Тип очікуваних навчальних матеріалів


Скачати 38.15 Kb.
Назва Тип очікуваних навчальних матеріалів
Дата 08.02.2014
Розмір 38.15 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи

Гриценко Євгенія Михайлівна,

учитель англійської мови

ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У РОБОТІ

З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ
Проектні технології спрямовані на стимулювання інтересу обдарованих учнів до повних знань, розвиток дитини через розв’язання проблем і застосування їх у конкретній діяльності. Спрямування сучасної освіти на профільне навчання робить знання і застосування методу проектів надзвичайно актуальним.

ЧАРІВНИЙ СВІТ ЛІТЕРАТУРИ АНГЛОМОВНИХ КРАЇН
Мета проекту: формувати та розвивати пізнавальну активність учнів; розвивати уміння самостійно набувати нові знання та поєднувати їх в єдину систему; працювати над підготовкою проекту для підвищення інтересу до вивчення англійської мови; щоб учні не тільки бажали грати подібно героям улюблених книг, але хотіли розмовляти англійською мовою так, як розмовляють англомовні актори з фільму, про улюблених героїв; обґрунтувати доцільність зв’язків англійської мови із зарубіжною літературою у навчально-виховному процесі.

Виконання: проведення уроків та позакласних заходів, конкурси творів, малюнків за темою проекту, організація самостійної дослідницької діяльності учнів.

Тип очікуваних навчальних матеріалів: написання рефератів, проведення конференції, написання творів, оформлення виставки малюнків, театралізовані вистави, підбір з Інтернет-сайтів необхідної інформації тощо.

Об’єкт дослідження: улюблена дитяча англомовна література, біографії письменників, інформація з зарубіжної літератури, Інтернет-сайти з теми проекту, навчальна діяльність, яка імітує або створює реальні ситуації.

Результати проекту: написання творів, рефератів, виставка дитячих малюнків, постановка вистав за творами улюблених письменників, випуск збірника сценарію проекту.

Учасники проекту:

– дослідницько-пошукова група: учні 6-11 класів, 1 вчитель.

Термін виконання: 1 рік

Очікувані педагогічні результати:

Учні:

- отримають знання та навички пошуково-дослідницької роботи;

- усвідомлять важливість вивчення літератури англомовних країн;

- отримають досвід спілкування з різними людьми;

- аналізуватимуть, знаходитимуть правильні рішення.

Методи реалізації:

- дослідницько-пошукова робота;

- групова співпраця;

- практична робота.
Даний проект спрямований на те, щоб учні стали ефективними користувачами мови. Вони повинні не тільки здобувати знання, а й розвивати навички та вміння використання мовних форм для реальних комунікативних цілей, осмислення й узагальнення практичного досвіду, поширення отриманих результатів у масовій шкільній практиці, підготовку сучасних методичних і дидактичних матеріалів.
Етапи реалізації

І етап. Підготовчий.

Мета: теоретично підготувати учасників проекту, стимулювати їх до дослідницько-пошукової роботи, зацікавити учнів майбутнім проектом.

Створення дослідницько-пошукової групи. Залучення до проекту батьків. Організаційне засідання: визначення мети, проблем, шляхів їх вирішення; часу здійснення проекту, необхідних ресурсів, планування роботи.

Навчальне заняття: особливості роботи над проектом.

Колективне обговорення запланованої діяльності.
ІІ етап. Збір необхідної інформації.

Мета: зібрати інформацію; визначити та обговорити методи дослідження та пошуку інформації.

Збір відомої інформації про улюблену дитячу англомовну літературу, опрацювання біографій письменників, підготовка до написання рефератів. Навчання і набуття учасниками дослідницько-пошукової групи досвіду активної пошукової діяльності.
ІІІ етап. Визначення напрямів діяльності.

Мета: узагальнити зібраний матеріал, систематизувати отриману інформацію, визначити ефективні шляхи розв’язання проблем, спланувати діяльність, спрогнозувати результати роботи, розподілити завдання між учасниками групи, визначити термін реалізації міні-проектів.

Формування і уточнення проблем. Розробка плану дій. Визначення необхідних результатів. Випуск збірника сценарію проекту, розміщення інформаційного повідомлення на сайті школи, провести конкурс малюнків.
ІV етап. Етап діяльності.

Мета: Реалізація узгодженого плану дій, здійснення заходів, розроблених на ІІІ етапі.

Алгоритм діяльності: планування уроків та позакласних заходів, конкурси творів, малюнків за темою проекту, організація самостійної дослідницької діяльності учнів.
V етап. Презентація та оцінювання результатів проекту.

Мета: узагальнити результати проведеної роботи перед учнями школи, педагогами; проінформувати про реальні досягнення своєї діяльності, зробити відповідні висновки про позитивне і негативне.

Алгоритм діяльності: систематизація, узагальнення і оформлення результатів виконання проекту – створення збірника сценарію проекту, представлення матеріалів, дослідницько-пошукової групи на учнівських зборах, конференції. Оцінювання результатів здійсненого проекту відповідно до поставлених завдань. Узагальнення отриманого досвіду, визначення сильних і слабких сторін роботи. Визначення можливостей подальшого розвитку проекту «ЧАРІВНИЙ СВІТ ЛІТЕРАТУРИ АНГЛОМОВНИХ КРАЇН».

Схожі:

Уроки хімії з екологічними аспектами 9-49
Одним із навчальних завдань сучасної програми хімії для загальноосвітніх навчальних закладів є розв’язання глобальних проблем людства...
Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів....
Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною»
83 країни світу: США, Франція, Великобританія, СРСР, Австралія, Нова...
Критерії: тип виб системи; спосіб визначення більшості; тип виб округів; наявність бар'єру; преференцій; алгоритм розподілу залишків...
Урок узагальнення знань з теми «Органічні речовини як основа сучасних матеріалів»
Мета уроку: розширити уявлення учнів про полімери як основу сучасних матеріалів – пластмас, каучуків, гуми, волокон
Промисловість будівельних матеріалів
Мета: сформувати уявлення про галузеву структуру промисловості будівельних матеріалів України; визначити сировину базу галузі та...
Л.І. Даниленко, методист Черкаського
Сьогодні ми спостерігаємо процес оновлення освітньої системи на всіх рівнях, що пов’язано, в першу чергу, зі створенням нових навчальних...
Для підготовки матеріалів самоаналізу в школі створена творча група...
«Про створення робочої групи по узагальненню матеріалів самоаналізу освітньої діяльності школи». Головне завдання, яке поставлене...
НАКАЗ
Про підготовку матеріалів до проведення тендера на закупівлю корекційно-реабілітаційного обладнання для спеціальних дошкільних та...
Урок української мови у 4 класі Тема: Прикметник. Повторення вивченого...
У нас незвичайний урок рідної мови. Ми будемо повторювати вивчене та дізнаватись щось нове. А чого ви очікуєте від цього уроку? (визначення...
Розподіл обов'язків між головою, секретарем та членами організаційного...
Організовує роз’яснювальну роботу щодо проведення конкурсу, координує розроблення методичних матеріалів з питань підвищення кваліфікації...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка