|
Скачати 27.37 Kb.
|
Економічна гра «Що? Де? Коли?» Мета: Поглибити знання про економічну організацію суспільства; розвивати вміння працювати в групі; закріпити знання про професії; виховувати діловитість та організованість. Правила гри. Клас ділиться на дві команди. Команди займають місця за двома столами. За кожну правильну відповідь команди одержують жетони. Переможець той, хто набере найбільшу кількість жетонів. Учитель: Сьогодні на уроці ми проведемо гру «Що? Де? Коли?». Під час гри команди продемонструють дотепність, кмітливість, ділові якості. Розминка
Підбиття підсумків розминки Раунд перший Учитель: Пригадайте і назвіть економічні прислів’я та приказки які ми вчили.
Підбиття підсумків першого раунду Раунд другий Учитель: Доберіть до слів загальну назву.
Підбиття підсумків другого раунду Третій раунд Учитель: Доберіть слова близькі за значенням.
Учитель: Назвіть слова протилежні за значенням.
Підбиття підсумків третього раунду Четвертий раунд Учитель: А тепер пропоную раунд «Запитання — відповідь». Запитання для першої команди:
Запитання для другої команди.
Підбиття підсумків четвертого раунду П’ятий раунд Учитель: Пропонується раунд «Закінчи речення».
Люди, що надають послуги це … (Перукарі, продавці…)
Завершальний раунд Учитель: Увага! Завдання! Капітани команд почергово крутять рулетку. Який номер випаде, на таке питання і відповідають.
Підбиття підсумків заключного раунду Учитель: Команди, назвіть свій прибуток. (Порахуйте жетони.) Підбиття підсумків гри Нагородження Тетяна Доманова — учитель початкових класів, вища категорія, старший вчитель. |
Молодіжна соціально-економічна гра Сумщини Крім фізичних якостей (швидкість, сила, витривалість, спритність), розвиваються при цьому цінні психічні якості (наполегливість,... |
Інтелектуальна економічна гра Сьогодні ми проведемо гру «Що? Де? Коли?». Під час гри команди будуть намагатися продемонструвати дотепність, кмітливість, ділові... |
Молодіжна соціально-економічна гра Сумщини Конституції України та законів прав територіальних громад, самостійності місцевого самоврядування при вирішенні питань місцевого... |
Сектор «Вілледж Дорф» Тридевяте іноземне королівство Міжнародному Дню захисту дітей, можна провести як Ювілей дошкільного закладу, або як День відкритих дверей, або як розважальний захід-... |
ЗАТВЕРДЖУЮ Фінансова звітність як інформаційна база для прийняття управлінських рішень. Економічна суть облікової політики підприємства. Економічна... |
Молодіжна соціально-економічна гра Сумщини Нинішнє світове суспільство побудоване на багатстві заможних людей, тих, хто має владу та великі статки. При цьому 90 населення володіють... |
ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА Економічна діагностика. Опорний конспект лекцій / Укладач: к г н., доц. Мартусенко І. В. – ВІЕ ТНЕУ. – Вінниця, 2011. – 72с |
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА З ІНФОРМАТИКИ У грі беруть участь 7 учні 10-х класів, визначені попередньо за їх бажанням чи призначені вчителем. На заході присутні вболівальники... |
Сіверська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №3 ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗМІСТ... Завдання, які я підбираю до кожного уроку, пов’язують і розумову, і фізичну активність, сприяють вихованню гармонійної особистості.... |
План заняття Економічна демократія. Економічний порядок та свобода... БАЗОВІ ІНСТИТУТИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ: ДЕМОКРАТІЯ, ЕКОНОМІЧНА СВОБОДА, ЕКОНОМІЧНИЙ ПОРЯДОК |