УРОК 38 Тема: Промінь. Відрізок. Вимірювання довжини відрізка. Одиниці вимірювання довжини


Скачати 25.95 Kb.
НазваУРОК 38 Тема: Промінь. Відрізок. Вимірювання довжини відрізка. Одиниці вимірювання довжини
Дата11.02.2014
Розмір25.95 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок

II. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА 4. ТОЧКА. ПРЯМА. ВІДРІЗОК. ПРОМІНЬ. ЛАМАНА. КУТ

УРОК 38

Тема: Промінь. Відрізок. Вимірювання довжини відрізка. Одиниці вимірювання довжини.

Мета: Формування понять променя, відрізка, властивостей вимірювання відрізків; розглянути одиниці вимірю­вання довжини; розвивати логічне мислення учнів.

План уроку

  1. Актуалізація опорних знань

  2. Перевірка домашнього завдання

  3. Вивчення нового матеріалу

  4. Закріплення матеріалу

  5. Підсумок уроку

  6. Домашнє завдання

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

Математичний диктант

Схема проведення диктанту

Під час диктанту чотири учні виконують на дошці домашні впра­ви, тому для завдань № 1 і 5 вчителю доцільно підготувати плакат з рисунками. Перевірка диктанту здійснюється в. парах. Діти обмі­нюються зошитами та звіряються з готовими відповідями на дошці (кодоплівка або плакат). Максимальна оцінка — 10 балів (оцінки виставляються за бажанням учнів). 1.

  1. Закінчіть твердження:

1) На рисунку прямі АВ і CD в точці М ___________________



(Для завдань № 2, 3, 4 можна запропонувати учням зробити кольорові ілюстративні рисунки.)

2) Пряма ділить площину на (скільки частин?) __________________

3) Дві прямі, що перетинаються, ділять площину на (скільки частин?) ____________________

4) На скільки частин поділяють площину три прямі, якщо кожна з них перетинається з двома іншими у двох точках? ________________________

5) Прямій АВ на рисунку належать точки ____________________ . Пря­мій АВ не належать точки ____________________.



  1. Дівчинка накреслила дві прямі. На одній з них вона позначила З точки, а на другій — 5 точок. Разом було позначено 7 точок. Як це вона зробила? Спробуйте й ви!

II. Перевірка домашнього завдання

Чотири учні демонструють біля дошки виконання домашнього завдання, після чого їм можна запропонувати додаткові завдання. Виразіть в інших величинах.

Для 1-го учня: а) м; б) грн.

Для 2-го учня: а) м; б) т.

Для 3-го учня: а) кг; б) хв.

Для 4-го учня: а) м; б) доби.

Оцінка 10 — найбільша за домашнє завдання в разі відповіді на два додаткових питання.
III. Вивчення нового матеріалу

Робота з підручником

[1]: с. 17—19 (два перші абзаци), с. 30.

[2]:с. 15—17.
Розв'язування вправ на осмислення матеріалу теми

[1]: № 54, 94, 96 (1 – 5), 97, 101.

[2]: № 40, 41, 45, 46, 42.
IV. Закріплення матеріалу

Вправи, які учитель має запропонувати учням, доцільно поді­лити на три групи і виконувати послідовно. На усні вправи учні від­повідають з місць, для розв'язування письмових учитель викликає до дошки одного за одним кількох учнів.

1. [1]: 104, 105, 107, 110—113.

2. [2]: 47, 49, 51, 53, 56, 58.
V. Підсумок уроку

Фронтальне опитування

Для проведення цього опитування вчителю слід заздалегідь підготувати рисунки.

  1. Назвіть усі відрізки, зображені на рисунках.



  1. Знайдіть довжину відрізків АК і MN (див. рисунок), якщо за одиничний прийнято відрізок завдовжки: а) 1 см; б) 1 мм.



  1. Довжина папуги 42 см, а довжина крокодила — 4 м 20 см. Яка довжина крокодила «в папугах»?

  2. Оля побачила на рисунку два промені, а Олег — чотири. Хто з них має рацію?



VI. Домашнє завдання

[1]: № 98, 102, 106, 109, 118, 119.

[2]: № 48, 50, 52, 54, 57.



Л.Г.Стадник. Математика 5 клас

Схожі:

Величини та їх вимірювання. Довжина. Одиниці вимірювання довжини. Сантиметр
Мета. Познайомити учнів з поняттями: величина, вимірювання величин, одиниця вимірювання (мірка); встановити з учнями загальний
УРОК 45 Тема: Розв'язування вправ на побудову та вимірювання кутів
ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА ТОЧКА. ПРЯМА. ВІДРІЗОК. ПРОМІНЬ. ЛАМАНА. КУТ
Урок формування навичок і вмінь
Тема. Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел і обчислень виду 54 + 30, 54 + Вимірювання довжини відрізків
1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ Натуральні числа....
Вивчення математики в основній школі має забезпечити базову математичну підготовку учнів, що спрямована на їх загальний розвиток,...
1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ Натуральні числа....
Вивчення математики в основній школі має забезпечити базову математичну підготовку учнів, що спрямована на їх загальний розвиток,...
УРОК 47 Тема: Практична робота на побудову та вимірювання кутів (Самостійна робота №12.)
ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА ТОЧКА. ПРЯМА. ВІДРІЗОК. ПРОМІНЬ. ЛАМАНА. КУТ
УРОК №9 Тема. Відрізок. Довжина відрізка
Мета: закріпити і поглибити знання учнів про властивості довжини від­різка і назви нових понять; відпрацювати навички розв'язання...
Урок 1 Тема. Фізичне тіло і речовина. Маса тіла. Одиниці маси. Вимірювання...
Тема. Фізичне тіло і речовина. Маса тіла. Одиниці маси. Вимірювання маси тіл. Лабораторна робота №6 «Вимірювання маси тіла»
7-й клас. ГЕОМЕТРІЯ
Геометричні фігури. Точка, пряма, відрізок, промінь, кут та їх властивості. Вимірювання відрізків і кутів. Бісектриса кута. Відстань...
УРОК №20 Тема уроку
Мета уроку: виведення формул для знаходження довжини кола та довжини дуги кола. Формування вмінь учнів засто­совувати виведені формули...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка