Мета та завдання навчальної дисципліни Мета


Скачати 172.49 Kb.
Назва Мета та завдання навчальної дисципліни Мета
Дата 18.03.2013
Розмір 172.49 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета дисципліни: набуття та поглиблення знань економічної теорії, формування вмінь та навичок здійснення аналізу економічних явищ, правильного тлумачення економічного законодавства.

навчальна - сприяти становленню сучасного висококваліфікованого фахівця-юриста;

розвиваюча - формувати та розвивати економіко-правові знання студентів, уміння аналізувати правові явища на ґрунті економічних знань; виробляти навички самостійного аналізу економічних явищ, умінь за­стосовувати отримані знання при оцінці конкретної правової ситуації;

виховна - формувати ціннісні орієнтири студентів відповідно до ідеалів гуманізму, демократії, соціальної справедливості, по­ваги до особистості; виховувати активну громадянську позицію; сприяти усвідомленню ролі та значення юридичної діяльності в розбудові та зміцненню української дер­жави; формувати в майбутніх юристів правову свідомість та правову культуру, професійні та особисті якості.

Завдання :

- вивчення дії економічних законів у реальній господарській практиці;

- визначення взаємодії секторів економіки (домогосподарств, фірм (підприємств), фінансового сектора та держави);

- оволодіння універсальним інструментарієм для аналізу поведінки економічних суб’єктів у ринкових умовах;

- вміти використовувати економіко-математичні моделі для прийняття раціональних рішень, розв’язувати економічні задачі;

- навчитися оцінювати цінову політику уряду, його дії щодо подолання економічної кризи, пом’якшення інфляції, скорочення безробіття, зростання реальних доходів населення;

- навчитися застосовувати теоретико-методологічні методи для розв’язання актуальних економічних проблем.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

1) на понятійному рівні дію економічних законів у реальній господарській практиці;

2) на фундаментальному рівні взаємодію між собою секторів економіки (домогосподарств, фірм (підприємств), фінансового сектора та держави); яким чином зміни, що відбуваються в одному із секторів, впливають на інші сектори;

3) на практично-творчому рівні – універсальний інструментарій для аналізу поведінки економічних суб’єктів у ринкових умовах.

вміти:

1) на репродуктивному рівні: використовувати інструментарій економічної політики, як важливого чинника розвитку економіки;

2) алгоритмічному рівні: використовувати економіко-математичні моделі для прийняття раціональних рішень, розв’язувати економічні задачі;

3) на евристичному рівні: свідомо і об’єктивно оцінювати цінову політику уряду, його дії щодо подолання економічної кризи, пом’якшення інфляції, скорочення безробіття, зростання реальних доходів населення;

4) на творчому рівні: застосовувати теоретико-методологічні методи для розв’язання актуальних економічних проблем.

8. Індивідуальні завдання
ТЕМА 1. ПРЕДМЕТ І МЕТОД ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ


  1. Роль економічної науки в розвитку суспільства.

  2. Філософія – основа політичної економії

  3. Практична функція економічної теорії і її реалізація в сучасний період розвитку господарства.

  4. Раціональна поведінка господарюючого суб’єкта: інтереси, цілі, обмеження у прийнятті рішень.

  5. Економічна політика як спосіб реалізації економічних цілей.


ТЕМА 2. ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО ЖИТТЯ СУСПІЛЬСТВА
1. На основі даних таблиці побудуйте криву виробничих можливостей.

Обсяг продукції, тис. од.

Виробничі альтернативи

Цивільні літаки

0

30

60

90

120

Військові літаки

80

60

40

20

0

Що показують точки на кривій? Як відображається на кривій закон зростання витрат? Що показує і виражає точка всередині кривої? За межами кривої? Як зміниться крива виробничих можливостей:

а) внаслідок збільшення кількості залучених ресурсів?

б) удосконалення технології виробництва?

2. На основі даних таблиці альтернативних варіантів вироб­ництва при повній зайнятості ресурсів:


Виробництво

Альтернативи набору ресурсів



А

В

С

Д

Е

Комп’ютери

60

55

45

30

0

Телевізори

0

10

20

30

40

а) побудуйте криву виробничих можливостей;

б) що означає кожна точка на цій кривій?

в) що означає точка К, яка знаходиться поза кривою (вправо від неї)?

г) що означає точка М, яка знаходиться під кривою (вліво від неї)?
Тема 3. НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА ТА ЕКОНОМІЧНА СИСТЕМА СУСПІЛЬСТВА


  1. Національна економічна система України.

  2. Потенційні джерела та фактори економічного зростання в Україні

  3. Ризики та переваги економічної системи відкритого типу.


Тема 4. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ СУСПІЛЬНОГО ВИРОБНИЦТВА


  1. Особливості товарної форми виробництва в Україні.

  2. Грошово-кредитна політика України.

  3. Передатний механізм грошово-кредитної політики.

  4. Грошовий ринок: особливості розвитку


Тема 5. ОСНОВИ САМОРЕГУЛЮВАННЯ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ


  1. Держава як економічний суб’єкт.

  2. Державне регулювання економіки: «за» і «проти».


Тема 6. ЕКОНОМІЧНІ СУБ’ЄКТИ: ДОМОГОСПОДАРСТВА, ФІРМИ ТА ДЕРЖАВА


  1. Домогосподарство як споживач та власник ресурсів.

  2. Споживання та заощадження.

  3. Економічні рішення споживачів.

  4. Методи та засоби господарювання підприємств.

  5. Державний сектор економіки.


Тема 7. ВИТРАТИ І ПРИБУТОК ФІРМИ
1. Підприємством за 8 год. вироблялося 12бодиниць продукції загальною вартістю 1440 грн. У наступному місяці кількість робітників одночасно збільшилася в 2 рази, а продуктивність праці зросла у 3 рази. Як зміниться обсяг продукції, що випускається підприємством за той же проміжок часу? Як зміниться прибуток виробника, якщо ринкова ціна одиниці товару дорі­внює 15 грн. і залишається незмінною?

2. Тривалість робочого дня - 10 год., ціна одного виробу - 14 грн. Як зміниться денний виторг товаровиробника, якщо індивідуальні витрати праці на один виріб внаслідок інновацій зменшаться з 2,5 до 2 год.?

3. Індивідуальні витрати виробника на одиницю продукції внаслідок удосконалення обладнання скоротилися з 12 до 8 год. при суспільно необ­хідному робочому часі у 12 год. Як зміниться виторг товаровиробника на одиницю продукції внаслідок цих змін?

4.За 8 год. виробляється 16 одиниць продукції загальною вартістю 800 грн. Як зміниться вартість усієї продукції та одиниці товару, якщо: а) продуктив­ність праці зросте у 2 рази; б) інтенсивність праці зросте у 1,5 рази?

5. Спочатку підприємець, працюючи 8 год на день, для виготовлення 10 одиниць продукції витрачав 1,6 год. робочого часу. При цьому ціна одини­ці продукції була 8 грн., витрати на обладнання - 2 тис. грн., а зарплата підприємця - 2500 грн. Унаслідок запровадження нових технічних засобів він став виготовляти ту ж саму кількість продукції протягом 1 год. Яким чином зміняться обсяги готової продукції, що створюється протягом мі­сяця? Яким чином зміняться валовий дохід та прибуток підприємця вна­слідок технічних удосконалень, якщо за таких умов витрати на обладнання зростуть на 20 %, його зарплата - на 25, а ціна продукції - на 5 %?
Тема 8. СУЧАСНА НАЦІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА. ОСНОВНІ МАКРОЕКОНОМІЧНІ ПОКАЗНИКИ
1.Нехай функція споживання має вигляд: С = 200 + 0,6У; І=500.

Визначте рівноважний НД та його зміни при зростанні інвестицій (І) на 100 од.

2. Визначити ВВП і ЧВП за таких умов (млрд.євро): споживчі витрати (СВ) дорівнюють 160, валові інвестиції (ВІ) – 40, державні видатки (ДВ) – 60, трансферти (Т) – 20, експорт (Е) – 14, імпорт (ІМ) – 12, амортизація (А) – 38.

3. Структура національної економіки та необхідність її вдосконалення.
Тема 9. МАКРОЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ: СУКУПНИЙ ПОПИТ І СУКУПНА ПРОПОЗИЦІЯ


  1. Провести графічний аналіз попиту і пропозиції.

  2. Основні проблеми макроекономічного регулювання.

  3. Споживання і заощадження, їх функції.

  4. Гранична схильність до споживання та гранична схильність до заощадження.

  5. Інвестиції: сутність, види. Проблеми залучення інвестицій в економіку України.

  6. Функцію попиту на товар задано рівнянням: QD = 6 - 0,5P; функція пропозиції товару: QS = 0,25Р. Визначити обсяг продажу і величину незадоволеного попиту, якщо ціна товару фіксована на рівні 4 грн. за одиницю. Проілюструйте графічно.

  7. Нехай функція попиту на товар описується рівнянням Qd = 8 - 1,5р, а функція пропозиції Qs = 1 + 2р. Ринок знаходиться в рівновазі. Рівноважна ціна вимірюється в тисячах гривень. Визначте розмір податку на економічний прибуток фірми, якщо випускається рівноважний обсяг продукції, та відомо, що ставка податку становить 15%, а рентабельність виробництва - 20%.

8. Попит трьох індивідів на деякий товар А відображають такі функції:

da = 8 – p, db = 5 – 5p, dc = 2 – 0,5 p, де di – величина попиту i -го індивіда на товар А (di ³0); p – ціна товару А (p > 0). Визначити, якою буде величина ринкового попиту, якщо ціна p встановиться на рівні 3 грн.

Тема 10. МАКРОЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА


  1. Сутність та інструментарій фіскальної політики.

  2. Державний бюджет і його структура. Дефіцит бюджету і державний борг.

  3. Монетарна політика, її знаряддя.

  4. Банківські резерви та створення банківських депозитів.

  5. Особливості макроекономічної політики в Україні.


Тема 11. РИНОК ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА ДЕРЖАВИ


  1. Економічна нерівність та державна політика розподілу доходів.

  2. Державні інструменти соціального захисту населення.

  3. Економічна природа заробітної плати. Види та функції заробітної плати.

  4. Заробітна плата підвищилася за рік на 5%. Податки зросли на 3%. Витрати на предмети першочергового значення з причини зростання цін підвищилися на 10%. Як змінилася реальна заробітна плата?



Тема 12. МАКРОЕКОНОМІЧНА НЕСТАБІЛЬНІСТЬ: ЦИКЛИ ДІЛОВОЇ АКТИВНОСТІ, БЕЗРОБІТТЯ, ІНФЛЯЦІЯ


  1. Причини циклічних коливань.

  2. Класифікація циклів.

  3. Природній рівень безробіття. Закон Оукена.

  4.  Концепції зайнятості та їх еволюція.

  5. Інфляція в системі макроекономічного відтворення.

  6. Рівень інфляції. Інфляція попиту й інфляція витрат.

  7.  Інфляційний і дефляційний розрив. Взаємозв’язок інфляції та безробіття.

  8. Упродовж року середній показник номінального доходу зріс на 26% , а ціни за цей же період на 15%. Як змінилася реальна заробітна плата?


Тема 13. СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА ТА ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗВИТКУ СВІТОВОГО ГОСПОДАРСТВА


  1. Основні форми міжнародних економічних відносин. Міжнародний поділ праці і його чинники. Спеціалізація країн.

  2. Міжнародна торгівля. Теорії міжнародної торгівлі і торгова політика. Протекціонізм та вільна торгівля.

  3. Зовнішня торгівля України. Міжнародні організації з питань регулювання зовнішньої торгівлі.

  4. США і Японія випускають два товари: продукти харчування та автомобілі. Обидві країни роблять однаково добре по одному авто на місяць. Щодо продуктів харчування ситуація інша: американський фермер виробляє 2 т продуктів харчування на місяць, а японський - лише одну. Визначити, яка країна у виробництві цих продуктів володіє порівняльною перевагою.


Тема 14. МІЖНАРОДНІ ВАЛЮТНО-ФІНАНСОВІ ВІДНОСИНИ


  1. Характеристика чинників, які впливають на формування валютного курсу.

  2. Форми міжнародних валютно-фінансових відносин.

  3. Валютний ринок і валютна політика.

  4. Міжнародні кредитні відносини та міжнародні фінансові організації.


Питання для підготовки до підсумкового контролю


  1. Предмет економічної теорії.

  2. Методологія економічної науки.

  3. Функції економічної теорії.

  4. Основні етапи розвитку, напрями та школи економічної теорії.

  5. Економічні категорії, закони, принципи та моделі.

  6. Економічне зростання: суть, види, фактори. Соціально-економічні наслідки економічного зростання.

  7. Потреби як рушійні сили економічного розвитку. Види потреб.

  8. Економічні ресурси та їх види.

  9. Вибір альтернативних можливостей використання ресурсів. Крива

виробничих можливостей.

  1. Правоохоронні економічні потреби.

  2. Суть та структура національної економіки.

  3. Поняття та основні риси економічної системи.

  4. Економічна система та її компоненти.

  5. Класифікація економічних систем.

  6. Національні моделі в рамках типових економічних систем.

  7. Власність і економічна система.

  8. Реформування власності в Україні.

  9. Принципи організації ринкової економіки.

  10. Сучасні моделі ринкової економіки.

  11. Суть адміністративно-командної економіки та її неспроможність.

  12. Способи переходу до ринкової системи.

  13. Перехідна (трансформаційна)економіка як система.

  14. Економіка України на шляху до ринку.

  15. Натуральна форма суспільного виробництва, умови її виникнення.

  16. Товарна форма виробництва, її основні риси.

  17. Товар – основний елемент товарного господарства.

  18. Еволюція товарного виробництва, його характеристика у сучасних умовах.

  19. Суть та функції грошей.

  20. Грошові системи та їх типи.

  21. Суть, види та функції ринку.

  22. Структура сучасного ринку.

  23. Поняття ринкової інфраструктури. Основні елементи інфраструктури ринку.

  24. Формування ринкової інфраструктури в Україні.

  25. Попит та його визначники. Закон попиту. Крива попиту.

  26. Пропозиція та її визначники. Закон пропозиції. Крива пропозиції.

  27. Рівновага попиту та пропозиції. Механізм їх взаємодії. Ціна рівноваги.

  28. Недоліки ринкового механізму.

  29. Конкуренція та її роль в ринковій економіці.

  30. Домогосподарство в економічній системі суспільства.

  31. Фірма – економічний суб’єкт ринкової економіки.

  32. Підприємництво, його суть та принципи організації. Основні види підприємницької діяльності.

  33. Організаційно-правові форми підприємництва.

  34. Внутрішнє та зовнішнє середовище фірми (підприємства).

  35. Управління підприємством в умовах ринку.

  36. Економічні суб'єкти в умовах ринкової трансформації економіки України.

  37. Витрати виробництва та їх класифікація в ринковій економіці.

  38. Витрати фірми у коротко- та довгостроковому періодах, їх криві.

  39. Закон спадної віддачі. Закон ефекту масштабу.

  40. Суть і види виторгу фірми.

  41. Прибуток: суть і види.

  42. Еволюція ролі держави в економіці.

  43. Економічні функції держави в ринковій економіці.

  44. Форми та методи державного регулювання економіки.

  45. Державні фінансів, їх структура та роль у соціально-економічному розвитку.

  46. Державний бюджет і його структура.

  47. Концепція формування державного бюджету. Бюджетний дефіцит.

  48. Державний борг та його види.

  49. Ланки державних фінансів.

  50. Видатки державного бюджету та їх класифікація.

  51. Характеристика державних цільових фондів.

  52. Фіскальна політика та її основні знаряддя.

  53. Податкова система та принципи її організації.

  54. Податки та їх види. Крива Лафера.

  55. Суть монетарної політики. Попит на гроші і пропозиція грошей.

  56. Основні знаряддя монетарної політики.

  57. Суть, види та функції сучасних грошей.

  58. Механізм функціонування грошового ринку.

  59. Банки та банківська діяльність. Основні види банківських операцій.

  60. Особливості макроекономічної політики в Україні.

  61. Поняття національної економіки та її ознаки.

  62. Методологія та способи розрахунку ВВП. Номінальний та реальний ВВП.

  63. Методи обчислення ВВП.

  64. Система національних рахунків та методологічні принципи її побудови.

  65. Поняття макроекономічного аналізу.

  66. Сукупний попит та сукупна пропозиція. Умови економічної рівноваги.

  67. Споживання і заощадження та їх функції.

  68. Інвестиції, їх види.

  69. Ринок праці та механізм його функціонування.

  70. Попит на працю. Пропозиція грошей.

  71. Економічна природа заробітної плати. Організація оплати праці в Україні.

  72. Економічна нерівність та державна політика розподілу доходів.

  73. Державні інструменти соціального захисту населення.

  74. Циклічні коливання ринкової економіки та їх причини.

  75. Зайнятість населення. Безробіття та його види.

  76. Суть, види та соціально-економічні наслідки інфляції. Антиінфляційна політика держави.

  77. Основні моделі макроекономічного регулювання національної економіки.

  78. Поняття світового господарства та етапи його розвитку.

  79. Міжнародна торгівля та її особливості на сучасному етапі.

  80. Основні форми міжнародних економічних відносин.

  81. Зміст та структура світової валютної системи.

  82. Валютний ринок і валютна політика.

  83. Валютний курс: суть, види. Характеристика чинників, які впливають на формування валютного курсу.

93.Поняття економічної глобалізації світу.

94.Об’єктивні основи та необхідність зовнішньоекономічних зв’язків.

95.Експортно-імпортний потенціал України.

96.Проблеми інтеграції економіки України у світове господарство.

Інформаційне та методичне забезпечення.
Рекомендована література
1. Основні нормативні акти:
1.1. Конституція України;

1.2. акти міжнародного права:

1.2.1.

1.3. закони:

  1. Бюджетний кодекс України від 21 червня 2001 р. - К:. Атіка. 2002.

  2. Господарський кодекс України // Відомості Верховної Ради України. - 2003. - № 21-22.

  3. Цивільний кодекс України // Відомості Верховної Ради України. - 2003. - № 40-44.

  4. Закон України "Про банки і банківську діяльність" від 07.12.00 за № 2121-ІІІ // Голос України, 23 січня 2001 року.

  5. Про господарські товариства: Закон України від 19 вересня 1991 р. // Відомості Верховної Ради України. - 1991 . - № 49. – Ст. 682.

  6. Про кооперацію: Закон України від 10 липня 2003 р.// Відомості Верховної Ради України. - 2004 . - № 5. – Ст. 35.

  7. Закон України "Про Національний банк України”.- № 679-XIV від 20 травня 1999 р.

  8. Закон України "Про зовнішньоекономічну діяльність" // Відомості Верховної Ради України.- 1991.- № 29.

1.4. підзаконні акти:

1.4.1. Про безготівкові розрахунки в господарському обороті України: Положення НБУ за № 22001/116 від 1 червня 1993 р.
2. Підручники:


  1. Башнянин Г.І., Лазур П.Ю., В.С. Медведєв. Політична економія: Підручник / Киїів, Ніка-Центр Ельга, 2000.

  2. Економічна теорія: Підручник / За ред.. В.М. Тарасевича. – Київ: Центр навчальної літератури, 2006. – 784 с.

  3. Мікроекономіка і макроекономіка: Підруч. /За заг ред. С.Будаговської. – К.: Основи, 1998. – 518 с.

  4. Макконнелл К., Брю С. Экономикс: принципы, проблемы и политика: В 2 т. - М.: ИНФРА-М, 2002. – 972 с.

  5. Макконнелл К.Р., Брю С.Л. Макроекономіка / Пер. з англ.- Львів: Просвіта, 1997.

  6. Макконнелл К.Р., Брю С.Л. Мікроекономіка / Пер. з англ.- Львів: Просвіта, 1999.

  7. Основи економічної теорії / За ред. Предборського В.А. –К:. Кондор. –2002. – 621 с.

  8. Киреев А. Международная экономика: в 2-х ч. – М.: Международные отношения, 1998. – 415 с.

  9. Общая экономическая теория /политэкономия/: Учеб. / Под общей ред. В.И.Видяпина, Г.П.Журавлевой. – М.: ПРОМО-Медиа, 1995. – 690 с.

  10. Самуэльсон П., Нордхаус В. Экономика. – М.: Лаборатория базовых знаний, 2000. – 800 с.


3. Навчальні посібники, інші дидактичні та методичні матеріали:


  1. Борисов Е.Ф. Економическая теория: Курс лекций. – М.: Юрайт, 1998.

  2. Дзюбик С., Ривак О. Основи економічної теорії. – К.: Основи, 1994.– 321 с.

  3. Економічна теорія: макро- та мікроекономіка / За ред З. Ватаманюка та С. Панчишина.- 3-тє вид., доп.- К.: Альтернативи, 2001.

  4. Кривцов та ін. Макроекономіка у запитаннях та відповідях: Навч. посібник / О.С. Кривцов, В.М. Бережний, В.М. Онєгіна. – К.: ЦНЛ, 2004. – 200 с.

  5. Овчинников Г.П. Макроэкономика. – СПб., 1993. – 230 с.

  6. Мочерний С.В., Мочерна Я.С. Політична економія: Навч. посіб. – 2-ге вид., випр. і доп. – К.: Знання, 2007. -684с.

  7. Панчишин С. Макроекономіка: Навч. посібник. Вид. 2-ге. – К.: Либідь, 2002. – 616 с

  8. Селищев А.С. Макроэкономика. – СПб., 2000. – 448 с.

  9. Чепінога В.Г. Основи економічної теорії: Нав. посібн. – К:. Юрінком – Інтер, 2003. –456 с.

  10. Історія економічної думки України: Навч. посібник. – К.: Вища школа, 2003.

4. Монографії та інші наукові видання:





  1. Бурда М., Виплош Ч. Макроекономіка. Європейський контекст. – К.: Основи, 1998. - С. 667

  2. Долан Э. Дж., Линдсей Э. Макроэкономика. – СПб: Экономическая школа, 1994. – 402 с.

  3. Дорнбуш Р., Фишер С. Макроэкономика :Пер. с англ. - М.: Изд-во МГУ: ИНФРА-М, 1997. – 784 с.

  4. Кейнс Дж. Общая теория занятости, процента и денег. – М.: Прогресс, 494 с.

  5. Крупка М.І., Островерх П.І., Реверчук С.К. Основи економічної теорії. – Львів: Діалог, 1997. – 256 с. с.: іл.

  6. Луссе А.В. Макроэкономика. – СПб: Питер, 1999. – 240 с.

  7. Манків Г. Макроекономіка. / Пер. з англ.; Наук. ред., пер. С. Панчишина- К.: Основи, 2000. – 752 с.

  8. Мэнкью Г. Макроэкономика: Пер. с англ. – М.: Изд-во МГУ, 1994. – 736 с.

  9. Мэнкью Г. Принципы экономикс. – СПб: Питер Ком, 1999. – 784 с.

  10. Фишер С., Дорнбуш Р., Шмалензи Д. Экономика. – М.: Дело, 1993. – 829 с.

  11. Блауг М. Экономическая мысль в ретроспективе: Пер. С англ. – М.: Дело ЛТД 1994. – 687 с.

  12. Зайдель Р., Теммен Р. Основы учений об экономике. – М.: Дело ЛТД 1994. – 398 с.

  13. Павловський М.А. Макроекономіка перехідного періоду: Український контекст.- К.: Техніка, 1999.

  14. Піндайк Р., Рубінфельд Д. Мікроекономіка. – К.: Основи, 1996.

  15. Столерю Л. Равновесие и экономический рост (Принципы макроэкономического анализа). – М.: Статистика, 1997. – 417 с.


5. Інші джерела:


  1. Алексеєнко М. Сутність і роль заощаджень в умовах ринкової економіки // Економіка України. – 2000. - № 11. – С. 23-30.

  2. Мельник В.А. Ринок цінних паперів. Довідник керівника підприємства. – К, 1998. – 560 с

  3. Мельник О.М. Законодавчі основи та найважливіші параметри грошово- кредитної політики // Фінанси України. – 2000. – № 7. – С. 34-44.

6. Інтернет-ресурси:

  1. Антимонопольний комітет України. - [Електронний ресурс] / Режим доступу : http://www.amc.gov.ua.

  2. Верховна Рада України - [Електронний ресурс] / Режим доступу : http:// www.rada.kiev.ua

  3. Гільдія інвестиційних та фінансових аналітиків. - [Електронний ресурс] / Режим доступу : http:// www.gifa.ru

  4. Державний комітет статистики. - [Електронний ресурс] / Режим доступу : http:// www.ukrstat.gov.ua

  5. Інститут конкурентного суспільства. - [Електронний ресурс] / Режим доступу : http:// www.ics.org.ua

  6. Міжнародний центр перспективних досліджень. - [Електронний ресурс] / Режим доступу : http:// www.icps.kiev.ua

  7. Центр стратегічного розвитку. - [Електронний ресурс] / Режим доступу : http:// www.csr.ru.

Схожі:

МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Мета
Мета ознайомити студентів з головними етапами розвитку української культури, сформувати систему знань про роль та місце української...
Закономірності, принципи та прийоми організації процесу взаємодії педагога з учнями
Мета та завдання навчальної дисципліни – формування у студентів знань, умінь організації процесів навчання й виховання як педагогічної...
Програма навчальної дисципліни Завдання для самостійної роботи Індивідуальні...
У процесі вивчення історії держави і права зарубіжних країн використовуються наступні методи та технології
Питання для підготовки до іспиту з навчальної дисципліни
Предмет, найменування і система навчальної дисципліни «Організація судових та правоохоронних органів»
Лекція з навчальної дисципліни «КОНФЛІКТОЛОГІЯ»
Мета лекції: познайомити студентів з особливостями переговорного процесу та пояснити основні принципи проведення переговорів
Пояснювальна записка Мета вивчення навчальної дисципліни
Навчальна програма складена згідно освітньо-професійної програми ГСВО напряму 030402 «Правознавство»
Завдання для ККР з навчальної дисципліни «Мікробіологія» Спеціальність...
З давніх давен людина жила в оточенні невидимих істот та шукала шляхи пояснення різним явищам і захворюванням, пов’язаних з ними....
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ Млинівський державний технікум...
Посібник складено за темами згідно навчальної програми з дисципліни «Економіка підприємства» у вигляді тестів
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Робоча програма з навчальної дисципліни «Кримінологія» для студентів за галуззю знань 0304 Право напрямом підготовки 030401Правознавство...
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ КОНСТИТУЦІЙНЕ...
Формами проведення занять є такі: лекції, семінарські заняття, самостійна та індивідуальна робота. З даної дисципліни передбачено...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка