Уроку виробничого навчання


НазваУроку виробничого навчання
Сторінка1/5
Дата23.10.2013
Розмір0.63 Mb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Право > Урок
  1   2   3   4   5
Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України.

Управління освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації.

Навчально-методичний центр профтехосвіти у Донецькій області.

Державний навчальний заклад.

«Димитровський професійний гірничий ліцей»

Методична розробка

Уроку виробничого навчання

За темою: « Розпізнавання асортименту хлібобулочних виробів»
Складена майстром

виробничого навчання

II категорії

Велигодською Любов’ю

Станіславівною.

м. Димитров , 2012р.

Автор: Велигодська Л.С –майстер виробничого навчання ІІ категорії

Державного навчального закладу «Димитровський професійний гірничий ліцей».

Рецензенти:

Голова методичної комісії ДНЗ ДПГЛ - Іванова Т.І.

Викладач спецдисциплін - Саприкіна Л.А.

Розглянуто і схвалено методичною комісією продавців та поварів ДНЗ ДПГЛ.

Протокол № 10 від 26.04.2012р

Рецензія

на методичну розробку

уроку з виробничого навчання на тему:

"Розпізнавання асортименту булочних виробів"

майстра в/н: Велигодської Л.С.

Методична розробка уроку з виробничого навчання на тему: "Розпізнавання асортименту булочних виробів" виконана за інноваційними технологіями з використанням таких методів, як комп’ютерний тестовий, ігровий, проблемно-пошуковий, репродуктивний ,робота в малих групах які спонукають учнів до активізації пізнавальної діяльності, розглянуті питання взаємоконтролю та самоконтролю учнів, відображає практичний показ майстра трудових прийомів, співробітництва, партнерства «учень-майстер».

Велигодська Л.С. чітко в доступній формі розкрила тему та мету уроку на всіх етапах структури уроку,

Методична розробка розглянута і обговорена на засіданні метод комісії "Продавців,поварів".

Було дано високу оцінку методрозробці, її ефективності застосування на уроці з даної теми, доцільність використання інноваційних технологій.

Рецензенти:

Голова методичної комісії - Іванова Т.І.

викладач спецдисциплін - СаприкінаТ.М.

Зміст методичної роботи

  1. Зміст МЕтодичної роботи стор. 2

  2. Пояснювальна записка 3

  3. План уроку 6

  4. хід уроку 7

  5. конспект уроку 13

  6. Організація робочих місць 25

9. Безпека й охорона праці на виробництві 26

  1. додатки 30

  2. Список використаної літератури 51


Пояснювальна записка
Відповідно до вимог Державної національної програми «Освіта» особливого значення набуває забезпечення випереджального зростання кваліфікації робітника та спеціаліста, безперервності і наступності у здобутті кваліфікаційних рівнів.

У сучасних економічних умовах посилюється важливість поєднання споріднених професій та спеціальностей для забезпечення мобільності фахівців на ринку праці.
Навчальним планом в учбовій групі за професією «Продавець продовольчих товарів, продавець непродовольчих товарів» передбачено термін навчання 1.5роки. Навчання за професією «Продавець продовольчих товарів» відбувається на першому курсі і надається 485 годин.

Навчання за професією «Продавець непродовольчих товарів» відбувається на другому курсі і надається 479 годин

Методична розробка написана по темі «Розпізнавання асортименту булочних виробів»

Для вивчення цієї теми уроку виробничого навчання, майстер обов’язково організовує своє робоче місце і робоче місце учнів, надає велике значення його оснащенню. Дуже важливо щоб це все було в зразковому стані і урок був насичений необхідним оснащенням.
Комплексно-методично оснащення уроку

1.Дидактичний матеріал: картки комплексних завдань, тести, кросворди, проблемні ситуації, задачі.

2.Натуральні зразки хлібних та булочних виробів.

3.Торгове обладнання: ЕККА «ДатексМР-500т», «Датекс МР 50Т», «Міні»

4.Торговий інвентар: ножі для нарізки хліба.

5.Розрахунковий інвентар – калькулятори.

6.Технічні засоби навчання: -комп’ютери, калькулятори.
При вивченні цієї теми була поставлена навчальна мета: навчити учнів розпізнавати асортимент булочних виробів, визначати їх відмінні та смакові особливості, споживні цінності, приймати булочні вироби за кількістю та якістю, оформлювати супровідні документи ,розташовувати ці вироби на зберігання, підготовлювати до продажу та виконувати продаж.
Виховна мета : виховувати в учнях почуття відповідальності за забезпечення якості булочних виробів, професійні навички, формувати творчого, працелюбного учня з високою професійною майстерністю, з відповідальним ставленням до результатів своєї праці.
Тип уроку: формування умінь і навичок учнів за допомогою майстра виробничого навчання. Учні формують правильні прийоми роботи, які при багаторазових повтореннях переходять у навички.

Урок виробничого навчання- це ключова одиниця навчального процесу, що поєднує в собі задачі, зміст і методи навчання. Суть уроку складає організація навчально-пізнавальної діяльності учнів. Головна, найбільш загальна задача уроку- створення оптимальних умов для оволодіння кожним учнем системи знань, для досягнення високого рівня розумової діяльності, позвитку здібностей і виховання учнів. Успіх виробничого навчання значною мірою залежить від користування принципів та методів навчання, тому я використовую слідуючи принципи та методи:
-Принцип науковості і доступності виробничого навчання. Якщо на уроках виробничого навчання використовуються прилади й апаратура 30-40 річної давності, то вимоги науковості тут не реалізуються. На уроці присутнє сучасне обладнання: калькулятори та комп’ютери, які застосовуються для підвищення ефективності навчального процесу.
-Принцип систематичності і послідовності які проявляються у встановленні доцільних міжпредметних зв’язків, зв’язків між теоретичним і виробничим навчанням, а також між окремими темами уроків. Так даний урок пов’язаний з слідуючими предметами:



Предмети

Вивчаємі теми .

1.Товарознавство

- Асортимент товарів, показники якості.

2. 2 2.Організація та технологія

продажу товарів.

-Організація зберігання товарів у магазині.


3.Санітарія та гігієна

- Терміни зберігання товарів.


4.Облік та звіт

-Документи, регламентуючі приймання товарів

за кількістю та якістю.

5.Торгове обладнання

-Види торгового обладнання: немеханічне, розрахункове,інвентарь для хлібного відділу.

6.Професійна етика та психологія в торгівлі.

-Індивідуальні психологічні властивості покупців.

7.Ринкова економіка.

-Рентабільність та ціноутворення.






  1   2   3   4   5

Схожі:

Уроку виробничого навчання
«ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НА УРОКАХ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ»
План уроку виробничого навчання з професії «Оператор комп’терного...
Навчити учнів використовувати інструменти та команди головного меню для створення, форматування та розміщення графічних примітивів...
План уроку виробничого навчання з професії «Оператор комп’терного...
Навчити учнів виконувати макетування та верстку газети на основі створених раніше шаблонів окремих сторінок у програмі Page Maker...
«ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ НА УРОКАХ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ В ПТНЗ»
РОЗДІЛ ОРГАНІЗАЦІ ТА ЗДІЙСНЕННЯ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ
«Інноваційні технології у професії кухар, кондитер». На семінарі...
Тавлено матеріали по організації роботи виробничого навчання і практики кухарів, кондитерів; продемонстроване новітнє обладнання,...
План роботи методичної комісії «Кухар; кондитер» на 2011-2012 н р
Викладачі, майстри виробничого навчання забезпечуювали не тільки виконання навчальних планів і програм, а й застосовували активні...
ДНЗ «Димитровський професійний гірничий ліцей» Підготувала і провела...
Клімова Т. В. – майстер виробничого навчання І категорії, керівник ансамблю «Червона калина» Фестиваль народної пісні „Пісня моя,...
Уроку виробничого навчання
За темою: «Розпізнавання асортименту молока, вершків, молочних консервів, кисломолочних товарів»
Уроку виробничого навчання
За темою: «Розпізнавання асортименту молока, вершків, молочних консервів, кисломолочних товарів»
План уроку виробничого навчання на 11 листопада 2013 р
Методичне забезпечення: інструкції до лабораторної роботи, ПК із програмою PageMaker 0 
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка