С. А. Ткаченко, О. В. Гончарук Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв АПОДИТИЧНІ (ДОКАЗОВІ, ПЕРЕКОНЛИВІ) КОНКЛЮЗІЇ (ВИСНОВКИ) ВІДНОСНО ВАГОМОСТІ


Скачати 14.68 Kb.
Назва С. А. Ткаченко, О. В. Гончарук Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв АПОДИТИЧНІ (ДОКАЗОВІ, ПЕРЕКОНЛИВІ) КОНКЛЮЗІЇ (ВИСНОВКИ) ВІДНОСНО ВАГОМОСТІ
Дата 29.03.2013
Розмір 14.68 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Економіка > Документи
УДК 657.1

С.А. Ткаченко, О.В. Гончарук

Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв
АПОДИТИЧНІ (ДОКАЗОВІ, ПЕРЕКОНЛИВІ) КОНКЛЮЗІЇ (ВИСНОВКИ) ВІДНОСНО ВАГОМОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ПОКАЗНИКА "ДОХОДИ (ВИРУЧКА) ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ"
Відійшли у минуле часи, коли управлінці були заклопотані питаннями постійного зменшення витрат, а показник виробничої собівартості займав провідне місце при комплексній оцінці стратегії підприємства. Так, цей показник і сьогодні займає вагоме місце. Однак, за сучасних ринкових відносин в економіці України показником, який виступає вагомішим та одним із проміжних при визначенні ефективності маркетингової стратегії підприємства є “Доходи (виручка) від реалізації”. Цей показник отримав визнання серед управлінців не тільки тим, що максимально можлива виручка (дохід) від реалізації слугує підтвердженням завоювання відповідної частки ринку, а відповідно і конкурентоспроможності підприємства по відношенню до його конкурентів. А й тим, що на відміну від показника виробничої собівартості реалізованої продукції, який підприємство в змозі регулювати і всебічно впливати на нього, виходячи із своїх цілей, показник доходу (виручки) від реалізації має імовірносну природу і залежить від впливу зовнішніх факторів, які породжує ринок. Так, і в цьому конкретному випадку ми знаходимо підтвердження того факту, що все імовірне заслуговує на більшу увагу зі сторони безпосередніх суб’єктів ринку, аніж те, що безпосередньо підвласне їм.

Так, відділ маркетингу повинен отримувати різноманітну інформацію відносно цього показника, провідне місце в якій займають дані обліково–економічного забезпечення, формуємі бухгалтерською службою підприємства. Однак, відзначимо, що потенціал сучасного методологічно–інформаційного інструментарію обліково–економічного забезпечення використовується не сповна. Цей факт породжує значні утруднення в отриманні необхідної вихідної інформації і, як результат, знижує ефективність маркетингової стратегії підприємства, що висуває до теоретиків і практиків обліково–економічної думки потребу у вирішенні цих «прогалин».

Схожі:

С. А. Ткаченко, О. Г. Георгієва Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв
АНАЛІЗ ПРИБУТКОВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЗАГОСТРЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ВІДНОСИН НА СВІТОВОМУ РИНКУ
С. А. Ткаченко, С. П. Гросов Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв
КАУЗАЛЬНЕ (ПРИЧИННЕ) ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНО-ІНФОРМАЦІЙНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ В КОМПЛЕКСНОЇ ОЦІНЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ...
С. А. Ткаченко Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв
Звідси, випливає необхідність у створенні належного інформаційного забезпечення управління маркетинговою діяльністю підприємства,...
С. А. Ткаченко, А. В. Гапєєва Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв
Сучасні правила бухгалтерського обліку породили ілюзію, що в умовах поглиблення та трансформації ринкових відносин в економіці України...
С. А. Ткаченко, О. К. Бурміч Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв
Для нормального функціювання нових відношень потрібне «універсальне нове спілкування бізнесменів». Такою мовою він назвав бухгалтерський...
С. А. Ткаченко, І. В. Картава Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв
Власне кажучи на максимізацію цих чинників повинна бути спрямована політика підприємств, які націлені на ефективне управління функцією...
В. П. Жиленко Кафедра менеджменту. Національний університет кораблебудування...
Кафедра менеджменту. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, Миколаїв
С. А. Ткаченко, І. О. Моторна Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв
МСФЗ як основу для гармонізації фінансової діяльності всередині Європейського Союзу, на сам перед консолідованої звітності корпорацій....
С. А. Ткаченко, Н. Я. Вагнер Національний університет кораблебудування,...
...
С. А. Ткаченко, І. О. Поткін Національний університет кораблебудування, м. Миколаїв
Вона здатна лише вплинути на стиль і якість виконаних ним функцій за рахунок звільнення від рутинної роботи. Тому підвищується вимога...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка