Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми з предмету «Музичне мистецтво» і вимогами до оцінювання знань і умінь учнів


Скачати 187.2 Kb.
НазваЗавдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми з предмету «Музичне мистецтво» і вимогами до оцінювання знань і умінь учнів
Дата26.03.2013
Розмір187.2 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Музика > Документи











Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми з предмету «Музичне мистецтво» і вимогами до оцінювання знань і умінь учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Пропоновані тестові завдання допоможуть вчителеві здійснити ефективний контроль над засвоєнням учнями навчального матеріалу, а учневі зорієнтуватися у тестових завданнях та набути навичок швидких та безпомилкових відповідей. Тести розраховані для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів з предмету «Музика» 1-4 класи та «Музичне мистецтво» 5-8 класи.

 

З досвіду роботи творчої групи вчителів музичного мистецтва загальноосвітніх навчально-виховних закладів Черкаської області.

  

Укладач: С.В.Гловацький, методист ЧОІПОПП з художньо-естетичних дисциплін

 

Рецензенти:

1.Н.І.Лісова, заступник директора з питань ЗНО та моніторингу якості освіти, кандидат педагогічних наук

2.А.Ю.Колесник, заступник директора з навчально-виховної роботи Черкаської спеціалізованої школи №20 Черкаської міської ради

 

Вчена рада ОІПОПП

Протокол №4 від 30.11.2010

1 клас

 

Музика навколо нас

 

1. Віднайди вид мистецтва.

а) конструювання;

б) музика;

в) телебачення.

2. Чиї звуки є музичними?

а) літака;

б) дзвоника;

в) грому.

3. Який вид музичного мистецтва виник внаслідок поєднання музики і слова?

а) пісня;

б) симфонія;

в) балет.

4. Вкажи основний жанр вокальної музики.

а) пісня;

б) вальс;

в) гопак.

 5. Який жанр вокальної музики найпоширеніший?

а) опера;

б) серенада;

в) кантата.

6. Укажи вид пісень.

а) колискові;

б) дитячі;

в) для дорослих.

7. Пісня - це словесно-музичний твір...

а) так;

б) ні.

8. В.А. Моцарт сказав: “В опері поезія повинна бути слухняною донькою музики”. Чи погоджуєшся ти з великим композитором?

а) так;

б) ні.

9. Хто пише музику?

а) письменник;

б) музикант;

в) композитор.

10. Хто співає пісню?

а) слухач;

б) композитор;

в) виконавець.

11. Як називають людей, які присутні у концертному залі?

а) гості;

б) слухачі;

в) відвідувачі.

12. Як записують музичні звуки на письмі?

а) літерами;

б) цифрами;

в) нотами.

13. Назви український народний танець.

а) « Танго »;

б) « Козачок »;

в) « Лезгинка ».

14. Укажи пісню-танець.

а) «Пісня про школу»;

б) «Козачата»;

в) «Корольок».

15. Балет належить до “царства”...

а) музики;

б) руху;

в) музики і руху.

16. Як називають виконавця, який виконує твір один?

а) танцюрист;

б) співак;

в) соліст.

17. Яку дитячу оперу написав М. В. Лисенко?

а) « Коза і семеро козенят »;

б) « Коза і Цап»;

в) « Коза – Дереза ».

18. Які музичні інструменти належать до ударних?

а) молотки;

б) вилки;

в) тарілки.

19. Укажи музичні інструменти, що належать до духових.

а) барабан;

б) баян;

в) сопілка.

20. Про який музичний інструмент говориться в пісні «Два півники»?

а) гармонію;

б) балалайку;

в) скрипку.

21. Які ти знаєш українські народні інструменти?

а) бандура;

б) скрипка;

в) балалайка.

 

2 клас
Пісня, танець, марш

 

1. Назви вид мистецтва.

а) футбол;

б) музика;

в) телевізор.

2. Під час співу (сидячи) руки потрібно тримати...

а) на поясі;

б) на колінах;

в) за спиною.

3. Особа, яка пише музику - це...

а) майстер;

б) співак;

в) композитор.

4. Під час виступу в хорі співають...

а) стоячи;

б) лежачи;

в) сидячи.

5. Зазвичай музику виконують:

а) виконавці;

б) слухачі;

в) композитори.

6. Музичні звуки бувають:

а) широкі-вузькі;

б) довгі-короткі;

в) високі-низькі.

7. Які з маршів виконуються найгучніше?

а) футбольний;

б) Запорізький;

в)”Марш дерев’яних солдатиків”.

8. Хор - це група виконавців, які спільно...

а) танцюють;

б) малюють;

в) співають.

9. Основою музичного твору є…

а) ритм;

б) темп;

в) мелодія.

10. У пісні “Веселий музикант” мова йде про:

а) музичні інструменти;

б) ноти;

в) школу.

11. Основні типи музики – це…

а) хор, балет, опера;

б) пісня, танець, марш;

в) ритм, спів, танець.

12. Який із цих танців виконується плавно й м’яко?

а) козачок;

б) полька;

в) вальс.

13. Людина, яка слухає музику:

а) виконавець;

б) соліст;

в) слухач.

14. Твір Е. Гріга “Ранок” зображує музичний пейзаж за допомогою:

а) танцю;

б) симфонічного оркестру;

в) співу.

15. Український народний танець - це ...

а) полька;

б) козачок;

в) вальс.

16. Старовинна слов’янська пісня, що виконується на час Новорічних та Різдвяних святах, - ...

а) веснянка;

б) гаївка;

в) колядка.

17. Твір Д. Кабалевського “Три подружки” зображує:

а) пейзаж;

б) портрет;

в) картину.

18. Основою всіх видів вокальної та інструментальної музики є ...

а) ритм, танець, спів;

б) пісня, танець, марш;

в) хор, опера, балет.

 

Подорожі з піснею, танцем, маршем

 

1. Опера - це велика музична вистава, в якій дійові особи...

а) говорять;

б) співають;

в) малюють.

2. Кожна пісня поділяється на:

а) відрізки;

б) фрази;

в) шматочки.

3. Пісня, яка традиційно виконується, щоб приспати дитину:

а) світанкова;

б) колискова;

в) вечірня.

4. Концерт, як твір - це звучання...

а) хору з оркестром;

б) інструменту з оркестром;

в) співака з хором.

5. Оркестр - колектив музикантів, які...

а) співають;

б) танцюють;

в) грають на музичних інструментах.

6. Швидкість, з якою виконується музичний твір - це...

а) динаміка;

б) ритм;

в) темп.

7. Звучання якого інструменту буде зайвим при виконанні колискової?

а) скрипка;

б) флейта;

в) барабан.

8. Укажіть жанр твору „Вовк і семеро козенят” М.Коваля.

а) балет;

б) пісня;

в) опера.

9. Забарвлення звука в музиці називається...

а) темпом;

б) тембром;

в) динамікою.

10. Балет - велика музична вистава, в якій поєднуються...

а) музика і спів;

б) музика і танець;

в) музика і гра.

11. П.Чайковський - автор твору...

а) «Танець маленьких клоунів»;

б) «Танець маленьких лебедів»;

в) «Танець маленьких солдатиків».

12. Маршовість є характерною ознакою...

а) ліричних образів;

б) героїчних образів;

в) поетичних образів.

13. Що є основним елементом музичної мови?

а) динаміка;

б) ритм;

в) мелодія.

14. Які з пісень належать до веснянок?

а) колискові;

б) гагілки;

в) колядки.

15. Симфонія - це твір, який виконується...

а) хором;

б) оркестром;

в) солістом.

16. Укажіть жанр твору «Петрик і Вовк» С. Прокоф’єва.

а) балет;

б) опера;

в) симфонічна казка.

17. Тему пташки у творі «Петрик і Вовк» С. Прокоф’єва виконує…

а) бубон;

б) флейта;

в) фагот.

18. Назви твір, який НЕ виконується оркестром.

а) пісня;

б) симфонія;

в) концерт.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 клас

Пісенність, танцювальність, маршовість

 

1. Пісенність – це …

а) художнє виконання пісні;

б) спів пісні великою групою виконавців;

в) музика, що проникнута співучістю, мелодійністю, але не обов’язково призначена для співу.

2. Танцювальність – це…

а) музика, що пронизана танцювальними ритмами, але не обов’язково призначена для танців;

б) танець, що виконується одним учасником;

в) музика, під яку танцюють.

3. Маршовість – це…

а) музика, під яку крокують солдати;

б) музика, що пройнята маршовими ритмами, але під яку не обов’язково крокувати;

в) музика, що супроводжує ходу.

4. Увертюра – це…

а) інструментальний вступ до опери, балету;

б) літературна основа опери;

в) твір, що виконується солістом у супроводі оркестру

5. Пісенно-маршова музика – це…

а) поєднання пісенності і маршовості в одному музичному творі;

б) поєднання пісні і танцю;

в) музика, що виконується з танцювальними рухами.

6. Укажіть автора опери «Кармен»...

а) К.Стеценко;

б) Ж.Бізе;

в) П.Чайковський.

7. Визначіть особливість фрагменту «Цар Горох» з балету Р.Щедріна «Горбоконик».

а) маршовість;

б) пісенність;

в) танцювальність.

8. Хто є автором Симфонії №5, головна тема третьої частини якої носить яскраво виражену маршовість?

а) Д.Кабалевський;

б) Л.Бетховен;

в) А.Філіпенко.

9. Пісенність звучить у поспівці...

а) «Ми третьокласники»;

б) «Дівчатка ми»;

в) «Ми хлопчики».

10. Який характер української народної пісні «Дівка Явдошка»?

а) ліричний;

б) стриманий;

в) радісний.

 

Інтонація

 

1. Які інтонації звучать в пісні Д.Кабалевського «Хто чергові?»?

а) скоромовки;

б) запитальні, стверджувальні;

в) ритмічні.

2. Інтонація скоромовки використана в творі

а) Д.Кабалевського «Три подружки»;

б) Симфонії невідомого автора «Козачок»;

в) Прокоф’єва «Базіка».

3. На який з цих творів зробив хорову обробку М.Леонтович?

а) «Гра в зайчика»;

б) «Засмутилось кошеня»;

в) «Се наша хата».

4. Який характер п’єси Д.Кабалевського «Три подружки»?

а) добрий, веселий, сумний;

б) веселий, плаксивий, злий;

в) бадьорий, рішучий, грізний.

5. Хто є автором п’єси «Весільний день у Трольхаугені»?

а) С.Прокоф’єв;

б) Л.Бетховен;

в) Е.Гріг.

6. Як називається найменша смислова частина музики?

а) зерно-інтонація;

б) мелодія ;

в) фраза.

7. Про що співається в колядках?

а) про народження Ісуса Христа;

б) про прихід Нового року;

в) про настання весни.

8. Коли виконуються щедрівки?

а) під час жнив;

б) весною;

в) на Василя та Маланки.

9. Що таке тембр?

а) окраска звуку;

б) швидкість руху мелодії;

в) чергування сильних і слабких долей.

10. Пауза – це…

а) поступове збільшення сили звуку;

б) перерва в звучанні музичного твору;

в) наголос у музиці.

 

Розвиток музики

 

1. Хто є автором симфонічної казки «Петя і Вовк»?

а) С.Прокоф’єв;

б) М.Лисенко;

в) Е.Гріг.

2. Лад у музиці – це…

а) злагодженість звуків;

б) швидкість звучання музики;

в) сила звучання музики.

3. Який із творів написав Е.Гріг?

а) «Баба Яга»;

б) «Горбоконик»;

в) «В печері гірського короля».

4. Який настрій створює мажорна музика?

а) світлий, радісний;

б) сумний;

в) тривожний.

5. Який настрій створює мінорний лад?

а) лагідний, добрий;

б) сумний, ліричний;

в) піднесений, радісний.

6. Веснянка, як музичний твір, – це…

а) пісня, що символізує прихід весни;

б) танець, що виконується двома виконавцями;

в) жартівлива пісня.

7. Укажіть автора пісні «Чому ведмідь взимку спить».

а) К.Стеценко;

б) Л.Кніппер;

в) А.Філіпенко.

8. Скільки музикантів налічує склад троїстих музик?

а) 1;

б) 3;

в) 5.

9. Який характер української народної пісні «Грицю, Грицю, до роботи»?

а) піднесений;

б) ліричний;

в) жартівливий.

10. Віднайдіть українські народні інструменти.

а) гітара, домра, балалайка;

б) бандура, сопілка, цимбали;

в) фортепіано, акордеон, баян.

 

Будова (форма) музики

 

1. Назвіть складові структурної побудови куплетної форми.

а) реприза;

б) приспів, заспів;

в) увертюра.

2. Яку форму має п’єса Є.Гріга «Пісня Сольвейг»?

а) двочастинну;

б) рондо;

в) тричастинну.

3. Що означає термін «Рондо»?

а) коло;

б) танець;

в) пісню.

4. Назвіть автора варіацій на тему української народної пісні «Ой на горі жито».

а) М.Ризоль;

б) Л.Кніппер;

в) М.Лисенко.

5. В якій формі написана французька народна пісня «Пастух»?

а) одночастинна;

б) рондо;

в) двочастинна.

6. Визначте назву п’єси із сюїти Е.Гріга «Пер Гюнт».

а) «Хвороба ляльки»;

б) «Танець Анітри»;

в) «Веселий селянин».

7. Які пісні є веснянками?

а) «Грицю, Грицю, до роботи», «Калинова пісня»;

б) «Гра в слова», «Чому ведмідь взимку спить?»

в) «Вербовая дощечка», «Кривий танець».

8. Визначте твори контрастного характеру.

а) «Базіка» - «Пісня Сольвейг»;

б) «Рондо в турецькому стилі» - Симфонія «Козачок» ;

в) «Хто чергові?» - «Засмутилось кошеня»

9. Виберіть схему, за якою будується тричастинна форма.

а) А, А1, А2;

б) А, Б, А;

в) А, Б, В.

10. Назвіть автора «Рондо в турецькому стилі».

а) С.Прокоф’єв

б) М.Лисенко;

в) В.-А.Моцарт.

4 клас

Музика мого народу

 

1. Хто є автором пісні «Зоре моя вечірняя»?

а) народна;

б) авторська;

в) авторська, але за змістом близька до народної.

2. Які народні інструменти використовують троїсті музики?

а) кларнет, труба, арфа;

б) скрипка, цимбали, бубон;

в) піаніно, балалайка, флейта.

3. Українська народна пісня «Сіяв мужик просо» належить до...

а) обжинкових;

б) зажинкових;

в) власне жниварських.

4. До якого жанру відносяться дражнилки, лічилки, забавлянки?

а) ліричних;

б) календарно-обрядових;

в) дитячого фольклору.

5. Укажіть пісні, в яких розповідається про народження Ісуса Христа.

а) щедрівки;

б) колядки;

в) веснянки.

6. Жартівливі пісні виконуються...

а) для самого себе;

б) для друга;

в) для гурту.

7. Колискова пісня виконується...

а) у швидкому темпі;

б) у повільному темпі;

в) під супровід бубона.

8. Віолончель належить до групи інструментів...

а) струнно-смичкові;

б) щипкові;

в) ударні.

9. «Запорізький марш» написав...

а) М.Лисенко;

б) Є.Адамцевич;

в) І.Шамо.

10. Вокальний жанр музики - це…

а) оркестрова музика;

б) троїсті музики;

в) пісні, думи, романси.

11. Пісня «Ой на горі та й женці жнуть» належить до...

а) жниварських;

б) ліричних;

в) історичних.

12. Укажіть жанри народної творчості, в яких оспівувались ратні подвиги героїв.

а) ліричні пісні;

б) думи;

в) романси.

13. Хто написав оперу «Тарас Бульба»?

а) М.Леонтович;

б) М.Лисенко;

в) М.Вербицький.

14. До якої групи інструментів належить валторна?

а) дерев’яні духові;

б) мідні духові;

в) струнно-смичкові.

15. Що означає знак реприза?

а) знак повторення;

б) пауза;

в) зниження звуку на півтона.

 

Музика не знає кордонів

 

1. Яка пісня-веснянка звучить у фіналі Першого концерту для фортепіано П.Чайковського?

а) «Подоляночка»;

б) «Вийди, вийди, Іванку»;

в) «Вийди, вийди, сонечко».

2. У яких піснях є спільні ознаки: наспівність, широке розгортання мелодії, підголоскове багатоголосся?

а) українських і білоруських;

б) українських і болгарських;

в) українських і литовських.

3. Що є основою зближення музики різних народів?

а) народні музичні інструменти;

б) пісенність, танцювальність, маршовість;

в) народна музика.

4. К.Мясков написав інструментальний твір для баяна, в якому використав...

а) білоруську народну пісню «Перепілонька»;

б) українську народну пісню «Прилетіла перепілонька»;

в) російську народну пісню «Светит месяц».

5. Хто написав балет «Гаяне»?

а) Г.Гусейнлі;

б) А.Хачатурян;

в) М.Глінка.

6. Гагілки (гаївки) - це…

а) веснянки;

б) купальські пісні;

в) коломийки.

7. Назвіть країну, яка є батьківщиною композитора Ф.Шопена.

а) Австрія;

б) Польща;

в) Україна.

8. Укажіть сутність поняття “варіації”.

а) музичний твір, в якому тема піддається різноманітним змінам;

б) музичний твір, який виконується на початку опери;

в) пісні, думи, романси.

9. Якого народу танець “Мазурка”?

а) білоруського;

б) чеського;

в) польського.

10. Хто написав Мазурку ля-мінор?

а) В.А.Моцарт;

б) Ф.Шопен;

в) Й.Брамс.

11. Хто є автором Симфонії №40 соль-мінор?

а) В.А.Моцарт;

б) Ф.Шопен;

в) Й.Брамс.

12 Назвіть країну, яка є батьківщиною відомого композитора В.А.Моцарта.

а) Австрія;

б) Польща;

в) Україна.

 

 

 

Схожі:

Завдання для тематичного оцінювання складені у відповідності до програми...
Тести розраховані для учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів з предмету «Музика» 1-4 класи та «Музичне мистецтво»...
Оцінювання знань із мови, мовних умінь і навичок
Завдання складені відповідно до вимог чинної програми початкових класів з української мови Міністерства освіти і науки України та...
Посібник містить завдання для поточного та тематичного оцінювання...
Вані завдання призначені для проведення тестів, самостійних та контрольних робіт в 11 класі за темами «Показникова та логарифмічна...
ПРОГРАМА ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
Метою зовнішнього незалежного оцінювання з історії України є оцінювання рівня сформованості історичної компетентності випускника...
Теми контрольних робіт та орієнтовні екзаменаційні питання з курсу...
Музичне мистецтво давніх цивілізацій. Особливості музичного мислення. Загальні проблеми
План-конспект лекції Тема: “Історія створення Internet”
Мета: Ознайомити учнів із завданнями дисципліни, структурою курсу, основними вимогами та критеріями оцінювання рівня досягнень; сформувати...
Тест зовнішнього незалежного оцінювання з математики перевіряє: відповідність...
Міністерством освіти і науки України для класів універсального, природничого, фізико-математичного профілів, а також для класів,...
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Під час виставлення тематичного балу результати перевірки робочих зошитів не враховуються
Оцінювання навчальних досягнень з теми
Мета оцінювання: встановити відповідності рівня навчальних досягнень учнів в оволодінні знаннями про типи розмноження рослин, про...
1. Функції
З кожної теми він містить чотири варіанти самостійних робіт з системами задач середнього, достатнього і високого рівнів. Завдання...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка