|
Скачати 89.52 Kb.
|
Пояснювальна записка Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) в І півріччі 2013 року складає 102,5% (при плані надходжень – 11653,9 тис.грн. надійшло 11950,2 тис.грн), та на 365,3 тис.грн. більше ніж за відповідний період 2012 року або на 3,2%. Показники, затверджені міською радою за доходами, що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів, виконані в обсязі 9803,2 тис.грн., або 99,1% до плану періоду та 83,7% до розрахункових показників Міністерства фінансів України на січень-червень місяць. Основною причиною невиконання розрахункових показників Міністерства фінансів України стало недоотримання податку на доходи фізичних осіб, питома вага якого в доходах І кошику складає 99,9 відсотка, внаслідок невідповідності фактичних темпів зростання надходжень запланованому у зв’язку зі скороченням обсягів виробництва та реалізації продукції по бюджетоутворюючих підприємствах. Доходи, що не враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів, при плані 1765,7 тис.грн. надійшли у сумі 2147,0 тис.грн., або 121,6% до плану періоду і 133,9% до факту відповідного періоду минулого року. Надходження по платі за землю при плані 1655,8 тис.грн. надійшли у сумі 1959,5 тис.грн., або 118,3% до плану періоду та 133,2% до факту минулого року. До дохідної частини спеціального фонду міського бюджету, без врахування міжбюджетних трансфертів та власних надходжень бюджетних установ, надійшло доходів у сумі 1446,9 тис.грн., в т.ч. до бюджету розвитку надійшло 1360,2 тис.грн., що на 235,3 тис.грн. більше уточненого плану періоду. Ресурси міського бюджету, відповідно до вимог чинного законодавства, спрямовувались, в першу чергу, на заробітну плату з нарахуваннями, оплату енергоносіїв та комунальних послуг, оплату харчування дітей та учнів, соціальні виплати, віднесені до захищених статей бюджету. Видатки загального фонду міського бюджету виконано в сумі 40663,3 тис. грн., або 91,9% від уточненого плану періоду. На утримання установ, що фінансуються за рахунок загального фонду міського бюджету, використано 21804,5 тис.грн, або 89,1% від плану періоду. В видатках установ 98,6%, або 21495,6 тис.грн. використано на захищені статті, в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями, продукти харчування, оплату за спожиті енергоносії установ. Заробітна плата працівникам бюджетних установ за І половину червня проплачена в повному обсязі. Проплачені в повному обсязі видатки за спожиті у червні бюджетними установами енергоносії. На соціальний захист населення (без видатків на утримання установ) використано 17045,2 тис. грн., або 96,7% від плану періоду, в тому числі за рахунок субвенції на державні соціальні виплати при плані 17383,8 тис.грн. виконання склало 16952,8 тис.грн., в т.ч. на державну допомогу сім’ям з дітьми та інвалідам з дитинства і дітям інвалідам – 13839,7 тис. грн., що становить 100% до нарахувань; на пільги – 1951,5 тис.грн. (з них на погашення заборгованості минулих років – 92,2 тис.грн.), або 94,8% до нарахувань; на субсидії населенню – 1161,6 тис.грн. (з них на погашення заборгованості минулих років – 348,3 тис.грн.), або 107,2% до нарахувань в зв’язку з попередньою оплатою кліринговими розрахунками. Субвенцію з обласного бюджету по загальному фонду на виконання обласної міжгалузевої комплексної програми »Здоров’я нації та соціальний захист населення при річному плані 55,0 тис.грн, отримано в сумі 31,5 тис.грн., або 57,3% до плану періоду та використано 31,2 тис.грн. за пропозиціями депутатів обласної ради на надання матеріальної допомоги 69 громадянам на виконання заходів міської Програми соціального захисту окремих категорій громадян. Видатки на перевезення пільгового контингенту громадян автомобільним транспортом за рахунок субвенції з Державного бюджету становлять 65,2 тис.грн, або 40,6 % до плану періоду та 26,2% до нарахувань. Видатки на перевезення пільгового контингенту громадян залізничним транспортом за рахунок субвенції з Державного бюджету становлять 1020 тис.грн, або 100% до плану періоду та року. За рахунок субвенції з державного бюджету на виплату державної соціальної допомоги на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам –вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» використано на грошове забезпечення прийомним батькам 8-ми прийомних сімей на 11 дітей та дитячому будинку сімейного типу на 6 дітей – 275,7 тис.грн., або 100% до нарахувань. На оплату робіт по благоустрою міста використано 289,9 тис.грн, або 70,1% до плану періоду. Видатки спеціального фонду міського бюджету становлять 3727,2 тис.грн. За рахунок бюджету розвитку спеціального фонду міського бюджету капітальні видатки склали 1410,5 тис.грн., або 69% до плану періоду, у тому числі на : - капітальний ремонт житлового фонду місцевих органів влади – 183,7 тис.грн., або 68,7% до плану періоду, в тому числі на погашення заборгованості минулого року використано 125,9 тис.грн тис. грн.; - благоустрій міста – 367,7 тис.грн., або 88,0% до плану періоду, з них на капітальний ремонт тротуару по вул. Леніна – 17,4 тис.грн., на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення – 245,8 тис.грн. (у т.ч. на погашення заборгованості минулого року по 38,9 тис.грн.), придбання сміттєзбірників – 7,5 тис.грн., оновлення контейнерного господарства – 21,0 тис.грн., на облаштування 2 дитячо-спортивних майданчиків за рахунок субвенції з обласного бюджету - 76,0 тис.грн. - на погашення заборгованості минулого року по обладнанню індивідуальним опаленням квартир соціально-незахищених верств населення – 18,9 тис.грн. - на капітальний ремонт міжпанельних швів ДНЗ № 11 (виготовлення проектно-кошторисної документації) – 7,0 тис.грн., або 100% до річного плану - придбання єдиного вузла обліку газу ДНЗ № 10 – 34,8 тис.грн., або 100% до річного плану - капітальний ремонт системи опалення ДНЗ №5 – 77,2 тис.грн. або 34,2% до плану періоду - на капітальний ремонт покрівлі ЗНЗ № 1 (виготовлення проектно-кошторисної документації) – 12,8 тис.грн., або 100% до річного плану - на капітальний ремонт вікон ЗНЗ №6 – 6,3 тис.грн., або 11,6% до плану періоду; - на придбання та монтаж системи доочистки води для ЗНЗ міста – 95,0 тис.грн., або 100% до річного плану - придбання єдиного вузла обліку газу виконавчому комітету міської ради – 3,3 тис.грн. - на поповнення бібліотечного фонду дитячої бібліотеки – 3,0 тис.грн. - придбання спортивного обладнання в дитячо-юнацьку спортивну школу – 30,0 тис.грн. - на реконструкцію котельні ЗНЗ № 5 (проектні роботи) – 63,8 тис.грн., або 100% до річного плану - на капітальний ремонт житлових будинків ветеранам війни за рахунок субвенції з державного бюджету на погашення заборгованості минулого року – 2,2 тис.грн, - на погашення заборгованості по придбанню комп’ютерної техніки центром соціальних служб для дітей, сім"ї та молоді – 4,8 тис.грн. за рахунок дотації з державного бюджету на покращення надання соціальних послуг найуразливішим верствам населення. - по внескам у статутний капітал на приріст обігових коштів СМКП «Водоканал» - 500 тис.грн. За рахунок коштів міського фонду охорони навколишнього природного середовища використано 6,4 тис.грн. на інвентаризацію зелених насаджень., що становить 32% від плану періоду. На ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності використано 414,2 тис.грн, або 63,1% до плану періоду, в тому числі за рахунок коштів міського бюджету 33,0 тис.грн, за рахунок субвенції з державного бюджету 190,4 тис.грн. та за рахунок залишку коштів субвенції, що склався на початок року, погашено кредиторську заборгованість у сумі 190,8 тис.грн. За рахунок субвенції з державного бюджету погашено заборгованість з різниці в тарифах на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення у сумі 687,2 тис.грн, з них погашено СМК »Водоканал» - 603,4 тис.грн., ДМП ВКГ "Дніпро-Західний Донбас" – 83,8 тис.грн. Видатки бюджетних установ по власним надходженням становлять 1209,0 тис.грн., в тому числі по відділу освіти – 984,9 тис.грн, по відділу культури та туризму –202,3 тис.грн, по комунальній установі «Синельниківський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» – 21,8 тис.грн., Керуючись ст. 78 Бюджетного кодексу України, розглянувши пропозиції виконавчого комітету міської ради, внести зміни до показників міського бюджету на 2013 рік. В зв'язку зі змінами, внесеними до ст. 71 Бюджетного кодексу України в частині віднесення до витрат бюджету розвитку розроблення містобудівної документації на місцевому та регіональному рівнях, зменшити призначення по загальному фонду в сумі 30,0 тис.грн. по виконанню заходів Програми містобудівної діяльності та створення геоінформаційної містобудівної кадастрової системи та розподілити для придбання запасних частин до газового обладнання котелень установ відділу освіти - 4,8 тис.грн, на виконання заходів міської Програми розвитку культури для проведення культурно-мистецьких заходів – 16,3 тис.грн, на виконання заходів міської Програми реформування та розвитку житлово-комунального господарства для проведення експертної оцінки пам'яток війни -8,8 тис.грн. Кошти у сумі 127,9 тис.грн., що були передбачені відділу освіти на проведення робіт по реконструкції загальноосвітньої школи №7 у м.Синельниковому під навчально-виховний комплекс, спрямувати як субвенцію обласному бюджету на виконання інвестиційних проектів для спів фінансування робіт по реконструкції загальноосвітньої школи №7 у м.Синельниковому під навчально-виховний комплекс. Залишок коштів бюджету розвитку, що склався станом на 01.01.2013 року, у сумі 613,1 тис.грн. та невикористані заплановані кошти на реконструкцію водопровідних мереж в сумі 6,1 тис.грн. спрямувати на виконання заходів міських Програм та утримання установ: - для підготовки закладів освіти до нового навчального року – 37,9 тис.грн, з них на придбання обчислювачів об'ємів газу в топочні загальноосвітніх навчальних закладів № 5 і 7 - 18,0 тис.грн, електроплит в дошкільні навчальні заклади № 3 і 8 – 19,9 тис.грн. - на капітальний ремонт житлового фонду міської ради спрямувати 274,0 тис.грн, - для виготовлення та проведення комплексної експертизи проекту по капітальному ремонту водопроводу по вул.Миру і вул. Чехова – 49,5 тис.грн., - для співфінансування об'єкту, що фінансується за рахунок субвенції з державного бюджету на капітальний ремонт систем централізованого водопостачання та водовідведення, спрямувати субвенцію обласному бюджету для проведення капітального ремонту водопроводу по вул.Миру і вул. Чехова в сумі 74,7 тис.грн. - для співфінансування об'єкту, що фінансується за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку на реконструкцію водопровідних мереж, спрямувати субвенцію обласному бюджету на виконання інвестиційних проектів – 304,0 тис.грн., зменшивши видатки, передбачені на реконструкцію водопровідних мереж в сумі 310,1 тис.грн. - субвенцію обласному бюджету на матеріальний резерв для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків у Дніпропетровській області - 5,0 тис.грн - на виконання заходів Програми містобудівної діяльності та створення геоінформаційної містобудівної кадастрової системи спрямувати 30 тис.грн. на розробку розділу цивільної оборони генерального плану міста та 48,0 тис.грн. на розробку детального плану території під будівництво полігону твердих побутових відходів у західній частині міста - на дооблаштування спортивного майданчика в парку «Дружба – Достик» - 11,9 тис.грн. та за рахунок залишку коштів цільового фонду, що склався станом на 01.01.2013 року, спрямувати 0,1 тис.грн - керуючись статтею 71 Бюджетного кодексу України, спрямувати внески у статутні капітали суб’єктів підприємницької діяльності», з метою поліпшення фінансового стану підприємства, що належить до комунальної власності міста, на приріст обігових коштів СМКП «Водоканал» - 56,3 тис.грн. - на придбання комп'ютерної техніки виконавчому комітету міської ради – 13,0 тис.грн, фінансовому управлінню – 7,1 тис.грн., управлінню житлово-комунального господарства та комунальної власності - 7,2 тис.грн, придбання 2-х кондиціонерів виконавчому комітету міської ради – 4,6 тис.грн. В міжсесійний період внесено зміни до показників міського бюджету: - збільшено доходи та видатки за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню, яка виникла у зв»язку з невідповідністю фактичної вартості теплової енергії та послуг з централізованого водопостачання та водовідведення тарифам, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування» на 687,2 тис. грн. зменшено доходи та видатки за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім`ях за принципом»гроші ходять за дитиною» на 13,0 тис.грн. - збільшено доходи та видатки за рахунок субвенції з обласного бюджету на виконання обласної міжгалузевої комплексної програми «Здоров’я нації на 2002-2015 роки» та соціальний захист населення у 2013 році - 13,0 тис.грн., на облаштування спортивних, спортивно-дитячих майданчиків - 126,0 тис.грн. на забезпечення учнів загальноосвітніх навчальних закладів учнівськими щоденниками – 34,7 тис.грн. на оздоровлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей, талановитих та обдарованих дітей - 84,9 тис.грн. на укомплектування медичних кабінетів загальноосвітніх навчальних закладів в сумі 64,1 тис.грн - зменшено доходи та видатки за рахунок субвенції з обласного бюджету на проведення проміжних виборів депутатів до обласної ради в одномандатних мажоритарних округах на 3,1 тис.грн. - перерозподілено асигнування головним розпорядникам між кодами функціональної та економічної класифікації видатків Начальник міського фінансового управління міської ради В.Г.Дубовенко |
Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету... Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) в І півріччі 2013 року... |
Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету... Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) за січень липень 2010... |
Виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування... Виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) складає 99,9 (при плані надходжень... |
Інформація щодо виконання міського бюджету за 1 півріччя 2013 року Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) складає 102,5 (при плані... |
За даними казначейського звіту станом на 01. 09. 2011 року рівень... За даними казначейського звіту станом на 01. 09. 2011 року рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без... |
За даними казначейського звіту станом на 01. 02. 2012 року до загального... Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) складає 97,2 %(при плані... |
Інформація щодо виконання міського бюджету за 2011 рік Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) складає 96,1 (при плані... |
Інформація про виконання міського бюджету за 9 місяців 2013 року Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) складає 100,8 (при плані... |
За даними казначейського звіту станом на 01. 05. 2012 року до загального... Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) складає 105,4 %(при плані... |
Інформація щодо виконання міського бюджету за 1 квартал 2012 року Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) складає 104,9 %(при плані... |