Конспект уроку музики у 3 класі Тема. Зимові візерунки


Скачати 83.95 Kb.
Назва Конспект уроку музики у 3 класі Тема. Зимові візерунки
Дата 11.01.2014
Розмір 83.95 Kb.
Тип Конспект
bibl.com.ua > Музика > Конспект
План – конспект уроку музики у 3 класі
Тема. Зимові візерунки.

Мета.

Узагальнити вивчений матеріал з тем «Ударні інструменти»”, Духові інструменти”, закріпити знання про елементи музичної мови, музичні інструменти. Ознайомити з творчістю композиторів.

Розвивати музичну пам’ять, творче мислення, відчуття ритму та творчу уяву.

Виховувати любов до прекрасного в мистецтві і житті, вірність людським идеалам, дружбі.

Тип уроку. Урок – подорож .

Обладнання. Портрети П.І.Чайковського, Гофмана; ілюстрації Діда Мороза, Санта Клауса, музичних інструментів, фрагментів казки «Лускунчик», героїв мультфільму «Маша та ведмідь», картки.

Баян, DVD- програвач, фонотека до уроку, фрагмент мультфільму «Маша та ведмідь».
Перебіг уроку
І. Організаційний момент.

Вхід дітей у клас під музику «Jingle-Bells».

Музичне привітання.
ІІ . Актуалізація опорних знань.

  1. Бесіда

  • Чому ми почали урок під звуки цієї пісні ?

  • Яке свято наближається?

  • Хто приходить до дітей у цю чарівну ніч? ( малюнок)

  • Що ви знаєте про Діда Мороза?

  • Так Дідусь Мороз з’явився ще у 19 столітті. Вважають, що проживає він у суворих краях. Його батьківщина – Лапландія, що розташована на Кольському півострові. Але де він дійсно мешкає – ніхто не знає, бо він дуже таємничий і свого паспорта нікому не показує.

  • А чи знаєте ви, як називають Діда Мороза в інших країнах?


Дід Мороз є майже в усіх країнах світу, але він має своє власне ім’я:
Дід Мороз в Японії - особливий. Це бог Хотейошо, який бачить все і завжди, тому що його очі розташовані на потилиці.
Дід Мороз в Італії - Баббо Натале, любитель пробиратися в будинок через пічну трубу і з’їдати усі солодощі і тепле молоко.
А ось в Австралії Дід Мороз звик до жари. Тому і носить традиційний костюм Санта Клаус на голе тіло і приймає гостей на пляжі.

Не менш екзотичний єгипетський Дід Мороз, «Тато Ноель». Він теж не обтяжує себе особливо теплим костюмом, втім, головний убір і яскравий халат у нього присутні.

В Америці – вже відомий нам Санта Клаус. Американський дідусь носить ковпачок і червону курточку, палить люльку, подорожує повітрям на оленях і входить в будинок через пічну трубу. ( малюнок)

  1. Розповідь учителя.




  • Діти, що ви чекаєте від Нового року?

  • Коли ви чуєте про це свято, які картинки виникають у вашій уяві?

  • Запишіть , будь ласка, свої асоціації із цим чудовим святом.

  1. Вправа «Асоціації»

Новий рік


ІІІ. Повідомлення теми уроку.

  • Так, Новий рік – це завжди чудеса. От ми сьогодні , напередодні свята, вирушимо у незвичайну чарівну подорож .




  1. Створення емоційного настрою.

Вправа «Чарівний мішечок»

  • Чудеса трапляються лише з тими, у кого добре серце, гарний настрій та багато друзів. У Діда Мороза є чарівний мішечок. Ось такий . Зараз ви усі підійдете до мене і залишите у мішечку усі свої негаразди, проблеми, турботи та сумний настрій.

  • А чого ви чекаєте від нашої подорожі?

  • Зараз кожен із вас візьме із мішечка гарний настій, посмішки та віру в чудеса.

  • Діти, а який улюблений вид транспорту Дідуся? (малюнок)

  • Значить і ми вирушимо у путь на санях. Сіли зручно. Готові до подорожі?


( звучить дзвіночок)
ІV. Закріплення знань, вироблення умінь та навичок.


  1. Зупинка ПЛАНЕТА «ВЕСЕЛІ НОТКИ»

  • Перша планета по курсу – Планета «ВЕСЕЛІ НОТКИ»

  • Хто нас зустрічає?

  • Які ви знаєте ноти?

  • Де вони живуть?

  • Яким ключем відмикаються двері їхнього будиночка?

  • Діти у композитора Роджерса є чудова поспівка про ноти. Сьогодні на уроці ми її розучимо. Послухайте її.

  • Давайте виразно прочитаємо.

Розучування та виконання поспівки.
Пісня Р.Роджерса»Звуки музики»
До – воробышка гнездо.

РЕ – деревья во дворе.

МИ – котёнка покорми.

ФА – в лесу кричит сова.

СОЛЬ – играет детвора.

ЛЯ – запела вся земля.

СИ – поём мы для того,

Чтобы вновь вернуться к ДО.


  • Давайте заспіваємо всі музичні звуки

  • А нотки приготували для вас цікаві завдання.

Відгадування ребусів.
(звук дзвіночка)


  • Діти, нам час вирушати далі. Сіли зручно. Вирушаймо.




  1. Зупинка ПЛАНЕТА «МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ»




  • Наступна планета – ПЛАНЕТА «МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ»

  • Які інструменти прийшли до нас на зустріч, ми зараз дізнаємось, коли відгадаємо загадки.

  1. Відгадування загадок. ( по одному – малюнки)


Як смичок струни торкнеться,
вона піснею озветься.
Дуже ніжну душу має,
що сміється і ридає. (скрипка)
Три струны, а звук какой!

С переливами, живой.

Узнаю его в момент -

Самый русский инструмент. (балалайка)
Сім доріжок в неї є

Кожна голос подає,

Як гравець торкне всі сім,

Стане весело усім. ( гітара)
Паличка з дірками

І проворні пальці, -

Любо її слухають

В лісі на галявці ( сопілка)
Звучит сигнал, на бой зовёт!

Вставай, солдат, она поёт… ( труба)
Тра-та-та, тра-та-та,

Зверху шкіра, знизу теж

Всередині – пустота. ( барабан)
Барабан йому за брата,

В танці любить він кружляти:

Відбиває ритм, дзвенить

І красиво бубонить. ( бубон)
На нашім інструменті

Є і струни, і педаль.

Хто ж він є?

Безперечно, це – знайомий наш .. ( рояль)


  • Які ще ви знаєте інструменти?

  • На які групи вони поділяються?




  1. Гра «Відгадай інструмент»




  • Зараз мешканці цієї планети пропонують вам гру. Ви повинні відгладити, який звучить інструмент. Але не називати його, а показати рухами. Готові? Починаймо.


( Звучить запис інструменту, діти відгадують , що то за інструмент.)
Звук дзвіночка


  • Я чую звук нашого дзвіночка. А це означає, що прийшов час прощатися із цією чудовою планетою.

  • Сіли зручно. Полетіли.




  1. Зупинка «ПЛАНЕТА КАЗОК»




  1. Підготовка до сприйняття.

  • Діти, а хто з вас любить казки?

  • Отже, наша подорож продовжується , і ми наближаємось до планети «КАЗОК». Ми щойно потрапили у казку. Але спробуйте відгадати у яку.

( показ ілюстрації до казки «Лускунчик » німецького письменника Гофмана.

  • Про що розповідається у цій казці? Хто головні герої?

  • У цій казці розповідається про одного хлопчика з яким трапилась незвичайна подія . Якщо хочете дізнатись яка – прочитайте у казці лускунчик.

  • Це казка німецького письменника Гофмана. Добре, що ви її знаєте, а хто не знає, то я , сподіваюсь, обов’язково її прочитає.

  • На сюжет казки Гофмана «Лускунчик» російський композитор П.І.Чайковський написав балет . ( невелика розповідь про Чайковського?)




  • Хто мені підкаже, що таке балет?

(це музичний спектакль, де усі дійові особи танцюють)

  • Зараз ми прослухаємо уривок із цього балету «Марш». Ви уважно послухайте і скажете , які картини ви побачили під час прослуховування.

Можете покласти голівки на парти та заплющити очі.
П.Чайковський «Марш »із балету «Лускунчик»


  1. Прослуховування та аналіз уривку із балету «Лускунчик»




  • Що ви побачили, коли слухали цей уривок?

  • Так, діти зібралися ввечері біля новорічної ялинки, радіють, шумлять, веселяться. Хлопчики грають солдатиками та намагаються їх зобразити.

  • Який настрій викликав у вас цей уривок? Який його характер? Подивіться на дошку. Цей ряд слів допоможе вам. Оберіть ті які нам підходять.


На дошці ряд слів:

танцювальний

святковий

веселий

сумний

сердитий

грайливий.


  1. Фізкультхвилинка




  • Давайте ще раз прослухаємо уривок, тільки ви спробуєте зобразити цих дітей. Встали . Готові?

Починаймо.

(діти під музику виконують певні рухи)
(звук дзвіночка)


  1. Зупинка «ПЛАНЕТА МУЛЬТЛЯНДІЯ»




  • Діти, ви любите мультфільми?

  • Значить, пора вирушати до наступної планети «МУЛЬТЛЯНДІЇ»

  • На нас уже чекають герої відомого мультиплікаційного фільму.



Уривок із мультфільму «Маша і ведмідь»


  1. Показ уривка із мультфільму «Маша и медведь»




  • Про що співається у пісні?

  • Який настрій вона у вас викликала?

  • Що ви можете сказати про цю пісню?

  • Які музичні інструменти ви почули?

  • Як бачите, Маша знає пісеньку про зиму, а ви знаєте пісні про зиму чи Новий рік?




  1. Міні - концерт.


( діти виконують по куплету пісні про зиму)


  1. Розучування І куплету пісні «Веселые коньки»

  • Щось Маша хоче мені сказати. Вона хоче, щоб ми розучили її найулюбленішу пісню. Вивчимо?

  • Прочитайте слова першого куплета.

(Весёлые коньки + и -)
(звук дзвіночка)


  • Діти, вам цікаво бути в гостях у Машеньки?

Але, нажаль, наш урок закінчується і нам необхідно повертатися додому.

Сіли зручно. Поїхали.
V. Підсумок уроку.


  • Ось ми і вдома. Чи сподобалась вам наша подорож?

  • Що ви дізналися нового?

  • Чим вона вам запам’ятається?

  • Яку б ви поставили собі оцінку за урок?


Вихід з класу під пісню «Jingle-Bells»

Схожі:

План-конспект уроку інформатики в 7 класі Тема уроку
Тема уроку: Робота з текстовою інформацією. Призначення та основні функції текстового редактора. Текстові процесори. MS Word. Поняття...
Конспект уроку англійської мови у 8 класі Тема: Англійські традиції та свята
Основна частина уроку Check-up Актуалізація опорних знань учнів з вивченої теми
План-конспект уроку музики 1 клас, 1-й семестр Тема семестру: Про що розповідає музика
Додатковий матеріал: відеоуривок з фільму «Три горішка для Попелюшки» (бал, менует)
План-конспект уроку музики 1 клас, 1-й семестр Тема семестру: Про що розповідає музика
Додатковий матеріал: відеоуривок з фільму «Три горішка для Попелюшки» (бал, менует)
Методично-бібліографічний відділ
Надіїв), конкурс колядок «Малий Ісусик. Різдвяна зірка. Буде Святвечір, буде ялинка» та виготовлення святкових листівок «Святкова...
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна»
План-конспект уроку-КВК з курсу «Я і Україна» в 2 класі вчителя початкових класів Загальцівського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ...
Конспект відкритого уроку з англійської мови в 6 класі з теми «Погода. Одяг.»
Тип уроку: комбінований (урок засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок)
Урок музики з ігровими елементами в 1 класі Тема семестру
П.І. Чайковського, закріплювати знання про довгі та короткі тривалості музичних звуків, напрямки мелодії
ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ІНФОРМАТИКИ В 10 КЛАСІ Тема. Об’єкти сторінки та їхні властивості Мета уроку
Навчальна: ознайомити учнів із призначенням текстових процесорів, способами запуску процесора MS WORD, елементами віконного інтерфейсу...
Конспект уроку для другого класу інтегрованого курсу «Сходинки до інформатики»
Тема. Техніка безпеки при роботі з комп’ютером. Правила поведінки в комп’ютерному класі. Перегляд комп’ютерного мультфільму
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка