ПЕРШИЙ ЗАПУСК ПРОГРАМИ 8 ГОЛОВНА ФОРМА ПРОГРАМИ 9 ФУНКЦІЇ АДМІНІСТРАТОРА 10


Скачати 0.7 Mb.
Назва ПЕРШИЙ ЗАПУСК ПРОГРАМИ 8 ГОЛОВНА ФОРМА ПРОГРАМИ 9 ФУНКЦІЇ АДМІНІСТРАТОРА 10
Сторінка 1/5
Дата 20.04.2013
Розмір 0.7 Mb.
Тип Керівництво
bibl.com.ua > Економіка > Керівництво
  1   2   3   4   5

2008 РІК

ЗМІСТ
1. ВСТУП 3

2. АДМІНІСТРУВАННЯ СИСТЕМИ 3

3. ВХІДНА ІНФОРМАЦІЯ 4

4. ВИХІДНІ ФОРМИ 5

5 ВСТАНОВЛЕННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕРВЕРА/КЛІЄНТА 6

6.ПЕРШИЙ ЗАПУСК ПРОГРАМИ 8

7. ГОЛОВНА ФОРМА ПРОГРАМИ 9

8.ФУНКЦІЇ АДМІНІСТРАТОРА 10

9. РОБОТА З ІНФОРМАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ 14

10. ДОВІДНИКИ 15

11. ДОВІДНИКИ ПІДРОЗДІЛІВ 16

12. ДОВІДНИК КОДІВ ВІДОМЧОЇ КЛАСИФІКАЦІЇ 17

13. ДОВІДНИК ПРИМІТОК 18

14. ДОВІДНИК КАЗНАЧЕЙСЬКИХ РАХУНКІВ 19

15. Довідник кодів і номерівособових рахунків головного розпорядника 20

16. ДОВІДНИК КЛАСИФІКАЦІЇ ДОХОДІВ БЮДЖЕТУ 21

17. ДОВІДНИК ВИДАТКІВ 22

18. ДОВІДНИК КАТЕГОРІЙ ВИДАТКІВ 22

19. ДОВІДНИК ДЖЕРЕЛА 24

20. КАТЕГОРІЯ ВИДАТКІВ 24

21. КРЕДИТУВАННЯ 25

22. КОД ТА НАЗВА БЮДЖЕТНОЇ УСТАНОВИ 25

23. ДОВІДНИК СПИСКУ ВІДДІЛІВ ВИКОНАВЦІВ 26

24. ДОВІДНИК ПІДСТАВ 26

25. ДОВІДНИК ФОРМУЛ ДЛЯ БЛАНКА ПО ДОХОДАМ ТА ВИДАТКАМ 27

26. ДОВІДНИК БАНКІВ 28

27. ДОВІДНИК ПРИЗНАЧЕНЬ ПЛАТЕЖІВ 28

28. ДОВІДНИК ОТРИМУВАЧІВ КОШТІВ 29

29. ДОХОДИ БЮДЖЕТУ 30

30. АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ДОХОДНОЇ ЧАСТИНИ БЮДЖЕТУ 34

31. ВИДАТКИ БЮДЖЕТУ 39

32. УТОЧНЕННЯ ПЛАНУ ВИДАТКІВ 42

33. ЗВІТ (РОЗПИС/УТОЧНЕННЯ ПЛАНУ) 44

34. ЗВІТ (РОЗПИС/УТОЧНЕННЯ ПЛАНУ) (НОВА ФОРМА) 46

35. АНАЛІЗ ФІНАНСУВАННЯ 46

36. ВЕДЕННЯ РОЗПОРЯДЖЕННЯ НА ФІНАНСУВАННЯ 47

37. ЗВІТИ ПРО ФІНАНСУВАННЯ ТА ЗАЛИШКИ АСИГНУВАНЬ 52

38. АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ВИДАТКОВОЇ ЧАСТИНИ БЮДЖЕТУ 56

39. ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ДЕФІЦИТУ 59

40. ЗАГАЛЬНІ АНАЛІЗИ, ДОВІДКИ (ДОХОДИ/ВИДАТКИ/ДЖЕРЕЛА) 63

41. ЮРИДИЧНІ, ФІНАНСОВІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ТА ПЛАТІЖНІ ДОРУЧЕННЯ 68
КЕРІВНИЦТВО КОРИСТУВАЧА

1. ВСТУП
В умовах дії Бюджетного кодексу України керованість фінансовими ресурсами, необхідність чіткого контролю за їх рухом, забезпечення правильного розподілу коштів і їх витрачання для досягнення найбільшої економічної віддачі, підвищення якості та повноти забезпечення прав громадян, звітності про роботу органів влади потребують якісної, повної та оперативної інформації, яка пов'язана з плануванням бюджету, фінансовими ресурсами, напрямкам витрат, звітністю.
Для досягнення цієї мети надається для використання автоматично - інформаційна система “Місцеві бюджети рівня села, селища”.
Інформаційна система створена для роботи в середовищі операційної системи WINDOWS під керуванням Microsoft Access. Використання інструмента розробки має дозволити зробити систему не застиглої, а розширюваної й адаптованої до умов, що змінюються, у процесі експлуатації системи.

Основна мета, що переслідувалася при написанні даного програмного продукту - максимально полегшити роботу користувача, надавши в його ведення зручний інструмент обробки даних. Вона дозволяє накопичувати дані та одержувати необхідну для звітності та аналізу інформацію.




2. АДМІНІСТРУВАННЯ СИСТЕМИ



Автоматично-інформаційна система “Місцеві бюджети рівня села, селища” будується на базі технології клієнт-сервер, що останнім часом є стандартом для побудови інформаційних систем. Інформаційна безпека забезпечується за рахунок гнучкого регулювання прав доступу до даних і автоматизованого контролю цілісності даних, а також протоколюванням роботи всіх користувачів. Усе це забезпечується засобами сервера баз даних і самої системи. До складу системи входять утиліти адміністратора, що дозволять надавати певні права користувачам, встановлювати параметри бази даних та проводити певні роботи з обслуговування бази даних.

Не менш важливою особливістю системи має надання широких можливостей настроювання вихідних форм.

Інформаційно-аналітична система будується на принципі відкритості. Це забезпечується за рахунок використання стандартних системних засобів і СУБД. Крім того, адміністраторові надається повний опис внутрішньої структури, дані системи і докладне керівництво адміністратора.

Таким чином, адміністрування і настроювання системи, у залежності від масштабів інформаційної системи, наявності штату фахівців організація може проводити власними силами або користуватися повним спектром її представників.

Вибір коду бюджету, введення параметрів звіту і заповнення довідників вже досить для формування і друку реєстру. Всі інші настроювання, що стосуються одержання накопичувальної інформації і контролю бюджетного розпису, можна проводити поступово.

У системі використовується мінімальна кількість функціональних клавіш, усі процедури зв'язані з видаленням інформації вимагають підтвердження, а саме видалення є логічним.

У процесі експлуатації комплексу з боку користувачів надходять пропозиції і побажання. Оперативне реагування на ці пропозиції веде до удосконалення системи, що гарантує користувачеві максимальні зручності при роботі з системою.

Внесення змін та оновлення програмного продукту проводиться в автоматичному режимі.

3. ВХІДНА ІНФОРМАЦІЯ
Вхідними документами, які використовуються для занесення інформації в інформаційну систему, є:

  • бюджетні запити головних розпорядників коштів ;

  • розпис асигнувань головних розпорядників коштів;

  • розпис доходів та видатків;

  • довідки-повідомлення про зміни у бюджетному розпису по доходах та видатках;

  • реєстр фінансування по розпорядниках кредитів;

  • файли форми 412, що надаються органами Державного казначейства України;

  • файли аналізу видатків, що надаються органами Державного казначейства України;

  • планування джерел.


4. ВИХІДНІ ФОРМИ
При роботі з системою користувач одержує можливість формувати і друкувати наступні документи:


  1. Розпис доходів. А також уточнення розпису доходів та розпис з урахуванням уточнень.

  2. Аналіз виконання плану по доходам за різні періоди, з урахуванням відсотку виконання.

  3. Розпорядження (реєстр) на здійснення витрат з бюджетного рахунку за конкретне число. Вихід на екран монітора і принтер здійснюється в режимі меню "Реєстр".

  4. Розпис, уточнення та розпис з урахуванням уточнень джерел фінансування дефіциту бюджету для будь-якого періоду.

  5. Довідка обліку видатків. За зазначений період часу по відомчому коді виводиться інформація про фінансування в розрізі функціональної й економічної класифікації по днях, за місяць і з початку року.

Вихід на екран монітора і принтер здійснюється в режимі меню "Аналіз фінансування".

  1. Термінова відомість (на дату). Указавши конкретну дату, необхідні коди (відомчий, функціональний та економічний) та тип фонду (загальний чи спеціальний), у спеціальному вікні на екрані монітора можна одержати інформацію про фінансування за вибрану дату, з початку місяця та з початку року.

Вихід на екран монітора і принтер здійснюється в режимі меню "Аналіз фінансування".

  1. Картка обліку видатків. Повна інформація про фінансування за місяць і з початку року, наданих і використаних кредитах, залишках на перерахування коштів виводиться на екран монітора і принтер у режимі меню "Залишки асигнувань".

  2. Зведені залишки асигнувань (у розрізі відомчої, функціональної та економічної класифікації ).

Указавши конкретну дату і натиснувши “Звіт з залишків асигнувань” можна одержати звіт про фактичне і планове фінансування, залишок бюджетних коштів та відсоток виконання. Надано можливість комбінування порядком розташування кодів, тобто визначати послідовність ключових реквізитів (відомчого коду (розпорядник), функціонального коду та економічного коду).

9. Помісячна розбалансованість зведеного розпису. Присутня можливість формування звіту з урахуванням уточнень.

10. Довідка про зміни розпису бюджету.

11. Довідка про зміни до показників загального фонду місцевих бюджетів у процесі їх уточнення протягом року. Присутня можливість формування звіту за різні періоди.

12. Звіти за шаблонами Міністерства фінансів України.

13. Реєстр довідок по доходам, по видаткам та по джерелам. Формування звіту за будь-який проміжок часу. З можливістю врахуванням даних за КВК, КФК, КДК, КЕКВ та Кошиків.

14. Додатки №1,2,3,4,5 до рішення сесії.
15. Юридичні, фінансові зобов’язання та платіжні доручення. Формування, як друкованого звіту, так і файлів для подальшої здачі їх у органи Державного казначейства.


5. Встановлення програмного забезпечення сервера/клієнта

Для встановлення сервера/клієнта необхідно запустити файл Setup.exe.

  1. При цьому з’являється вікно початку установки. Користуйтесь інструкціями, які пропонує програма установки. Для продовження установки натисніть кнопку Далі.

  2. Вам буде запропоновано обрати директорію, у яку буде встановлено Сервер застосувань. Скористайтеся вікном огляду, якщо бажаєте змінити запропоновану директорію С:\abfin. Для продовження установки натискайте кнопку Далі, для повернення на один крок назад – кнопку Назад. Якщо ви натиснете кнопку Відміна на будь-якому етапі установки, відбудеться вихід з програми установки.



3. Необхідно вибрати варіант установки з представленого списку те, що потрібно встановити в вибрану директорію. Після вибору необхідних параметрів натисніть кнопку Далі.




4. Наступник кроком встановлення програми є додавання ярликів на робочий стіл та в меню пуску. Після вибору необхідних параметрів необхідно натиснути кнопку Далі.




5. Якщо ви впевнені, що правильно обрали параметри установки, натисніть кнопку Далі, і установка розпочнеться. Інакше натисніть кнопку Назад, щоб повернутись на попередній етап.

6. Зачекайте, поки завершиться установка.

7.Коли буде запропоновано, натисніть кнопку Завершити, щоб вийти з програми установки.
Варіанти установки програми:

  1. З програмою буде працювати лише один комп‘ютер - в цьому випадку при встановленні програми вибирається файл клієнта, і файл сервера, які будуть встановлені в одну папку.

  2. З програмою будуть працювати декілька комп‘ютерів в мережі – в цьому випадку один з комп‘ютерів обирається сервером, на якому будуть встановлені файл клієнта і файл сервера, а всі інші комп‘ютери, які будуть працювати з цією програмою в мережі, будуть клієнтами, і на них потрібно встановити тільки файл клієнта.



6. Перший запуск програми




  1. При першому запуску програми відбудеться запит на вид бюджету.




В цьому вікні необхідно заповнити поля: код області, вид бюджету, бюджет у складі, код бюджету. Внесення цієї інформації відбувається один раз і більше при запуску програми дану інформацію не потрібно буде вводити.
2. Після введення інформації про вид бюджету буде виведений запит на пароль користувача або адміністратора програми.


При першому запуску програми програма не містить пароля треба лише натиснути кнопку ОК. У разі натискання кнопки Вихід відбудеться вихід з програми.
Можливі помилки при першому запуску програми.

1) Вказаний не вірний шлях до сервера – ця помилка виникає коли файл сервера знаходиться в поточному каталозі, заданий не вірний шлях до файлу сервера , або задане не вірне ім‘я файлу сервера. В цьому випадку буде виведене повідомлення Помилка підключення.


Після чого буде виведене вікно де в полі Шлях до сервера необхідно ввести вірний шлях, або ім‘я файлу сервера.





2) Помилка поновлення – ця помилка виникає в тому випадку, коли версія файлу сервера не відповідає версії файлу клієнт, або навпаки.


При натисканні кнопки ОК програма продовжить робити, але не всі нові функції будуть працювати правильно. В цьому випадку треба вернутися до адміністратора програми, для отримання нової версії клієнта або сервера.

7. Головна форма програми.
В залежності від того під ким здійснився вхід до програми (користувач чи адміністратор), буде змінена головна форма програми:

  1. Адміністратор програми




  1. Користувач програми



8. Функції адміністратора.


Для адміністратора програми окрім вищенаведених функцій доступні дві додаткові функції програми:

  1. Параметри

  2. Робота з базою даних


  1   2   3   4   5

Схожі:

ПЕРШИЙ ЗАПУСК ПРОГРАМИ 7 ГОЛОВНА ФОРМА ПРОГРАМИ 9 ФУНКЦІЇ АДМІНІСТРАТОРА 9
Для досягнення цієї мети надається для використання автоматична інформаційна система “Місцеві бюджети 2006”
ПЕРШИЙ ЗАПУСК ПРОГРАМИ 7 ГОЛОВНА ФОРМА ПРОГРАМИ 9 ФУНКЦІЇ АДМІНІСТРАТОРА 9
Для досягнення цієї мети надається для використання автоматично інформаційна система “Місцеві бюджети рівня розпорядника бюджетних...
1 Основні елементи інтерфейсу. Звернення до послуг програми
Після успішного встановлення надалі при натисненні кнопки Пуск назва програми з'являтиметься як пункт меню Програми, при зверненні...
Перший Форум робочої молоді Миколаївщини
Публічне підписання Програми соціального партнерства між МГЗ, ОК РУСАЛ, Миколаївським міськвиконкомом і міської радою на 2011 рік...
Короткі теоретичні відомості та інтерфейс програми Advanced Grapher
Для побудови графіків функцій зручною та просто незамінною є програма Advanced Grapher. Саме за допомогою цієї програми Ви з легкістю...
Тема: Поняття архіву. Програми
Тема: Поняття архіву. Програми архіватори функції та призначення. Робота з архіваторами WINRAR, WINZIP
ПРОГРАМИ ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Навчальні програми для профільного навчання. Програми факультативів, спецкурсів, гуртків
Тема: Настройка інтерфейсу програми
Мета: розглянути основні елементи вікна програми та вікна документа, налаштувати вікно програми для ефективної роботи в текстовому...
Районної програми місцевих стимулів для медичних працівників на 2013-2015рр
Обсяги фінансування Програми (грн.) – 415 700грн. (перелік заходів, обсяги та джерела фінансування цільової програми додаються)
Основні методології (стилі, парадигми) програмування. Поняття програми....
Дів розробки програм Граді Буча “О’єктно-орієнтоване програмування (ООП) – це методологія програмування, яка заснована на представленні...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка