План-конспект уроку Тема: Узагальнення з тем


Скачати 49.03 Kb.
НазваПлан-конспект уроку Тема: Узагальнення з тем
Дата15.04.2013
Розмір49.03 Kb.
ТипПлан-конспект
bibl.com.ua > Бухгалтерія > План-конспект
План-конспект уроку

Тема: Узагальнення з тем

Мета: сформулювати загальні принципи роботи в програмі «1С: Бухгалтерия»

Методичне забезпечення: ПК із встановленою програмою «1С: Бухгалтерия», ілюстративний матеріал (плакати або презентації ЕНМК).

Тип уроку: комбінований.

Структура уроку


1. Організаційний момент

2. Узагальнення з теми

1. «1С: Бухгалтерия» - універсальна бухгалтерська програма. Програму «1С: Бухгалтерия», як і всі інші універсальні програми такого призначення, можна налагодити на особливості ведення бухгалтерського обліку на певному підприємстві, на будь-які зміни законодавства та форм звітності

2. Програма дає можливість автоматизувати різні розділи обліку: касу, банк, матеріали, товар, основне виробництво, розрахунки з організаціями, заробітну плату тощо. Програму можна використовувати на малих підприємствах, в торгівлі, в бюджетних організаціях, на заводах тощо.

3. Константи в програмі служать для збереження інформації, яка часто використовується в різних документах, звітах, розрахунках тощо. Значення констант або зовсім не змінюються в процесі функціонування системи або змінюється дуже рідко. Зручність використання констант полягає в тому, що до них один раз заноситься інформація, яка потім може використовуватися під час формування документів, у розрахунках під час побудови звітних форм.

4. Програма дає можливість здійснювати як синтетичний, так і аналітичний облік. Аналітичний облік здійснюється на аналітичних рахунках у розрізі до 3-х видів субконто. Дані на аналітичних рахунках вводяться з кожного субконто окремо, загальна сума на відповідному синтетичному рахунку обчислюється автоматично. На аналітичних рахунках, для яких заданий кількісний облік потрібно також ввести значення у натуральних одиницях виміру. На рахунках, для яких заданий валютний облік, потрібно також ввести назву валюти та її курс. Властивості рахунку задаються в плані рахунків.

5. Довідники в програмі призначені для збереження списків, інформації про об’єкти аналітичного обліку (субконто), котру можна використовувати під час заповнення первинних документів. Використання довідників дозволяє виключити невідповідність під час заповнення реквізитів документів або інших довідників.

6. У режимі перегляду і редагування довідник можна відкрити за допомогою:

  • команд головного меню;

  • кнопок на панелі інструментів;

  • кнопок для виведення списків у документах та інших довідниках

7. У режимі вибору довідник відкривається в документах та інших довідниках за допомогою кнопок для виведення списків (або клавішею F4).

8. Вікно довідника складається з двох частин. У лівій частині відображено структуру груп у відкритому довідникові. Вікно довідника має стандартний для всіх вікон рядок заголовку та панель інструментів для роботи саме з довідником. Панель інструментів містить кнопки для виконання команд (додавання нового запису, створення нової групи, редагування записів та груп, перегляду, копіювання записів, тощо).

9. Користувач може працювати з довідником, використовуючи:

  • кнопки панелі інструментів;

  • команди меню “Действия”;

  • команди контекстного меню.

10. Загальний алгоритм додавання об’єкту до довідника:

  • у вікні довідника натисніть кнопку команди додавання нового об’єкту на панелі довідника (або клавішу Insert на клавіатурі);

  • з’явиться форма для введення даних до довідника;

  • заповніть необхідні поля форми;

  • натисніть кнопку ОК у формі;

  • у списку довідника з’явиться рядок з новим значенням.

11. Програма стежить за тим, щоб не були знищені такі об’єкти, на які є посилання в документах та інших довідниках, тому вилучення об’єктів здійснюється в три етапи:

  • спочатку об’єкти потрібно помітити на знищення;

  • потім проконтролювати можливість їх знищення;

  • після цього знищити.

12. Всі дані про господарські операції на підприємстві вводяться до програми за допомогою форм первинних документів. Програма дає можливість:

  • уводити документи;

  • виконувати автоматичні проводки по документах;

  • редагувати, переглядати, копіювати та знищувати введені документи.

13. Загальний алгоритм введення документів:

  • оберіть послідовно з меню Групу документів – Документ;

  • з’явиться екранна форма документу;

  • заповніть поля екранної форми;

  • для того, щоб переглянути, як виглядатиме документ після виведення на друк натисніть кнопку Печать в екранній формі. На екрані з’явиться друкована форма документу;

  • для того, щоб вивести документ на друк виконайте команду Файл-Печать;

  • для того, що зареєструвати документ натисніть кнопку ОК в екранній формі.

14. Екранна форма документу може містити:

  • поля для введення даних в шапку документу;

  • поля для введення даних в табличну частину документу;

  • вкладки, якщо всі необхідні поля не можуть бути розміщені в одному екрані;

  • кнопки для виконання зазначених на них операцій;

  • підсумкову інформацію.

15. Переглядати зареєстровані документи і проводки за ними можна в журналах. Кожний уведений документ відображається відповідним записом у журналі операцій. Вікна журналів мають типову будову. Для того, щоб інформація про документ відобразилась у журналі потрібно, щоб дата документу входила до інтервалу перегляду журналу.

16. Більшість вихідних документів «1С:Бухгалтерия» містять підсумкові дані за рахунками, субрахунками чи об'єктами аналітичного обліку (субконто): залишки, обороти або інші величини обчислюються на їх основі. Тому перед формуванням багатьох вихідних документів програма має виконати розрахунок підсумків.

17. Для зручної роботи в програмі можна встановити деякі параметри роботи, що будуть використовуватись за замовчанням. Для налагодження параметрів використовується команда Параметры меню Сервис.

18. Звіти в програмі можна розділити на три групи: стандартні звіти; спеціалізовані звіти; регламентовані звіти. Всі програми системи 1С мають єдиний механізм побудови і роботи зі звітами. Система дозволяє формувати практично будь-які звіти. Їх склад і призначення визначаються в конфігурації.

19. Програма дозволяє деталізувати грошові суми в звітних документах; для цього потрібно двічі клацнути мишею по тій сумі у звіті, що Вас зацікавила. На екрані з’явиться меню детальних звітів, з якого можна здійснити вибір для подальшого аналізу.

20. Щоб почати застосовувати програму для вже діючого підприємства, необхідно не лише установити план рахунку, довідники що використовуються для аналітичного обліку, константи програми та ін., а й увести залишки за всіма рахунками (вхідне сальдо) на початок того періоду, з якого Ви збираєтеся застосовувати програму.

21. Залишки вводяться у вигляді проводок, в яких рахунок або субрахунок, на якому містяться залишки, кореспондується з деяким фіктивним рахунком, наприклад, рахунком з номером 00 останньою датою кварталу, попереднього тому, на який вводиться сальдо.

Домашнє завдання: навчальний посібник: Гуревич Р.С., ЖилінаЛ.В., Кадемія М.Ю., Тверезовська Н.Т., Янківська Г.А. Інформаційні системи і технології в обліку: Навчальний посібник (сс.204-207).

Схожі:

План-конспект уроку з математики для групи Е-11 Тема
Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з математики за 5-9 клас
План-конспект Розді л: Основи телекомунікацій. Тема: Проектування та створення локальної мережі
...
Уроку: узагальнення та систематизація навчальних досягнень учнів....
Тема уроку. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Лінійні рівняння з однією змінною»
План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
План-конспект уроку трудового навчання Т
Тема уроку. Пошук аналогів існуючих виробів та зображень для випалювання, їх аналіз
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна»
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» в 2 класі вчителя початкових класів Загальцівського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Конспект уроку музики у 3 класі Тема. Зимові візерунки
Узагальнити вивчений матеріал з тем «Ударні інструменти»”, Духові інструменти”, закріпити знання про елементи музичної мови, музичні...
План-конспект уроку з інформатики на тему Електронна пошта в Інтернет....
План-конспект уроку з інформатики на тему Електронна пошта в Інтернет. Реєстрація електроної пошти
Уроку Тема уроку
УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ, СФОРМОВАНИХ У ПЕРЕДШКІЛЬНИЙ ПЕРІОД
УРОК 1 Тема уроку
Мета уроку: узагальнення відомостей про просторові фігури. Вивчення аксіом стереометрії
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка