих та трудових ресурсів підприємства 13
Закономірності прояву та вплив на людину шкідливих та небезпечних...
Дисципліна “Основи охорони праці” виявляє і вивчає виробничі небезпечні і шкідливі фактори та розробляє засоби їх відвертання або...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ХАРКІВСЬКИЙ...
Стьюдента, Фішера. Поняття про виробничу функцію та функції виробничих витрат. Виробнича функція Кобба-Дугласа, її характеристики...
“Економічна ефективність використання виробничих та трудових ресурсів...
...
Предмет, завдання економічної науки та її місце серед інших наук Варіант 1
Доповніть наведене визначення економічної науки: Економічна наука вивчає, як створюються і
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка