Вікторина Що?


Скачати 26.41 Kb.
Назва Вікторина Що?
Дата 06.01.2014
Розмір 26.41 Kb.
Тип Вопрос
bibl.com.ua > Біологія > Вопрос
Урок – гра

Вікторина «Що? Де? Коли?», присвячена книзі – казці

Мета: виховувати любов до казок та до людей, що їх творять, прищеплювати бережне ставлення до книги.

Обладнання: виставка книжок, плакати «Дитяча книга – могутнє знаряддя виховання» та ін. Стенд з дитячими малюнками – ілюстраціями до казок, ілюстрації художників до відомих казок.

Вступне слово вчителя. Сьогодні ми помандруємо в дивовижну країну. Ми з нею нерозлучні в дитинстві, але й дорослими не забуваємо про неї. Бо мудрість, доброта, краса її невичерпні. Отже ми мандруємо до країни Казок. І сьогодні наші дві команди будуть змагатися у кращому знанні не тільки казок, але і казкарів. Отже розпочинаємо…

І тур.

До нас завітав листоноша. В його сумці – телеграми від казкових героїв. Вони почули про свято і вирішили відгукнутися. Ой, а підписів немає. Що ж, будь ласка, підкажіть мені авторів телеграм.

(За правильну відповідь – 1 бал одержує команда).

«З’їв семеро козенят – болить живіт».

(Вовк із казки «Семеро козенят»).

«Боюсь розтанути від тепла ваших посмішок».

(Снігуронька з казки «Снігуронька»).

«Дуже хотілося б потрапити на свято, але соромлюся своєї гидкої зовнішності».

(Гидке каченя з казки Г. Андерсена).

«Дорогі гості – допомагайте, Павука – злодія зарубайте».

(Муха з казки «Муха - цокотуха»).

«Ніяк не знайду свого золотого ключика».

(Буратіно з однойменної казки О. Толстого).

ІІ тур.

Казки ви знаєте. Але ніколи не було б казки без доброго чарівника – казкаря. І їх імена, імена людей, що в звичайному могли побачити дивовижне, ви й будете називати. Але спочатку пригадаємо, чи у всіх казок є автор? Хто автор народних казок? Оскільки ці казки виникли раніше, ніж письмо, то їх не записували, а переказували один одному. І як часто буває, при переказі казка трохи змінювалася. Тому ви можете прочитати декілька варіантів однієї казки. А ім’я автора забулося за давністю. І стала казка народною. Отже, домовилися, я запитую, а ви називаєте автора казки, або пригадуєте, який народ створив, зберіг казку.

  • Хто одягнув дівчинку в червоний капелюшок? (Шарль Перро).

  • Хто вигадав маленького ведмедика, який зранку любить погостювати? (Олександр Мілн).

  • Хто створив горщик, який за наказом хазяїна нагодує смачною кашею? (Брати Гримм).

  • Хто автор казки про Царівну – Жабу? (Російська народна казка).

  • У кого три ночі дзвонив телефон? (К. Чуковський).

ІІІ тур.

А зараз я покажу «портрети» героїв найдавніших казок – казок про тварин. Показую малюнки, на яких зображені лисиця, ведмідь, вовк. Ви пригадайте, в яких казках живуть ці герої та як називають їх у казках, якими наділяють рисами. (Записують на папері, потім журі підводить підсумки).

IV тур.

Успіх казки залежить не лише від казкаря, а й від оповідача. Ось ми й перевіримо, хто з вас більш красномовний. Я покажу вам ілюстрацію до казки, а ви пригадайте назву казки, автора та перекажіть уривок, зображений на ілюстрації.

V тур.

Перевірка домашнього завдання. До конкурсу кожна команда готує інсценівку до казки. І команда – українську народну казку «Колосок», ІІ команда – уривок з казки Маршака «Дванадцять місяців».

Підбиття підсумків. Нагородження (заохочуються всі учасники).

Заключне слово вчителя. Ми з вами сьогодні зустрілися знову з героями ваших улюблених казок. Я думаю, що не раз ви ще будете гортати сторінки книжок, щоб знову і знову порадіти разом з ними та поспівчувати ним.
Дружба з книгою – це свято.

Не було б його у нас –

Ми не знали б так багато

Про новий і давній час.

Ми розпочали сьогодні з казок, але згодом книга все впевненіше входитиме у ваше життя. Поруч з вами завжди будуть улюблені герої.

Бережіть книги, не псуйте їх – вони ваші вірні друзі!

Схожі:

Дорогі друзі! Сьогодні у нас незвичайна подорож країною спорту. Всі...
Всі ви діти мрієте вирости гарними,культурними,здоровими, сильними, розумними, хоча все залежить від вас самих. У нас сьогодні вікторина,...
Узагальнення розділу «Мистецтво в просторі культури». Урок вікторина «Чарівний світ мистецтва»

Природнича вікторина «Розумники» (8 – 9 клас) Мета
Обладнання: картки з висловлюваннями для І туру, малюнки древньоримських богів відповідно до назв планет Сонячної системи
Вікторина "ЦІКАВА НАУКА ХІМІЯ" Мета
Мета: зацікавити учнів предметом вивчення хімії, розвивати ерудицію, логічне мислення; вміння аналізувати та узагальнювати
Вікторина «Як ти знаєш історію математики ?»
Жив він у Давній Греції у 111 ст до н е. і займався науками, атлет-п'ятиборець. У математиці він відомий своїм "решетом"
Вікторина Що?
Мета: вчити дітей у грі удосконалювати, збагачувати знання та навички про живу і неживу природу; розвивати кмітливість, пам’ять,...
Вікторина-тест «Весела хімія»
Пропоную до вашої уваги веселу тест-вікторину для учнів 8 класу. Подібні заходи допомагають сформувати інтерес і привернути увагу...
Вивчаємо творчість українських письменників
Важливе місце в навчально-виховній роботі належить літературним вікторинам. Назва «вікторина» походить від латинського «вікторія»...
Вікторина для знавців української мови та літератури
Мета: поглибити знання учнів із лінгвістики; формувати навички колективної роботи; сприяти розширенню словникового запасу школярів;...
Бліц-вікторина
Мета: ознайомити учнів з поняттям «народна казка» та «авторська», класифікацією казок за сюжетом, вчити розуміти зміст, розви­вати...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка