Тем 4: Різноманітність кондитерських виробів та види їх оздоблення. Мета


Скачати 41.11 Kb.
НазваТем 4: Різноманітність кондитерських виробів та види їх оздоблення. Мета
Дата31.03.2013
Розмір41.11 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
Тема2.4: Різноманітність кондитерських виробів та види їх оздоблення.

Мета: засвоєння знань про асортимент кондитерських виробів та видів їх оздоблення; формування вмінь при виготовленні різноманітних кондитерських виробів; розвивати уяву, творче мислення; виховувати основи естетики.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Структура уроку:

І. Організаційна частина 2 хв.

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів 7 хв.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів 5 хв.

IV. Повідомлення теми й мети уроку 3 хв.

V. Вивчення нового матеріалу : 15 хв.

VI. Закріплення нових знань та вмінь учнів 5 хв.

VІI . Підведення підсумків уроку 5 хв.

VIIІ. Прибирання робочих місць і майстерні 3 хв.


Хід уроку


І. Організаційна частина:

  1. перевірка наявності учнів;

  2. перевірка готовності учнів до уроку;


ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів:

1. Які види тіста ви знаєте?

2. Що ми виготовляємо з того чи іншого тіста?

3. Які способи оздоблення використовують для кондитерських виробів?

4. Яких правил техніки безпеки потрібно дотримуватися при оздобленні кондитерських виробів?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності:

Знання асортименту кондитерських виробів та знання основних видів їх оздоблення дає змогу кожній господині прикрашати кондитерські вироби. Головною ж умовою успіху завжди будуть терпіння, гарний настрій, копітка праця. Кулінарія не терпить метушливості й легковажності.

ІV. Повідомлення теми й мети уроку.

Вчитель повідомляє тему та мету уроку.

V. Вивчення нового матеріалу:

Асортимент борошняних кондитерських виробів дуже різноманітний і його можна згрупувати за кількома ознаками. Залежно від набору сировини і особливостей технологічного процесу виділяють печиво, крекери, галети, пряники, вафлі, тістечка, торти, кекси, рулети, ромові баби. Важливими ознаками поділу також є розмір (дрібноштучні, середні та великі), умови реалізації (штучні, вагові, фасовані за окремими видами або в наборах), спосіб оформлення (з оздобленням і без оздоблення поверхні). За останні роки зростає випуск виробів дієтичного призначення, в тому числі з пониженим вмістом цукру, збагачених білками, вітамінами, мінеральними речовинами, іншими цінними компонентами.

Печиво — продукт обмеженої вологості, різної форми, невеликої товщини. Залежно від способу приготування, рецептури, зовнішнього вигляду, структури і смакових особливостей розрізняють печиво цукрове, затяжне і здобне.

Приготування печива складається з таких технологічних операцій: підготовка сировини, замішування тіста, його прокатування, формування, випікання, охолодження, пакування.

Крекери частково нагадують печиво затяжне за зовнішнім виглядом, хрусткою і ламкою консистенцією, за шаровистою структурою, але відрізняються специфічним смаком і ароматом. Смак зумовлений дуже малою часткою цукру у виробах, а аромат багатьох видів — особливостями приготування з використанням дріжджової опари або включенням до складу рецептури прянощів і смакових добавок. Тонкостінної шаровистості крекерів досягають багаторазовим вальцюванням тіста.

Асортимент крекеру залежно від способу приготування і рецептурного складу поділяють на три групи: 1 — крекери з жиром або з жиром і жировим прошарком на дріжджах і хімічних розпушувачах або тільки на дріжджах; 2 — з жиром або з жиром і жировим прошарком на дріжджах і хімічних розпушувачах або тільки на дріжджах, із смаковими добавками; 3 — без жиру на дріжджах і хімічних розпушувачах або тільки на дріжджах.

Пряники — вироби з приємним солодким смаком, ароматом прянощів і порівняно м'якою консистенцією.

Залежно від способу приготування виділяють пряники сирцеві і заварні.

Пряники випускають різної форми без начинки і з начинкою із пшеничного борошна вищого, 1-го і 2-го сортів, а також із суміші пшеничного і житнього борошна. За складом виділяють пряники з великою кількістю меду, а за способом захисту поверхні від дії навколишнього середовища — глазуровані і неглазуровані.

Вафлі — вироби, які випускають у вигляді тонких, легких, пористих листів або фігур, що прошаровані начинкою або без неї. Властивості вафель характеризуються різноманітністю і якістю використаної сировини, а також додатковим оздобленням, глазуруванням, забарвленням тощо.

Асортимент вафель поділяють за наявністю начинки: без начинки, з начинкою, за видом начинки, способом випуску.

VI. Закріплення нових знань та вмінь учнів

  1. За якими ознаками групують асортимент борошняних кондитерських виробів?

  2. Дати коротку характеристику асортименту борошняних кондитерських виробів в залежності від набору сировини і особливостей технологічного процес.


VIІ. Підведення підсумків уроку

  1. Підсумки роботи класу і ступінь поставленої на уроці мети.

  2. Аналіз роботи окремих учнів.


VIIІ. Прибирання робочих місць і майстерні:

  1. Видача завдання черговим у майстерні.

  2. Контроль за прибиранням робочих місць учнями.

Схожі:

Тема. Оздоблення точених виробів. Мета
Мета. Ознайомити учнів з прийомами оздоблення точених виробів безпосередньо в токарному верстаті; виховання позитивного ставлення...
Білети для підсумкової атестації з курсу “Технологія приготування...
Характеристика сировини, що використовується для приготування кондитерських виробів та підготовка її до виробництва
Білети для підсумкової атестації з курсу “Технологія приготування...
Характеристика сировини, що використовується для приготування кондитерських виробів та підготовка її до виробництва
Тем : Створення композиції оздоблення виробів: торта, тістечок,печива. Мета
Мета: Засвоєння знань учнів про вироби, композиції; формування вмінь аналізувати вироби; розвивати логічне та абстрактне мислення,...
Урок засвоєння нових знань
Мета: засвоєння знань про види та причини дефектів тіста; формування вмінь при виготовленні різноманітних кондитерських виробів;...
Тем : Основні види кремів. Мета
Мета: вивчення учнями основних видів кремів та формування вмінь і навичок у приготуванні кремів. Виготовити млинці; розвивати естетичний...
Тем 10: Технологія приготування страв із бісквітного тіста. Мета
Обладнання: таблиці «Правила безпечної роботи в шкільних майстернях», ілюстрації із зображенням виробів із бісквітного тіста, таблиці...
Тема. Оздоблення виробів різьбленням Мета
Мета: ознайомити учнів з тригранно-виїмковим різьбленням, навчити виконувати найпростіші елементи різьблення; виховувати бережливе...
План-конспект з трудового навчання. Тема заняття: Види поясних виробів
Теоретичні відомості: Види поясних виробів. Художнє конструювання. Технічне конструювання. Основні типи креслярських ліній. Розміри...
Тем 13: Технологія приготування страв із листового тіста. Мета
Обладнання: таблиці «Правила безпечної роботи в шкільних майстернях», ілюстрації із зображенням виробів із листового тіста, таблиці...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка