Уроку: Урок


Скачати 25.41 Kb.
НазваУроку: Урок
Дата11.02.2014
Розмір25.41 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Історія > Урок
Дата проведення уроку:

Урок

Тема уроку: Історія відкриття та освоєння материка. Практична робота №8 (продовження)

Мета уроку: сформувати знання про історію відкриття та дослідження материка Північна Америка; удосконалювати вміння працювати з картою,визначати географічні координати; розвивати увагу, уяву, зорову пам’ять, логічне мислення; виховувати інтерес до пізнання нового.

Тип уроку: засвоєння нових знань

Обладнання: атласи, зошити для практичних робіт, підручники, мікродоповіді учнів

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів.

Бесіда:

  1. Ми продовжуємо з вами вивчати материки нашої планети. До цього ви ознайомилися з чотирма материками. Назвіть їх.

  2. Ці материки називають південними. Поясніть, чому це так?

  3. Як, на вашу думку, впливає географічне положення материків на особливості їх природи?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Розповідь вчителя

Як ми з вами бачимо на карті, для вивчення залишились материки, які повністю знаходяться в Північній півкулі, тому і відносяться до так званих північних материків, велика частина території яких лежить у середніх і високих широтах, що й визначає особливості їх природи.

Сьогодні на уроці ми з вами більш детально ознайомимося з історією його відкриття й дослідження і зробимо висновок про вплив географічного положення та особливості його природи.

Південна та Північна Америка – складають єдину частину світу Америку, мають багато спільних і відмінних рис. Наше завдання – дізнатися якомога більше інформації про Північну Америку.

ІУ. Вивчення нового матеріалу.

Я пропоную здійснити вивчення нового матеріалу у вигляді мандрівки континентом.

Історія відкриття і дослідження материка (розповідь учнів які отримали випереджальне завдання та вчителя)

  • 1492 р. Христофор Колумб

  • Задовго до Колумба тут побували нормани – жителі Скандинавського півострова. Х ст. Ейрик Рауді (Ерик Рудий)

  • Пізніше син Ерика – Лейв Ейриксон

  • Джон Кабот відкрив острів Ньюфаундленд

  • Експедиція конкістадора Ернандо Кортеса завоювала державу ацтеків

  • Північно-західні береги стали відомі лише в 18 ст., російській експедиції Вітуса Берінга, Олексія Чирикова.

У. Закріплення і корекція засвоєння учнями нового матеріалу.

Бліц:

  1. Яке місце за площею посідає материк Північна Америка серед інших материків?

  2. Яке положення займає Північна Америка щодо екватора?

  3. У яких географічних поясах і півкулях розташований материк?

  4. Назвіть крайні точки материка.

  5. Водами яких морів і океанів омиваються береги Північної Америки?

  6. Назвіть затоки океанів.

  7. Назвіть острови і півострови Північної Америки.

  8. зробіть висновки про характер берегової лінії материка.

  9. Що подібне та відмінне в географічному положенні Північної і Південної Америки?

  10. Назвіть основні етапи освоєння атерика.

  11. У назвах яких географічних об’єктів Північної Америки відбиті імена її першовідкривачів і дослідників?

УІ. Підведення підсумків уроку.

Учитель робить узагальнення і оцінює роботу учнів.

УІІ. Домашнє завдання.

1-6 Опрацювати відповідний матеріал в підручнику. Оформлення практичної роботи на контурній карті

7-9

10-12

Схожі:

Скажіть, що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
Бачу у вас гарний настрій. А це є надією на плідну роботу протягом уроку. Я впевнена, що ми подаруємо одне одному чудовий урок –...
Уроку: урок засвоєння нових знань. КМЗ уроку
Мета уроку: вивчити види впливу електричного струму на організм людини, особливості ураження електрострумом
ЗМ Твір – опис процесу праці за власними спостереженнями в художньому стилі (письмово)
Обладнання: роздатковий матеріал, словник іншомовних слів, запис музичного твору, відео – ролик, паперові зірки. Тип уроку: урок...
УРОК 43 Тема уроку
Мета уроку: Засвоєння учнями поняття показникової функції, її властивостей і графіка
УРОК 4 Тема уроку
Мета уроку: Познайомити учнів з поняттям неперервності функції в точці та на проміжку
УРОК 52 Тема уроку
Мета уроку: Перевірити навчальні досягнення учнів з теми «Початки теорії ймовірностей»
УРОК №70 Тема уроку
Мета уроку: систематизувати й узагальнити знання та уміння учнів з гео­метрії за 8 клас
УРОК 1 Тема уроку
Мета уроку: узагальнення відомостей про просторові фігури. Вивчення аксіом стереометрії
УРОК 29 Тема уроку
Мета уроку: Формування умінь учнів застосовувати інтеграл до обчислення об'ємів тіл
УРОК 13 Тема уроку
Мета уроку: Познайомити учнів з правилами знаходження проміжків зростання (спадання) функції
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка