|
Скачати 28.33 Kb.
|
Три світу зі сторінок роману "Майстер і Маргарита" За гранями самоцвітів, наче випадково, мимохідь кинутих письменниками шпальти власних творів, приховується часом глибший зміст, який збагачує сюжет твори додатковими нюансами. Б.Брехт Роман «Майстер і Маргарита» - загадка. Кожна розумна людина, який прочитав, відкриває ньому собі сенс. Текст твори настільки насичений проблемами, що основну знайти дуже складно, б навіть, неможливо. Основна складність у цьому, що у романі переплітається кілька реальностей: з одного боку – радянський побут Москви 20-30-х років, з іншого – місто Єршалаїм, і, нарешті,- реальність всесильного Воланда. Перший світ – Москва 20-30-х років. Сатана прийшов у Москву, щоб зробити правосуддя, визволити Майстра, його шедевр і Маргариту. Він бачить, що Москва перетворилася на подобу Великого балу: її населяють зрадники, донощики, підлабузники, хабарників, валютники. Булгаков представляв їх як у вигляді окремих персонажів, і у вигляді службовців наступних установ:МАССОЛИТа, Театру Вар'єте йЗрелищной комісії. Кожна людина має пороки, які Воланд викриває. Більше тяжкий гріх взяли він працівникиМАССЛИТа, які називали себе літераторами і вченими. З цих людей багато знають і навіть свідомо ведуть від пошуку істини, роблять нещасним геніального Майстра. Натомість кара чекають на Будинок Грибоєдова, де міститьсяМАССОЛИТ. Московське населення ні в що ні хоче вірити без доказів, ні з Бога, ні з диявола. На погляд, Булгаков сподівався, що Крим коли-небудь люди усвідомлюють той жах, який поглинав Росію у надувалася протягом багатьох років, як усвідомив Іван Бездомний, що вірші його жахливі. Але у життя Булгакова цього було. Другий світ – Єршалаїм. З Єршалаїмом пов'язано багато характерних, властивих саме й те водночас що об'єднує із Москвою деталей. Це палюче сонце, вузькі заплутані вулички, рельєфність місцевості. Особливо дивує подібність деяких узвиш: Будинок Пашкова у Москві палац Пілата, які перебувають над дахами міських будинків; Лиса гора іВоробьеви гори. Можна звернути увагу ще й те, що тоді якЕршалаиме оточують пагорб з розп'ятим Ієшуа, то Москві з котрі залишають її Воландом. Усього дні описується піти з життя міста. Боротьба добра і зла точиться не може припинитися. Головний герой древнього світу Ієшуа дуже нагадує Ісуса. Він також простий смертний, залишився незрозумілим. Єршалаїм, придуманий Майстром,- фантастика. Але саме його виглядає у романі найреальнішим. Третій світ – містичний, фантастичний Воланд та її почет. Містика у романі грає цілком реалістичну роль і може бути прикладом протиріч дійсності. Очолює потойбічний світ Воланд. Він є дияволом, сатаною, «князем пітьми», «духом зла і володарем тіней». Нечиста сила в «Майстрі і Маргариті» оголює маємо людські пороки. Ось і чортКоровьев –спившийсязабулдига. Ось і кіт Бегемот, дуже схожий на чоловіки й часом сам котрий звертається на людину, дуже схожого на кота. Ось і хуліган Азазелло з потворним іклом. Воланд уособлює вічність. Він – то вічно існуюче зло, що слід в існуванні добра. У вашому романі змінено традиційний спосіб сатани: це не є аморальний, злий, віроломнийбес-разрушитель. Нечиста сила з'являється у Москві з ревізією. Її цікавить, змінилися чи городяни внутрішньо. Спостерігаючи публікою в Вар'єте, «професор чорної магії» схиляється до думки, що у суті, нічого залишається такою. Нечиста сила постає маємо як люта людська воля, будучи знаряддям покарання, вершачи підступи із подачі людей. Мені Воланд видався справедливим, об'єктивним, і соціальна справедливість його проявилася у покарання деяких героїв. Завдяки йому ми возз'єднуються Майстер і Маргарита. Усі герої роману тісно пов'язані між собою, без існування одних було неможливе існування інших може бути світла без пітьми. Роман «Майстер і Маргарита» розповідає про відповідальність людини за вчинки. Дії об'єднані спільною ідеєю – пошуками істини й жорстокою боротьбою ми за неї. Ворожнеча, недовіру, заздрість панують у світі в усі часи. Цей роман належить до тих творам, які обов'язково потрібно перечитувати, щоб глибше зрозуміти підтекст, побачити нові деталі, до яких з першого разу міг і звернути увагу. Це відбувається оскільки роман зачіпає багато філософські проблеми, а й через складної «тривимірної» структури твори. |
Статья посвящена исследованию метафорических трансформаций в переводе... МЕТАФОРИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В УКРАЇНСЬКОМУ ПЕРЕКЛАДІ РОМАНУ М. БУЛГАКОВА «МАЙСТЕР І МАРГАРИТА» |
Урок за романом Булгакова "Майстер і Маргарита" Баліна К. "Рукописи не горять". Урок за романом Булгакова "Майстер і Маргарита" : 11 клас / К. Баліна // Зарубіжна література в школах... |
Зміст навчальної програми Франц Кафка. «Перевтілення». Джеймс Джойс.... Олександр Блок, Анна Ахматова, Сергій Єсенін, Борис Пастернак, Марина Цвєтаєва, Володимир Маяковський |
Уроку І. Організаційний момент У книжці є 180 сторінок. Учень прочитав усієї кількості сторінок. Скільки сторінок йому залишилося прочитати? |
САМОСТІЙНА РОБОТА №2 Створіть нову публікацію, що складається з 5 сторінок. Задайте для неї формат А4, орієнтацію сторінок Книжна. Зробіть нову публікацію... |
План уроку виробничого навчання з професії «Оператор комп’терного... Навчити учнів виконувати макетування та верстку газети на основі створених раніше шаблонів окремих сторінок у програмі Page Maker... |
Майстер-клас «Режисерська гра як метод розвитку уяви дітей» Дата... Педагог-майстер пропонує учасникам стати кружка й пригадати свою найулюбленішу гру. Під музичний супровід учасники майстер-класу... |
Тема: Настроювання параметрів сторінок. Створення колонтитулів Ознайомити учнів із принципами настроювання параметрів сторінок, способами оформлення сторінок тексту, створення колонтитулів, основними... |
Методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни «Інформатика» Самостійна робота повинна містити не менше 10 сторінок рукописного тексту або 5-6 сторінок друкарського тексту |
Тема майстер класу Слайд: Тема майстер класу Алгоритм введення лексики на уроці французької мови як другої іноземної |