|
Скачати 26.67 Kb.
|
«Оцінка потенціалу випускників середньої школи як ресурсу модернізаційних процесів» Оцінка результатів навчально-виховної діяльності6 Січень 2012 р. Випускники переважно задоволені результатами навчання та рівнем отриманих навичок і знань, вважають себе достатньо підготовленими для вирішення життєвих завдань. Так,рівень навчальної підготовки з усіх предметів становить 3,957 бала за п’ятибальною шкалою, що відповідає варіанту оцінки «скоріше задоволений». Найменше задоволені учні підготовкою з фізики (3,61), хімії (3,67) та іноземної мови (3,73). Нижче чотирьох балів оцінена підготовка з математики та астрономії. Рівень здобутих у школі навичок та вмінь випускників за п’ятибальною шкалою дорівнює 4,151 бала, що відповідає варіанту оцінки «вище середнього». Найвище оцінюються комунікативні навички (4,41), найнижче – уміння розв’язувати наукові та науково-практичні проблеми (3,47). Професійний вибір Більшість випускників вже зорієнтована на конкретний професійний вибір таотримання вищої освіти (майже 90%). Не визначилися ще 6,8% одинадцятикласників.Перевагу робітничим професіям, роботі у сільському господарстві та у сфері обслуговування надали лише 2,6% респондентів. Пріоритетним для 24,6% випускників є спеціалізація у сфері природничих та точних наук (математика, інформатика, фізика, хімія, біологія, медицина). В соціально-політичному напрямі (економіка, соціологія, право, соціальна психологія, історія) планують у подальшому спеціалізуватися 16,3%. На гуманітарні дисципліни (філософія, філологія, релігієзнавство, антропологія, педагогіка) зорієнтовано 14% опитаних. У сферу бізнесу та менеджменту планує піти 11,2%, на творчі професії (журналіст, митець, музикант) зорієнтовано 10,2% одинадцятикласників, а на інженерні спеціальності – усього 6,8%. Військовими хотіли б стати 4,4%, професійно займатися спортом 2,9%. Вплив на професійний вибір випускників мали батьки (82,2 %) та вчителі (51,8%). Серед інших агентів впливу – Інтернет (44,9%), друзі (32,7%), інформація ЗМІ (28,7%). Головним чинником професійного вибору для випускників є бажання самореалізації. На власні здібності і прагнення їх реалізувати покладаються 77 відсотків. На другому місці знаходиться рівень оплати праці та перспективи кар’єрного зростанні в обраній професії (40%). На третьому місці – престиж обраної професії (27,7%) та фінансові можливості батьків (28%). Чверть випускників зазначає, що у своєму виборі керуватиметься бажанням принести користь людям. Життєві плани та цінність орієнтації Пріоритетним у дорослому житті випускники вважають створення сім’ї (58,9%) та можливість займатися улюбленою справою (43,8%). Отримання гарної освіти планують 39,9, зробити кар’єру в суспільно-політичній або бізнесовій сфері налаштовано 31,2 відсотка. Суто матеріальні інтереси – досягти високого рівня матеріального забезпечення (мати гарну квартиру, автомобіль) – визначають плани лише п’ятої частини опитаних. Попри загальний високий рівень еміграційних очікувань молоді, більшість випускників налаштовані на реалізацію своїх планів у власній країні. Виїхати жити та працювати за кордон планують лише 11,9 % опитаних. На жаль, випускники великою мірою пов’язують досягнення життєвого успіху не з власними зусиллями, а з дією зовнішніх чинників. Наявність впливових родичів в уявленнях випускників важливіша ніж високий інтелект (43,6 проти 41,5%). Гарна освіта важлива тією ж мірою, як і батьки (по 35,5%), а уміння іноді йти в обхід закону (36,5%) значно вагоміше, ніж чесність і принциповість (19,3%). |
Оцінка здійснюється за середнім арифметичним суми рейтингів конкретного... ... |
Оцінка результатів діяльності м. Бердянськ за I півріччя 2013 року Департаментом економічного розвитку і торгівлі Запорізької обласної державної адміністрації проведено оцінку результатів діяльності... |
Таблиця Рейтинг діяльності районних державних адміністрацій за підсумками І кварталу 2013 року Оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій Запорізької області |
Використання WEB-ресурсів у навчально-виховному процесі Базовими платформами для створення ЄОІП є прорама «Курс: Школа», освітній портал «Мої знання», портал «Класна оцінка», дистанційні... |
Програма інформаційно-психологічного тренінгу Конструктивне й безконфліктне спілкування Раду школи. Загальна оцінка діяльності представників асоціацій батьківських громад багато в чому визначається й їх навичками побудови... |
Матеріали до заліку з німецької мови Ваших знань. Ви маєте отримати оцінку, яка разом з підсумковою рейтинговою оцінкою за семестр не може бути нижчою за 3,3 або 4,3... |
Судова риторика Аналіз і оцінка зібраних у справі доказів є дуже важливою частиною обвинувальної промови. В цій частині необхідно довести саму подію... |
Динамічний розвиток ринкових процесів на Україні вимагає переорієнтації... В сучасних вітчизняних публікаціях і виданнях питання сутності потенціалу, його структуризації, механізму формування та оцінки залишаються... |
Полтавський національний педагогічний УНІВЕРСИТЕТ імені В. Г. КОРОЛЕНКА... Для характеристики ефективності роботи з охорони праці використовують наступні показники |
Про підсумки рейтингу ПТНЗ «Про рейтинг ПТНЗ області за результатами діяльності у 2008 році», враховуючи показники діяльності ПТНЗ з адміністративно-господарської,... |