ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ШКІЛ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ 5-9-й класи (2-га іноземна мова) ФРАНЦУЗЬКА МОВА


Скачати 49.9 Kb.
Назва ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ШКІЛ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ 5-9-й класи (2-га іноземна мова) ФРАНЦУЗЬКА МОВА
Дата 17.08.2013
Розмір 49.9 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Культура > Документи
ПРОГРАМА ДЛЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ТА
СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ШКІЛ З ПОГЛИБЛЕНИМ
ВИВЧЕННЯМ ІНОЗЕМНИХ МОВ
5—9-й класи (2-га іноземна мова)


ФРАНЦУЗЬКА МОВА (друга іноземна)
5-й клас (перший рік навчання)

Сфери спiлкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції

Лінгвістичні компетенції

Соціокультурна компетенція

Загальнонавчальна компетенція

Лексична




Граматична

Фонетична

Особистісна

Публічна

Освітня

Я, моя сім’я і друзі
(про себе (вік, адреса, місце проживання);

члени родини;

про друзів


Моє помешкання

Відпочинок і дозвілля
(улюблені види відпочинку; захоплення / хобі)
Природа

(пори року; місяці, дні тижня; тварини)

Свята i традиції

(основні свята Франції іУкраїни)

Франція

(загальні відомості (назва країни, столиці, великі міста)
Україна

(загальні відомості (назва країни, столиці, великі міста)
Школа

(школа; класна кімната; шкільне приладдя)


– представити себе, когось

– познайомитися, привітатися, попрощатися, просити вибачення

– ставити запитання і відповідати на них

– давати елементарну характеристику

– пропонувати та реагувати на пропозицію

– вітати зі святом

– розуміти та виконувати вказівки

– повідомляти про належність когось, чогось комусь


Члени сім’ї.
Вік.
Числа до 100.
Кольори.
Предмети одягу.
Тварини.
Пори року.
Погодні явища.
Місяці.
Дні тижня.

Час
Назви свят.
Предмети в класній кімнаті.
Шкільне приладдя.

Кімната




– особові займенники

– означені та неозначені артиклі

– теперішній час (présent de l’indicatif)

– заперечна форма дієслів

– злиті артиклі

– наказовий спосіб

якісні й відносні прикметники

Присвійні прикметники

– дієслівні конструкції типу je voudrais + infinitif

– прийменники à, de, dans, sur, avec, chez

-дієслова pouvoir, savoir, vouloir

Усі звуки французької мови.

Інтонація розповідних, питальних, наказових речень.

— розвивати інтерес і поважне ставлення до ІМ і культури народу країни, мова якої вивчається;

  • прилучатися до світової культури;

  • формувати елементарні уявлення про художні та естетичні цінності чужої культури;

  • розуміти та поважно ставитися до особливостей стилю життя зарубіжних однолітків;

  • розвивати здатність представляти культуру рідної країни;

  • брати участь у міжкультурній комунікації: приймати рішення, давати оцінку; поважно ставитися до співрозмовника, до його думки.




уважно стежити за презентованою інформацією;

— усвідомлювати мету поставленого завдання;

— ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;

— активно застосовувати мову, що вивчається;

— сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і застосовувати інші компетенції для того, щоб діяти у специфічній навчальній ситуації на основі спостереження, здогадки, запам'ятовування тощо).


МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНЦІЯ
На кінець 5-го класу учні:


Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

Монологічне мовлення

Діалогічне мовлення


— реагують вербально на запитання, які вимагають простих відповідей;

— демонструють розуміння ключових слів у висловленні, які проговорюються повільно;

— розрізняють мовлення головних дійових осіб простих коротких оповідань, які промовляються ретельно та, повільно;

— розуміють короткі прості вказівки, сформульовані повільно;

— розуміють основну ідею адаптованого аудіо/відеозапису.



— представляють себе, своїх друзів, батьків, продукуючи прості, здебільшого ізольовані речення;

— дають елементарні інструкції;

— повідомляють про місцезнаходження предмета;

— описують предмет шкільного вжитку, тварину, погоду (називають його, говорять, який він — великий, маленький тощо);

— роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;

— повідомляють про здатність виконувати певні дії учнем чи іншими особами.

Обсяг висловлювання —у межах 6 речень.


— ставлять загальні та нескладні спеціальні питання;

— відповідають на них згідно з мовним матеріалом і ситуацією спілкування;

— реагують на прості, в дещо уповільненому темпі, репліки вчителя і однокласників;

— обмінюються репліками на рівні мікродіалогу.

Висловлення кожного — у межах 4 реплік.


— читають про себе та вголос і розуміють слова, словосполучення, речення,тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні. Обсяг — у межах 200 друкованих знаків.


— описують предмет шкільного вжитку,тварину,погоду, людину, себе.

— роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;

Обсяг — у межах 6 речень.


Схожі:

Програма іноземних мов в ЗНЗ. Друга іноземна мова. К., 2004) 1 семестр. (1 година на тиждень.)
Чумак Н. П., Голуб Т. В. Французька мова: Підручник для 5 класу. – К.: Ірпінь, 2008. – 176с
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим...
України від 16. 11. 2000 №1717 “Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання”,...
Підтема
Календарні плани для 4 класу спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов
НАКАЗ
Про затвердження Типового навчального плану спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова. 5 12 класи
Календарне планування для 8 класів складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова. 5 –...
8 клас Поглиблене вивчення хімії
Програма для 8-9 класів з поглибленим вивченням хімії. (Збірник навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим...
О. Д. Єременко ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ
Рідна мова, 8 – 11 кл.: Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням української мови, ліцеїв та гімназій...
РОБОЧА ПРОГРАМА ДРУГА ІНОЗЕМНА МОВА (НІМЕЦЬКА) Для спеціальності 030507 “Переклад”
Робоча програма складена ст викладачем Милащенко Жанною Миколаївною та затверджена на засіданні кафедри іноземних мов та перекладу...
А. Г. Мерзляк, Д. А. Номіровський, В. Б. Полонський, М. С. Якір Про...
И та початків математичного аналізу в загальноосвітніх навчальних закладах з поглибленим вивченням математики. Зміст підручника і...
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Українська...
Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Українська мова. 5-9 класи (укладачі Шелехова Г. Т., Пентилюк М.І Новосьолова...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка