Урок милосердя
Мета. Виховувати почуття любові до ближнього. Формувати в учнів чуйність, доброту, милосердя. Переконати учнів в тому, що від того, як вони себе поводять, залежатиме і наше майбутнє. Прищеплювати любов до всього живого, що нас оточує
Урок 49.15 Kb. 1 стр.
читати
Урок позакласного читання. Оксана Забужко”Казка про калинову сопілку”
Удосконалювати вміння учнів обгрунтовано висловлювати власні думки;виховувати дотримання вічних цінностей народної моралі крізь призму оновленого міфу про двох сестер;виховувати в учнів почуття добра та любові до найближчих людей
Урок 68.82 Kb. 1 стр.
читати
Урок 1 Тема: екзистенціальна філософія А. Камю і її втілення в романі “Чума”
Чума”; з допомогою учнів довести, що “абсурд життя – це зовсім не кінець, а лише початок”
Урок 182.41 Kb. 1 стр.
читати
Урок №1 МОВА НАЙВАЖЛИВІШИЙ ЗАСІБ СПІЛКУВАННЯ, ПІЗНАННЯ І ВПЛИВУ
Прочитати текст. Дібрати до нього заголовок. Яке речення передає осно­вну думку висловлювання?
Урок 59.88 Kb. 1 стр.
читати
Борис Грінченко «Украла»
Тема. Крадіжка — справжній злочин, один з найважчих біблійних гріхів (Б. Грінченко «Украла»)
Урок 37.82 Kb. 1 стр.
читати
Уроку розвитку зв'язного мовлення, урок-дослідження
Тема. Письмовий твір-роздум (стаття) публіцистичного стилю на морально-етичну тему „У чому щастя людини? (2 уроки)
Урок 88.8 Kb. 1 стр.
читати
Хід уроку І. Вправи на вдосконалення навичок читання
Матеріал уроку. Василь Сухомлинський "Який слід повинна залишити людина на землі?"
Урок 54.03 Kb. 1 стр.
читати
Урок-дослідження. Хід уроку І етап створення відповідного емоційного настрою за допомогою музики та автотренінгу: Учитель. Вдумливо кілька разів повторіть слова: «Я гімназист. Я особистість. Я думаю. Я хочу знати»
Г. С. Сковорода, філософська та поетична спадщина. Афоризми філософа. «Всякому місту звичай і права» – зразок духовної лірики. «De Libertate» («Про свободу»)
Урок 56.93 Kb. 1 стр.
читати
ЕПІГРАФ УРОКУ
Тема нашого уроку : Вольтер видатний поет, філософ просвітник, прозаїк, історик, публіцист Франції ХVІІІ ст
Урок 108.45 Kb. 1 стр.
читати
Тема уроку
Мета уроку: допомогти учням усвідомити сенс дарунків Долі кожному із синів-близнят; розвивати вміння аналізувати описані автором ситуації; аргументовано висловлювати свої судження про них; формувати активну життєву позицію
Урок 61.87 Kb. 1 стр.
читати
УРОК №44 ТЕМА. Ліна Костенко
МЕТА: познайомити учнів із життєвим та творчим шляхом Ліни Костенко, допомогти учням осмислити її поезію; розвивати вміння висловлювати особисту точку зору з приводу проблем, які порушує письменниця; розвивати вміння аналізувати поезії, виховувати чуйність і повагу до почуттів інших
Урок 46.9 Kb. 1 стр.
читати
Які життєві уроки засвоїв кожен з них з юних літ?
Пізнаючи її, отримуєш унікальну можливість відшукати відповіді на найскладніші і найсокровенніші питання. Її має лише вдумливий і зацікавлений читач, який розуміє, що художній твір – енциклопедія життєвих цінностей без часової корекції, бо, як писав Бодлер, «Искусство – вечность. Время – миг»
Урок 69.24 Kb. 1 стр.
читати
Урок компаративного аналізу сонета Франческо Петрарки та поезії Володимира Сосюри Урок компаративного аналізу сонета Франческо Петрарки та поезії Володимира Сосюри
Обладнання. Мультимедійна дошка, збірки матеріалів до уроку, схеми оцінювання «Чисте серце», порівняльні таблиці-схеми, схема «Сенс людського життя», схеми асоціацій, матеріали для асоціативного грона, серце-пазл
Урок 134.41 Kb. 1 стр.
читати
Уроку: навчальна
Оскар Уайльд – письменник англійського раннього модернізму. Життєвий і творчий шлях митця. Роман «Портрет Доріана Грея» осердя творчості письменника
Урок 134.67 Kb. 1 стр.
читати
Тема уроку. Опозиція Фауст Мефістофель, діалектичне розв’язання проблеми добра і зла
Тема уроку. Опозиція Фауст – Мефістофель, діалектичне розв’язання проблеми добра і зла
Урок 229.97 Kb. 1 стр.
читати

  1   2
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка

okbibl | osvita