Тема: І. Калинець. «Хлопчик-Фігурка, який задоволений собою» Мета


Скачати 35.68 Kb.
НазваТема: І. Калинець. «Хлопчик-Фігурка, який задоволений собою» Мета
Дата10.02.2014
Розмір35.68 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Астрономія > Документи
Тема: І. Калинець. «Хлопчик-Фігурка, який задоволений собою»

Мета: ознайомити учнів із твором письменника, допомогти зрозуміти його

суть та ідейно - художнє значення; розвивати навички виразного

читання , виховувати любов до рідного краю, позитивне мислення,

оптимістичне світобачення

Тип уроку: сприймання та засвоєння нового матеріалу

Методи та прийоми: бесіда, розповідь, контролю і самоконтролю,

Самостійної роботи,«Мікрофон»

Обладнання: підручник, портрет письменника, ілюстрації, збірки творів,

презентація до уроку

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

Перевірка домашнього завдання:

  • Продовжте рядок : “мандрує писанка…”

  • Які узори є на писанці?

  • Який орнамент називають мереживом?

  • Якою ви уявляєте маму ліричного героя?

  • Писанка – символ Великодня. А які ще звичаї пов'язані з Великодніми святами?

«Мікрофон»

  • Що вам відомо про письменника І. Калинця?

  • До якого свята виготовляють писанки?

  • Огляд ілюстрацій до твору «Писанки»

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Повідомлення теми та мети уроку

ІV. Сприймання та засвоєння нового матеріалу

Учитель: Ігор Калинець писав не лише поетичні твори, а й прозові. Серед них оповідання-казка «Хлопчик-Фігурка, який був задоволений собою». Фантастичне оповідання про мандри Хлопчика-Фігурки(Ха-еФа) веде нас і на іншу планету, і в печеру давньої людини, і знайомить із найновішим технічним досягненням — комп'ютером. Разом із тим розповідає про літературні жанри — історичні, пригодницькі, фантастичнітвори, проте, як добре бути розумним, старанним школярем, отримувати задоволення від своєї праці. 

Виразне читання твору І. Калинця «Хлопчик-Фігурка, який був задоволений собою»

Робота із схемою.

Учитель пропонує поміркувати, які із зазначених рис характерні для Хлопчика-Фігурки. За допомогою схеми скласти характеристику Ха-еФа ( використати презентацію до уроку)

обережний кмітливий

талановитий

цікавий сміливий

фантазер грубий

ввічливий боязкий

допитливий ніжний

розумний витривалий

життєрадісний пихатий

добрий

Учитель: Хлопчик-Фігурка сказав, що, окрім тих трьох життєписів, які він написав Ганнусі, Соломійці та Богданкові, він може написати свою біографію кожному учневі, і це не будуть схожі між собою твори. Уявіть собі, що ви зустрілись із Хлопчиком-Фігуркою у реальному житті.

Письмова робота. Скласти твір-роздум на тему: «Якби Хлопчик-Фігурка навчався у нашій школі…»

Евристична бесіда:

  • З якими новими поняттями ви познайомились?

  • Які особливості сюжету оповідання ви помітили?

  • Як би ви завершили твір? Чому саме так?

V. Підсумки уроку

Міні-диспут на тему:

“ Чи завжди це добре – повсякчас бути задоволеним собою?

VІ. Домашнє завдання

Виразно читати оповідання, зробити ілюстрації до твору, характеризувати образ головного героя.

Схожі:

Хлопчик. Знову ти?
За комп’ютером сидить хлопчик. Заходить дівчинка, все розглядає, хлопчик її помічає
Тема. Добро добром згадують. І. Калинець. "Про що розповіли незабудки."
Який висновок зробили, коли прочитали казку? (Залізо іржа роз'їдає, Заздрісний від заздрощів погибає)
Тема: Створення текстового документу «Перелік кабельної продукції» Мета
Сучасний текстовий редактор являє собою програмний продукт, який забезпечує користувача ПК засобами створювання, опрацювання та збереження...
Тема: Зв’язування сторінок за допомогою гіпертексту
Гіперпосилання являє собою виділений фрагмент тексту або зображення, при наведенні на який вказівник миші приймає форму кисті руки....
І. Калинець. Цікавий епізод із його життя. «Писанки». Образ найдорожчої людини мами
Тема: І. Калинець. Цікавий епізод із його життя. «Писанки». Образ найдорожчої людини – мами
Тема: Класифікація коаксіального кабелю
Він являє собою класичний варіант коаксіального кабелю, який майже повністю витиснутий сучасним тонким кабелем
М. Київ " 24 " вересня 2011 р
України (далі ФШУ), в особі Президента Капустіна Віктора Володимировича, який діє на підставі Статуту, та Федерація шахів Миколаївської...
Задача Коші для рівняння (4) полягає у знаходженні розв’язку, який задовольняє початкові умови
Рівняння (1) представляють собою нескінченну систему звичайних диференціальних рівнянь
In diesem Werk beschreibt A. Lindgren die Freundschaft gewöhnlicher...
У цій роботі, А. Ліндгрен описує дружба звичайний хлопчик Svantesona прізвисько Малюк і Карлсон винятковим, який живе на даху. Самотній...
" Бухгалтерський облік (загальна теорія)" Київ
Облік, який являє собою систему суцільного, безперервного, документально обґрунтованого відображення господарських засобів та джерел...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка