План-конспект уроку Тема: Облік банківських операцій


Скачати 35.84 Kb.
Назва План-конспект уроку Тема: Облік банківських операцій
Дата 22.04.2013
Розмір 35.84 Kb.
Тип План-конспект
bibl.com.ua > Бухгалтерія > План-конспект
План-конспект уроку

Тема: Облік банківських операцій.

Мета: навчити вести облік основних засобів у програмі «1С: Бухгалтерия».

Методичне забезпечення: ПК із встановленою програмою «1С: Бухгалтерия», ілюстративний матеріал (плакати або презентації ЕНМК).

Тип уроку: комбінований.

Структура уроку


1. Організаційний момент

2. Актуалізація опорних знань

  1. Як вводять документи?

  2. Як заповнюють поля екранної форми?

  3. Як заповнюють табличну частину документу?

  4. Як вивести на екран друковану форму документа?

  5. Як вивести документ на друк?

  6. Як зареєструвати документ?

  7. Як сформувати проводки по документі?

3. Пояснення нового матеріалу

Облік основних засобів

Облік основних засобів регулюється Стандартом бухгалтерського обліку7 "Основні засоби".

Облік основних засобів ведеться на рахунку 10 „Основні засоби” і 11 „Інші необоротні активи”.

У податковому обліку до основних засобів відносяться матеріальні активи, вартість яких не менша за 1000 грн.

Аналітичний облік основних засобів ведеться за інвентарними об'єктами.

Кожному інвентарному об'єкту присвоюється інвентарний номер, який наноситься на об'єкт і вказується в усіх документах обліку основних засобів.

Аналітичний облік ведеться в інвентарних картках. Картки відкриваються бухгалтером на кожний інвентарний об'єкт.

У картках вказуються реквізити:

  • номер картки;

  • дата її заповнення;

  • назва об'єкта, його інвентарний номер;

  • первісна вартість;

  • дата виготовлення;

  • дата введення в експлуатацію;

  • сума первинного зносу на момент введення в експлуатацію.

Інвентарні картки реєструються в описах і розміщуються в картці. В місцях використання основних засобів ведуть інвентарні списки, в яких вказуються короткі відомості про об'єкти.

Документи з обліку основних засобів

Акт прийомки-передачі основних засобів - використовується під час надходження об'єкту. Акт складається комісією на кожний інвентарний об'єкт, до акту додається необхідна технічна документація. В акті вказуються ті самі реквізити, що й в інвентарних картках.

Акт списання (ліквідації) основних засобів використовуються під час вибуття чи списання об'єктів.

Крім тих реквізитів, що вказуються в акті прийомки-передачі, тут вказується ще причина вибуття, доходи та затрати з ліквідації. Акт складається комісією і затверджується керівником підприємства.

Заповнення довідників з основних засобів

Завдання 1. Увести дані про основні засоби: стелаж бібліотечний, дошка за ціною 10 грн.; меблевий щит (береза) за ціною 60 грн.

1. Вибрати з меню ОС и НМА команду Справочники по ОС.

2. Вибрати команду Справочники по ОС – Основные средства.

3. Додати запис про основний засіб за загальним алгоритмом поповнення довідників за зразком.

3.2.4. Приклад введення накладної на придбання основних засобів

Завдання 4. Зареєструвати та провести прибуткову накладну на придбання основних засобів: стелаж складський за ціною 2000 грн. у кількості 10 шт.; стелаж бібліотечний за ціною 1500 грн. у кількості 5 шт.

1. Вибрати з меню ОС и НМА команду Поступление ОС – Поступление товаров и услуг.

2. У вікні Поступление товаров и услуг виберіть команду Дії-Додати.

3. Виберіть у списку Операция - оборудование.

4. Заповніть форму прибуткової накладної за зразком.

5. Натисніть кнопку Записать.

6. Натисніть кнопку ОК в екранній формі документу. Документ буде записаний та проведений.

Приклад уведення в експлуатацію основних засобів

1. Вибрати з меню ОС и НМА команду Поступление ОС – Ввод в эксплуатацию ОС.

2. У вікні Ввод в эксплуатацию ОС виберіть команду Дії-Додати.

3. Виберіть у списку Операция - оборудование.

4. Заповніть форму за зразком.

Вкладка Основные средства:

Вкладка Общие сведения:

Вкладка Бухгалтерский учет:

Вкладка Налоговый учет:

5. Натисніть кнопку Записать.

6. Натисніть кнопку ОК в екранній формі документу. Документ буде записаний та проведений.

Формування відомості з амортизації основних засобів

1. Вибрати з меню ОС и НМА команду Отчеты по ОС – Ведомость амортизации ОС за период (бухгалтерский учет).

2. Задайте період формування звіту.

3. Натисніть кнопку Сформировать.
4. Закріплення вивченого матеріалу

  1. Які документи з обліку основних засобів Ви знаєте?

  2. Який алгоритм заповнення довідників з основних засобів?

  3. Яким документом оформляється прибуття основних засобів? Який алгоритм його введення?

  4. Як уводяться основні засоби в експлуатацію?

  5. Як сформувати відомість з амортизації основних засобів?


Домашнє завдання: навчальний посібник: Гуревич Р.С., ЖилінаЛ.В., Кадемія М.Ю., Тверезовська Н.Т., Янківська Г.А. Інформаційні системи і технології в обліку: Навчальний посібник (сс.190-199).

Схожі:

План-конспект уроку Тема: Облік касових операцій. Облік розрахунків з підзвітними особами
Мета: навчити вести облік касових операцій в програмі «1С: Бухгалтерия». Навчити вести облік розрахунків з підзвітними особами в...
План-конспект уроку Тема: Аналітичний облік розрахунків з працівниками
Мета: навчити вести облік розрахунків з працівниками в програмі «1С: Бухгалтерия»
План Лекції Сутність і класифікація валютних операцій комерційних...
Сутність і класифікація валютних операцій комерційних банків Банківська операція визнається як валютна за умови застосування в процесі...
План-конспект уроку Тема: Облік основних засобів
Методичне забезпечення: ПК із встановленою програмою «1С: Бухгалтерия», ілюстративний матеріал (плакати або презентації ЕНМК)
ТЕМА: Облік розрахункових операцій
Матеріально-технічне забезпечення: роздатковий матеріал, калькулятори, план рахунків
ТЕМА: Облік розрахункових операцій
Матеріально-технічне забезпечення: роздатковий матеріал, калькулятори, план рахунків
ТЕМА: Облік розрахункових операцій
Матеріально-технічне забезпечення: роздатковий матеріал, калькулятори, план рахунків
ТЕМА 7: Оперативний облік надходження платежів
У 2000 році запроваджено більш досконалий програмний комплекс АІС "Облік податків і платежів", який забезпечує автоматизоване виконання...
ЗАТВЕРДЖЕНО
План рахунків бухгалтерського обліку банків України (далі План рахунків) це систематизований перелік рахунків бухгалтерського обліку,...
ТЕМА: Облік грошових коштів
ТЕМА ЗАНЯТТЯ: Документальне оформлення розрахункових операцій. Облік руху грошових коштів на рахунках в банку
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка