СЦЕНАР І Й інтелектуального брейн-рингу


Скачати 95.75 Kb.
Назва СЦЕНАР І Й інтелектуального брейн-рингу
Дата 26.03.2013
Розмір 95.75 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Бухгалтерія > Документи
С Ц Е Н А Р І Й

інтелектуального брейн-рингу

« ЗУПИНКА В МІСТІ ВСЕЗНАЙОК »

в системі роботи д/о «Республіка Семибарв»
(Прикрашений зал, лунають дитячі пісні. На сцені стоять два столи: «червоний» і « зелений» для команд ).

ФАНФАРИ. Виходить ФЕЯ.
ФЕЯ: Добрий день, дорогі діти! (Щось вийшло не дружно. Спробуємо ще раз. Доброго дня!) Добрий день, шановні дорослі: вчителі, батьки, гості нашого свята! Я рада вітати вас в цій залі. Пропоную познайомитися. Мене звати Чарівна Фея, а мешкаю я в чарівній країні Республіка Семибарв.

Любі діти, ви знаєте цю країну? (Відповіді дітей). Так, це найкраща і найщасливіша країна, в якій живуть казкові Герої та дитячі Мрії. На карті Республіки Семибарв зображено багато цікавих чарівних місцин: Місто Художників, Океан Сміху, Річка Пісенна, Місто Веселих Розваг, Місто Етикету і багато іншого.

І, подорожуючи чарівною країною, пропоную сьогодні зробити зупинку в Місті Всезнайок. Діти, а чи бажаєте ви потрапити в Республіку Семибарв? (Відповіді дітей: «Так!» ).
(вибігає НЕЗНАЙКА)
НЕЗНАЙ. Привіт, дітвора! Мене звати Незнайка, а вас як? Не чую, не зрозумів. Давайте на рахунок «три-чотири» всі голосно разом скажете своє ім’я. Три-чотири! (діти…) Молодці! А чого ви тут зібралися?

ФЕЯ Ми хочемо здійснити подорож в Місто Всезнайок.

НЕЗН. Куди? В Місто Всезнайок? Ага. Щас. Та ви знаєте, що туди потрапити – це велика проблема?
ФЕЯ Чому ж?

НЕЗН. Бо туди можуть потрапити тільки розумні і всезнаючі діти. Там знаєш як екзаменують? Ого-го!

ФЕЯ А чому ти вирішив, що наші діти не досить розумні? По собі судити не треба.

НЕЗН. Ти хочеш сказати, що оці малявки розумні? А ось я перевірю. Зараз я задам такі питання, … на які й сам не знаю відповіді. Побачимо, які ви розумники. Увага! Загадка: «Стоїть вулик придорожній, уночі завжди порожній» . Що це? (Школа). Ти диви, знають. Наступне: «Як називається документ з оцінками, який видають учню в кінці семестру» ? (Табель). І тут знаєте відповідь. Мабуть, варто і мені навчатися, щоб все знати і бути розумним.

ФЕЯ Варто, Незнайко!

НЕЗН Візьміть мене, будь-ласка, з собою в Місто Всезнайок. Може, і я чогось навчуся…

ФЕЯ Ну що, діти, візьмемо Незнайку з собою?

ДІТИ Так!

ФЕЯ Для того, щоб потрапити в Республіку, нам необхідно скористатися пелюсткою з чарівної квітки-Семибарв. От наша чарівна квіточка (вказує на квітку). Зараз я відірву пелюстку і буду промовляти заклинання, а ви, діти, голосно разом повторюйте за мною.

(відриває пелюстку)

Пелюсток зроби свій хід,

Через захід та на схід.

Через південь пролітай,

І на північ завітай.

Як закінчиш та кружляння,

Виконай моє бажання.

Бажаю, щоб ми опинилися в Місті Всезнайок!
(під МУЗИКУ виходить поважно ЗНАЙКА)
ЗНАЙ. Добрий день! Я бачу, до нас у Місто Всезнайок завітали гості. Це добре.

(звертається до Незнайки, здивовано) А тебе яким вітром сюди занесло? Ти ж завжди уникаєш наше Місто.

НЕЗН. (розгублено) Та я з дітлахами, за компанію.

ЗНАЙ. І чого ти вирішив, що тобі буде тут цікаво?

НЕЗН. Ну, по-перше, хочу побачити, наскільки розумні діти…

ЗНАЙ. Мене це теж цікавить.

НЕЗН. А по-друге, хочу сам щось новеньке пізнати.

ЗНАЙ. (з подивом) А це вже цікаво.

ФЕЯ І яким чином ти пропонуєш перевірити знання дітей?

ЗНАЙ. Я пропоную провести інтелектуальний турнір брейн- ринг. І якщо діти покажуть свої знання, я подарую переможцям турніру чарівний ключик від веселкової брами, яка відкриває шлях в Республіку Семибарв.

ФЕЯ Це було б доречно. Адже, коли ми використаємо всі пелюстки чарівної квітки-Семибарв, саме ключик допоможе нам продовжувати подорожі Республікою.

НЕЗН. А хто проведе турнір?

ФЕЯ Якщо дозволите, я.

ЗНАЙ. От і добре! А ми з Незнайкою будемо спостерігати.

ФЕЯ Наших інтелектуалів очікує напружена боротьба, тому для початку необхідно розслабитися. А допоможе нам в цьому

(ПІСНЯ)
ФЕЯ Перед тим, як розпочати брейн-ринг, дозвольте представити журі:

Чубіна Анастасія – прем’єр-міністр 1-7 класів

Знайка і Незнайка.

Отже, попередньо у класах ви сформували команди і обрали капітанів. Я запрошую капітанів команд для жеребкування.

(Під МУЗИКУ йде ЖЕРЕБКУВАННЯ)

За результатами жеребкування в першій грі змагаються команди

2-… і 2-… класів.
(на ФОНІ МУЗИКИ):

За червоний ігровий стіл запрошується команда 2-… класу: (зачитуються прізвища гравців і капітана). Команда, представтесь! (назва, девіз).

За зелений ігровий стіл запрошується команда 2-… класу: (зачитуються прізвища гравців і капітана). Команда, представтесь! (назва, девіз).

Слухаємо уважно умови гри. В першому турі командам буде запропоновано 7 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється в один бал. Яка команда набере найбільше балів, та і виходить у фінальний тур гри. Якщо жодна команда не дасть правильну відповідь на поставлене питання, то вболівальники можуть допомогти своїй команді. Вболівальник із залу, який першим підніме руку і дасть правильну відповідь, принесе своїй команді пів-бала. А Знайка і Незнайка слідкуватимуть за тим, хто першим підніме руку.

Порядок гри. Я зачитую питання і даю команду «Час». Якщо команда знає відповідь, капітан натискує кнопку для звукового сигналу. Капітани, перевірте кнопки! Капітан якої команди першим натисне кнопку, та команда і буде відповідати першою. Але, якщо кнопка буде натиснута раніше, ніж прозвучить команда «Час», я оголошую фальц-старт, і право відповіді передається команді суперника, причому ця команда матиме для обговорення додаткові 10 сек. Також, якщо відповідь дана невірна, команда суперника має право відповісти і для обговорення має 10 сек.

Все зрозуміло? Питання є? Тоді розпочнемо!

Увага! Перша гра першого туру!
(Проходить ПЕРША ГРА)

В першій грі першого туру перемогу одержала команда 2-… класу, яка виходить у фінальний тур!

Просимо обидві команди пройти у зал.

(Під МУЗИКУ команди сідають у залі, інші – виходять на сцену)
За червоний ігровий стіл запрошується команда 2-… класу: (зачитуються прізвища гравців і капітана). Команда, представтесь! (назва, девіз).

За зелений ігровий стіл запрошується команда 2-… класу: (зачитуються прізвища гравців і капітана). Команда, представтесь! (назва, девіз).

Умови і порядок гри залишаються незмінними. Капітани, перевірте кнопки!

Увага! Друга гра першого туру!
(Проходить ДРУГА ГРА)

В другій грі першого туру перемогу одержала команда 2-… класу, яка виходить у фінальний тур!

Просимо команду 2-… класу пройти у зал, а команда 2-… класу залишається на місцях.

(Під МУЗИКУ команда сідає у залі, а інша виходить)

Для гри у фінальному турі запрошується команда 2-… класу

(Під МУЗИКУ команда виходить на сцену)
Але перед тим, як ми розпочнемо фінальний тур гри, учні 6-Б класу Березій Богдан і Ляпкало Катерина подарують учасникам гри і глядачам т а н е ц ь. (ТАНЕЦЬ - вальс)

І я оголошую Фінальний тур гри! Умови і порядок гри залишаються незмінними. Капітани, перевірте кнопки!
(Проходить ФІНАЛЬНА ГРА)
У фінальному турі інтелектуального брейн-рингу перемогу одержала команда 2-… класу! Вітаємо переможців гри!
ЗНАЙ. Ну що ж, я гадаю, діти заслужили чарівний ключик. (вручає Феї ключик).

НЕЗН. (звертається до дітей) А я хочу бути таким же розумним і обізнаним, як ви.

ЗНАЙ. Я тобі в цьому допоможу.

ФЕЯ Ось і закінчилася наша подорож в Місто Всезнайок. І за традицією ми завершимо наше свято піснею «Найщасливіша країна».

(ДІТИ СПІВАЮТЬ.)

До побачення! До нових зустрічей!
Автор сценарію педагог-організатор Черкаської гімназії №9

ім О.М. Луценка Кононенко Леся Олексіївна

Питання до інтелектуального брейн-рингу

2 класи:
Перша гра першого туру:

1. Герой із казки Шарля П’єро, який допоміг розбагатіти своєму хазяїну. (Кіт у чоботях)

2. Що можна бачити із заплющеними очима? (Сон)

3. В класі 31 учень. Скільки парт необхідно учням? (16 парт)

4. Оптичний пристрій для спостереження за зірками і планетами. (Телескоп)

5. Я у Львові живу, у Луцьку, у Луганську, немає мене в Житомирі.

Хто я? (Літера Л)

6. Найдовша річка світу (Ніл)

7. Яка квітка вважається королевою квітів? (Троянда)

Друга гра першого туру:

  1. З якого матеріалу були зроблені черевички Попелюшки? (Кришталь)

  2. Не птах, а летить, не муха, а гуде, не потяг, а везе. Що це? (Літак)

  3. У сім’ї 6 осіб. Скільки пар чобіт необхідно їм? ( Шість)

  4. Супутник планети Земля (Місяць)

  5. Прослухайте літери: А, Я, О, Е, Ї, С, У. Назвіть зайву літеру. (Літера С)

  6. Найбільший океан світу. (Тихий)

  7. Яка квітка вважається квіткою сонця? (Соняшник)



Фінальна гра:

  1. Яка рослина дає мед і кашу? (Гречка)

  2. Як звали головну героїню казки Ганса Крістіана Андерсена «Снігова королева»? (Герда)

  3. Яка рослина може вирости і на землі, і на камені? (Мох)

  4. Книга, в яку занесені рідкісні тварини і рослини. (Червона)

  5. Лікар, що лікує тварин (Ветеринар)

  6. Не море і не земля – кораблі не плавають і ходити не можна. Що це? (Болото, трясовина)



Додаткові питання:

  1. Одяг для картоплі. (Мундир)

  2. Коли Україна святкує свій День Незалежності? (24 серпня)

  3. Якого звіра називають полярною лисицею? (Песця)

  4. Як називається велике дзеркало з тумбою? (Трюмо)


Питання до інтелектуального брейн-рингу

3 класи:
Перша гра першого туру:

1. Яких тварин називають кораблями пустелі? (Верблюдів)

2. Яка будова названа на честь інженера Гюстава Ейфеля? (Ейфелева вежа)

3. Восьмий місяць року (Серпень)

4. Яке число стане меншим, якщо поставити його з ніг на голову? ( 9 стане 6 )

5. Як називається японський національний халат? (Кімоно)

6. Закінчіть прислів’я: «Знання за плечима…» (не носити)

7. Корова, коза, свиня, кішка. Назвіть зайву тварину. (Кішка)
Друга гра першого туру:

1. Яка тварина будує через ріки плотини? (Бобер)

2. Який транспорт в перекладі означає «Швидка нога?» (Велосипед)

3. Який рік називається високосним? (Той, у лютому якого 29 днів)

4. У числі 123 дві крайні цифри поміняли місцями. Яке нове число утворилося? (321)

5. Як називається широкополий мексиканський капелюх? (Сомбреро)

6. Закінчіть прислів’я: «Гарна птиця пером, а людина – … » (розумом)

7. Сокіл, яструб, голуб, орел. Назвіть зайвого птаха. (Голуб)
Фінальна гра:

1. У Китаї є прислів’я: «Навіщо тобі еліксир безсмертя, випий краще

7 кухлів … » Чого саме? (Чаю)

2. Метальний снаряд, який має властивість повертати ся до свого хазяїна. (Бумеранг)

3. Батьківщина гри в шахи. (Індія)

4. Невідоме число «подивилося» на себе в дзеркало і «побачило» там число 811. Яке число подивилося в дзеркало? ( число 118 )

5. Безмежний простір з точки зору астрономії (Космос)

6. Скільки буде: 22 222 поділити на 2 і помножити на 0 ? ( 0 )

7. Тварина, яка дуже легко змінює забарвлення. (Хамелеон)

Додаткові питання:

  1. Перше весняне сузір’я Зодіаку. (Овен)

  2. Країна, обриси якої на географічній карті нагадують чобіт (Італія)

  3. Першовідкривач Америки (Христофор Колумб)

  4. В якій країні найбільша кількість населення ? (в Китаї)


Питання до інтелектуального брейн-рингу

4 класи:
Перша гра першого туру:

1. Як звали найвідомішого літературного брехуна? (Барон Мюнхаузен)

2. Себелюбство, нехтування інтересами людей заради задоволення власних особистих інтересів і прагнень. Що це? (Егоїзм)

3. Картопля, морква, буряк, цибуля, капуста. Назвіть зайвий овоч. (капуста)

4. Спортивна гра в м’яч між двома командами, учасники якої повинні руками закидати м’яч у сітку, що висить на стовпі. (Баскетбол)

5. Урочиста пісня. (Гімн)

6. Закінчіть прислів’я: «Щоб інших навчати – треба самому…» (знати)

7. Коли Україна святкує свій День Незалежності? ( 24 серпня )
Друга гра першого туру:

  1. Яке ім’я українського письменника Франка? (Іван Якович)

  2. Хитра задача, яку не вирішиш, не зламавши собі частину тіла. (Головоломка)

3. Сироїжки, боровик, лисички, бліда поганка, опеньки. Назвіть зайвий гриб. (Бліда поганка – отруйний гриб)

4. Зимове двоєборство – лижні гонки, поєднані зі стрільбою з гвинтівки. (Біатлон)

5. Комплект меблів (Гарнітур)

6. Закінчіть прислів’я: «Не кажи: не вмію, а кажи … (навчуся)

7. Назвіть знак, який є Гербом України? (Тризуб )
Фінальна гра:

  1. Закінчіть мудре висловлювання: «Якщо подарувати людині одну рибину, вона буде ситою один день, якщо подарувати дві рибини, то буде ситою два дні. А якщо навчити людину ловити рибу, то вона буде ситою … (все життя).

  2. Відомо, що українські жіночі імена закінчуються переважно на «а» чи «я». Назвіть ім’я, що не закінчується ні на «а», ні на «я». (Любов)

  3. Давні вчені та філософи називали цю рису людської зовнішності по-різному: Аристотель – «божественний дар», Сократ – «недовговічне царство», Платон – «природна перевага».

Що це за риса зовнішності? про що йде мова? (Врода, краса)

  1. Київ, Москва, , Мінськ, Рим. Назвіть зайву столицю. (Рим)

  2. Яка тварина зветься «Річковою конякою» ? (Бегемот, гіппопотам )

  3. Найдовша річка світу. (Ніл)

  4. Йде у баню чорним, а виходить із неї – червоним. Хто це? (Рак)

Додаткове питання:

1. День народження Ісуса Христа. (7 січня)




Схожі:

«Золотий байт» Мета: навчальна
У «Брейн-ринзі» беруть участь дві команди по 6 чоловік. Гра складатиметься з 10 конкурсів, за виконання яких команда-переможець отримуватиме...
Урок брейн-ринг з української мови: Лексика і фразеологія в 10 класі”...
Вище звання командирського складу військово-морських сил. (Адмірал) Винагорода, яку вручають переможцеві в конкурсі. (Приз)
РОЛЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ У ФОРМУВАННІ ІННОВАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ
Автором уточнено та поглиблено сутність, функції і структуру інтелектуального капіталу, досліджено та удосконалено теоретико-методологічні...
КЕ13 ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СУЧАСНОГО СВІТУ
Проведено аналіз інтелектуального капіталу України і світу взагалі та приведені можливі шляхи подолання проблем інтелектуального...
СЦЕНАР І Й виступу агітбригади ДЮП гімназії №9
На фоні музики виходить із дзеркалом і свічкою царівна і ставить свічку на стіл, дивиться у дзеркало
НАКА З
Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 року за №1318/20056, та з метою духовного, творчого, інтелектуального розвитку дітей...
НАКАЗ
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22. 09. 2011 №1099, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17....
ПАРЛАМЕН Т
Організовує та проводить ігри типу „Що? Де? Коли?”, „Брейн-ринг”, диспути на хвилюючі теми
Перелік рекомендованої літератури для підготовки в брен-рингу присвяченому...
Тарас Шевченко. Усі твори в одному томі. – К., Ірпінь: ВТФ «Перун», 2006. – 824 с
Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів Полтавського...
Полтавського територіального відділення Малої академії наук України (далі Конкурс-захист) проводиться з метою духовного, творчого,...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка