|
Скачати 18.93 Kb.
|
ОБЛІКОВІ ДИСЦИПЛІНИ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ Чепорова Г.Є., старший викладач, Таврійський національний університет ім.В.І.Вернадського, м.Сімферополь Фундаментальне значення в системі фахових дисциплін, що викладаються студентам-економістам, мають облікові дисципліни – сукупність усіх дисциплін, які пов'язані з бухгалтерським обліком або базуються на ньому. Теоретичною основою ключових понять, які використовуються у бухгалтерському обліку (прибуток, витрати, дохід, капітал), являються поняття, отримані з економіки. У свою чергу, бухгалтерські поняття відіграють важливу роль в економіці. Сутнісна особливість бухгалтерського обліку полягає в тому, що він забезпечує всі зацікавлені сторони об`єктивною і достовірною інформацією, яка необхідна для ухвалення рішень [1]. На основі аналізу змісту всіх фахових дисциплін, що викладаються майбутнім економістам, ми вважаємо за можливе виділити три групи дисциплін облікового профілю ( рис.1). Рис.1.Місце облікових дисциплін у системі підготовки майбутнього економіста До безсумнівної необхідності вивчення облікових дисциплін додаються проблеми, які виникають при навчанні студентів економічних спеціальностей через різні трактування термінів і понять, що використовуються в економічних, фінансових і облікових курсах. Непорозуміння термінології та недостатня підготовка економістів з бухгалтерського обліку робить підготовку студентів економічних спеціальностей менш ефективною, тому підготовка майбутніх економістів і менеджерів, на наш погляд, повинна спиратись: по-перше, на врахування поліфункціональних міжпредметних зв’язків між обліковими та іншими фаховими дисциплінами; по-друге, на вирішення проблеми облікової термінології, яка використовується в різних фахових дисциплінах; по-третє, на викладання облікових дисциплін на високому професійному рівні із застосуванням інноваційних педагогічних технологій як необхідної складової формування професійної компетентності майбутніх економістів. Література: 1.Євдокімов В.В. Бухгалтерській облік як джерело інформації в системі інформаційного забезпечення економіки України [Електронний ресурс] / В.В. Євдокімов // Вісник ЖДТУ №1(51).–Режим доступу:http://www.nbuv. |
НАСКРІЗНА ПРОГРАМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ НА РОБОЧОМУ МІСЦІ ВЧИТЕЛЯ СТУДЕНТІВ Педагогічна практика займає провідне місце у фаховій підготовці майбутніх учителів освітньої галузі «Технології» на етапі здобуття... |
Дисертації «Застосування засобів мультимедіа в професійній підготовці майбутніх робітників електрорадіотехнічних професій» |
Екзаменаційні питання по дисципліні «Регіональна економіка» Методологічні основи курсу: Основні категорії і поняття теорії регіональної економіки. Завдання регіональної економіки в професійній... |
Розробка та застосування інформаційних, телекомунікаційних, інноваційних... Підтема: «Інформаційне забезпечення спілкування в системі викладач-комп’ютер-студент у фаховій підготовці вчителя» |
ТЕМА: Облік розрахункових операцій Мета заняття: навчити складати облікові регістри з обліку розрахунків з покупцями, складати бухгалтерські записи за операціями в... |
Поради батькам майбутніх першокласників Впевнені, поради батькам стосовно того, як підготувати дитину до майбутніх навантажень, зробити так, аби її організм не давав збоїв... |
Кафедра фінансів Гроші та кредит «Гроші та кредит» допоможуть студентам закріпити знання теоретичних положень дисципліни, сформувати відповідні вміння і навички з... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття по функціональній підготовці з начальницьким складом ДПЧ-21 Тема 12: Організація дільності щодо проведення аналітичної роботи, планування заходів (квартальні плани робіт по окремим напрямкам... |
Передумови створення навчальних програм для майбутніх соціальних... В та соціальних педагогів. Однак сьогодні у вітчизняній теорії та практиці вивчення питання освіти соціальних працівників за кордоном... |
Декан факультету В.І. Грачов Математика для економістів (розділ: теорія імовірностей та математична статистика) |