Iгри на уроках англiйськоi мови у молодших класах


Скачати 59.45 Kb.
Назва Iгри на уроках англiйськоi мови у молодших класах
Дата 07.02.2014
Розмір 59.45 Kb.
Тип Урок
bibl.com.ua > Біологія > Урок

Iгри на уроках англiйськоi мови у молодших класах.


Стаття мiстить у собi опис iгор ,якi можна використовувати при роботi з учнями молодших класiв середньоi школи ( за пiдручником О . Карп’юк - нова програма).

Iгра являэться добрим средством активiзацii лексики, отработки вимови , розвитку навикiв усноi мови. Iгрова форма занять допоможе уникнути дiтям додаткового навантаження суто навчальною дiяльнiстю,а крiм того створить умови для мiцного засвоення мовного матерiалу в обстановцi яка наближаеться до натуральноi. Угрi дiти 6-8 рiчного вiку швидше та мiцнiше засвоюють матерiал, який пропонують пiдручники. Рiзноманiтнi iгри займають велике мiсце у навчальному процесi. Вони використовуються перш нiж на таких етапах роботи, як тренування учнiв у вживаннi навчального матерiалу та вживання цього матерiалу учнями. Вибiр гри залежить вiд задач конкретного уроку , особливостей даноi групи ,змiсту вивчаемого матерiалу та iн.Успiх гри залежить в iд того ,наскiльки вмiло ,зацiкавлено ,емоцiйно та артистично вчитель ii органiзуе. Необхiдно пiдкреслити , що по творчому працюючий вчитель деяку вправу може перетворити на гру.

Деякi iгри, якi використовуютьсяпри роботi

з навчальними ситуацiями.

Навчальна ситуацiя ‘’Шкiльнi речi ‘’.

1.’’Please game ‘’.Гра проводиться у швидкому темпi.

а)Вчитель просить учнiв показати предмети та малюнки , якi вiн називае.Дiти показують необхiдний малюнок тiльки коли вчитель говорить PLEASE.

В)Та же сама гра проводиться як змагання 2-х команд.Виграе команда,яка не зробила помилок або зробила iх дуже мало.

2.Гра на увагу. У швидкому темпi вчитель показуе предмет за предметом iназивае його,наприклад: IT’S A PEN.Клас погоджуеться: YES IT’S A PEN.Iнодi вчитель’’ помиляеться’’iпоказуе не той предмет,який називае. Наприклад,вчитель показуе книгу i говорить:IT’S A PEN.Учнi мовчать.Той,хто погоджуеться з вчителем i говорить речення,’’платить фант’’.

3.Гра ‘’Запам’ятай ,повтори,додай слово.

P1: a pen;P2: a pen and a book; P3: a pen, a book and a pencil….

4.Гра у кубик.

А)На гранях кубика зображенi шкiльнi речi.Учнi становляться довкола стола або парти. По черзi вони пiдкидують кубик i називають зображений на ньому предмет.

В) Ту ж саму гру можна проводити як змагання 2-х команд.

5.Гра ‘’хто бiльше назве слiв’’.Учнi називають слова а) по данiй навчальнiй ситуацii ,в)якi починаються з даного звука,с)якi содержуть даний звук. Виграе учень,який назвав слово останнiм.

6.Гра з м’ячем.Учнi становляться в коло i бросаючи м’яч один одному ,називають слово по навчальнiй ситуацii ‘’Шкiльнi речi’’. Учень ,який не назвав швидко слово або повторивший вже сказане ранiше,вибувае з гри.

7.Гра ‘’Вiдгадай предмет’’.

А)Вчитель або ведучий ховае або загадуе предмет.Дiти вiдгадують, cтавлячи питання IS IT A….?

В) Ця ж гра проводиться як змагання 2-х команд.Вигравае команда,яка вiдгадала предмет.

8Гра ‘’Постав питання та дай вiдповiдь на нього’’.Клас подiляеться на 2 команди.Учнi стоять один перед одним.У кожного учня у руках предмет. Учень з першоi команди показуе свiй предмет та задае питання члену другоi команди.Той вiдповiдае на питання,а потiм показуе свiй предмет,задае питання учню з першоi команди I т.д.

Навчальна ситуацiя’’Кольори’’.

1.При роботi по данiй ситуаццii можуть бути використанi iгри 2 ,3, 4 ,6,7,якi ми вже вживали у навчальнiй ситуацii ‘’Шкiльнi речi’’.

2 ГРА ‘’.Придумай рифму’’.

А)Вчитель говорить слово ,а учень-називае колiр який рифмуеться з цим словом. T:bed-PS:-red. T: night-PS-white.

В)Вчитель вигадуе короткi рифмовочки , а учнi закiнчують iх, називаючи колiр.

T:YOU LIKE ME AND I LIKE YOU.

RED AND YELLOW PINK AND …PS-blue.

3.ГРА ‘’ХТО БIЛЬШ НАЗВЕ СЛОВОСПОЛУЧЕНЬ’’.

А)Вчитель називае колiр,а учень- словосполучення,в яке входить назва кольору. T: blue-P1-a blue pen ; P2-a blue pencil.

В)Ця ж гра проводиться як змагання 2-х команд.

4.Гра ‘’ХТО БIЛЬШЕ ДАСТЬ ВIДПОВIДЕЙ НА ЗАДАНЕ ПИТАННЯ’’.

А)T:WHATS green(red, blue, grey)…? P1 The pen is green. P2-The pencil-box is green.

Виграе той учень,який дав вiдповiдь останнiм.

в)Командам задають рiзнi питання .Наприклад,1-й командi-What is green?,а 2-й What is yellow? Виграе команда ,яка дала бiльше вiдповiдей. Робляться пiдсумки(за вiдсутнiсть помилок,за швидкiсть реакцii,кiлькiсть заданих питань i виявляють команду,яка виграла.

Навчальна ситуацiя ‘’Iграшки’’.

При роботi над цiею ситуацiею можуть бути використанi усi iгри з роздiлу ‘’Шкiльнi речi ‘’.

1 Гра ‘’Ми рахуемо’’. А)

Клас подiляеться на 2 команди.Вчитель показуе у швидкому темпi кожнiй командi карточку з цифрой та iгрушку (наприклад, цифру 3 та автомобiль-iграшку).Дiти називають iграшку,вживая множину,наприклад –three cars.Пiдраховуються бали ,виявляеться команда-переможець.

В)На столi багато iграшок .Учнi пiдбiгають к столу I бистро iх рахують.

P1:one fox, two foxes; P2 one bear, two bears. Не можна рахувати же пiдрахованi iграшки.

c)Варiант гри у пунктi В проводиться як змаганя.

Навчальна ситуацiя’’Улюблена тварина’’.

Гра ‘’ЗАПАМ’ЯТАЙ I НАЗВИ’’.

А)Вчитель швидко показуе класу 4-5 тварин або малюнкiв з зображенням тварин та просить iх запам’ятати.Потiм вiн ховае одну iграшку,а решту знов показуе дiтям.Учням потрiбно назвати вiдсутню тварину.

в)Двiкоманди стають напроти друг друга.У кожного учня у руках тварина –iграшка яку вiн ховае за спиною.По сигналу ведучого одна з команд одночасно показуе другiй командi своi iграшки i швидко ховають iх.Ч ленам другiй командi треба запамятати та сказати а) якi тварини були показанi .в)в якому порядку( як стояли члени першоi команди.)

2 Гра ‘’ Придумай рифму’’.

T:mice- PS:nice, fox- box , bear- pear, cat-mat, frog- log…..

Гра на увагу.У швидкому темпi вчитель показуе малюнок за малюнком та говорить,наприклад: I HAVE A MONKEY.Учнi погоджуються:YES,YOU HAVE A MONKEY.Iнодi вчитель помиляеться i називае не ту тварину,що показуе. Наприклад,показуя малюнок великоi собаки ,вiн говорить:I HAVE A LITTLE DOG.Учень , який погодився з вчителем,’’платить фант’’.

3 Гра ‘’Хто бiльше’’.

P1:I HFAVE A RABBIT AT HOME. P2: I HAVE A RABBIT AND cat at home.P3 I HAVE A RABBIT A CAT AND A OG AT HOME.

4Гра ‘’Вiдгадай тварину’’.

Ведучий загадуе тварину. Клас вiдгадуе ,задаючи питання: IS ITWHITE( BLACK, RED…)?.IS IT BIG ( LITTLE)?. IS IT KIND ( ANGRY, CLEVER, FUNNY)?.

Пiдготувала матерiал Бiлицька I.В вчитель англiйськоi мови м.МАРIУПОЛЬ.

0

0

0

0

0

Схожі:

На уроках української мови
У процесі вивчення української мови в початковій школі здійснюється початкова мовна освіта молодших школярів, їх розумовий і мовленнєвий...
І. М. ГЕРАСИМЕНКО, вчитель іноземної мови Смілянської ЗОШ І-ІІІ ступенів...
Стаття присвячена одному з важливих методів навчання іноземній мові – діалогу. Зокрема, в роботі наводиться алгоритм діяльності вчителя...
АРИФМЕТИКИ В МОЛОДШИХ КЛАСАХ
Резюме. Розглянуто поняття предметно-ігрового та віртуального ігрового середовища. Обґрунтовано доцільність використання віртуально-ігрового...
На уроках української мови в початкових класах
...
Уроках англійської мови в 5-11 класах Вступ
Серед проблем, які теоретично та експериментально вирішує методика іноземних мов, однією з найактуальніших є комунікативна компетенція...
На уроках української мови
Посібник "Дидактичний матеріал з розвитку мовлення на уроках української мови у 4 класі"
ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ НОВОГО ЗМІСТУ ОСВІТУ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
На першому ступені навчання іноземної мови (в I IV класах) велике значення має
Автор-упорядник: Хоменко Любов Василівна Посада: вчител ь світової літератури та російської мови
Сьогодні, коли наша молода держава розбудовується, на уроках зарубіжної літератури, особливо в старших класах, стали надзвичайно...
Автор-упорядник: Хоменко Любов Василівна Посада: вчител ь світової літератури та російської мови
Сьогодні, коли наша молода держава розбудовується, на уроках зарубіжної літератури, особливо в старших класах, стали надзвичайно...
Автор-упорядник: Хоменко Любов Василівна Посада: вчител ь світової літератури та російської мови
Сьогодні, коли наша молода держава розбудовується, на уроках зарубіжної літератури, особливо в старших класах, стали надзвичайно...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка