Літературно-музична розвага


Скачати 60.38 Kb.
Назва Літературно-музична розвага
Дата 10.02.2014
Розмір 60.38 Kb.
Тип Книга
bibl.com.ua > Музика > Книга
Літературно-музична розвага

Музичний зал святково прибраний елементами українського народного побуту, декораціями до казок. Під веселу музику до залу захо­дить бабуся Одарка із кошиком у руках.

Бабуся. Добрий день, любі діти! Чи знаєте ви, хто я така? Я бабуся Одарка. Я прийшла до вас на свято і принесла повний кошик казок. Але по дорозі налетів на мене старшокласник і вибив кошика з рук. Переплуталися в кошику усі казки, усі герої, навіть сторінки чарівної книги ка­зок. А я — старенька, ніяк тепер лад не наведу. Прошу вас, діти, допоможіть мені казки впорядкувати.

Діти. Допоможемо!

Бабуся. Які ви молодці, а то мені, старенькій, не впо­ратися самій.

Бабуся Одарка сідає на лаву, ставить біля себе кошик і дістає і нього чарівну книгу, відкриває її, ставить на підставку.

Бабуся. Книга відкривається — казка починається!

Під веселу музику до залу забігає Колобок і співає.

Колобок. Я по засіку метений,

Я на яйцях спечений,

Я від баби утік,

Я від діда утік!

Ось який я молодець спритний!

За Колобком до залу застрибує Зайчик і зупиняється біля Колобка.

Зайчик. Колобок, Колобок, я тебе з'їм!

Колобок. Не їж мене, краще я тобі пісеньку заспіваю!

Зайчик. А заспівай!

Колобок співає пісеньку і хоче втекти від Зайця.

Бабуся. Е ні, друзі, зачекайте, ви від нас не тікайте. Сідайте ось біля мене на лаву. Діти, ви здогадались, з якої казочки до нас завітали ці гості? А яких героїв цієї казки ви ще знаєте? Чи подобається .вам ця казка? Молодці, діти, ви допомогли мені дізнатися, що перша сторінка чарівної книги казок — це казка «Колобок». Ну що, діти, будемо далі знайомитись із чарівною книгою?

Діти. Так, будемо!

Бабуся. Сторінки гортаємо, казку зустрічаємо!

Бабуся Одарка виставляє зображення рукавички. До залу
заходить Мишка-шкряботушка і співає пісеньку.


Мишка. А я Мишка-шкряботушка,

Є у мене сіре вушко,

Я по лісу гуляю

І хатиночку шукаю. (Підходить до рукавички).

Тут я і буду жити!

Під веселу музику застрибує до залу Жабка і співає.

Жабка. А я Жабка-скрекотушка,

Веселушка, реготушка.

З друзями я хочу жить,

Веселить їх і смішить! (Побачила рукавичку, підходить до неї).

Хто, хто в рукавичці живе?

Миша. Я, Мишка-шкряботушка, а ти хто?

Жабка. А я Жабка-скрекотушка. Пусти й мене!

Мишка. Іди.

Бабуся. То з якої казки до нас ці гості завітали? Сідайте ось тут біля мене, Мишко і Жабко.

Мишка і Жабка беруть рукавичку, сідають на лаву.

Мишка. Діти, а чим же ця казочка закінчується? Ви казочку добре знаєте. А загадки відгадувати вмієте? Ну то спробуйте відгадати мою загадку.

У зеленому кашкеті галасує в очереті.

Хоч плавати мастак, та не риба і не рак. (Жаба)

Жабка. Загадку Мишки відгадали правильно, а мою відгадаєте?

Маленьке, сіреньке, а хвостик як шило. (Мишка)

Бабуся. Добре впорались і з цим завданням. Загадки відгадали, героїв назвали. Тепер я зрозуміла, що друга сторінка чарівної книги — казка «Рукавичка». Перегор­таємо сторінку далі.

До залу першою забігає Попелюшка її наздоганяє принц.

Попелюшка. Як же я загаялася! Зовсім забула попередження хрещеної, а вже годинник дванадцяту б’є.

Принц. Зачекайте, чарівна принцесо! Скажіть хоча б своє ім’я!

Попелюшка губить черевичок сідає до карети ї їде геть. Принц бере черевичок.

Принц. Я повинен обов’язково знайти цю дівчину. І в цьому мені допоможе її черевичок.

Бабуся. Діти, підкажіть мені, з якої казки завітали до нас ці гості?

Сторінки гортаємо, казку зустрічаємо.

Із чарівної книги випадає пшеничний колосок.

Бабуся. Та що ж це таке? Звідки взявся цей колосок? Напевно, як — ішла я полем, він мені випадково до кошика по­трапив. Зовсім він мені не потрібний. Мабуть, викинути його треба...

Діти. Потрібний! Потрібний!

Бабуся. Хіба, якби ж хтось його до млина відніс, та змо­лов, та тісто замісив, та пиріжків спік. Хто це повинен зробити?

Діти. Це все зробить Півник!

Бабуся. Чи це не той Півник, що зветься Голосисте горлечко?

Діти. Той!

Бабуся.То це. мабуть його портрет лежить між сторінками чарівної книги.

Бабуся Одарка показує дітям ілюстрації до казки «Ко­лосок» та ставить запитання Бабуся. Отже, ця сторінка чарівної книги — казка «Ко­лосок». Музика лунає, казка нас вітає!

В зал забігає Коза-Дереза, мекає і ховається в Зайчикову хатку. Зайчик встає з лави і підходить до хатинки.

Зайчик. А хто, хто в моїй хатці?

Коза (з хатинки). Я Коза-Дереза,

Півбока луплена,

За три копи куплена.

Тупу-тупу, ногами,

Заколю тебе – рогами,

Ніжками затопчу,

Хвостиком замету —

Тут тобі й смерть!

Зайчик злякався, сів на лаву біля бабусі Одарки і плаче.

Бабуся. Зайчику, а чого ж ти плачеш?

Зайчик. Як же мені не плакати, коли моїй хатці звір страшний!

Бабуся. Діти, з якої казки завітав до нас цей страшний звір, що Зайчика образив?

Діти. «Коза-Дереза».

Бабуся. А хто, хто в Зайчиковій хатці сидить? А ну, виходь, кажу тобі!

Коза. Я Коза Дереза

Півбока луплена,

За три копи куплена.
Тупу-тупу, ногами,
Заколю тебе рогами,
Ніжками затопчу,
Хвостиком замету —
Тут тобі й смерть!

Бабуся. Не хоче звір виходити! Треба когось на поміч кликати. А хто ж нам допоможе?
Діти. Рак-неборак!

Рак заходить до залу і співає.

Рак. А я Рак-неборак, по селу гуляю,

Щедру душу маю я, друзям помагаю.
Зайчику, а чого ти плачеш?
Зайчик. А як же мені не плакати, коли в моїй ха­тинці звір страшний сидить!
Рак. Ходімо, я його вижену!
Зайчик. Та де тобі!

Рак. А от я його вижену!

Підходить до хатинки, питається,

Рак. Хто, хто в зайчиковій хатинці?

Коза. Я Коза-Дереза,

Півбока луплена,

За три копи куплена.

Тупу-тупу, ногами,

Заколю тебе рогами,

Ніжками затопчу,

Хвостиком замету —

Тут тобі й смерть!

Рак. А я Рак-неборак, як ущипну — буде знак!

Заходить в хатинку. Коза вискакує, мекає і вибігає з залу.

Зайчик. Ой, .дякую тобі, друже, що ти допоміг в біді!

Бабуся. Ось і з'ясували ми, що ця сторінка чарівної книги — казка «Коза-Дереза». Залишилася лише одна. Що ж це за казка? Давайте поглянемо.

До залу заходить Червона Шапочка з букетом квітів і кошиком у руках збирає квіти. Їй на зустріч виходить Вовк.

Вовк. Як тебе звуть дівчино?

Червона Шапочка. (злякано) Че…Червона Шапочка.

Вовк. Що ти робиш у лісі сама?

Червона Шапочка. Несу гостинці хворій бабусі, яка живе за лісом.

Вовк. Вертайся на стежину тут небезпечно ходити самій.

Бабуся. Е ні! Чекайте. Ану сідайте обоє на лаву. Я вже знаю наперед всі твої замисли, сіроманцю. Нічого в тебе не вийде. А ви, діти, вже здогадалися що це за казка? Молодці, діти, помогли мені з казками лад навести і я бачу, що казки ви дуже любиге і героїв знаєте. Читайте казочки та героїв казкових не забувайте. А нам час до тридев’ятого царства – нашої казкової країни. Проте, ми ще обов’язково зустрінемося з кожним із вас у чарівному світі книги.

Принц. Чарівний світ казок усіх вітає,

Дарує він нам радість, сміх.

Там диво-дивнеє усіх стрічає

І нам приносить сотні втіх

Попелюшка. Герої там живуть веселі —

Міцна, мов камінь, дружба,

Чарівники дотепні і умілі,

А лицарі хоробрі й мужні.

Вовк. Дружіть із казкою, малята,

І між собою теж дружіть.

Бо з друзями завжди цікаво

І веселіше в світі жить.

Червона Шапочка. Всім ми радимо дружить.

Не будем сваритись,

Бо без друзів не прожить,

Краще помиритись.

Бабуся.З вами були…

Казкові герої називають себе по черзі.

Махають дітям на прощання і вихидять із залу

Схожі:

Літературно- музична композиція, присвячена Т. Г. Шевченку
Тарас: Я заночую тут. Мене й так ніхто не чекає. Мачуха ненавидить, щовечора битий
Веди мене, дорого правоти Літературно-музична композиція, присвячена Д. Павличку
Святково прибрана зала Портрет Д Павличка, виставка книжок, висловлювання про поета
Літературно – музична композиція
«Давно підмічено, що ми не звертаємо уваги на гідні подиву факти тільки тому, що вони занадто звичайні. Чи багатьом, справді, спадало...
Літературно-музична композиція
Кобзаря; показати величезну роль Шевченка в українському національному відродженні; удосконалювати уміння самостійно опрацьовувати...
ЛІТЕРАТУРНО-МУЗИЧНА КОМПОЗИЦІЯ: «ЗУСТРІЧ ДВОХ ПОКОЛІНЬ: МИНУЛЕ І...
Л. Костенко, розкрити жанрове й тематичне розмаїття їх творчості, познайомити з особливостями індивідуального стилю поетес, формувати...
План звіту Пояснювальна записка І розділ Літературно-краєзнавчий
На даному етапі нашого навчання ми проходимо літературно-краєзнавчу практику. Літературно-краєзнавча практика – це найкращий спосіб...
Літературно музична композиція до дня народження
Лесі Українки, знизу напис: «Переможниця ночі» на сцені стоїть фортепіано, на ньому горить свічечка, з іншого боку – декорації для...
ЛІТЕРАТУРНО-МУЗИЧНА КОМПОЗИЦІЯ: «ЗУСТРІЧ ДВОХ ПОКОЛІНЬ: МИНУЛЕ І...
Мета: ознайомити старшокласників з життєвим та творчим шляхом Л. Українки та Л. Костенко, розкрити жанрове й тематичне розмаїття...
ЛІТЕРАТУРНО-МУЗИЧНА КОМПОЗИЦІЯ: «ЗУСТРІЧ ДВОХ ПОКОЛІНЬ: МИНУЛЕ І...
Мета: ознайомити старшокласників з життєвим та творчим шляхом Л. Українки та Л. Костенко, розкрити жанрове й тематичне розмаїття...
Літературно-музична композиція до 100-річчя з дня народження Андрія Малишка
Обладнання: портрет А. Малишка, виставка збірок та публікацій А. Малишка, кадри з кінофільму «Літа молодії», портрет поета-пісняра...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка