|
Скачати 462.08 Kb.
|
ВАРІАТИВНІ МОДУЛІ 5-6 КЛАСИ Раїлко Л.К., СЗШ № 285, м. Київ Варіативний модуль Технологія виготовлення м’якої іграшки (5-6 клас) Пояснювальна записка Зміст модуля передбачає ознайомлення учнів з одним із найдавніших видів декоративно – прикладного мистецтва - іграшкою. Для виготовлення м’якої іграшки використовують залишки тканин, хутра, шкіри, фетру, клейонки та інших недорогих матеріалів. Для оздоблення виробів завжди є різні ґудзики, намистинки, бісер тощо. Для виготовлення іграшок варто заготувати відповідні шаблони, на основі яких можна змоделювати кілька іграшок. Особливо цікавими виглядають вироби, де учні фантазують та оздобляють іграшку на свій смак. Це сприяє розвитку творчих здібностей учнів. Виготовляти м’яку іграшку можна як ручним так і машинним способом. Під час виготовлення м’якої іграшки можна відпрацювати шви, які вивчаються в обов’язковій частині програми. Під час виконання робіт необхідно приділяти увагу організації робочого місця, правилам безпечної праці, санітарно-гігієнічним вимогам. Тематичний план
Програма
Орієнтовний перелік об’єктів праці М’які іграшки (плоскі, об’ємні). Інструменти, обладнання та пристосування
Матеріали Картон, тканина : (бавовняна, вовняна, фліс, вельвет, велюр, плюш, хутро, шкіра) гладко фарбована, з різними малюнками, ґудзики, бісер, намисто, дріт тощо. Література 1.Соколова Ю. АП, Сидорович Ю.А. «Мягкая игрушка» . - Сант-Петербург, «2000. -Літера. - 205 с. 2.Чурзина Н.О. -:«Мягкая игрушка.Шаг за шагом» 2007 - Сант-Петербург, 32с. 3.Чурзина Н.О. - «Мягкая игрушка. Веселий зоопарк». Сант-Питербург , 32с. 4. Упорядник Шушуріна Л.О.- «Для дома для семьи» К. 1981., 120 с. Боринець Н.І., ІППО КУ ім. Бориса Грінченка Варіативний модуль Технологія вирощування рослин (квітів) та догляд за ними (5-6 клас) Пояснювальна записка Зміст модуля передбачає ознайомлення учнів 5-6 класів з технологією вирощування рослин (квітів) та догляду за ними. Нас оточують квіти в приміщеннях, на клумбах, квітниках, присадибних ділянках. Вони приносять радісні відчуття, якщо правильно дібрані за розташуванням, видами, кольором, терміном цвітіння тощо. Неабияку роль відіграє і форма клумби, квітника, посудини, де ростуть квіти. Вивчати з учнями технологію вирощування та догляду за квітами треба враховуючи можливості навчального закладу. Це можуть бути або квітники, або клумби, або озеленення приміщення (школи, навчальної майстерні). Не виключений варіант вирощування та догляду за квітами біля місцевих пам’ятників тощо. Добираючи квіти для вирощування варто враховувати не тільки сучасні види квітів, а й особливості свого регіону. У розділі «Проектування і вирощування квітів) учні мають можливість розробити варіанти озеленення приміщення, клумб, квітників (за вибором учителя). Під час виконання робіт необхідно приділяти увагу правилам безпечної праці, організації робочого місця та санітарно-гігієнічним вимогам під час виконання робіт із грунтом. Тематичний план
Програма
Орієнтовний перелік об’єктів праці Вирощування та догляд за квітами на клумбах, квітниках, рабатках, альпійських гірках, присадибних ділянках, парках, в приміщеннях тощо. Інструменти Шнур, лопата, граблі, сапа, лопатка. Матеріали Насіння квітів, посадковий матеріал, засоби догляду за квітами. Боринець Н.І., ІППО КУ імені Бориса Грінченка Варіативний модуль Технологія догляду за тваринами (5-6 клас) Пояснювальна записка Зміст модуля передбачає ознайомлення учнів з технологією догляду за тваринами. Цей модуль може вивчатись у тих навчальних закладах, які мають відповідну матеріальну базу (кролеферму тощо). Учні знайомляться із різними видами тварин (кролі, кури, гуси, качки, індики), їх породами, особливостями утримання та годівлі. Особливу увагу треба звертати на особисту гігієну, правила безпечної праці під час роботи (за необхідності) з тваринами. Тематичний план
Програма
Орієнтовний перелік об’єктів праці кролі, кури, індики, качки, гуси (за вибором) Інвентар для догляду за тваринами. Боринець Н.І., ІППО КУ ім. Бориса Грінченка Варіативний модуль Технологія виготовлення народної ляльки (5-6 клас) Пояснювальна записка Зміст модуля передбачає ознайомлення учнів 5-6 класів з технологією виготовлення народної ляльки – традиційним уподобанням малих і великих українців. Крім того, учні ознайомляться із обрядово-магічними функціями народних ляльок, типами хатніх ляльок. Технології виготовлення запропонованих ляльок доступні для учнів 5-6 класів. Для роботи можна використовувати доступні матеріали (залишки тканини, шкіри, нитки, пряжа, природні матеріали тощо). Для освоєння технології виготовлення ляльок не варто добирати складні технології. Особливе значення для кожного «творця» ляльки має її одяг, оздоблення. Вдало виконана лялька буде мати для учнів 5-6 класів практичне застосування (як іграшка, оберіг, сувенір тощо). Під час виконання робіт необхідно приділяти увагу правилам безпечної праці, організації робочого місця та санітарно-гігієнічним вимогам. |
Класи неорганічних сполук. Оксиди. (8 кл.) Класи 1 варіант Вкажіть клас речовин, який утворюється під час взаємодії води з оксидами активних металів |
Програми з біології та екології Біологія. 7-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія. 7-11 класи. – К.: Перун, 2005 |
5-7 класи Навчання математики в 5-7-х Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5-12 класи” видавництва “Перун”, Київ, 2005р та у науково-методичному... |
Науково-аналітичний центр управління Предметні факультативи. Профільні класи. Класи з поглибленим вив-ченням біології. Курси за вибором: екологія, економіка, інформатика.... |
ТИЖДЕНЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ Гра лото “Найкращий знавець англійської мови”. (1-4 класи) І поверх (10: 35) (5-11 класи) ІІ поверх (11: 45) ( ШереметаТ. А., Балик... |
БІОЛОГІЯ програма зовнішнього незалежного оцінювання Програму зовнішнього незалежного оцінювання з біології розроблено на основі чинних програм для загальноосвітніх навчальних закладів:... |
Програма зовнішнього незалежного оцінювання з біології Програму зовнішнього незалежного оцінювання з біології розроблено на основі чинних програм для загальноосвітніх навчальних закладів:... |
Програма зовнішнього незалежного оцінювання з біології Програму зовнішнього незалежного оцінювання з біології 2012 розроблено на основі чинних програм для загальноосвітніх навчальних закладів:... |
Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми... Тести розраховані для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів з предмету «Музика» 1-4 класи та «Музичне мистецтво»... |
Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми... Тести розраховані для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів з предмету «Музика» 1-4 класи та «Музичне мистецтво»... |