|
Скачати 56.27 Kb.
|
. Питання до екзаменаційних білетів
ІІ частина.1.З’ясувати предмет “Історії економічних вчень” і визначити головні методологічні підходи до її вивчення. 2.Пояснити відмінності між історією економічної думки та історією економічних вчень і обґрунтувати значення та місце курсу “Історія економічних вчень” в системі економічних наук. 3.Охарактеризувати загальні риси та відмінності економічної думки Стародавньої Греції та Стародавнього Риму. 4.Визначити особливості західноєвропейської економічної думки середніх віків. 5.Назвати характерні риси теорії меркантилізму та визначити його історичне місце в розвитку економічної науки. 6.Сформулювати головні положення школи фізіократів і визначити їх заслуги перед економічною наукою. 7.Визначити головні теоретичні положення та охарактеризувати методологію класичної політичної економії. 8.Визначити головну заслугу А. Сміта та Д. Рікардо в розвитку економічної теоретичної науки. 9.Пояснити причини та визначити напрямки еволюції політичної економії в різних країнах в першій половині ХІХ ст. 10.Визначити особливості предмету і методології дослідження в теорії Ф. Ліста. В чому полягає головна заслуга Ф.Ліста перед економічною наукою? 11.Визначивши головні положення та методологію теорії історичної школи. Пояснити, чому її представників прийнято відносити до нетрадиційного напрямку в економічній науці. 12.Пояснити, з чим пов’язано виникнення соціалістичних теорій і охарактеризувати економічні погляди соціал-демократії на межі ХІХ – ХХ ст. ст. 13.Визначити предмет дослідження і теоретичні основи соціально-економічної концепції марксизму. 14.Визначити головні методологічні положення маржиналізму та з’ясувати відмінності від методології класичної школи. 15.Пояснити відмінності в теоріях І та ІІ етапів маржинальної революції. Визначити особливості теорій представників Австрійської школи. 16.Визначте теоретичні та методологічні особливості неокласичної школи у порівнянні з класичною політекономією. Дайте загальну характеристику економічної теоретичної системи А. Маршалла. 17.Пояснити сутність теорій часткової та загальної рівноваги. Обгрунтувати значення моделі загальної макроекономічної рівноваги Л. Вальраса для розвитку економічної науки. 18.Пояснити сутність “кейнсіанської революції” в економічній науці і дати характеристику теорії Дж. М. Кейнса, показавши її відмінності від класичної та неокласичної теорії. 19.Визначити особливості неокейнсіанських та посткейнсіанських теорій. 20.Пояснивши зміст концепції “спонтанного порядку” Ф. Хайєка, визначити сутність його теорії лібералізації економіки. 21.Пояснити відмінності підходу до аналізу “монополії і конкуренції” в концепції Е.Чемберліна від концепції Дж. Робінсон. 22.Дати порівняльну характеристику неокейнсіанських і неокласичних теорій економічного зростання. 23.Проаналізувати відмінності неолібералізму в порівнянні з класичною політекономією та кейнсіанством. 24.Визначивши особливості неолібералізму в Німеччині, охарактеризувати концепцію соціального ринкового господарства. 25.Охарактеризувати головні теоретичні положення та особливості методології теорії монетаризму Показати головні відмінності теорії монетаризму від кейнсіанського підходу. 26.Пояснити, в чому проявилось неокласичне відродження. Дати порівняльну характеристику теорії “економіки пропозиції” і кейнсіанської теорії. 27.Визначити сутність і головні положення концепції неокласичного синтезу. 28.Визначити сутність, загальні риси та особливості різних напрямків інституціоналізму. 29.Пояснити особливості неоінституціоналізму. З’ясувати сутність теорії суспільного вибору та теорії трансакційних витрат. 30.Визначити сутність і головні положення теорій трансформації капіталізму і охарактеризувати процес їх еволюції. |
ПИТАННЯ ДО БІЛЕТІВ |
Перелік екзаменаційних питань Становлення класового суспільства і перші держави на території України (Х ст до н е. – ІІІ ст н е.) |
Перелiк питань до білетів з дисципліни Шляхи економії паливо мастильних матеріалів при експлуатації тракторів та автомобілів |
Перелік екзаменаційних питань по учбовій практиці Ваші дії при виникненні пожежі в магазині. Назвіть заходи по запобіганню пожеж; відповідальність працівників за збереження матеріальних... |
СПИСОК ЕКЗАМЕНАЦІЙНИХ ПИТАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ Утворення східнослов'янської держави Київська Русь. Русь за часів перших князів: Олег, Ігор, Ольга, Святослав |
Перелік екзаменаційних питань на 1-й іспит з курсу "фінансове право" Співвідношення суб'єктів фінансового права та суб'єктів фінансових правовідносин |
Міністерство освіти і науки України До білетів державної підсумкової атестації пропонується включити практичні завдання, зміст яких має відповідати тому варіантові програми,... |
Коваленко О. Я., Чепурна О. В., Ворон Г. Л., Шопулко М. Н Кількість білетів для проведення ДПА вчитель добирає відповідно до кількості учнів у класі (але не менше 20) та складає з них комплект... |
Мовне питання в Українській федерації. Мовне питання в Україні Мовне питання в Україні. Питання, яке стоїть вже дуже довгий час.,і яке ніхто не може вирішити. Ніяка влада |
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ Питання, розглянуте в цій статті, є одним з актуальних в психології та педагогіці сьогодні. Це питання розвитку людських ресурсів,... |