«Оцінка потенціалу випускників середньої школи як ресурсу модернізаційних процесів» Оцінка результатів навчально-виховної діяльності


Скачати 26.67 Kb.
Назва «Оцінка потенціалу випускників середньої школи як ресурсу модернізаційних процесів» Оцінка результатів навчально-виховної діяльності
Дата 13.04.2013
Розмір 26.67 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи

«Оцінка потенціалу випускників середньої школи як ресурсу модернізаційних процесів» Оцінка результатів навчально-виховної діяльності


6 Січень 2012 р.

Випускники переважно задоволені результатами навчання та рівнем отриманих навичок і знань, вважають себе достатньо підготовленими для вирішення життєвих завдань.

Так,рівень навчальної підготовки з усіх предметів становить 3,957 бала за п’ятибальною шкалою, що відповідає варіанту оцінки «скоріше задоволений». Найменше задоволені учні підготовкою з фізики (3,61), хімії (3,67) та іноземної мови (3,73). Нижче чотирьох балів оцінена підготовка з математики та астрономії.

Рівень здобутих у школі навичок та вмінь випускників за п’ятибальною шкалою дорівнює 4,151 бала, що відповідає варіанту оцінки «вище середнього». Найвище оцінюються комунікативні навички (4,41), найнижче – уміння розв’язувати наукові та науково-практичні проблеми (3,47).

Професійний вибір

Більшість випускників вже зорієнтована на конкретний професійний вибір таотримання вищої освіти (майже 90%). Не визначилися ще 6,8% одинадцятикласників.Перевагу робітничим професіям, роботі у сільському господарстві та у сфері обслуговування надали лише 2,6% респондентів.

Пріоритетним для 24,6% випускників є спеціалізація у сфері природничих та точних наук (математика, інформатика, фізика, хімія, біологія, медицина). В соціально-політичному напрямі (економіка, соціологія, право, соціальна психологія, історія) планують у подальшому спеціалізуватися 16,3%. На гуманітарні дисципліни (філософія, філологія, релігієзнавство, антропологія, педагогіка) зорієнтовано 14% опитаних. У сферу бізнесу та менеджменту планує піти 11,2%, на творчі професії (журналіст, митець, музикант) зорієнтовано 10,2% одинадцятикласників, а на інженерні спеціальності – усього 6,8%. Військовими хотіли б стати 4,4%, професійно займатися спортом 2,9%.

Вплив на професійний вибір випускників мали батьки (82,2 %) та вчителі (51,8%). Серед інших агентів впливу – Інтернет (44,9%), друзі (32,7%), інформація ЗМІ (28,7%).

Головним чинником професійного вибору для випускників є бажання самореалізації. На власні здібності і прагнення їх реалізувати покладаються 77 відсотків. На другому місці знаходиться рівень оплати праці та перспективи кар’єрного зростанні в обраній професії (40%). На третьому місці – престиж обраної професії (27,7%) та фінансові можливості батьків (28%). Чверть випускників зазначає, що у своєму виборі керуватиметься бажанням принести користь людям.

Життєві плани та цінність орієнтації

Пріоритетним у дорослому житті випускники вважають створення сім’ї (58,9%) та можливість займатися улюбленою справою (43,8%). Отримання гарної освіти планують 39,9, зробити кар’єру в суспільно-політичній або бізнесовій сфері налаштовано 31,2 відсотка. Суто матеріальні інтереси – досягти високого рівня матеріального забезпечення (мати гарну квартиру, автомобіль)  –  визначають плани лише п’ятої частини опитаних.

Попри загальний високий рівень еміграційних очікувань молоді, більшість випускників налаштовані на реалізацію своїх планів у власній країні. Виїхати жити та працювати за кордон планують лише 11,9 % опитаних.

На жаль, випускники великою мірою пов’язують досягнення життєвого успіху не з власними зусиллями, а з дією зовнішніх чинників. Наявність впливових родичів  в уявленнях випускників важливіша ніж високий інтелект (43,6 проти 41,5%). Гарна освіта важлива тією ж мірою, як і батьки (по 35,5%), а уміння іноді йти в обхід закону (36,5%) значно вагоміше, ніж чесність і принциповість (19,3%).

Схожі:

Оцінка здійснюється за середнім арифметичним суми рейтингів конкретного...
...
Оцінка результатів діяльності м. Бердянськ за I півріччя 2013 року
Департаментом економічного розвитку і торгівлі Запорізької обласної державної адміністрації проведено оцінку результатів діяльності...
Таблиця Рейтинг діяльності районних державних адміністрацій за підсумками І кварталу 2013 року
Оцінка результатів діяльності районних державних адміністрацій Запорізької області
Використання WEB-ресурсів у навчально-виховному процесі
Базовими платформами для створення ЄОІП є прорама «Курс: Школа», освітній портал «Мої знання», портал «Класна оцінка», дистанційні...
Програма інформаційно-психологічного тренінгу Конструктивне й безконфліктне спілкування
Раду школи. Загальна оцінка діяльності представників асоціацій батьківських громад багато в чому визначається й їх навичками побудови...
Матеріали до заліку з німецької мови
Ваших знань. Ви маєте отримати оцінку, яка разом з підсумковою рейтинговою оцінкою за семестр не може бути нижчою за 3,3 або 4,3...
Судова риторика
Аналіз і оцінка зібраних у справі доказів є дуже важливою частиною обвинувальної промови. В цій ча­стині необхідно довести саму подію...
Динамічний розвиток ринкових процесів на Україні вимагає переорієнтації...
В сучасних вітчизняних публікаціях і виданнях питання сутності потенціалу, його структуризації, механізму формування та оцінки залишаються...
Полтавський національний педагогічний УНІВЕРСИТЕТ імені В. Г. КОРОЛЕНКА...
Для характеристики ефективності роботи з охорони праці використовують наступні показники
Про підсумки рейтингу ПТНЗ
«Про рейтинг ПТНЗ області за результатами діяльності у 2008 році», враховуючи показники діяльності ПТНЗ з адміністративно-господарської,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка