|
Скачати 95.75 Kb.
|
С Ц Е Н А Р І Й інтелектуального брейн-рингу « ЗУПИНКА В МІСТІ ВСЕЗНАЙОК » в системі роботи д/о «Республіка Семибарв» (Прикрашений зал, лунають дитячі пісні. На сцені стоять два столи: «червоний» і « зелений» для команд ). ФАНФАРИ. Виходить ФЕЯ. ФЕЯ: Добрий день, дорогі діти! (Щось вийшло не дружно. Спробуємо ще раз. Доброго дня!) Добрий день, шановні дорослі: вчителі, батьки, гості нашого свята! Я рада вітати вас в цій залі. Пропоную познайомитися. Мене звати Чарівна Фея, а мешкаю я в чарівній країні Республіка Семибарв. Любі діти, ви знаєте цю країну? (Відповіді дітей). Так, це найкраща і найщасливіша країна, в якій живуть казкові Герої та дитячі Мрії. На карті Республіки Семибарв зображено багато цікавих чарівних місцин: Місто Художників, Океан Сміху, Річка Пісенна, Місто Веселих Розваг, Місто Етикету і багато іншого. І, подорожуючи чарівною країною, пропоную сьогодні зробити зупинку в Місті Всезнайок. Діти, а чи бажаєте ви потрапити в Республіку Семибарв? (Відповіді дітей: «Так!» ). (вибігає НЕЗНАЙКА) НЕЗНАЙ. Привіт, дітвора! Мене звати Незнайка, а вас як? Не чую, не зрозумів. Давайте на рахунок «три-чотири» всі голосно разом скажете своє ім’я. Три-чотири! (діти…) Молодці! А чого ви тут зібралися? ФЕЯ Ми хочемо здійснити подорож в Місто Всезнайок. НЕЗН. Куди? В Місто Всезнайок? Ага. Щас. Та ви знаєте, що туди потрапити – це велика проблема? ФЕЯ Чому ж? НЕЗН. Бо туди можуть потрапити тільки розумні і всезнаючі діти. Там знаєш як екзаменують? Ого-го! ФЕЯ А чому ти вирішив, що наші діти не досить розумні? По собі судити не треба. НЕЗН. Ти хочеш сказати, що оці малявки розумні? А ось я перевірю. Зараз я задам такі питання, … на які й сам не знаю відповіді. Побачимо, які ви розумники. Увага! Загадка: «Стоїть вулик придорожній, уночі завжди порожній» . Що це? (Школа). Ти диви, знають. Наступне: «Як називається документ з оцінками, який видають учню в кінці семестру» ? (Табель). І тут знаєте відповідь. Мабуть, варто і мені навчатися, щоб все знати і бути розумним. ФЕЯ Варто, Незнайко! НЕЗН Візьміть мене, будь-ласка, з собою в Місто Всезнайок. Може, і я чогось навчуся… ФЕЯ Ну що, діти, візьмемо Незнайку з собою? ДІТИ Так! ФЕЯ Для того, щоб потрапити в Республіку, нам необхідно скористатися пелюсткою з чарівної квітки-Семибарв. От наша чарівна квіточка (вказує на квітку). Зараз я відірву пелюстку і буду промовляти заклинання, а ви, діти, голосно разом повторюйте за мною. (відриває пелюстку) Пелюсток зроби свій хід, Через захід та на схід. Через південь пролітай, І на північ завітай. Як закінчиш та кружляння, Виконай моє бажання. Бажаю, щоб ми опинилися в Місті Всезнайок! (під МУЗИКУ виходить поважно ЗНАЙКА) ЗНАЙ. Добрий день! Я бачу, до нас у Місто Всезнайок завітали гості. Це добре. (звертається до Незнайки, здивовано) А тебе яким вітром сюди занесло? Ти ж завжди уникаєш наше Місто. НЕЗН. (розгублено) Та я з дітлахами, за компанію. ЗНАЙ. І чого ти вирішив, що тобі буде тут цікаво? НЕЗН. Ну, по-перше, хочу побачити, наскільки розумні діти… ЗНАЙ. Мене це теж цікавить. НЕЗН. А по-друге, хочу сам щось новеньке пізнати. ЗНАЙ. (з подивом) А це вже цікаво. ФЕЯ І яким чином ти пропонуєш перевірити знання дітей? ЗНАЙ. Я пропоную провести інтелектуальний турнір брейн- ринг. І якщо діти покажуть свої знання, я подарую переможцям турніру чарівний ключик від веселкової брами, яка відкриває шлях в Республіку Семибарв. ФЕЯ Це було б доречно. Адже, коли ми використаємо всі пелюстки чарівної квітки-Семибарв, саме ключик допоможе нам продовжувати подорожі Республікою. НЕЗН. А хто проведе турнір? ФЕЯ Якщо дозволите, я. ЗНАЙ. От і добре! А ми з Незнайкою будемо спостерігати. ФЕЯ Наших інтелектуалів очікує напружена боротьба, тому для початку необхідно розслабитися. А допоможе нам в цьому (ПІСНЯ) ФЕЯ Перед тим, як розпочати брейн-ринг, дозвольте представити журі: Чубіна Анастасія – прем’єр-міністр 1-7 класів Знайка і Незнайка. Отже, попередньо у класах ви сформували команди і обрали капітанів. Я запрошую капітанів команд для жеребкування. (Під МУЗИКУ йде ЖЕРЕБКУВАННЯ) За результатами жеребкування в першій грі змагаються команди 2-… і 2-… класів. (на ФОНІ МУЗИКИ): За червоний ігровий стіл запрошується команда 2-… класу: (зачитуються прізвища гравців і капітана). Команда, представтесь! (назва, девіз). За зелений ігровий стіл запрошується команда 2-… класу: (зачитуються прізвища гравців і капітана). Команда, представтесь! (назва, девіз). Слухаємо уважно умови гри. В першому турі командам буде запропоновано 7 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється в один бал. Яка команда набере найбільше балів, та і виходить у фінальний тур гри. Якщо жодна команда не дасть правильну відповідь на поставлене питання, то вболівальники можуть допомогти своїй команді. Вболівальник із залу, який першим підніме руку і дасть правильну відповідь, принесе своїй команді пів-бала. А Знайка і Незнайка слідкуватимуть за тим, хто першим підніме руку. Порядок гри. Я зачитую питання і даю команду «Час». Якщо команда знає відповідь, капітан натискує кнопку для звукового сигналу. Капітани, перевірте кнопки! Капітан якої команди першим натисне кнопку, та команда і буде відповідати першою. Але, якщо кнопка буде натиснута раніше, ніж прозвучить команда «Час», я оголошую фальц-старт, і право відповіді передається команді суперника, причому ця команда матиме для обговорення додаткові 10 сек. Також, якщо відповідь дана невірна, команда суперника має право відповісти і для обговорення має 10 сек. Все зрозуміло? Питання є? Тоді розпочнемо! Увага! Перша гра першого туру! (Проходить ПЕРША ГРА) В першій грі першого туру перемогу одержала команда 2-… класу, яка виходить у фінальний тур! Просимо обидві команди пройти у зал. (Під МУЗИКУ команди сідають у залі, інші – виходять на сцену) За червоний ігровий стіл запрошується команда 2-… класу: (зачитуються прізвища гравців і капітана). Команда, представтесь! (назва, девіз). За зелений ігровий стіл запрошується команда 2-… класу: (зачитуються прізвища гравців і капітана). Команда, представтесь! (назва, девіз). Умови і порядок гри залишаються незмінними. Капітани, перевірте кнопки! Увага! Друга гра першого туру! (Проходить ДРУГА ГРА) В другій грі першого туру перемогу одержала команда 2-… класу, яка виходить у фінальний тур! Просимо команду 2-… класу пройти у зал, а команда 2-… класу залишається на місцях. (Під МУЗИКУ команда сідає у залі, а інша виходить) Для гри у фінальному турі запрошується команда 2-… класу (Під МУЗИКУ команда виходить на сцену) Але перед тим, як ми розпочнемо фінальний тур гри, учні 6-Б класу Березій Богдан і Ляпкало Катерина подарують учасникам гри і глядачам т а н е ц ь. (ТАНЕЦЬ - вальс) І я оголошую Фінальний тур гри! Умови і порядок гри залишаються незмінними. Капітани, перевірте кнопки! (Проходить ФІНАЛЬНА ГРА) У фінальному турі інтелектуального брейн-рингу перемогу одержала команда 2-… класу! Вітаємо переможців гри! ЗНАЙ. Ну що ж, я гадаю, діти заслужили чарівний ключик. (вручає Феї ключик). НЕЗН. (звертається до дітей) А я хочу бути таким же розумним і обізнаним, як ви. ЗНАЙ. Я тобі в цьому допоможу. ФЕЯ Ось і закінчилася наша подорож в Місто Всезнайок. І за традицією ми завершимо наше свято піснею «Найщасливіша країна». (ДІТИ СПІВАЮТЬ.) До побачення! До нових зустрічей! Автор сценарію педагог-організатор Черкаської гімназії №9 ім О.М. Луценка Кононенко Леся Олексіївна Питання до інтелектуального брейн-рингу 2 класи: Перша гра першого туру: 1. Герой із казки Шарля П’єро, який допоміг розбагатіти своєму хазяїну. (Кіт у чоботях) 2. Що можна бачити із заплющеними очима? (Сон) 3. В класі 31 учень. Скільки парт необхідно учням? (16 парт) 4. Оптичний пристрій для спостереження за зірками і планетами. (Телескоп) 5. Я у Львові живу, у Луцьку, у Луганську, немає мене в Житомирі. Хто я? (Літера Л) 6. Найдовша річка світу (Ніл) 7. Яка квітка вважається королевою квітів? (Троянда) Друга гра першого туру:
Фінальна гра:
Додаткові питання:
Питання до інтелектуального брейн-рингу 3 класи: Перша гра першого туру: 1. Яких тварин називають кораблями пустелі? (Верблюдів) 2. Яка будова названа на честь інженера Гюстава Ейфеля? (Ейфелева вежа) 3. Восьмий місяць року (Серпень) 4. Яке число стане меншим, якщо поставити його з ніг на голову? ( 9 стане 6 ) 5. Як називається японський національний халат? (Кімоно) 6. Закінчіть прислів’я: «Знання за плечима…» (не носити) 7. Корова, коза, свиня, кішка. Назвіть зайву тварину. (Кішка) Друга гра першого туру: 1. Яка тварина будує через ріки плотини? (Бобер) 2. Який транспорт в перекладі означає «Швидка нога?» (Велосипед) 3. Який рік називається високосним? (Той, у лютому якого 29 днів) 4. У числі 123 дві крайні цифри поміняли місцями. Яке нове число утворилося? (321) 5. Як називається широкополий мексиканський капелюх? (Сомбреро) 6. Закінчіть прислів’я: «Гарна птиця пером, а людина – … » (розумом) 7. Сокіл, яструб, голуб, орел. Назвіть зайвого птаха. (Голуб) Фінальна гра: 1. У Китаї є прислів’я: «Навіщо тобі еліксир безсмертя, випий краще 7 кухлів … » Чого саме? (Чаю) 2. Метальний снаряд, який має властивість повертати ся до свого хазяїна. (Бумеранг) 3. Батьківщина гри в шахи. (Індія) 4. Невідоме число «подивилося» на себе в дзеркало і «побачило» там число 811. Яке число подивилося в дзеркало? ( число 118 ) 5. Безмежний простір з точки зору астрономії (Космос) 6. Скільки буде: 22 222 поділити на 2 і помножити на 0 ? ( 0 ) 7. Тварина, яка дуже легко змінює забарвлення. (Хамелеон) Додаткові питання:
Питання до інтелектуального брейн-рингу 4 класи: Перша гра першого туру: 1. Як звали найвідомішого літературного брехуна? (Барон Мюнхаузен) 2. Себелюбство, нехтування інтересами людей заради задоволення власних особистих інтересів і прагнень. Що це? (Егоїзм) 3. Картопля, морква, буряк, цибуля, капуста. Назвіть зайвий овоч. (капуста) 4. Спортивна гра в м’яч між двома командами, учасники якої повинні руками закидати м’яч у сітку, що висить на стовпі. (Баскетбол) 5. Урочиста пісня. (Гімн) 6. Закінчіть прислів’я: «Щоб інших навчати – треба самому…» (знати) 7. Коли Україна святкує свій День Незалежності? ( 24 серпня ) Друга гра першого туру:
3. Сироїжки, боровик, лисички, бліда поганка, опеньки. Назвіть зайвий гриб. (Бліда поганка – отруйний гриб) 4. Зимове двоєборство – лижні гонки, поєднані зі стрільбою з гвинтівки. (Біатлон) 5. Комплект меблів (Гарнітур) 6. Закінчіть прислів’я: «Не кажи: не вмію, а кажи … (навчуся) 7. Назвіть знак, який є Гербом України? (Тризуб ) Фінальна гра:
Що це за риса зовнішності? про що йде мова? (Врода, краса)
Додаткове питання: 1. День народження Ісуса Христа. (7 січня) |
«Золотий байт» Мета: навчальна У «Брейн-ринзі» беруть участь дві команди по 6 чоловік. Гра складатиметься з 10 конкурсів, за виконання яких команда-переможець отримуватиме... |
Урок брейн-ринг з української мови: Лексика і фразеологія в 10 класі”... Вище звання командирського складу військово-морських сил. (Адмірал) Винагорода, яку вручають переможцеві в конкурсі. (Приз) |
РОЛЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ У ФОРМУВАННІ ІННОВАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ Автором уточнено та поглиблено сутність, функції і структуру інтелектуального капіталу, досліджено та удосконалено теоретико-методологічні... |
КЕ13 ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ СУЧАСНОГО СВІТУ Проведено аналіз інтелектуального капіталу України і світу взагалі та приведені можливі шляхи подолання проблем інтелектуального... |
СЦЕНАР І Й виступу агітбригади ДЮП гімназії №9 На фоні музики виходить із дзеркалом і свічкою царівна і ставить свічку на стіл, дивиться у дзеркало |
НАКА З Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 року за №1318/20056, та з метою духовного, творчого, інтелектуального розвитку дітей... |
НАКАЗ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22. 09. 2011 №1099, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17.... |
ПАРЛАМЕН Т Організовує та проводить ігри типу „Що? Де? Коли?”, „Брейн-ринг”, диспути на хвилюючі теми |
Перелік рекомендованої літератури для підготовки в брен-рингу присвяченому... Тарас Шевченко. Усі твори в одному томі. – К., Ірпінь: ВТФ «Перун», 2006. – 824 с |
Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів Полтавського... Полтавського територіального відділення Малої академії наук України (далі Конкурс-захист) проводиться з метою духовного, творчого,... |