Урок з математики у 3 класі


Скачати 64.15 Kb.
НазваУрок з математики у 3 класі
Дата11.12.2013
Розмір64.15 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок
Урок з математики у 3 класі

Підготувала

вчитель початкових класів

( спеціаліст І категорії)

Нововолинської ЗОШ №4

Волинської області

Римарчук Вікторія Анатоліївна

Тема. Таблиця множення числа 8. Розв’язування задач на дві і три дії.

Мета: ознайомити учнів із таблицею множення числа 8, удосконалювати вміння учнів розв’язувати задачі з різницевим відношенням та складати короткий запис; розвивати обчислювальні навички, мислення, увагу, фотографічну пам’ять; виховувати охайність, працелюбність, почуття товариськості та взаємодопомоги.

Обладнання: підручник (М. Богданович, «Математика»,3 клас), комп’ютер, мультимедійний проектор, таблиці, демонстраційний матеріал, індивідуальні картки.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу, урок - подорож.
Хід уроку
Епіграф уроку

Світ побудований на силі чисел.

Піфагор

І. Організація класу

Ось почули ми дзвінок.

Він покликав на урок.

Кожен з вас вже постарався –

До уроку приготувався.

Тож і ми часу не гаймо

І урок розпочинаймо.

ІІ. Повідомлення теми та мети . Очікувані результати

Сьогодні ми вирушимо в подорож. Наш маршрут проляже від станції «Вітальної». До станції « Кінцева». Вид транспорту оберемо, відгадавши загадку.
На доріжці розігнався,
в небо, наче птах, піднявся.
Через море швидко лине
в інші землі та країни. 
(Літак).

Під час подорожі, ми ознайомимося з таблицею множення числа 8, закріпимо вміння розв’язувати задачі.

А які ви очікуєте результат ти в кінці уроку.( Учні висловлюють свою думку.) Тому недаремно ми обрали епіграфом уроку слова великого математика Піфагора.

Щоб досягти бажаного результату, ми повинні бути успішними. Тому виберіть кожен собі тему успіху на урок.

  • Я зроблю все, що задумав

  • Я буду працювати до досягнення результату

  • Успіх приходить до того, хто його прагне


А також необхідно дотримуватись таких правил:

  • Писати каліграфічно.

  • Рахувати швидко.

  • Обчислювати точно.

  • Працювати самостійно.

  • Відпочивати весело.

  • Творити разом.

  • Радіти успіхам.


ІІІ. Контроль, корекція, закріплення знань

1. Станція «Хвилинка»

Запишіть у зошити дату та каліграфічно відповіді таблиці ділення на число 7.

Піфагор скоротив усі числа від 1 до 9, а на основі них утворювалися інші числа. Тому 1-9 і 0 цифри, а з них ми утворюємо числа
2.Станція « Розминка»
Усний рахунок. Мультимедійна презентація
В голові не пусто,

Бо рахуєм усно.

Хто скоріше? Веселіше?

Ну, а то найправильніше?

Математичний диктант ( Один учень біля дошки)

Суму чисел 4 і 3 збільшили у 5 разів ( 4 +3)х5 =35

Добуток чисел 7 і 8 зменшили на 23 7х8 – 23 =33

7 помножити на різницю чисел 44і 35 7х (44- 35) = 63

Частку чисел 49 і 7 збільшили на 18 49: 7 +18 =25

Завдання для опитування. Картки
7·8 + 36:4 89 - 7·4 + 19

На клумбі розцвіло 6 ромашок, а гвоздик у 6 разів більше. На скільки менше розцвіло ромашок, ніж гвоздик?

(60 – 48) : 6 · 8 75- 7·9 + 24

У магазин привезли 3 кг груш, а яблук на 24 кг більше. У скільки разів більше привезли яблук? ( Додаток 1)
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
Ми переходимо до станції «Пізнайко»


  1. Підготовча робота. Складання таблиці множення числа 8.Співставлення її, з тією, що висвітлюється на екрані.

    • Мультимедійний урок.

    • Виконання завдання 319 у підручнику




  1. Первинне закріплення. Хвилинка ерудита

Словникова робота. ( Випереджуюче завдання. Учень читає зі словника значення слова ерудит.0

Ерудит - людина, що має глибокі та різносторонні знання

Ерудицією вирізнявся серед своїх однолітків Піфагор.



Множник

8

?

8

8

?

8

?

8

?

Множник

4

6

2

?

5

7

3

?

7

Добуток

?

48

?

72

40

?

24

64

56



Фізкультхвилинка. Станція «Відпочинкова»
ІV. Закріплення знань учнів. Розвиток математичних знань
Ми переходимо до станції «Задачна»

  • Задача 321 – складаємо короткий запис, аналізуємо задачу, розв’язуємо фронтально.

Чи можемо одразу дати відповідь на запитання задачі?

Чому?

А виможемо про це дізнатися?

Якою дією?

Яку дію тепер виконати, щоб відповісти на запитання задачі?

Маса лисиці – 8 кг

Маса леопарда - ?, у 9 разів більша
Маса вовка ?, на 30 кг менша

( діти коментують написане)

Як можна записати задачу виразом?
Інколи під час розв’язку задач у вас виникають труднощі, то ж Піфагор казав: «Краще тимчасові невдачі, аніж тимчасові успіхи»


  • Задача 322- учні аналізують, але креслять тільки відрізки




  • Задача 323 – складаємо короткий запис, учні аналізують і розв’язують самостійно



Сіна – 16 кг

Буряків - ?, у 2 рази менше

Вівса - ? , у 4 рази менше
Взаємоперевірка ( Розв’язок подається на дошці)
1)16 : 2 = 8 (кг) – було буряків;

2) 8 : 4 = 2 (кг)
Станція «Загадкова» Віршовані загадки
Йшли чотири їжаки,

несли вісім буряків.

А ви їм допоможіть,

Буряки всі полічіть. 8х4
Дятел шість годин літав,

Короїдів поїдав.

Щогодини вісім їв.

Скільки знищив шкідників? 8х6
Білка моркву посадила,

Штук 16 там вродило.

5 зайців по 3 зірвали.

Скільки білочці зосталось? 16 – 3х5


  • Чи вистачить чотири парти, щоб посадити 9 учнів?

  • Літак летів 80 хвилин, а назад повернувся за 1 годину. 20 хвилин Чому так вийшло?

  • Білосніжка і сім гномів чекали автобус 56 хвилин. Скільки хвилин чекав кожен з них?


Піфагор казав: « Наймудріше – це число»
Станція «Логічна» . Танграм

Кожен учень отримав конверт, дістає із нього фігури. Метод «Прес»

  • Які геометричні фігури ви бачите?

  • Скільки трикутників?

  • Скільки квадратів?

  • Чи є фігури вам не знайомі?

Скласти тваринку. Дві умови:

1) повинні бути задіяні усі фігури;

2) фігури не мають накладатися одна на одну.
V. Етап контрольно-оціночний

1.Домашнє завдання

Завдання 324, 325
2. Аналіз роботи учнів, оцінювання знань, умінь і навичок учнів

    • Ви побачили, що всі завдання, ми виконали, дійшли до станції

« Кінцевої» , тому можемо сподіватися, що незабаром на наступному уроці ми продовжимо нашу мандрівку.

    • Чи досягли ми поставленої мети?


3. Рефлексія. Гра «Мікрофон»

    • Діти на якому етапі уроку найцікавіше було працювати?

    • Де витратили найбільше часу?

    • Що б ви зробили інакше? (Діти розказують чи справдились їх очікування, що на їх думку вдалося, а що – ні, починаючи словами “Сьогодні на уроці я...”)


Елементи «Ейдетики» (Уяви)
Уявіть собі, що ви художник чарівник. Візьміть пензлик до рук, виберіть фарбу і помандруймо приміщенням школи, класом і писатимемо, де хочемо.

Напишіть:

  • букву м на дверях спортзалу,

  • букву о на спортмайданчику,

  • л – на вхідних дверях,

  • о – на дверях класу,

  • д - на вікні,

  • ц – на стелі,

  • і – на дошці. Яке вийшло слово?


Додаток 1
Завдання для опитування. Картки
7·8 + 36:4 89 - 7·4 + 19

На клумбі розцвіло 6 ромашок, а гвоздик у 6 разів більше. На скільки менше розцвіло ромашок, ніж гвоздик?
(60 – 48) : 6 · 8 75- 7·9 + 24

У магазин привезли 3 кг груш, а яблук на 24 кг більше. У скільки разів більше привезли яблук?

Схожі:

Урок математики в 1 класі. Урок-тренінг «Вправи на Застосування таблиць...
Сєргєєва Валентина Олександрівна, вчитель вищої категорії,старший вчитель КНТМЛ №81. Збірка «Цікаво в 1 класі.»
Урок математики та української літератури в 6 класі. І. М. Власенко,...
Бінарний урок математики та української літератури в 6 класі. І. М. Власенко, с. Нижньотепле, Станично-Луганський р-н, Луганська...
Урок математики в 2 класі
Мета: навчити учнів орієнтуватись в одиницях вимірювання часу (година, хвилина)
Урок математики в 4 класі
Розглянь малюнок, числові дані та вирази. Поясни, що знайдемо. Якщо обчислимо кожний вираз
Уроку математики у 6 класі Тема: Коло. Довжина кола
Добрий день, діти. Зараз урок математики. Сьогодні для роботи на уроці нам необхідні зошит, ручка, лінійка, циркуль та нитка, паперова...
Урок математики у 6 класі
Розвивати кмітливість, упевненість у власних силах, уміння міркувати. Виховувати дисциплінованість, повагу до товаришів, інтерес...
Урок в 5 класі за темою «Множення і ділення натуральних чисел»
Тема нашого уроку сьогодні «Множення і ділення натуральних чисел». Друзі, сьогодні ми з вами відправимося в подорож по стежинкам...
Урок подорож з математики в 2 класі
Тема: Вправи та задачі на додавання й віднімання двоцифрових чисел. Вправи на знаходження невідомих компонентів арифметичних дій....
Урок-подорож з математики у 5 класі
Повторити правила додавання і віднімання десяткових дробів, правило множення десяткових дробів
Урок математики у 5 класі
Формувати в учнів вміння самостійно застосовувати набуті навички при розв’язуванні вправ. Створити атмосферу емоційного піднесення....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка