Оцінювання навчальних досягнень з теми


Скачати 73.47 Kb.
Назва Оцінювання навчальних досягнень з теми
Дата 18.12.2013
Розмір 73.47 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Біологія > Документи
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Оцінювання навчальних досягнень з теми:

«Основні функції рослинного організму»

Роботу підготувала

Ламтюгова Валентина Іванівна,

вчитель вищої категорії,

вчитель - методист.

загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів № 4

м. Красний Луч

Луганської обл.

2009 рік

Оцінювання навчальних досягнень з теми: «Основні функції рослинного організму»
Тестові завдання охоплюють матеріал таких тем:

  1. Типи розмноження рослин.

  2. Будова та різноманітність квіток. Суцвіття.

  3. Запилення та запліднення.

  4. Насіння та плоди. Їхня будова.


Мета оцінювання: встановити відповідності рівня навчальних досягнень учнів в оволодінні знаннями про типи розмноження рослин, про будову та різноманітність квіток і суцвіть, запилення та запліднення, а також про будову та значення насіння та плодів.
Учні застосовують знання:

  1. про способи вегетативного розмноження рослин у природі й у господарстві;

  2. про будову квітки як органа розмноження рослин;

  3. про функції частин квітки;

  4. по запилення та пристосування рослин до самозапилення і перехресного запилення;

  5. про будову квіток, суцвіть, плодів і насінин та способи їх поширення


Тестові завдання формату А


  1. Визначити частини оцвітини квітки:

  2. квітоніжка, квітколоже;

  3. чашечка, віночок;

  4. тичинки, маточка;

  5. чашолистики, чашечка. П. в. – 2

  6. Визначити головні частини квітки:

  7. чашечка, віночок;

  8. маточка;

  9. квітоніжка, квітколоже;

  10. тичинка, маточка. П. в. – 4

  11. Суцвіття кошик має рослина:

  12. вишня;

  13. соняшник;

  14. конвалія;

  15. картопля;

  16. яблуня. П. в. – 2

  17. За допомогою вітру поширює свої плоди:

  18. кульбаба;

  19. огірок-пирскач;

  20. акація;

  21. квасоля;

  22. лопух П. в. – 1

  23. Суцвіттям називають групу квіток, які:

  24. мають однакову форму;

  25. розміщені на одній рослині;

  26. розташовані на спільній осі;

  27. розцвітають водночас;

  28. розміщені на різних рослинах. П. в. – 3

  29. Квітка – це орган:

  30. спороношення;

  31. вегетативного розмноження;

  32. статевого розмноження;

  33. вегетативного та статевого розмноження;

  34. фотосинтезу. П. в. – 3

  35. Сукупність квіток, розташованих на спільній осі це:

  36. просте суцвіття;

  37. суцвіття;

  38. складне суцвіття;

  39. оцвітина. П. в. – 2

  40. Запилення – це процес:

  41. злиття чоловічої та жіночої статевих клітин;

  42. злиття пилкових зерен;

  43. перенесення пилкових зерен з пиляка тичинки на приймочку маточки;

  44. перенесення пилкових зерен з пиляка тичинки на зав`язь маточки.

П. в. - 3

  1. Квітку називають голою, якщо в неї немає:

  2. віночка і квіточки;

  3. чашечки і тичинок;

  4. маточки і тичинок;

  5. віночка і чашечки. П. в. – 4




  1. Зазначте, які частини квітки не пристосовані безпосередньо для розмноження:

  2. пиляки;

  3. пелюстки;

  4. маточка;

  5. насінні зачатки. П. в. – 2




  1. Зазначте, як називається сукупність тичинок квітки:

  2. пиляк;

  3. андроцей;

  4. гінецей;

  5. маточка. П. в. – 2




  1. Зазначте, як називаються рослини, що мають на одному організмі і чоловічі і жіночі одностатеві квітки:

  2. дводомні;

  3. однодомні;

  4. безстатеві;

  5. одностатеві. П. в. – 2




  1. Зазначте частину, що входить до складу маточки:

  2. стовпчик;

  3. зав`язь;

  4. приймочка;

  5. все зазначене. П. в. – 4

Тестові завдання формату Х


  1. Перехресне запилення відбувається:

  2. мурахами;

  3. зміями;

  4. птахами;

  5. вітром;

  6. дощовий хробак.

П. в. – 1, 4


  1. Вибрати дві ознаки для квіток, які запилюються комахами:

  2. квітки дрібні, зібрані в суцвіття;

  3. квітки у рослин з`являються до появи листків;

  4. квітки великі з нектарниками;

  5. квітки переважно великі або зібрані в суцвіття.

П. в. – 3, 4

  1. Визначити дві ознаки вітрозапильних квіток:

  2. їхні квітки великі;

  3. квітки дрібні, зібрані в суцвіття;

  4. квітки мають приємний запах;

  5. оцвітина яскраво забарвлена;

  6. квітки мають багато сухого, легкого пилу.

П. в. – 2, 5
Тестові завдання формату В


  1. Співвіднести процес з його характеристикою:

1) запилення;

  1. запліднення;

  2. подвійне запліднення.



  1. це здатність самостійно поширювати насіння;

  2. це перенесення пилкових зерен з пиляка тичинок на приймочку маточки;

  3. злиття чоловічої та жіночої статевих клітин;

  4. процес злиття одного спермія з яйцеклітиною, а другого – з центральною клітиною зародкового мішка.


П. в. 1 – Б

2 – В

3 – Г



  1. Співвіднести назву типів плодів з рослинами, у яких вони зустрічаються:

1) кістянка;

  1. біб;

  2. ягода.




  1. виноград;

  2. соняшник;

  3. соя;

глід.

П. в. 1 – Г

2 – В

3 – А

Тестові завдання формату Д (тестові завдання з категорії логічних пар)


  1. Визначити до якого типу видозміни органів відносяться чотири з п’яти зазначених у списку. Визначити приклад видозміни органа, який не відноситься до цього типу:

1. Підземний пагін.

  1. Надземний пагін.

  2. Плід.



  1. Вуса у суниць.

  2. Стеблова бульба у кольрабі.

  3. Вуса у винограду.

  4. Кістянка у вишні.

  5. Колючки у дикої груші.



П. в. Б – 4


  1. Зазначте, які рослини мають такі суцвіття:

  2. Головка.

  3. Китиця.

  4. Зонтик.



  1. Ромашка.

  2. Яблуня.

  3. Конюшина.

  4. Капуста.

  5. Часник.



П. в. А – 3; Б – 4; В – 5

Тестові завдання формату К (завдання цього формату складається з умови та 4-х варіантів відповідей, один чи більше з яких є правильним)


  1. Зазначте, яке з тверджень стосовно розмноження рослин є правильним:

  2. Із заплідненої яйцеклітини розвивається зигота, а згодом і зародок.

  3. З центрального ядра розвивається зародок.

  4. Запилення – процес перенесення пилку з тичинок на приймочку маточки.

  5. Маточка утворюється внаслідок зрощення країв одного або декількох пелюсток.

П. в. – А


  1. Зазначте, яке з тверджень стосовно розмноження рослин є правильним:

  2. Щеплення – штучне вегетативне розмноження, яке здійснюється відокремленими частинами вегетативних органів (пагона, кореня, листка).

  3. Живцювання – пересадка частини однієї рослини на іншу.

  4. Вивідкові бруньки – спеціальні органи статевого розмноження.

  5. Вегетативне розмноження рослин здійснюється за рахунок відокремлення багатоклітинних частин від материнської особини.


П. в. – Г

Схожі:

Міні-лекція із теми „Комп'ютерна презентація”
Презентація”. На її вивчення відводиться 4 години. (Роздається план вивчення даної теми). Для оцінювання навчальних досягнень з даної...
Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів з
Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються такі рівні навчальних досягнень школярів...
Уроку. Тематичне оцінювання №8
Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Комбінації геометричних тіл»
Уроку. Тематичне оцінювання № Мета уроку: перевірка навчальних досягнень...
Тематичне оцінювання №6 можна провести шляхом виконання те­матичної контрольної роботи
Уроку. Тематичне оцінювання №4
Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з теми «Перпендикулярність прямих і площин у просторі»
“Комп’ютерні презентації” вивчається в 10 класі. На її вивчення відводиться...
Перед вивченням теми необхідно дати учням перелік питань, які вони повинні знати з теми Комп’ютерні презентації” та розробити критерії...
Орієнтовні критерії оцінювання рівня навчальних досягнень учнів
Комп’ютерні презентації” допоможуть вчителям інформати більш точніше оцінити учнів з даної теми
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики
До навчальних досягнень учнів з математики, які безпосередньо підлягають оцінюванню, належать
10 КЛАС ПОКАЗНИКОВА ФУНКЦІЯ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учня при вивченні теми «Показникова функція»
УРОК 46. КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4
Мета. Здійснити контроль навчальних досягнень учнів з метою перевірки засвоєння учнями теми
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка