Iгри на уроках англiйськоi мови у молодших класах.
Стаття мiстить у собi опис iгор ,якi можна використовувати при роботi з учнями молодших класiв середньоi школи ( за пiдручником О . Карп’юк - нова програма).
Iгра являэться добрим средством активiзацii лексики, отработки вимови , розвитку навикiв усноi мови. Iгрова форма занять допоможе уникнути дiтям додаткового навантаження суто навчальною дiяльнiстю,а крiм того створить умови для мiцного засвоення мовного матерiалу в обстановцi яка наближаеться до натуральноi. Угрi дiти 6-8 рiчного вiку швидше та мiцнiше засвоюють матерiал, який пропонують пiдручники. Рiзноманiтнi iгри займають велике мiсце у навчальному процесi. Вони використовуються перш нiж на таких етапах роботи, як тренування учнiв у вживаннi навчального матерiалу та вживання цього матерiалу учнями. Вибiр гри залежить вiд задач конкретного уроку , особливостей даноi групи ,змiсту вивчаемого матерiалу та iн.Успiх гри залежить в iд того ,наскiльки вмiло ,зацiкавлено ,емоцiйно та артистично вчитель ii органiзуе. Необхiдно пiдкреслити , що по творчому працюючий вчитель деяку вправу може перетворити на гру.
Деякi iгри, якi використовуютьсяпри роботi
з навчальними ситуацiями.
Навчальна ситуацiя ‘’Шкiльнi речi ‘’.
1.’’Please game ‘’.Гра проводиться у швидкому темпi.
а)Вчитель просить учнiв показати предмети та малюнки , якi вiн називае.Дiти показують необхiдний малюнок тiльки коли вчитель говорить PLEASE.
В)Та же сама гра проводиться як змагання 2-х команд.Виграе команда,яка не зробила помилок або зробила iх дуже мало.
2.Гра на увагу. У швидкому темпi вчитель показуе предмет за предметом iназивае його,наприклад: IT’S A PEN.Клас погоджуеться: YES IT’S A PEN.Iнодi вчитель’’ помиляеться’’iпоказуе не той предмет,який називае. Наприклад,вчитель показуе книгу i говорить:IT’S A PEN.Учнi мовчать.Той,хто погоджуеться з вчителем i говорить речення,’’платить фант’’.
3.Гра ‘’Запам’ятай ,повтори,додай слово.
P1: a pen;P2: a pen and a book; P3: a pen, a book and a pencil….
4.Гра у кубик.
А)На гранях кубика зображенi шкiльнi речi.Учнi становляться довкола стола або парти. По черзi вони пiдкидують кубик i називають зображений на ньому предмет.
В) Ту ж саму гру можна проводити як змагання 2-х команд.
5.Гра ‘’хто бiльше назве слiв’’.Учнi називають слова а) по данiй навчальнiй ситуацii ,в)якi починаються з даного звука,с)якi содержуть даний звук. Виграе учень,який назвав слово останнiм.
6.Гра з м’ячем.Учнi становляться в коло i бросаючи м’яч один одному ,називають слово по навчальнiй ситуацii ‘’Шкiльнi речi’’. Учень ,який не назвав швидко слово або повторивший вже сказане ранiше,вибувае з гри.
7.Гра ‘’Вiдгадай предмет’’.
А)Вчитель або ведучий ховае або загадуе предмет.Дiти вiдгадують, cтавлячи питання IS IT A….?
В) Ця ж гра проводиться як змагання 2-х команд.Вигравае команда,яка вiдгадала предмет.
8Гра ‘’Постав питання та дай вiдповiдь на нього’’.Клас подiляеться на 2 команди.Учнi стоять один перед одним.У кожного учня у руках предмет. Учень з першоi команди показуе свiй предмет та задае питання члену другоi команди.Той вiдповiдае на питання,а потiм показуе свiй предмет,задае питання учню з першоi команди I т.д.
Навчальна ситуацiя’’Кольори’’.
1.При роботi по данiй ситуаццii можуть бути використанi iгри 2 ,3, 4 ,6,7,якi ми вже вживали у навчальнiй ситуацii ‘’Шкiльнi речi’’.
2 ГРА ‘’.Придумай рифму’’.
А)Вчитель говорить слово ,а учень-називае колiр який рифмуеться з цим словом. T:bed-PS:-red. T: night-PS-white.
В)Вчитель вигадуе короткi рифмовочки , а учнi закiнчують iх, називаючи колiр.
T:YOU LIKE ME AND I LIKE YOU.
RED AND YELLOW PINK AND …PS-blue.
3.ГРА ‘’ХТО БIЛЬШ НАЗВЕ СЛОВОСПОЛУЧЕНЬ’’.
А)Вчитель називае колiр,а учень- словосполучення,в яке входить назва кольору. T: blue-P1-a blue pen ; P2-a blue pencil.
В)Ця ж гра проводиться як змагання 2-х команд.
4.Гра ‘’ХТО БIЛЬШЕ ДАСТЬ ВIДПОВIДЕЙ НА ЗАДАНЕ ПИТАННЯ’’.
А)T:WHATS green(red, blue, grey)…? P1 The pen is green. P2-The pencil-box is green.
Виграе той учень,який дав вiдповiдь останнiм.
в)Командам задають рiзнi питання .Наприклад,1-й командi-What is green?,а 2-й What is yellow? Виграе команда ,яка дала бiльше вiдповiдей. Робляться пiдсумки(за вiдсутнiсть помилок,за швидкiсть реакцii,кiлькiсть заданих питань i виявляють команду,яка виграла.
Навчальна ситуацiя ‘’Iграшки’’.
При роботi над цiею ситуацiею можуть бути використанi усi iгри з роздiлу ‘’Шкiльнi речi ‘’.
1 Гра ‘’Ми рахуемо’’. А)
Клас подiляеться на 2 команди.Вчитель показуе у швидкому темпi кожнiй командi карточку з цифрой та iгрушку (наприклад, цифру 3 та автомобiль-iграшку).Дiти називають iграшку,вживая множину,наприклад –three cars.Пiдраховуються бали ,виявляеться команда-переможець.
В)На столi багато iграшок .Учнi пiдбiгають к столу I бистро iх рахують.
P1:one fox, two foxes; P2 one bear, two bears. Не можна рахувати же пiдрахованi iграшки.
c)Варiант гри у пунктi В проводиться як змаганя.
Навчальна ситуацiя’’Улюблена тварина’’.
Гра ‘’ЗАПАМ’ЯТАЙ I НАЗВИ’’.
А)Вчитель швидко показуе класу 4-5 тварин або малюнкiв з зображенням тварин та просить iх запам’ятати.Потiм вiн ховае одну iграшку,а решту знов показуе дiтям.Учням потрiбно назвати вiдсутню тварину.
в)Двiкоманди стають напроти друг друга.У кожного учня у руках тварина –iграшка яку вiн ховае за спиною.По сигналу ведучого одна з команд одночасно показуе другiй командi своi iграшки i швидко ховають iх.Ч ленам другiй командi треба запамятати та сказати а) якi тварини були показанi .в)в якому порядку( як стояли члени першоi команди.)
2 Гра ‘’ Придумай рифму’’.
T:mice- PS:nice, fox- box , bear- pear, cat-mat, frog- log…..
Гра на увагу.У швидкому темпi вчитель показуе малюнок за малюнком та говорить,наприклад: I HAVE A MONKEY.Учнi погоджуються:YES,YOU HAVE A MONKEY.Iнодi вчитель помиляеться i називае не ту тварину,що показуе. Наприклад,показуя малюнок великоi собаки ,вiн говорить:I HAVE A LITTLE DOG.Учень , який погодився з вчителем,’’платить фант’’.
3 Гра ‘’Хто бiльше’’.
P1:I HFAVE A RABBIT AT HOME. P2: I HAVE A RABBIT AND cat at home.P3 I HAVE A RABBIT A CAT AND A OG AT HOME.
4Гра ‘’Вiдгадай тварину’’.
Ведучий загадуе тварину. Клас вiдгадуе ,задаючи питання: IS ITWHITE( BLACK, RED…)?.IS IT BIG ( LITTLE)?. IS IT KIND ( ANGRY, CLEVER, FUNNY)?.
Пiдготувала матерiал Бiлицька I.В вчитель англiйськоi мови м.МАРIУПОЛЬ.
0
0
0
0
0
|