УРОК 52 Тема уроку


Скачати 23.99 Kb.
НазваУРОК 52 Тема уроку
Дата20.05.2013
Розмір23.99 Kb.
ТипУрок
УРОК 52

Тема уроку: Тематична контрольна робота № 5.

Мета уроку: Перевірити навчальні досягнення учнів з теми «Початки теорії ймовірностей».

Варіант 1

1. В скриньці лежать 10 однакових за формою кульок: 3 білих, 2 чорних і 5 червоних. Яка ймовірність того, що навмання взята кулька: а) червона; б) не червона? (3 бали)

2. В скриньці 5 білих і 7 чорних кульок. З неї вийняли дві куль­ки. Яка ймовірність того, що вони будуть білими? (3 бали)

3. Два стрільця незалежно один від одного стріляють у ціль. Ймовірність попадання в ціль першого стрільця дорівнює 0,8, а другого — 0,7. Яка ймовірність того, що один стрілець про­махнеться, а другий — попаде в ціль? (3 бали)

4. 75 % продукції, що виготовляє завод, є продукцією вищого сорту. Яка ймовірність того, що із 6 навмання взятих виробів 3 вироби будуть виробами вищого ґатунку? (3 бали)
Варіант 2

1. В скриньці лежать 10 однакових за формою кульок: 2 білих, 5 зелених, 3 червоних. Яка ймовірність того, що навмання взята кулька: а) зелена; б) не зелена? (3 бали)

2. В скриньці 6 білих і 8 чорних кульок. З неї вийняли дві куль­ки. Яка ймовірність того, що вони будуть чорними? (3 бали)

3. Два станка працюють незалежно один від одного. Ймовірність безперебійної роботи протягом години для першого станка становить 0,75, а для другого — 0,8. Яка ймовірність того, що протягом години будуть збої в роботі тільки одного станка? (3 бали)

4. Ймовірність появи нестандартної деталі дорівнює 0,02. Чому дорівнює ймовірність того, що із 5 навмання взятих деталей, дві деталі будуть нестандартними? (3 бали)
Варіант 3

1. В скриньці лежать 10 однакових за формою кульок: 3 білих, 2 чорних і 5 зелених. Яка ймовірність того, що навмання взята кулька: а) біла; б) не чорна? (3 бали)

2. Із 30 кавунів 20 кавунів спілих. Вибирається два кавуна. Яка ймовірність того, що вибрані кавуни спілі? (3 бали)

3. Два стрільця виконали по одному пострілу. Ймовірність влу­чення в ціль першим стрільцем дорівнює 0,7, а другим — 0,6. Знайти ймовірність того, що принаймні один із стрільців попав у ціль. (3 бали)

4. В магазині є 11 покупців. Ймовірність здійснення покупки кожним із них дорівнює 0,1. Яка ймовірність того, що 7 із них здійснять покупку? (3 бали)


Варіант 4

1. В скриньці лежать 10 однакових за формою кульок: 3 білих, 2 червоних і 5 зелених. Яка ймовірність того, що навмання взята кулька: а) червона; б) не біла? (3 бали)

2. В партії із 10 деталей 8 стандартних. Знайти ймовірність того, що серед навмання вибраних 2 деталей вони будуть стандарт­ними. (3 бали)

3. Ймовірність влучення в ціль першим стрільцем при одному пострілі дорівнює 0,8, а другим стрільцем — 0,6. Знайти ймовірність того, що лише один із стрільців влучить у ціль. (3 бали)

4. Вироби містять 5 % браку. Знайдіть ймовірність того, що се­ред п'яти виробів будуть два бракованих. (3 бали)
Відповіді:

В-1. 1. а) 0,5; б) 0,5. 2. . 3. 0,38. 4. 0,1318.

Β-2. 1. a) 0,5; б) 0,5. 2. . 3. 0,35. 4. 0,0038.

B-3. 1. a) 0,3; б) 0,8. 2. · 3. 0,88. 4. 0,00002165.

B-4. 1. a) 0,2; б) 0,7. 2. . 3. 0,44. 4. .



Роганін Алгебра 11 клас, урок 52

Схожі:

Урок 21 Тема уроку
Тема уроку. Паралельне проектування та його властивості, Зображення просторових фігур на площині
УРОК №46 Тема уроку
Тема уроку. Характеристики варіаційних рядів. Середні величини. Мода, медіана вибірки
УРОК №35 Тема уроку
Тема уроку. Розв'язування текстових задач складанням систем рівнянь з двома змінними
УРОК 43 Тема уроку
Тема уроку: Використання формул комбінаторики для обчислен­ня ймовірностей подій
УРОК 13 Тема уроку
...
УРОК №28 Тема уроку
...
Урок 1 Тема уроку
Тема уроку: Що означає бути щасливим. Індивідуальність людини та відчуття гармонії в собі. Чому важливо правильно оцінювати себе
Урок №53 Дата: 18. 03. 2013 Тема уроку
Тема уроку: Значення птахів у природі та житті людини. Птахівництво. Охорона птахів
УРОК 33 Тема уроку
Тема уроку: Корінь п-го степеня. Арифметичний корінь п-го сте­пеня і його властивості
Уроку: Урок
Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка