|
Скачати 184.27 Kb.
|
Пояснювальна записка щодо розрахунку економічно обґрунтованих тарифів ТОВ «Керуюча компанія «ДомКом Нікополь» (надалі – Керуюча компанія) надає послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Нікополь за тарифами, прийнятими ще у лютому 2008 року, та які розраховані на підставі показників та даних 2007 року. Існуючі тарифи є дифіринційовані та розраховані по кожному будинку окремо, відповідно до діючої на той час постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2005р. № 560 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій». На сьогодні порядок формування відповідних тарифів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 869 із змінами та доповненнями. Згідно з п.2 Тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - тариф на послуги) - вартість надання таких послуг, розрахована на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку. Також п.36 передбачено, що коригування тарифів, які розраховуються згідно з цим Порядком, є забезпечення відшкодування у повному обсязі економічно обґрунтованих планованих витрат, що враховуються під час визначення повної собівартості послуг та планованого прибутку. При цьому, визначено, що у разі, коли протягом строку дії тарифів змінюються ставки податків і зборів, рівень заробітної плати у виконавця послуг, ціни на пилино-енергетичні та матеріальні ресурси, запроваджується механізм коригування тарифів по складовим витрат, за якими відбулися цінові зміни. У той же час, починаючи з 2008 року тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій жодного разу не переглядались, навіть по статтях витрат, що згідно з законодавством повинні підлягати обов’язковому коригуванню. В нашому місті послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій не переглядалися протягом декількох років, хоча для цього були всі об’єктивні підстави. У результаті, тарифи на послуги не покривали фактичної собівартості послуг та спричинили значне погіршення фінансово-економічного стану підприємств обслуговуючих житловий фонд. У зв’язку з постійним зростанням розміру мінімальної заробітної плати (з 420грн. закладена в тариф до 1218 грн. на сьогодні) та цін на матеріали (у т.ч. ПММ) діючі тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій на сьогоднішній день не відшкодовують витрати на виконання цих послуг та є збитковими. Таблиця дінамики зростання мінімальної заробітної плати в Україні з 2007 року додається:
У зв’язку з вищезазначеними обґрунтованими обставинами, у Керуючій компанії на теперішній час виникає нагальна необхідність застосування механізму коригування та затвердження економічно обґрунтованих тарифів, визначеного в діючій на сьогодні постанові КМУ від 01.06.2011р. № 869 із змінами та доповненнями. До того ж, як зазначалось раніше, дані тарифи були розраховані у 2007 році, коли в розрахунки закладались ціни на матеріальні ресурси на 58 відсотків нижче, ніж сьогодні, згiдно офіційному індексі інфляції за 2009-2013 роки.
Таким чином, обставинами, що змушують переглядати тарифи є зростання витрат на основні складові собівартості послуг:
Саме за цих обставин виникла необхідність приведення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у відповідність до фактичних витрат ТОВ «Керуюча компанія «ДомКом Нікополь» на надання даних послуг. Формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, ТОВ «Керуюча компанія «ДомКом Нікополь»» здійснює відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2011 р. № 869 Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій визначених на підставі державних і галузевих нормативів (норм) витрат ресурсів техніко-економічних розрахунків та кошторисів, ставок податків і зборів (обов’язкових платежів) та цін у плановому періоді, у відповідності до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013р. № 603 «Про затвердження норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій», та переліку послуг, затвердженого виконавчим комітетом Нікопольської міської ради . Трудомісткість та перелік робіт по всіх видах послуг на рік в розрізі по кожному будинку розрахована згідно вищезазначених документів та згідно графіків технічних оглядів та ремонтів, періодичності робіт, тощо. Середній тариф без поточних ремонтів під'їздів склав 2,11 грн/1м2. Зростання у порівнянні з чинним в 2,4 рази, у тому числі: 1. Прибирання території - середній тариф збільшився в 1,95 рази. Діючий тариф - 0,321 грн/1м2. Проект - 0,626 грн/1м2. Збільшення відбулося через зростання мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів. 2. Прибирання технічних приміщень, підвалів, горищ - середній тариф збільшився в 4 рази. Діючий тариф - 0,021 грн/1м2. Проект - 0,084 грн/1м2. Збільшення відбулося через зростання мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів. 3. Обслуговування ДВК - середній тариф збільшився в 5,3 рази. Діючий тариф - 0,019 грн/1м2. Проект - 0,101 грн/1м2. Збільшення фактичних витрат. 4. Дератизація і дезінсекція - середній тариф не збільшився. Діючий тариф - 0,012 і 0,014 грн/1м2 відповідно. Проект: дератизація 0,012 грн/1м2, дезінсекція 0,014 грн/1м2. Витрати сторонніх організацій на підставі діючих договорів. 5. Поточний ремонт під'їздів не планується. 6. Витрати з проведення поточного ремонту систем централізованого опалення - середній тариф збільшився в 5 раз. Діючий тариф - 0,025 грн/1м2. Проект - 0,123 грн/1м2. збільшення відбулося через зростання мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів на 50-80%. 7. Витрати з проведення поточного ремонту систем холодного водопостачання, водовідведення та зливової каналізації - середній тариф збільшився в 1,7 рази. Діючий тариф - 0,049 грн/1м2. Проект - 0,085 грн/1м2. Збільшення відбулося через зростання мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів на 50-80%. 8. Поточний ремонт покрівлі з азбестоцементних хвилястих листів (періодичність 1 раз на рік) - середній тариф збільшився в 8,4 рази. Діючий тариф - 0,052 грн/1м2 (у т.ч. м’яка покрівля). Проект - 0,438 грн/1м2(без м’якої покрівлі). Збільшення відбулося через зростання мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів на 50-80%. 9. Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем - середній тариф збільшився в 1,7 рази. Чинний тариф - 0,168 грн/1м2. Проект - 0,281 грн/1м2. Збільшення відбулося через зростання мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів на 50-80%, вартості ПММ в 2 рази. 10. Вартість робіт з підготовки житлового фонду до сезонної експлуатації - середній тариф збільшився в 2,3 рази. Діючий тариф - 0,015 грн/1м2. Проект - 0,034 грн/1м2. Збільшення відбулося через зростання мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів на 50-80%, вартості ПММ в 2 рази. 11. Освітлення місць загального користування - середній тариф збільшився в 2,4 рази. Діючий тариф - 0,051 грн/1м2. Проект - 0,123 грн/1м2. збільшення відбулося через зростання ціни на електроенергію, мінімальної заробітної плати в 2,6 рази, вартості матеріалів на 70-90%. 12. Технічне обслуговування ліфтів - середній тариф збільшився в 5,8 раз. Чинний тариф - 0,22 грн/1м2. Проект – 1,265 грн/1м2. Збільшення вартості сторонніх організацій на підставі наданих пропозицій на обслуговування. 13. Електрозабезпечення ліфтів - середній тариф збільшився в 1,5 раз. Діючий тариф - 0,133грн/1м2. Проект - 0,198 грн/1м2. Збільшення вартості через зростання ціни на електроенергію з 2008 року. Підвищення заробітної плати та преміювання на підприємстві проводиться згідно чинного законодавства, а саме ст.7, ст.8, ст.9 Закону про Держбюджет України на 2014р., ст.9, ст.10 та ст.11 Закону України «Про оплату праці», ст. 95 Кодексу Законів про працю . Для даних розрахунків ТОВ «КК «ДомКом Нікополь» застосовувались вихідні дані, розроблені працівниками нашого підприємства, оскільки іншого джерела інформації на комунальних підприємствах та установах нашого міста не існує. Додатки: 1. Розрахунок економічно обґрунтованих тарифів по кожному будинку . 2. Перелік послуг, затверджений виконавчим комітетом Нікопольської міської ради від 14.01.2015р. № 10. 3. Листування ТОВ «КК «ДомКом Нікополь» з іншими відповідними підприємствами міста. Директор ТОВ «КК «ДомКом Нікополь» Яблоков А.О. |
Рішення, прийняті на засіданні Про надання дозволу ТОВ Керуюча компанія «Коменерго-Нікополь», КП «ЖЕК-3» на переоформлення договору найму та особового рахунку на... |
Рішення, прийняті на засіданні Про надання дозволу ТОВ Керуюча компанія «Коменерго-Нікополь», КП «ЖЕК-3» на переоформлення договорів найму та особових рахунків... |
Керівництву ТОВ «ФОНДОВА КОМПАНІЯ АВАНГАРД» Національній комісії... Рішення ДКЦПФР №1360 від 29. 09. 2011 р.), незалежною аудиторською фірмою ПП “Аудит-Тест” проведено аудит фінансової звітності товариства... |
1. Інформація про компанію та основа підготовки фінансової звітності... ПОВНЕ ТОВАРИСТВО «ЛОМБАРД, ТОВ «РЄМ» І КОМПАНІЯ» (надалі – «Товариство») зареєстровано 07 вересня 2009 року, номер запису в Єдиному... |
Microsoft Forefront: Security Products for Business України з 2005 року й обслуговує понад 300 000 клієнтів. Засновники банку – керуюча компанія Horizon Capital та акціонери, серед... |
Аудиторський висновок (звіт незалежного аудитора ) аудиторської фірми ТОВ «КИЇВАУДИТ» ТОВ «КИЇВАУДИТ» щодо фінансової звітності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «СТОЛИЦЯ» станом на 31 грудня... |
Аудиторський висновок (звіт незалежного аудитора ) аудиторської фірми ТОВ «КИЇВАУДИТ» ТОВ «КИЇВАУДИТ» щодо фінансової звітності ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ» станом на... |
ПТ «ЛОМБАРД «585» ТОВ «ЮВЕЛІР» І КОМПАНІЯ» |
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «Про визначення ТОВ «Оселя-Нікополь» виконавцем послуг з утримання житлових будинків (гуртожитків) і споруд та прибудинкових територій... |
Примітки до річної фінансової звітності ТОВ «Реєстраторська компанія «Альянс-Гарант» за 2012 рік Товариство з обмеженою відповідальністю «Реєстраторська компанія «Альянс – Гарант»» засновано шляхом об’єднання грошових вкладів... |