|
Скачати 95.81 Kb.
|
Інформація щодо виконання міського бюджету за 2011 рік В 2011 році до загального фонду міського бюджету надійшло доходів у сумі 58743,9 тис.грн., що становить 96,7 % до уточненого річного плану в т.ч. офіційні трансферти надійшли у сумі 28728,7 тис.грн., що становить 97,2 % до уточненого річного плану , з них дотації - у сумі 2795,0 тис.грн., або 100,0%, субвенції – у сумі 25933,7 тис.грн., або 97,0 % до уточненого річного плану. Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) складає 96,1 % (при плані надходжень – 31228,0 тис.грн. надійшло 30015,2тис.грн) та 112,5 % до факту відповідного періоду минулого року в співставних умовах. Показники, затверджені міською радою за доходами, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, виконані в обсязі 27340,0 тис.грн., або 95,5 % до плану та до розрахункових показників Міністерства фінансів України і 113,6% до факту відповідного періоду минулого року в співставних умовах. З трьох основних джерел 1 кошика план не виконаний по одному джерелу - по податку на доходи фізичних осіб (виконання складає 95,4%, до бюджету не додано 1316,7 тис.грн). Недоотримання до міського бюджету податку на доходи найманих працівників пов’язано із низькими темпами зростання фонду оплати праці по підприємствах міста. Доходи, що не враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів, надійшли у сумі 2675,2 тис.грн., або 103,5 % до річного плану і 102,3 % до факту відповідного періоду минулого року в спів ставних умовах. До дохідної частини спеціального фонду міського бюджету, без врахування міжбюджетних трансфертів, надійшло доходів у сумі 4937,6 тис.грн. Сума надходжень податку з власників транспортних засобів становить 63,5 тис.грн , або 100,8 % до уточненого річного плану. За 2011 рік до цільового фонду, утвореного міською радою, при уточненому річному плані 56,6тис.грн. надійшло 78,6 тис.грн., що складає 138,9 %. Джерелом надходжень є кошти від замовників будівництва на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста. Основним джерелом формування бюджету розвитку у 2011 році були надходження від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення та єдиного податку. Надходження від продажу землі становлять 1270,5 тис.грн.або 117,4% до уточненого річного плану, що пояснюється додатковим продажем 3-х земельних ділянок під нерухомим майном, згідно рішень міської ради. Єдиний податок надійшов у сумі 814,1 тис.грн., або 106,8 % до уточненого річного плану. По м.Синельникове зареєстровано 764 підприємців, які працюють на спрощеній системі оподаткування. За 2011 рік надходження від відчуження майна, що знаходиться у комунальній власності становлять 0,1 тис.грн., що обумовлено відсутністю відводу земельних ділянок під об»єктами, які підлягають приватизації. Сума податкового боргу за податковими зобов’язаннями з платежів юридичних та фізичних осіб станом на 01.01.2012 року (без урахування податкового боргу платників податків, що знаходяться на різних стадіях банкрутства) становить 201,0 тис.грн. і в цілому зменшилася у зрівнянні зі станом на 01.01.2011 року на 37,4 тис.грн., або на 15,7 %. Основна сума боргу зменшилася по ПДВ – на 25,6 тис.грн., але збільшилася по платі за землю – на 28,0 тис.грн., по місцевих податках і зборах – на 5,8 тис.грн. Основна сума боргу до міського бюджету рахується по платі за землю і дорівнює 44,2 тис.грн., або 79,6 % від загальної суми боргу до міського бюджету, в т.ч. податковий борг по земельному податку з фізичних осіб становить 18,3 тис.грн., по орендній платі з фізичних осіб – 22,3 тис.грн., по орендній платі з юридичних осіб – 3,6 тис.грн. Сума боргу по місцевих податках і зборах становить 5,8 тис.грн., в т.ч. по збору за припаркування автотранспорту – 4,7 тис.грн., по збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності – 1,1 тис.грн. По єдиному податку борг становить 5,5 тис.грн. Основною причиною даної заборгованості є несвоєчасна сплата податкових зобов»язань платниками єдиного податку – фізичними особами. З метою недопущення заборгованості по захищених статтях видатків в Головному управлінні Державного казначейства України в Дніпропетровській області протягом року отримувались короткотермінові позики на покриття тимчасових касових розривів Отриману в грудні 2009 року безвідсоткову позику на строк до 12 календарних місяців на умовах повернення в обсязі 756,0 тис.грн. погашено в 2010 році в сумі 305,636 тис.грн. та в 2011 році в сумі 119,2 тис.грн Залишок непогашеної позики складає 331,164 тис.грн. У зв"язку з невиконанням плану надходжень доходів, що враховуються при визначенні міжбюджетних трансфертів, у листопаді 2011 року отримано середньострокову позику у сумі 1242,0 тис.грн.та в грудні – 76,0 тис.грн. Ресурси міського бюджету, відповідно до вимог чинного законодавства, спрямовувались, в першу чергу, на заробітну плату з нарахуваннями, оплату енергоносіїв та комунальних послуг, оплату харчування дітей та учнів, соціальні виплати, віднесені до захищених статей бюджету. За загальним фондом міського бюджету проведено видатків у сумі 59903,8 тис. грн., за спеціальним фондом – 7479,9 тис. грн.. Виконання видатків загального фонду міського бюджету становить 98,6 % до плану і на 9318,7 тис.грн, або на 18,4 %, більше ніж в минулому році. Видатки загального фонду міського бюджету, без врахування видатків, що проводяться за рахунок субвенцій з інших бюджетів, становлять 34548,3 тис.грн. У розрізі функціональної класифікації видатки міського бюджету були здійснені в таких обсягах: - органи місцевого самоврядування – 4302,0 тис.грн. - освіта – 25080,5 тис.грн. - соціальний захист та соціальне забезпечення – 1251,2 тис.грн - житлово-комунальне господарство – 1223,7 тис.грн. - культура – 1765,4 тис.грн. - фізична культура і спорт – 781,4 тис.грн., - інші видатки бюджету – 144,1 тис.грн. На утримання установ, що фінансуються за рахунок міського бюджету, використано 32933,4 тис.грн, або 99,9 % від плану і на 2570,7 тис.грн, або на 8,5 % більше ніж в минулому році. В видатках установ 98,2 %, або 32327,0 тис.грн. використано на захищені статті, в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями, медикаменти, продукти харчування, оплату за спожиті енергоносії та комунальні послуги установ, що на 3005,6 тис.грн., або на 10,3 % більше ніж за відповідний період минулого року, з них: - заробітна плата з нарахуваннями – 26957,5 тис.грн, що на 2003,7 тис.грн., або на 8,0% більше ніж в минулому році - продукти харчування – 1452,4 тис.грн, що на 349,9 тис.грн., або на 31,7% більше ніж в минулому році - енергоносії та комунальні послуги установ – 3910,3 тис.грн, що на 651,6 тис.грн., або на 20,0 % більше ніж в минулому році Заробітна плата працівникам бюджетних установ виплачена в повному об"ємі. В повному обсязі оплачено видатки за спожиті бюджетними установами енергоносії та комунальні послуги. На соціальний захист населення (без видатків на утримання установ) використано 24277,4 тис. грн., або 96,8 % від плану (на 6245,4 тис.грн, або на 34,6 % більше ніж в минулому році), в тому числі: на державну допомогу сім’ям з дітьми та інвалідам з дитинства і дітям інвалідам – 19880,9 тис. грн., що становить 100 % до нарахувань; на пільги – 3036,7 тис.грн. або 76,5 % до нарахувань; на субсидії населенню – 1080,7 тис.грн., або 91,7 % до нарахувань. Використання планових асигнувань по благоустрою міста становить 1219,7 тис.грн., або 100 % від плану, та в порівнянні до минулого року більше на 466,3 тис.грн, або 61,9 % . Видатки по землеустрою складають 99,2 тис.грн., або 100 % до плану. Кошти спрямовані на ІІ етап проведення нормативної грошової оцінки земель міста та реєстрацію державного акту на право постійного користування земельною ділянкою під парком «Дружба-Достик». Видатки на проведення експертизи генерального плану міста використані в сумі 34,9 тис.грн. Видатки на перевезення пільгового контингенту громадян автомобільним транспортом за рахунок субвенції з Державного бюджету склали 410,7 тис.грн, що становить 100 % від нарахувань. Заборгованість минулих років по перевезенню пільгового контингенту громадян автомобільним транспортом у сумі 198,6 тис.грн. погашена в повному обсязі. Видатки на перевезення пільгового контингенту громадян залізничним транспортом за рахунок субвенції з Державного бюджету склали 701,0 тис.грн, що становить 100 % до річного плану. За рахунок субвенції з державного бюджету на виплату державної соціальної допомоги на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам –вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім”ях за принципом „гроші ходять за дитиною” використано на грошове забезпечення прийомним батькам 8-ти прийомних сімей на 11 дітей 198,5 тис.грн., або 99 % до нарахувань. Субвенцію з обласного бюджету по загальному фонду на виконання обласної міжгалузевої комплексної програми "Здоров"я нації на 2002-2011 роки" та соціальний захист населення при плані 47,0 тис.грн, отримано та використано в повному об"ємі за пропозиціями депутатів обласної ради на надання матеріальної допомоги 147 громадянам на виконання заходів міської Програми соціального захисту окремих категорій громадян. Надано субвенцію обласному бюджету на матеріальний резерв для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків у Дніпропетровській області в сумі 5,0 тис.грн. За рахунок бюджету розвитку спеціального фонду міського бюджету капітальні видатки становлять 4319,5 тис.грн., з них: - на ремонт, придбання штор в концертну залу школи культури та мистецтв, придбання мікшерного пульту – 76,7 тис.грн., що становить 99,8 % до плану - на придбання бібліотечного фонду в дитячу бібліотеку – 5,0 тис.грн., що становить 100 % до плану -на капітальний ремонт окремих вузлів газопостачання в міському територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) - 6,6 тис.грн. ., що становить 100 % до плану - на капітальний ремонт покрівлі загальноосвітнього навчального закладу № 2 – 209,1 тис.грн., або 79,5 % до річного плану, економія склала 53,8 тис.грн. - на встановлення єдиних вузлів обліку газу з коректорами об"єму в топочних установ освіти -104,2 тис.грн. ., що становить 100 % до плану - на придбання мультимедійної установки в загальноосвітній навчальний заклад № 5 – 29,3 тис.грн., що становить 100 % до плану - на розробку проектно-кошторисної документації "Реконструкція навчального корпусу ЗНЗ №7 в навчально-виховний комплекс по вихованню дітей дошкільного віку на 50 місць" – 130,6 тис.грн., або 99,1 % до річного плану; - на придбання зелених насаджень для озеленення стадіону ДЮСШ – 16,5 тис.грн. та на ремонт мереж освітлення – 15,0 тис.грн., що становить 100 % до плану - на капітальний ремонт житлового фонду – 551,7 тис.грн., або 94,7 % до річного плану, економія склала 30,6 тис.грн. - на виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт ліфтів – 142,1 тис.грн, або 94,7 % до річного плану, економія склала 7,9 тис.грн - на благоустрій міста – 100,9 тис.грн, або 100 % до плану року, з них для оплати робіт по проведенню комплексної експертизи та перерахунок кошторисної документації "Капітальний ремонт шляхопроводу в центральній частині м. Синельникове" використано 11,9 тис.грн., на капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення – 66,6 тис.грн, для оплати робіт по проведенню експертизи та коригуванню робочого проекту "Капітальний ремонт дороги по вул..Богми" – 15,0 тис.грн. та на придбання зелених насаджень – 7,4 тис.грн.; - на капітальний ремонт будинків ветеранів ВВВ, що проводиться за рахунок субвенції з державного бюджету на соціальні виплати, в сумі 30,5 тис.грн., або 100 % до плану року; - на придбання виконавчим комітетом комп"ютерної техніки - 5,2 тис.грн., комплекту меблів в зал засідань - 8,3 тис.грн. , прапору з символікою міста – 3,0 тис.грн., кондиціонеру для відділу ведення держреєстру виборців – 3,0 тис.грн., або 100 % до річного плану; - на виконання заходів міської Програми інформатизації використано 60,0 тис.грн. ., або 100 % до річного плану; - на придбання комунальної техніки (трактору, двох кущорізів причепу, бензопили) – 225,8 тис.грн., або 100 % до річного плану; - на оплату перерахунку кошторисної документації, коригування проекту та експертизу на реконструкцію очисних споруд каналізації – 159,4 тис.грн., або 100 % до річного плану; - за рахунок субвенції з обласного бюджету на облаштування двох спортивно – дитячих майданчиків – 99,8 тис.грн., або 99,8 % до річного плану, економію коштів в сумі 0,2 тис.грн. повернуто до обласного бюджету; - на реконструкцію стадіону ДЮСШ за рахунок коштів міського бюджету – 60,9 тис.грн. та за рахунок субвенції з державного бюджету на соціально-економічний розвиток - 547,7 тис.грн., або 100% річного плану; - обладнання індивідуальним опаленням квартир соціально-незахищених верств населення - 72,3 тис.грн., або 99 % до плану - будівництво І черги парку "Дружба-Достик" за рахунок субвенції з обласного бюджету на соціально-економічний розвиток – 1642,9 тис.грн., або 85,5 % до плану, економію коштів в сумі 279,6 тис.грн. повернуто до обласного бюджету - на експертну грошову оцінку земельних ділянок, що підлягають продажу , та проводяться за рахунок авансового внеску покупців – 13,0 тис.грн., або 86,7 % до плану, економія склала 2,0 тис.грн. На поточний ремонт доріг за рахунок надходжень до спеціального фонду міста використано 126,1 тис.грн., що становить 100 % до річного плану. За рахунок коштів цільового фонду, утвореного міською радою, для встановлення єдиних вузлів обліку газу з коректорами об"єму в топочних установ освіти використано 63,8 тис.грн., на придбання комунальної техніки - 27,5 тис.грн, встановлення водомірних вузлів на багатоквартирні будинки – 3,3 тис.грн., або 100 % до плану. За рахунок міського фонду охорони навколишнього природного середовища на забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, зберігання, видалення та знешкодження відходів використано 35 тис.грн., або 100 % до плану року. На утримання мереж зливової каналізації використано 27,2 тис.грн, або 98,3 % до плану. За рахунок субвенції з обласного бюджету на природоохоронні заходи придбано сміттєвоз на суму 250,0 тис.грн. Видатки за рахунок власних надходжень бюджетних установ склали 2630,0 тис.грн., з них за рахунок плати за послуги – 1080,9 тис.грн., які спрямовано на оплату праці школи культури та мистецтв – 121,0 тис.грн., на харчування дітей – 701,1 тис.грн., на медикаменти – 3,3 тис.грн., на оплату енергоносіїв – 13,1 тис.грн , на інші видатки установ – 242,4 тис.грн., за рахунок інших джерел – 1549,1 тис.грн., які спрямовано на харчування дітей – 438,7 тис.грн., на медикаменти – 4,1 тис.грн, на оплату енергоносіїв – 46,6 тис.грн., на інші видатки установ – 1059,4 тис.грн. Кредиторська заборгованість по видаткам, що фінансуються за рахунок субвенцій з Державного бюджету, становить 1002,3 тис.грн, з них: - по виплатам державної соціальної допомоги прийомним батькам - 2,0 тис.грн. - по пільгах – 902,8 тис.грн. - по субсидіях – 97,5 тис.грн. |
Інформація щодо виконання міського бюджету за 1 півріччя 2011 року За І півріччя 2011 року до загального фонду міського бюджету ( без врахування міжбюджетних трансфертів) надійшло 14618,6 тис грн.,... |
Інформація щодо виконання міського бюджету за 9 місяців 2011 року За 9 місяців 2011 року до загального фонду міського бюджету ( без врахування міжбюджетних трансфертів) надійшло 21701,6 тис грн,... |
Інформація щодо виконання міського бюджету за 9 місяців 2012 року Виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) складає 99,9 %(при плані надходжень... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я Про міський бюджет на 2012 рік” з внесеними змінами, розпорядження міського голови від 8 лютого 2012 року №25-р „Про план заходів... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я «Про затвердження плану заходів щодо забезпечення виконання доходів міського бюджету у 2013 році» та від 19. 02. 2013 №46-р «Про... |
Пояснювальна записка щодо виконання міського бюджету за 2008 рік Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету ( без врахування міжбюджетних трансфертів) за 2008 рік складає 99,9... |
Пояснювальна записка щодо виконання міського бюджету за 2011 рік Бюджетного кодексу України, відповідно до Закону України „ Про Державний бюджет України на 2011 рік“ з внесеними змінами, інших нормативно... |
Інформація щодо виконання міського бюджету за 1 квартал 2012 року Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) складає 104,9 %(при плані... |
Інформація щодо виконання міського бюджету за 1 півріччя 2013 року Рівень виконання плану доходів загального фонду міського бюджету (без врахування міжбюджетних трансфертів) складає 102,5 (при плані... |
УКРАЇНА Д Н І ПРОПЕТРОВСЬКАОБЛАСТ Ь СИНЕЛЬНИКІВСЬКА МІСЬКА РАДА ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ Р І ШЕНН Я Про затвердження плану заходів щодо забезпечення виконання доходів міського бюджету у 2013 році, статті 80 Бюджетного кодексу України... |