УРОК 62 Тема: Обчислення об'ємів. Самостійна робота №14


Скачати 35.48 Kb.
НазваУРОК 62 Тема: Обчислення об'ємів. Самостійна робота №14
Дата30.10.2013
Розмір35.48 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок

II. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА 5. МНОГОКУТНИКИ: ТРИКУТНИК, КВАДРАТ, ПРЯМОКУТНИК.

МНОГОГРАННИКИ: КУБ, ПРЯМОКУТНИЙ ПАРАЛЕЛЕПІПЕД. ПЛОЩІ ТА ОБ'ЄМИ

УРОК 62

Тема: Обчислення об'ємів. Самостійна робота № 14.

Мета: Поглиблення знань учнів; контроль і діагностика якості засвоєння матеріалу.

План уроку

  1. Актуалізація опорних знань

  2. Самостійна.робота № 14

  3. Підсумок уроку

  4. Домашнє завдання

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

Учитель роздає зошити з результатами практичної роботи, що була виконана на попередньому уроці, та відповідає на питання учнів.

Математичний диктант

Схема проведення диктанту

  1. Клас працює за варіантами.

  2. Двоє учнів працюють за дошкою, решта записують відповіді на запитання учителя у зошитах або демонструють їх на план­шетах.

  3. Проводиться взаємоперевірка в парах, звіряючись з дошкою. Максимальна оцінка — 12 балів. Учитель звертає увагу на мо­менти, де в учнів виникли труднощі. Оцінки виставляються за бажанням учнів.

Питання

І варіант II варіант

  1. Запишіть числа у вигляді кубів інших натуральних чисел.

1; 8; 125; 1000 1; 27; 1 000 000; 64

  1. Знайдіть об'єм куба з ребром:

2 дм 3 дм

5 см 4 см

100 м 10 м

  1. Знайдіть об'єм прямокутного паралелепіпеда за даними:

а = 7 м, b = 2 м, с = 5 м а = 4 м, b = 11м, с = 25 м

  1. Знайдіть а, якщо:

F = 320 m2 F = 360 m2

b = 40 м b = 60 м

с = 4 м с = 3 м

  1. Знайдіть об'єм куба, якщо площа його основи дорівнює:

16 м2 9 м2

  1. Знайдіть площу поверхні куба, якщо його об'єм дорівнює:

8 м3 125 м3

  1. Запишіть рівності та зробіть позначку « + », якщо рівність правильна, або «-», якщо рівність неправильна.

1) 5 дм3 = 500 см3 1) 25 м3 = 25 000 дм3

2) 8 м3 = 80 дм3 2) 4 дм3 = 400 см3

3) 42 дм3 = 420 л 3) 5 м3 = 50 дм3

4) 72м3 = 72 000 дм3 4) 650 л = 65 дм3
ІІ. Самостійна робота

Варіант 1

1°. Обчисліть площу прямокутника, довжина якого дорівнює 35 см, а ширина — 20 см. Відповідь дайте у квадратних міліметрах.

2°. Обчисліть об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 8 м, 5 м, 4 м.

3. Виконайте дії: 422 : 14 + 35 ∙ 103.

4. Довжина прямокутника дорівнює 45 см. На скільки збільшиться його площа, як­ що ширину прямокутника збільшити на 2 см?

5*. Обчисліть об'єм фігури, зображеної на ри­сунку, скориставшись формулою об'єму прямокутного паралелепіпеда. Розміри зазначено в метрах.
Варіант 2

1°. Обчисліть площу прямокутника, довжина якого дорівнює 20 м, а ширина — 12 м. Відповідь дайте у квадратних сантиметрах.

2°. Обчисліть об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 8 мм, 4 мм, 11 мм.

3. Виконайте дії: 352 : 49 + 23 ∙ 103.

4. Ширина прямокутника дорівнює 26 см. На скільки зменшиться його площа, як­ що довжину зменшити на 4 см?

5*. Обчисліть об'єм фігури, зображеної на рисунку, скориставшись форму­лою об'єму прямокутного парале­лепіпеда. Розміри зазначено в деци­метрах.
Варіант 3

1°. Обчисліть площу прямокутника, довжина якого дорівнює 6 дм, а ширина — 2 дм. Відповідь дайте у квадратних сантиметрах.

2°. Обчисліть об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 5 дм, 2 дм, 3 дм.

3. Виконайте дії: 72 ∙ 103 – 482 : 72.

4. Ширина прямокутника дорівнює 28 см. На скільки збільшиться його площа, якщо довжину прямокутника збільши­ти на 5 см?

5*. Обчисліть об'єм фігури, зображеної на рисунку, скориставшись формулою об'єму прямокутного паралелепіпеда. Розміри зазначено в сантиметрах.
Варіант 4

1°. Обчисліть площу прямокутника, довжина якого дорівнює 13 м, а ширина — 5 м. Відповідь дайте у квадратних дециметрах.

2°. Обчисліть об'єм прямокутного паралелепіпеда, виміри якого дорівнюють 6 см, 8 см, 3 см.

3. Виконайте дії: 962 : 16 + 24 ∙ 103.

4. Довжина прямокутника дорівнює 43 см. На скільки зменшиться його площа, якщо ширину зменшити на 4 см?

5*. Обчисліть об'єм фігури, зображеної на рисунку, скориставшись формулою об'єму прямокутного паралелепіпеда. Розміри зазначено в міліметрах.
ІІІ. Підсумок уроку

Учитель нагадує матеріал, що вивчався протягом теми; для наступного, заключного, уроку з теми пропонує учням повторити матеріал про многокутники і площі та повідомляє, що через урок відбудеться тематична контрольна робота.
IV. Домашнє завдання

[1]: № 632, 635, 637, 638.

[2]: № 628, 633,634, 626.



Л.Г.Стадник. Математика 5 клас

Схожі:

УРОК 29 Тема уроку
Мета уроку: Формування умінь учнів застосовувати інтеграл до обчислення об'ємів тіл
УРОК 19 Тема: Формули. Обчислення за формулами. Самостійна робота №5
Мета: Введення поняття формули. Формування навичок обчислень за формулами. Розвиток логічного мис­лення учнів шляхом розв'язування...
УРОК 47 Тема: Практична робота на побудову та вимірювання кутів (Самостійна робота №12.)
ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА ТОЧКА. ПРЯМА. ВІДРІЗОК. ПРОМІНЬ. ЛАМАНА. КУТ
УРОК 42 Тема: Розв'язування вправ. Самостійна робота №11
ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА ТОЧКА. ПРЯМА. ВІДРІЗОК. ПРОМІНЬ. ЛАМАНА. КУТ
УРОК 2 Тема. Розв'язування задач на комбінації призми та піраміди з циліндром і конусом
Формули для обчислення площ поверхонь та об'ємів многогранників і тіл обертання. Формувати вміння виконувати зображення комбінацій...
УРОК 114. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета
Тема Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне
УРОК 120 Тема: Розв'язування задач на відсоткові розрахунки. Самостійна робота №25
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР
УРОК 115 Тема: Середнє значення величин. Самостійна робота №24
ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ. ДЕСЯТКОВІ ДРОБИ ТЕМА 10. МАСШТАБ. ВІДСОТКИ. СЕРЕДНЄ АРИФМЕТИЧНЕ КІЛЬКОХ ЧИСЕЛ. МІКРОКАЛЬКУЛЯТОР
УРОК 61 Тема: Формули об'ємів куба і прямокутного паралелепіпеда
ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І ВЕЛИЧИНИ ТЕМА МНОГОКУТНИКИ: ТРИКУТНИК, КВАДРАТ, ПРЯМОКУТНИК
УРОК 9 Тема. Відсоткові розрахунки. Самостійна робота
Мета: показати застосування набутих знань у практичній діяльності; сприяти розвитку самостійної діяльності учнів на уроці
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка