|
Скачати 50.49 Kb.
|
9 кл. Тема. Ступінь окиснення. Окисно-відновні реакції. Варіант № 1
а) окиснювальними; б) окисно-відновними; в) відновними.
3. У СО2 атом С може проявляти властивості: а) тільки відновника; б) окисника та відновника; в) тільки окисника. 4. Ва у схемі Ва0 – 2е → Ва+2 є: а) відновником; б) окисником. 5. Визначте можливі ступені окиснення Стануму: а) +6; б) +2; в) –4; г) –2; д) +4; е) +1. 6. Визначте окисно-відновне рівняння: а) SnO2 + K2O → K2SnO4 ; б) N2 + 3H2 → 2NH3 ; в ) 2CO + O2 →2CO2. 7. Розмістіть формули у порядку зростання ступенів окиснення атома Сульфура: а) К2SO3; б) H2S; в) SO3; г) S8 . 8. Запишіть структурну формулу речовини: а) ВаО; б) К2S. 9. Урівняйте рівняння методом електронного балансу: Al + HJ → AlJ3 + H2. 9 кл. Тема. Ступінь окиснення. Окисно-відновні реакції. Варіант № 2
а) окиснювальними; б) окисно-відновними; в) не окисно-відновними. 2. Ступінь окиснення Флуору: а) +4; б) +7; в) -2; г) -1. 3. У СH4 атом С може проявляти властивості: а) тільки відновника; б) окисника та відновника; в) тільки окисника. 4. S у схемі S0 + 2е → S –2 є: а) відновником; б) окисником. 5. Можливі ступені окиснення Fe: а) -2; б) +3; в) +1; г) +2; д) +5. 6. Визначте окисно-відновне рівняння: а) 2SO2 + O2 → 2SO3 ; б) N2О5 + H2О → 2НNО3 ; в ) FeO + CO → Fe + CO2. 7. Розмістіть формули у порядку зростання ступенів окиснення атома Фосфору: а) P2O3; б) H3PO4; в) PH3; г) P4. 8. Запишіть структурну формулу речовини: а) В2О3; б) CaS. 9. Урівняйте рівняння методом електронного балансу: ZnS + O2 → ZnO + SO2 9 кл. Тема. Ступінь окиснення. Окисно-відновні реакції. Варіант № 3
а) валентністю; б) зарядом; в) ступенем окиснення.
3. У MnО2 атом Mn може проявляти властивості: а) тільки відновника; б) окисника та відновника; в) тільки окисника. 4. Cl у схемі Cl-1 - 6е → Cl+5 є: а) відновником; б) окисником. 5. Можливі ступені окиснення Сульфура: а) -2; б) +6; в) +1; г) +3; д) +4. 6. Визначте окисно-відновне рівняння: а) SO2 + Н2O → Н2SO3 ; б) Br2 + H2 → 2НBr ; в ) 3Mg +2H3PO4 → Mg3(PO4)2 + 3H2 7. Розмістіть формули у порядку зростання ступенів окиснення атома Брому: а) КBrO3; б) Br2; в) Br2O7; г) HBr . 8. Запишіть структурну формулу речовини: а) SO2; б) ZnF2 9. Урівняйте рівняння методом електронного балансу: Cu2O + H2 → Cu + H2O 9 кл. Тема. Ступінь окиснення. Окисно-відновні реакції. Варіант № 4 1. Здатність атома утворювати певну кількість зв’язків називається: а) ступенем окиснення; б) валентністю; в) зарядом. 2. Ступінь окиснення Гідрогену з металами: а) +7; б) -1; в) +2; г) +1. 3. У Р2О5 атом Р може проявляти властивості: а) тільки відновника; б) окисника та відновника; в) тільки окисника. 4. С у схемі С+4 + 2е → С+2 є: а) відновником; б) окисником. 5. Можливі ступені окиснення Купруму: а) +2; б) +3; в) +1; г) -2; д) +5. 6. Визначте окисно-відновне рівняння: а) SO2 + SrO → SrSO3 ; б) 2NО2 + H2O → HNO2 +НNО3 ; в ) WO3 + H2 → W + H2O. 7. Розмістіть формули у порядку зростання ступенів окиснення атома Нітрогену: а) КNO3; б) N2O4; в) N2O; г) NH3 . 8. Запишіть структурну формулу речовини: а) Na2S; б) AlP. 9. Урівняйте рівняння методом електронного балансу: Ba + HCl → BaCl2 + H2.9 кл. Тема. Ступінь окиснення. Окисно-відновні реакції. Варіант № 5
а) окиснювальними; б) окисно-відновними; в) відновними. 2. Ступінь окиснення Натрію: а) -4; б) +3; в) +2; г) +1.
а) тільки відновника; б) окисника та відновника; в) тільки окисника. 4. Р у схемі Р-3 – 3е → Р0 є: а) відновником; б) окисником. 5. Можливі ступені окиснення Хрому: а) +2; б) +3; в) +1; г) +5; д) +6. 6. Визначте окисно-відновне рівняння: а) Mn + H2SO4 → MnSO4 + H2 ; б) 2Cr2О3 + 3О2 → 4CrО3 ; в ) FeO + SiO2 → FeSiO3. 7. Розмістіть формули у порядку зростання ступенів окиснення атома Карбону: а) СO; б) СH4; в) CaCO3; г) C . 8. Запишіть структурну формулу речовини: а) K3N; б) MgO. 9. Урівняйте рівняння методом електронного балансу: V2O5 + H2 → V + H2O. 9 кл. Тема. Ступінь окиснення. Окисно-відновні реакції. Варіант № 6
а) окиснювальними; б) окисно-відновними; в) не окисно-відновними.
а) +4; б) -6; в) +2; г) +1.
а) тільки відновника; б) окисника та відновника; в) тільки окисника. 4. J у схемі J20 + 2е → 2 J-1 є: а) відновником; б) окисником. 5. Можливі ступені окиснення Фосфору: а) -3; б) +3; в) +1; г) +5; д) +6. 6. Визначте окисно-відновне рівняння: а) 2FeCl2 + Cl2 → 2FeCl3 ; б) 2N2О + О2 → 4NО ; в ) K2O + CO2 → K2CO3. 7. Розмістіть формули у порядку зростання ступенів окиснення атома Хлору: а) Сl2O; б) HCl; в) Cl2O7; г) HClO2 . 8. Запишіть структурну формулу речовини: а) H2S; б) BeO. 9. Урівняйте рівняння методом електронного балансу: H2S + O2 → H2O + SO2. |
Пояснювальна записка Навчальна програма «Окисно-відновні реакції» призначена для використання під час вивчення одноіменного питання в темі «Хімічні реакції»... |
Тест №9 кл. Тема №2. Хімічний зв’язок. Окисно-відновні реакції. Варіант... Тест містить: закриті завдання з однією правильною відповіддю 1-6; 8-12; 14-16; 18; 20; у18, 20 |
1. А. Іноді даю можливість іншим взяти на себе відповідальність за... Томаса, яке складається з 60 суджень, згрупованих у 30 пар, щоб визначити, до якого типу належить особистість, ступінь її конфліктності.... |
ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ В статті розглядається феномен емоційного вигорання, його стадії, фази, такі як: застережлива, зниження рівня власної участі,емоційні... |
КОНТРОЛЬНА РОБОТА. Варіант 1 Рівень І Визначте варіант, у якому правильно вказаний порядок розташування підкреслених художніх засобів у запропонованому тексті |
Програма фахових вступних випробувань на здобуття освітньо-кваліфікаційного... Задачею фахового вступного випробування на ступінь магістра є відбір осіб з числа бажаючих отримати згаданий вище ступінь, які мають... |
Стоматологічний факультет Ферменти і біологічне окиснення Дослідженнями останніх десятиріч встановлено, що безпосередніми «виконавцями» апоптозу в клітині є особливі ферменти каспази. В утворенні... |
Тема 1 Поведінкові реакції населення у НС. 4) Розробка ризик-стратегії з метою зниження вірогідності реалізації ризику і мінімізації можливих... |
Тема уроку. Ступінь електролітичної дисоціації Розвати пізнавальний інтерес до дисципліни, вміння роботи в групах,міркувати,виділяти головне,робити висновки. Формувати культуру... |
10 клас VІІ варіант (червоним виділено правильну відповідь) Завдання... Б території, які зберігаються людиною в естетичних, оздоровчих, наукових та освітніх цілях, де заборонено використання природних... |