Урок з математики в 2 клас і Тема


Скачати 70.32 Kb.
НазваУрок з математики в 2 клас і Тема
Дата09.02.2014
Розмір70.32 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок
Ленінський районний в м. Донецьку відділ освіти

Донецький навчально-виховний комплекс «Гармонія»

Урок з математики в 2 класі
Тема:
«Застосування таблиці множення числа 4 для розв’язування задач. Складання простих і складених задач за малюнками».

Підготувала

Ушакова ТетянаБорисівна,

учитель-методист вищої категорії

2012

Мета уроку.

Освітня:

  • Повторити таблицю множення числа 4;

  • повторити алгоритм письмового додавання і віднімання;

  • удосконалювати навички писемного додавання і віднімання;

  • закріпити уміння складати і розв’язувати прості і складені задачі;

  • удосконалювати уміння розв’язувати кругові приклади.

Розвивальна:

  • розвивати навички усної лічби;

  • удосконалювати мисленнєві операції: аналізу,співвідношення;

  • розвивати уміння аргументувати свою;

  • розвивати інтерес дітей до математики, їх математичні здібності;

  • розвивати мисленнєву діяльність і пізнавальну активність, мислення, спостережливість, увагу, пам'ять;

  • розвивати уміння давати самооцінку своїй діяльності;

  • формувати предметні компетентності учнів.

Виховна:

  • виховувати дисциплінованість, відповідальність, здатність сопереживати, самоповагу; активність, зацікавленість та допитливість в процесі навчання;

  • виховувати взаємодопомогу,;

  • зміцнювати інтерес до математики;

  • створювати психологічний клімат для можливості розкриття потенціалу кожної дитини.

Обладнання: лист самооцінки, підручник, картки, таблиця.

План:

  1. Організаційно-мотиваційний етап.

  2. Етап застосування знань.

  3. Етап підведення підсумків уроку.

  4. Етап інформації про домашнє завдання.

  5. Рефлексія.

Тип уроку: закріплення.

Хід уроку

  1. Організаційно-мотиваційний етап.

1 Привітання

(Привіталися з гостями. Тихо сіли за парти.)Починаємо урок математики.

Пролунав дзвінок,

Починається урок.

Працюватимме старанно.

Щоб почути у кінці,

Що у нашім другім класі

Діти – просто молодці!

Щоб урок пройшов не марно,

Треба сісти рівно, гарно

І виконувати те,

Про що мова зараз йде.

2. Задачі-вірші

- Відкрийте, будь ласка, зошити. Запишіть число, класна робота. Прослухайте задачі-вірші, розв’яжіть їх.

Змерзли троє поросят,

Зіщулились і тремтять.

Щоб їх відігріти,

Скільки валянок купити? ( 12)

По шосе йшли дві машини,

Шур,шур, шур – під ними шини.

Не спиняючи машин,

Полічи-но, скільки шин? (8)

4 ведмеді на велосипеді,

П’ятий пішки біг.

А ви швидко полічіть,

Скільки у них ніг? ( 10)

- Запишіть відповіді в рядок. Яку послідовність в числах помітили?

- Як називаються такі числа?

- Продовжте запис чисел до кінця рядка.

- За допомогою якої дії ви змогли знайти відповідь задач?

3. Знайомство з листом самоконтролю. Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні на уроці математики ми будемо повторювати вивчені таблиці множення і ділення, удосконалювати вміння розв’язувати приклади, складати задачі. Правильно оцінити свою роботу вам допоможе лист самоконтролю, де біля кожного завдання ви поставите бали, що заробили.



Вид завдання

Бали

1

Виконання домашнього завдання (0-2 б.)




2

Математичний диктант (0-2 б.)




3

Розв’язання кругових прикладів (0 – 1 б.)




4

Складання і розв’язання простої задачі (0-1 б)




5

Складання і розв’язання складеної задачі (0-2 б)




6

Знаходження значення виразу (0-3б.)




7

Додатковий бал за активність (0-1б.)






2. Етап застосування знань

1.Перевірка домашнього завдання.

- Прочитайте вирази і назвіть отримане значення виразів. ( 60, 12, 6).

- Що ви знайшли в задачі, склавши приклад 40 -36 = 4 (кг)?

- При складанні прикладу 4 ∙7 = 28 що означає цифра 7?

- Прочитайте відповідь задачі.

- Оцініть свою домашню роботу: 2 б. – все правильно

1 б. – 1 помилка

0 б. – 2 і більше помилок.

2.Усні вправи. Актуалізація знань.

Щоб розім’ятися і все виконувати правильно, згадаємо таблицю множення числа 4. Відкрийте підручники на с.134 № 806. Складіть приклади за допомогою смужок і знайдіть відповіді. (робота в групах)

3. Математичний диктант

- А тепер приготуйтеся до математичного диктанту. Намагайтеся все зробити правильно. 4х7, 2х3, 27:3, 24:3,3х8, 4х7, 2х9, 18:2, 4х3, 21:3, 4х8, 15:3.

Оцініть себе: 2б. – все правильно,

1б. – 1 помилка

0б. – 2 і більше помилок.

4. Мозковий штурм

  • Назвіть дію, яка виражена словами:

На менше

На більше

Всього

На скільки

  • Назвіть компоненти при додаванні.

  • Назвіть компоненти при множенні.

  • Виконайте завдання № 807 і запишіть в зошит тільки приклади на множення. (біля дошки)

5.Розв’язання кругових прикладів.

- Ваші знання допоможуть розв’язати кругові приклади № 810. (Коментоване розв’язання трьох прикладів, решту розв’язують самостійно).

Оцініть себе: 1б. – все правильно

0б.- є помилки.

  1. Фізхвилинка для очей.

7.Складання і розв’язування простих задач.

- Розгляньте малюнки № 808.

- Назвіть зображених тварин.

- Як їх можна назвати одним словом?

- Яку користь приносить кожна тварина людині?

- За яких умов вони будуть приносити більше користі?

- Яка маса кожної тварини?

- Дайте відповіді на питання номера. ( Діти читають завдання вголос і називають відповіді з поясненням).

- Яка схема відповідає умові задачі? Яка схема потребує доповнення?

- Складіть за схемою прості задачі, запишіть в зошит. (Самостійне складання задачі)

- Поясніть розв’язання задачі.

Оцініть себе: 1б. – все правильно

0б.- є помилки

8. Складання і розв’язування складеної задачі.

- Складіть за даною схемою складену задачу і запишіть.

(Пари зачитують задачу)

Оцініть себе: 2 б. – все правильно

1 б. – 1 помилка

0 б. – 2 і більше помилок

9. Знаходження значень буквених виразів.

- Виберіть один буквений вираз, в якому зможете знайти значення, якщо а=2. 18:а

24:6+а

(25-15):а

Оцініть себе:

1 б. –якщо значення виразу-9

2 б. – якщо значення виразу-6

  1. б. – якщо значення виразу-5

3. Етап підведення підсумків.

- Підрахуйте кількість балів за роботу на уроці. Якщо ви вважаєте, що активно працювали на уроці, поставте собі 1 додатковий бал.

  1. Етап інформації про домашнє завдання.

С. 135 № 811, 812.

За бажанням умову задачі накресліть схематично.


  1. Рефлексія.

- Передайте листки самооцінки вчителю.

- Продовжте речення: Мені сьогодні сподобалось…

Мені сьогодні вдалося…

- Що вам допомагало долати труднощі на уроці?

Схожі:

План-конспект уроку з математики для групи Е-11 Тема
Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з математики за 5-9 клас
Урок математики. 2 клас
Мета уроку. Скласти разом з дітьми таблицю множення числа 2, допомогти дітям вивчити її. Розвивати образне мислення, пам'ять, зв'язне...
УРОК-УСМІШКА З МАТЕМАТИКИ (3 КЛАС)
Тема. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Ділення з остачею. Побудова геометричних фігур за заданими параметрами
Урок №9 Тема: Історичні пісні
Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний...
Урок з математики у 3 класі
Обладнання: підручник (М. Богданович, «Математика»,3 клас), комп’ютер, мультимедійний проектор, таблиці, демонстраційний матеріал,...
АЛГЕБРА І ПОЧАТКИ АНАЛІЗУ 10-й клас
Користуючись історичними даними, доцільно показати, що практика є головним джерелом і рушійною силою розвитку математики; розповісти...
УРОК З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 6 КЛАСУ Тема: Розв’язування вправ на
ОБЛАДНАННЯ: картки з завданнями, три варіанти самостійної роботи, літери слова УРОК, вислови вчених
Урок математики в 5
Пачкова Анастасія Олександрівна, учитель математики Первомайської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1
Урок тренінг. Тема уроку: Сонце. Сонячна система
...
Урок фізкультури. 7 клас Тема: Баскетбол

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка