Критерії рівня сформованості економічного мислення


Скачати 11.92 Kb.
Назва Критерії рівня сформованості економічного мислення
Дата 08.02.2014
Розмір 11.92 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
Критерії рівня сформованості економічного мислення
Проблеми визначення критеріїв розвитку економічного мислення досить складні, і поки що відсутні певні групи показників.

Загальними показниками розвитку мислення спеціалісти вважають «якість знань» (І.Лернер), яка характеризується глибиною, оперативністю, системністю, усвідомленістю, конкретністю та узагальненістю

С.Лукаш вирізняє такі риси економічного мислення, як науковість, гнучкість, реалістичність, оптимізм, упевненість у своїх силах тощо.

Підкреслюючи аналітичний характер економічного мислення, окреслюють такі елементи структури, як економічні порівняння, аналіз, синтез, абстрагування, індукцію, інтуїцію тощо. При цьому, критеріями оцінки етапів розвитку мислення може бути три рівні засвоєння знань та вмінь: запам’ятовування, застосування, творче застосування.

На думку В. Зайчука, характерними особливостями людини, що володіє розвиненим економічним мисленням, є такі ознаки, як :

  • економічна освіченість;

  • вільне володіння економічними поняттями та категоріями;

  • уміння прогнозувати розвиток об’єктивних економічних процесів;

  • виявляти підприємливість та зацікавленість.

Рівень розвитку економічних якостей учнів можна оцінити за 5-бальною шкалою

( високий-5, середній – 4, низький – 3, якість відсутня – 2, з’явилася протилежна якість – 0). Ці якості оцінюються на початку і вкінці навчального року за середнім балом, який визначають самі учні, експерти, вчителі.

Схожі:

ПРОГРАМА зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов
Досягнення цього рівня сформованості навичок та вмінь забезпечується взаємопов’язаним комунікативним, когнітивним і соціокультурним...
ПРОГРАМА зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов
Досягнення цього рівня сформованості навичок та вмінь забезпечується взаємопов’язаним комунікативним, когнітивним і соціокультурним...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ
З метою виявлення рівня сформованості у випускників загальноосвітніх навчальних закладів навичок використання у практичній діяльності...
ПРОГРАМА зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних мов
Досягнення цього рівня сформованості навичок та вмінь забезпечується взаємопов’язаним комунікативним, когнітивним і соціокультурним...
10-11 класи Рівень стандарту, академічний рівень
України, досягнення належного рівня сформованості вміння прилучатися через художню літературу до фундаментальних цінностей, культури,...
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ з курсу «Прогнозування техніко-економічного рівня машин»
Конспект лекцій з курсу «Прогнозування техніко-економічного рівня машин» / Укладачі: О. М. Суміна, О. В. Черняков. — Суми: Вид-во...
Тема «Відомості про учня»
Орієнтовні критерії оцінювання рівня готовності учня до вибору профілю навчання у старшій школі
Тема «Відомості про учня»
Орієнтовні критерії оцінювання рівня готовності учня до вибору профілю навчання у старшій школі
Як відмічалось, активізація пізнавальної діяльності учнів  тісно...
Під активізацією навчально-пізнавальної діяльності розуміють підвищення рівня усвідомленого пізнання об'єктивно-реальних закономірностей...
Орієнтовні критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів
Комп’ютерні презентації” допоможуть вчителям інформати більш точніше оцінити учнів з даної теми
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка