Анкетування на тему: «Що таке щастя?»


Скачати 23.22 Kb.
НазваАнкетування на тему: «Що таке щастя?»
Дата28.03.2013
Розмір23.22 Kb.
ТипАнкета
bibl.com.ua > Філософія > Анкета


Анкетування на тему: «Що таке щастя?»

Людина, як жива істота, не є неупередженим спостерігачем явищ навколишнього світу. Діючи, він не тільки виробляє зміни в цьому світі, але й відчуває на собі вплив всього навколишнього, певним чином ставиться до цього, переживає все, що з ним відбувається. Саме переживання цього відношення і становить сферу його відчуттів або емоцій. Емоції людини виражають його ставлення до того чи іншого явища. У залежності від того, чи знаходиться дійсність в позитивному або негативному ставленні до потреб, настанов і інтересам індивіда, вони набувають позитивний або негативний характер.

Починаючи своє дослідження, я вирішила насамперед звернутися до словника, і зрозуміти, що ж розуміють під щастям професійні психологи. Отже, "щастя - це прикордонно інтенсивне переживання людиною універсальності і глибини свого буття, максимальної відповідності дійсності самим заповітним бажанням і мріям, моральне насолоду життям". [1, с.212]. Таким чином, щастя - це позитивна емоція, яка, з одного боку, сприяє продуктивній, творчої діяльності, а з іншого сама є наслідком цієї самої діяльності, як сказав К.А. Гельвецій (французький філософ-матеріаліст), "щастя людей полягає в тому, щоб любити робити те, що вони повинні робити".

Крім цього, щастя тісно пов'язане з радістю: "щаслива людина радіє більше і частіше, ніж нещасний". [3, с.183]. Однак, щоб відчувати щастя і, відповідно, радість, потрібні певні причини, стимули. Як вже говорилося, щастя виникає при відповідності навколишнього своїм бажанням, цілям, тобто при задоволенні потреб індивіда. Так витоки щастя - це потреби.

В кожної людини своє поняття, що таке щастя, що потрібно для того, щоб бути щасливим. Більшість виділяють три складові щастя: багатство (гроші, достаток), здоров'я (своє або рідних) і кохання. Зараз ми визначимо пріоритети серед учнів нашого класу. Вам потрібно визначитися, що для вашого щастя є на першому місці та проголосувати.



АНКЕТА

Шановний учень, дане дослідження проводиться,з метою з'ясування того, як підлітки розуміють щастя.

Переконливе прохання, уважно прочитавши питання, поставте навпроти відповіді, який найбільш точно виражає Вашу думку.

  1. Чи розумієте Ви, що значить для Вас щастя?

Так

Ні

2. Чи часто Ви відчуваєте стан щастя?

Так

Ні

3. Чи завжди Вашому стану щастя передує привід?

Так

Ні

4. Чи може Ваш стан щастя бути зруйновано дрібної неприємністю?

Так

Ні

5. Найбільше щастя Вам приносить:

успіхи у навчанні

успіхи в особистому житті

заняття Вашим улюбленою справою (Ваше хобі)

6. Чи згодні Ви з твердженням: "не в грошах щастя"?

Так

Ні

7. Ви вважаєте себе щасливою людиною?

Так

Ні

8. Коли Ви уявляєте себе щасливою людиною?

в минулому

у цьому

в майбутньому

Для більш повного аналізу результатів, будь ласка, вкажіть Ваш пол.

чоловік.

дружин.

Дякую за співпрацю!

Будьте щасливі!

Схожі:

Звучить дуже гучно і пафосно. Таке враження, що це щось таке надзвичайне,...
Ро сенс мого життя, я б сказала одне слово – Щастя. Я так готова була відповісти колись, і зараз моя думка не змінилась. Але колись...
Тема. ДЕ ХОВАЄТЬСЯ ЩАСТЯ?
Мета: допомогти учням зрозуміти складну філософську категорію «щастя», знайти справжні життєві цінності; довести, що дійсне щастя...
Щастя. Як його досягти?
Мета: допомогти учням зрозуміти складну філософську категорію «щастя», дати можливість упевнитися їм, що досягнення щастя залежить...
Тема: Щастя. Як його досягти? 
Мета: допомогти учням зрозуміти складну філософську категорію «щастя», дати можливість упевнитися їм, що досягнення щастя залежить...
СХЕМА ОРГАНІЗАЦІЇ роботи класного керівника з колективом групи щодо...
Класні збори на тему "Морально-психологічний клімат у колективі та шляхи його оздоровлення" (за матеріалами анкетування)
«Щастя. Як його досягти?» Мета
Мета: допомогти учням зрозуміти складну філософську категорію «щастя», дати можливість упевнитися їм, що досягнення щастя залежить...
Як часто протягом дня ми згадуємо про щастя?
Мета: розкрити глибину розуміння поняття щастя кожного з учасників, допомогти учителям глибше засвоїти поняття «щастя» та сприяти...
Урок №36 7 клас Тема. Богдан Лепкий. «Цвіт щастя». Прагнення кожної людини бути щасливою Мета
«Легендою про щастя», формувати світогляд, кругозір, висловлювати власні роздуми про щастя людини; розвивати творчу уяву учнів, прищеплювати...
Задача На тему: Рівняння з параметрами
Після першого засідання гуртка, за результатами анкетування ми вирішили детальніше познайомитися з темою «Рівняння з параметрами»....
Уроку розвитку зв'язного мовлення, урок-дослідження
Тема. Письмовий твір-роздум (стаття) публіцистичного стилю на морально-етичну тему „У чому щастя людини? (2 уроки)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка