Розвиток креативних здібностей учнів методом інтерактивного навчання


Скачати 206.22 Kb.
Назва Розвиток креативних здібностей учнів методом інтерактивного навчання
Дата 09.02.2014
Розмір 206.22 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Біологія > Документи
Відділ освіти

Павлоградської районної державної адміністрації
Булахівська загальноосвітня

середня школа I-III ступенів


Розвиток креативних здібностей учнів методом інтерактивного навчання

2011р.

Ігри,

які полегшують
навчання

1.«Мікрофон»

Вчитель пропонує іграшковий мікрофон або ручку, які будуть виконувати роль уявного мікрофона. Учні по черзі беруть слово.

I like to draw. And you?

I like to read. Ad you?

I like to ran. And you?

2. Гра «Відгадай»

Учень повідомляє на вушко ведучому чим любить займатися Мікі-Маус.

Учні класу відгадують задаючи питання ведучому.

  • Does Mickey Mouse like to play football?

  • No, he doesn't.

  • Does Mickey Mouse like to draw?

  • No, he doesn't.

  • Does Mickey Mouse like to ride a bike?

  • Yes, he does.

3. « Словознайка»

Учні по черзі називають букви і пишуть на дошці слова, які починаються на ці букви. Перемагає той учень, який напише більше слів.

4. How old are you?

Викликаю до дошки декількох учнів з набором цифр від 1 до 10. Кожній дитині я кажу вголос цифру, але дитина цю цифру не показує всьому класу. Викликаю ще одного учня, який по черзі запитує кожного біля дошки про вік. Якщо речення, сказане у відповіді, збігається із цифрою на картці, то гра продовжується, якщо ж не збігається, то запитуючий повинен виправити помилку.

Teacher: Lena, Sasha, Tania, Ira, Oleg, come here.

Teacher: Lena-8, Sasha-4, Tania-9, Ira-10, Oleg-7. Maxim, come here, pleas!

Maxim: How old are you, Lena?

Lena: I am 8

Maxim: Yes, you are, right! How old are you Sasha?

Sasha: I am 4 (shows 5)

Maxim: You are wrong. You are 5 but not 4

(Correct his card with the number)

Maxim: How old are you Tania?

Tania: I am 9

Maxim: Yes, you are right. How old are you Ira?

Ira: I am 10

Maxim: Yes, you are, right.

5.” I can fly”

За допомогою якої небудь лічилочки обирається ведучий. Вчитель обраній дитині каже на вухо дієслово, і дитина повинна показати його значення рухом. Діти з класу повинні правильно побудувати речення з цим словом.

Teacher: Swim

Pupil 1 (показує рух)

Pupil 2: I can swim

Pupil 1: Yes, I can swim.
6. “What Animal Does It?”

Pupil 1: Does it live in a forest?

Pupil 2: No, it does not.

Pupil 1: Does it live with people?

Pupil 2: Yes, it does.

Pupil 1: Does it drink milk?

Pupil 2: No, it doesn't.

Pupil 1:Does it bark?

Pupil 2: No, it doesn't.

Pupil 1: Does it live in people's hose?

Pupil 2: No, it doesn't.

Pupil 1: Does it eat grass?

Pupil 2: Yes, it does.

Pupil 1: Does it give milk?

Pupil 2: Yes, it does.

Pupil 1: Is it a cow?

Pupil 2: Yes, it is.

7. “Simon Says” (гра на увагу)

Виконують діти команди вчителя із заплющеними очима. Це дає змогу вчителю більш справедливо визначити тих, хто вибуває з гри. Можна більш ускладнити гру, виконуючи зовсім не ті рухи, які каже вчитель.

Teacher: Simon says: “Touch your ears” (а в цей момент робить хлопки руками або стрибає). Для більшої цікавості гру може «водити» іграшка з лялькового театру.

8. «Повітряні малюнки»

Ведучий стає обличчям до всіх гравців та «малює» пальцем у повітрі різноманітні предмети(будинок, машину, дерево тощо).

Необхідно вгадати та назвати «малюнок».

Завдання можна дещо ускладнити дещо ускладнити та запропонувати визначити «виділені» букви та слова.

9. Конкурс «Відгадайка»

Представник кожної команди отримує набір карток із зображенням звірів, іграшок тощо. Команди по черзі ставлять запитання із використанням структур

Is it…? Have you got…? Кількість запитань обмежена. Виграє команда, яка відгадала найбільшу кількість предметів.

10. Конкурс «Склади віршик»

Учитель пропонує дітям 5 речень розрізаних на 2 частини. Завдання учнів – скласти віршик із цих речень.

A little mouse is in the house

A little fox is in the box

A little duck is in the tracks

A little cat is in the hat

11. Лексичні ігри

Гра на відгадування кольору «Who knows the colours best?»

Кладу 3-4 іграшки різних кольорів і закриваю їх папером. Потів підіймаю папір на декілька секунд і пропоную дітям подивитись, назвати предмет та сказати, якого вони кольору. Діти відповідають по черзі: This is a Teddy bear. It is brown. Хто не може назвати жодного предмета, вибуває з гри.

12. Гра «Знайди риму»

Один з учасників гри називає будь-яке слово. Другий учасник має назвати слово, яке римується з першим словом, третій – додати ще слово у риму. Той, хто не може додати до рими слово, одержує мінус. Коли у когось з гравців набереться три мінуси, він вибуває з гри. Можна вибирати тільки іменники у називному відмінку однини або будь-які інші слова.

13. «Lets count»

Кидаю м’яча та запитую: How much is one plus seven? Учень має спіймати м’яча та сказати: One plus seven is eight.

Називаю цифру, наприклад 20, англійською мовою і викликаю одного із учасників гри. Той має сказати наступну або попередню цифру.

Гра на розвиток пам’яті: вчитель називає колір; якщо правильно – діти повторюють, а якщо неправильно – то мовчать (якщо правильно, Clap your hands).

14. Групова гра

Клас ділиться на дві групи. Одна група намагається знайти, що може робити Бобі


J

S

W

I

M

U

O

N

D

C

M

E

V

R

F

P

I

L

A

K

R

A

N

V

S


Інша група намагається знайти, що не може робити Бобі.


X

R

E

A

D

P

C

F

B

S

U

F

L

Y

K

M

E

P

W

I

S

I

N

G

P

15. «Цифри»

Учні діляться на дві команди і пишуть числівники. Вчитель називає будь-які числівники. Якщо вони є в учнів, то вони його викреслюють. Виграє та команда (учень), яка першою закреслила всі свої числівники.

16.Орфографічна гра «Розсипані літери»

Вчитель пише слово й розрізає його на літери. Завдання учнів скласти слово.

17«Неуважний поет»

Один хлопець дуже любив складати вірші. Але був дуже

неуважним. Учням пропонується допомогти йому прочитати віршик:

I love my father

I love my omther

I veol my sister

And ym gib brother

18. «Знайди помилку»

Слід знайти в англійському реченні чи тексті певну задану кількість помилок (1, 2, 3, 6.)

Litle children likes winte (3 помилки)

19. «Замасковане слово»

Один злий король писав свої секретні укази так, щоб ніхто не міг їх прочитати. Прочитай та переклади слово!:

rakcbalodb – blackboard coabeoks – bookcase

reoptni – pointer window-sill – wdoniw-ills

20.Слово з картинок

Я прийшов з чарівної країни. Зла чарівниця зачарувала мене. Відгадайте хто я? (cat, cock, bear, kitten.)

21. Склади слово

Назвали слово – pig

а дитина повинна скласти його з букв.

22. Встав букву

p…n

d…ck

…encil

d…ll

b……k

h…ve

За кожне відгадане слово дається фант.

23. Гра «Останній перемагає»

Тематичне оцінювання лексики. Діти називають усі слова до даної теми. Хто останній називає і складає речення, той перемагає.

24. «Будівельний майданчик»

Цегла розкидана. А давайте приведемо все в порядок і збудуємо речення. Хто швидше?

  • have big a room we

  • has a doll she little

25. «Будівельний майданчик»

(3 групи) – речення розрізати на окремі слова.

My house is big and nice.

There are two bedrooms in my house.

My room is light and nice.

26. «Крок – слова»

Ця рухлива гра призначена для закріплення лексичних одиниць. Ведучий розкладає на стіл картки лицем вниз. На них написані теми: animals, vegetables, school.

Учасник називає слова до теми, але немає права зупинятися. Переможе той, хто зробить більше кроків.

27. «Звірі грають у м'яч»

Закріплення лексичних одиниць, граматичної структури

«I am a…» Діти стають у коло. Кожна дитина стає якимось звірятком чи птахом. Ведучий високо підкидає м'яч і вигукує назву тварини чи птаха. Треба встигнути до м'яча, щоб він не торкнувся підлоги. Спіймавши м'яч, дитина називає себе і вітається мовою свого персонажа.

28. «Виконай прохання»

Ведучий просить виконати якусь дію. Якщо дитина зробила все вірно, отримує фант. Перемагає той, хто найбільше отримає фанті

29. «Свійські тварини»

Вставити пропущені літери і скласти по одному реченню.

H…n, …ow, co..., …ick, p…g, g……se, du…, ho…s, r…bbit.



30. «Snake»

Лежить змія на шляху. Вона каже, що несла своїм діткам слова, але вони збились у купу і тепер це одне незрозуміле слово. Snake плаче. Давайте допоможемо їй, відділимо слово від слова:

Pettennottopponddolllamppencillittle.

31. Відгадай

Один учень виходить з класу. Усі загадують предмет, який знаходиться в класі. Ставляться запитання до тих пір, доки не відгадає учень предмет, який був загаданий.

Is this thing big? No, it isn't big.

Is this thing brown? No, it isn't brown.

Is this a pencil? No, it isn't.

Is this a pen? Yes, it is.

32. Дикі тварини

Вставити букви.

1) … olf

2)… ro … dile

3) squ … rrel

4) b … ar

5) … ase

6) m … nkey

33. «Запрошення»

Один з учнів виходить з класу. Діти домовляються, куди вони збираються підти після школи . Учень повинен відгадати.

- Let' s go to the yard.

- Thank you, I don't want.

- Let's go to the cinema.

- I am not well.

- Let's go to the playground.

- I am sorry. I can't.

- Let's go to my friends birthday party.

- Oh, with pleasure.

34. «Відгадай»

Мета: тренування у використанні структури Have you…, Is it…

Учитель заходить в клас, говорить: «Я не просто так прийшла, я мішечок принесла, а мішечок не простий. Що у ньому, хто здогадається?

- Have you an apple?

- Is it a cake?

35. «У лікаря»

Мета: перевірити засвоєння алфавіту.

Учитель заходить у клас у білому халаті.

Він говорить, що сьогодні буде перевіряти у них зір. Показуючи ту чи іншу букву, «лікар» просить назвати її. Усім дітям хочеться зіграти роль лікаря.

36 . «Відгадай»

Один учень виходить з класу. В портфель одного з учнів заховали якийсь предмет. Учень на протязі хвилини повинен знайти загаданий предмет.

- Have you a pen, Tania?

- No, I haven't.

- Have you a pen, Kolia?

- No, I haven't.

- Have you a pen, Sasha?

- Yes, I have.

Через хвилину, якщо учень не відгадав, де захований предмет, він говорить.

« I am tired. Who has a pen? »

А один з учнів відповідає:

«I Have. Look! This is a pen».

37. «Відгадай»

Ця гра використовується для тренування в мовній структурі з дієсловами в Past Indefinite.

- Yesterday in the evening…

Guess what I did yesterday.

- Did you skate?

- No, I didn't.

- Why not?

- It was cold.

- Did you go to the cinema?

- No, I didn't.

- Why not?

- It was Tuesday.

- Did you read a book?

- Of course, I did I like to read.

38. «Незнайка»

У грі приймає участь весь клас. Роль незнайки зазвичай виконує учитель. Учитель називає предмети та цифри. Діти повинні виправити учителя, якщо він допустив помилку.

- This is a table.

- No, it is not, it's a box.

- This is 4.

- No, it isn't. It's 6.

39. «Склади портфель»

У грі приймає участь весь клас. Діти виходять до дошки по бажанню.

Учитель: Допоможіть Буратіно зібратися в школу.

Учень бере з столу предмети, складає їх в портфель, називаючи кожен предмет по англійському:

This is a book. This is a copy-book.

This is a pen, This is a pencil-box.

This is a ruler.

40. «Склади букет»

Мовна задача цієї гри: розвиток уміння називати колір предмета.

Учитель: У кожного з вас є любимий учитель. Давайте складемо букет для нього. Тільки умова одна: називaти колір кожного листочка та квітів правильно, иначе букет швидко зів'яне.

- This is a red flower.

- This is a blue flower.

- This is a yellow leaf.
41. «Збудуй будинок»

Діти повинні збудувати будинок для Вінні-Пуха та Карлсона. Вони кладуть по черзі «кирпичики» і при цьому називають їх колір. Якщо учень допустив помилку, йому не дозволяють положить свій «кирпичик» Виграє команда, яка перша збудує будинок.

- This brick is brown.

- This brick is black.

- This brick is red.

42. «У лікаря»

Зараз ми пройдемо з вами всі медогляд.

- Who wants to be a doctor?

Lena is a doctor and Dima is a doctor. They are doctors.

«Лікарі» віддають учням розпорядження:

Sleep! Go! Jump! Run! Swim! Fly! Wash! Stand up! Sit down!

За відповіді учні одержують кольорові прапорці: червоний означає very good, зелений good, жовтийbad.

43. «Чудодійний мішок».

В мішечку іграшкові тварини. Діти по черзі дістають їх, називаючи по – англійські, показуючи класу:I have a dog (a cat, a frog,…).

Якщо учень не помилився, діти говорять: «Yes, a dog».

44. «Бюро знахідок».

Ця гра проводиться, коли учні вивчили тему «Дикі та свійські тварини».

Кожна дитина звертається в бюро знахідок, щоб повернули його улюбленця.

  • Good morning. Give me my elephant, pleas. My elephant is rosy. My elephant is good. My elephant dances.

  • Here it is. Take your elephant, pleas.

  • Thank you. Good-bye.

  • Good-bye.

45. Гра « Упізнай мене з голосу»

Одному з учнів учитель зав'язує очі. Діти по черзі підходять до учня. Торкнувшись його, вони вітаються «Hallo», учень повинен упізнати, хто це був.

«Who is this? Are you Sasha?

«No, you are wrong.»

«Are you Oleg?»

«Yes, you are right. I am Oleh.

46. Літери

Діти стають у коло. По черзі називають слова на англійській мові. Остання буква слова дає початок наступному слову.

- a doll

- a lamp

- a pencil

- a left

- a table

- an exercise

можна сказати слово на англійській мові і загадати однокласникові любу букву;

- a cat, D.

- a door, M.

- a map, T.

- a table …

47. Гра «Що я роблю»

Ведучий показує жестами, а учні повинні відгадати, що він робить. Хто відгадав, стає ведучим.

- Do you speak? - You are wrong.

- Do you read? - You are wrong.

- Do you sing? – Yes, I sing.

48. Гра «Якщо це є насправді?»

Гра проводиться в парах. Кожен гравець малює схему своєї кімнати і описує її своєму партнерові, який, слухаючи розповідь, повинен точно намалювати таку схему, а потім порівняти її з оригіналом. Виграє той, у кого схема найточніша відповідає оригіналові.

49. « Що я люблю робити найбільше».

Кожен учень називає, що він любить робити. Якщо мовчить, виходить з гри.

- I like sing

- I like draw

- I like dance

- I like sleeper.......

50. Гра « Я можу».

- I can run.

- I can run, sing.

- I can run, sing, skate……

51. Гра « У мене є тварина».

- I have an animal.

- Is this a dog? - You are wrong

- Is this a puppy? - No, It is not.

- Is this a rabbit? - Yes, this is a rabbit.

Хто відгадав, стає ведучим.

52. Гра «Що я візьму із собою»

Мете: Активізація лексики по темі «School»

Учні по черзі називають всі ті предмети, які у них є у портфелі. Перемагає той учень, який назве останній предмет, що міститься у нього в портфелі.

- I have a pen in my bag.

- I have the pencils in my bag.

- I have a ruler in my bag...

За кожне правильне речення учень одержує фант.

53. Гра «Відгадай»

Учитель заховав у своєму портфелі якийсь предмет. Учні повинні відгадати, що це. Хто відгадав, стає ведучим.


- Is this a ruler? - You are wrong.

- Is this a book? - No, it isn't.

- Is this a pen? - Yes, this is a pen.

54. «Я пакую валізу»

Мета: Активізація лексики по темі «Одяг».

Учень їде в табір відпочинку. Що він бере з собою?

Два учні змагаються між собою:

- I take many dresses.

- I take a black hat.

- I take a black skirt.

- I take a yellow blouse.

Перемагає той, хто останній назвав предмет, який він бере у табір відпочинку. 55. Гра з м’ячем на тему «знайомство». Лічилка. (пошук ведучого)

One, one, one,

Little dogs run.

Two, two, two,

Cats see you.

Three, three, three,

Birds on the three.

Four, four, four,

Rats on the floor.

Учень, що стоїть у середині кола, кидає м’яч і задає питання за темою «Знайомство». Учні відповідають і відкидають м’яч ведучому.

- What is your name?

- My name is…

- How old are you? – I am…

- Who are you? – I am…

- Where do you live? – I live in…

56. Гра «Як я знаю кольори»

У кожного з вас лежить на парті малюнок, який треба розфарбувати. Але розфарбувати предмети треба тим кольором, про який сказано в реченні.

1. The table is brown.

2. The box is yellow.

3. The flowers are red.

4. The bells are yellow.

5. The stocking is red.

6. The Christmas Tree is green.

7. The carpet is blue.

57. Гра на розвиток пам’яті

Вчитель називає колір; якщо правильно – діти повторюють, а якщо неправильно – то мовчать (якщо правильно, Clap your hands).

58. Writing

Teacher: I’ve got kitten at home. He is very naughty. He mixed up all the words. Help me, please.

Scrambled words: unr – (run); ngis – (sing); ksip – (skip); dwar – (draw); edra – (read); wmis – (swim); lfy – (fly); mupj – (jump).

59. “What animal does it?”

Pupil: Does it live in the forest?

Teacher: No, it does not.

P.: Does it live with people?

T.: Yes, it does.

P.: Does it drink milk?

T.: No, it doesn’t.

P.: Does it bark?

T.: No, it doesn’t.

P.: Does it live in people’s house?

T.: No, it doesn’t.

P.: Does it eat grass?

T.: Yes, it does.

P.: Does it give milk?

T.: Yes, it does.

P.: Is it a cow?

T.: Yes, it is.

Можна ставити питання і про колір, розмір, кількість лап, що їдять, де живуть. У цю гру можна грати командами.

60. Гра “Right – Left” (на увагу)

Teacher: Olga, who is you neighbour on the right?

Olga: One the right? Дитина трохи розгублена, дає дуже повільну відповідь, і тоді ми стали колом, вибрали ведучого і той каже “Right!”, рахує до п'яти. Це значить, що учень, на якого показав ведучий, на якого показав ведучий, повинен назвати свого сусіда справа. “His (her) name is Lena (Vlad)” Якщо гравець не встигає це зробити до рахунку «5», він вибуває зі гри.

61. Гра « Відгадай»

Учень повідомляє на вушко ведучому, чим любить займатися Мікі-Маус. Учні класу відгадують, задаючи питання ведучому.

P1. Does Mickey Mouse like to play football?

Cl. No, he doesn’t.

P2. Does Mickey Mouse like to fly a kite?

Cl. No, he doesn’t.

P3. Does Mickey Mouse like to ride a bike?

Cl. Yes, he does, etc.

62. Going to Grandma’s

Гравець починає гру: «Я склав речі у валізу, щоб їхати до бабусі. Я поклав до валізи an apple.

Другий учасник гри повторює слово an apple і додає слова, що починаються на b (a ballon), наступний гравець повторює ці слова і називає слово, що починається на літеру c (a coat) і т. д.

63. Who is the first?

Учитель викликає до столу по одному учню (по черзі з кожної команди). Вони повинні скласти по три слова, що починаються на одну літеру, наприклад «р». Припустимо, перший учень склав слово pen, play, pencil; другий учень – pencil-box, put, park. Вони читають свої слова вголос. За кожне правильне складене та прочитане слово команда отримує бал. Після відповіді кількох пар підбиваються підсумки ігри.

64. Гра «I pack my things for the trip»

Учитель. Для того, щоб вирушити у цю цікаву і водночас небезпечну подорож, нам потрібно добре підготуватися і спакувати валізу необхідним одягом.

P1. I pack my things for the trip and put a shirt in the suitcase.

P2. I pack my things for the trip and put a shirt and a scarf in the suitcase, etc.

65. Бліц-шоу «Найвправніший конструктор»

Клас ділиться на групи по 4-6 чоловік, які за визначений час самостійно складають речення за малюнками про літературних героїв, використовуючи дієслова руху: to go, to jump, to run, to climb, to fly, to swim, to hop, to move, to come, to rise.

T. Good for you!

66. Гра «Розвідник»

Учитель. Ми успішно пройдемо через хащі, коли виконаємо наступне завдання. Один учень задумує назву якоїсь тварини і називає початкову букву

“I spy with my little eye something beginning with b”.

Питання: Is it a bird& No? it isn’t.

Is it a bat? No, it isn’t.

Is it a bear? Yes, it is

Далі учень задумує дію цієї тварини і називає початкову букву і т. ін.

67. «Launch the rocket»

Teacher. What is this, children?

Pupils. This is a Rocket.

Teacher. Let’s launch it!

(Учитель також спочатку рахує разом з дітьми, а потім вони вже самі рахують від 10 до 1).

Pupils. Ten, nine, eight, seven, six, five, four, three, two, one – launch.

68. «I can fly»

I. За допомогою якої-небудь лічилочки обирається ведучий. Учитель обраній дитині каже на вухо дієслово, і дитина повинна показати його значення рухом. Діти з класу повинні правильно побудувати речення з цим словом.

Teacher. Swim.

Pupil 1(показує рух).

Pupil 2 I can swim.

Pupil 1. Yes, I can swim.

II. Work in pairs (question form)

Mila. Anton, can you draw?

Anton. Yes, I can. I can draw (показує рухом).

Якщо дитина показала неправильно рух, клас повинен виправити це.

69. Story Starters

Один із гравців пише у верхній частині аркуша два речення, що починають оповідання. Папір згортається так, щоб можна було бачити лише останнє речення. Наступний учасник читає його і пише речення, щоб продовжити оповідання. Потім аркуш знову перегинається і пишеться наступне речення. Кожен учасник пише своє речення, після чого читає оповідання цілком.
КВК у 3 класі.



Клас ділиться на дві команди


Ducklings Kittens
Завдання.
1. Привітання. Діалог «Знайомство».

2. Тема «Classroom», «School».

Кожна команда називає по черзі до теми слова:

  • на англійській мові;

  • на українській мові;

3. Читання незнайомого тексту.

4. Конкурс скоромовок.

5. Склади слово:

lodl ligr

pepal tirsk

tletil dird

pil sutepol

tefl teretl

tafl nalec

tah ruloko

sesdr tyrid

sah lochos

6. Команди одержують карточки з темами «My Pet», «My Room» і розповідають через 1 хвилину, по черзі.

7. Відгадування ребусів.

Всі слова відносяться до теми «School» По три слова містить кожен ребус.


R

O

O

M

A

P

E

N

C

I

L

S

C

H

O

O

L

A

M

P

E

N



8. Конкурс капітанів.

Кидають один одному м'ячик, називаючи слова за 4 клас. Суперник повинен перекласти слово на англійську мову. Хто зупиниться, той програв.

9. Конкурс віршів:

«Spring» «Summer»

10. Переклади:

blackboard green

jellow wall

well clean

pointer pond

clever funy

window – sill bad girl

Підведення підсумків, нагородження.
КВК у 2 класі.

Мета: виявити навики та уміння учнів по всіх видах мовної діяльності.
Клас ділиться на дві команди



Tigers Bears

Завдання
1. Кожна команда читає напам'ять вірш, який сподобався найбільше: «Winter is the season»

When mornings are dark.

And birds do not sing

In the woods and in the parks.

Spring is green

Summer is bright

Autumn is yellow

Winter is white

Учні дарують один одному малюнки, які ілюструють зміст вірша.

2. Представники кожної команди по черзі вибігають до дошки і пишуть букви англійського алфавіту.

3. Описування картинок, які заздалегідь були закріплені на дошці. По два учні, від кожної команди виконують завдання, доповнюючи один одного.

4. На столі лото. Команди по черзі дістають цифри лото і називають їх по англійські.

5. Ведучий розкладає на столі різні предмети. Він просить дати йому який-небудь предмет. Два учні з різних команд одночасно біжать до столу. Той, хто перший передасть названий предмет ведучому, виграє. Виграє та команда, яка одержала найбільшу кількість балів:

  • Give me the skipping – rope, please

  • Here you are.

6. На столі картинки, які ілюструють учням вірші. Закривши очі, учень бере картинку і показує її своїй команді. Діти повинні швидко хором продекламувати вірш. Наприклад, на картинці зображена сім'я. Учні читають на пам'ять вірш:

Father, mother, sister, brother

Hand in hand with one another.

Другій команді дається картинка, на якій намальована чорна кішка. Діти декламують:

A black cat sat on a mat

And ate a fat rat.

7. З букв розрізної азбуки учні складають назви своїх команд.

8. Кожній команді пропонуються незнайомий текст, який потрібно прочитати вступ.

9. Конкурс кращого читця віршів про маму.
I Love My Mummy

I love my dear Mummy,

I love her very much.

And do you love your Mummy?

Of course and very much.


Mother

Mother is dearest

Of all the friends I know.

She helps me work and helps me play

That's way I love her so.

Підведення підсумків, одержання солодких призів.

Зміст.

1. Ігри, які полегшують навчання – 1
2. КВК в 3 класі – 13
3. КВК в 2 класі – 15

Схожі:

Підсумки використання креативних технік навчання учнів в старшій школі філологічного профілю

Снігурівська районна державна адміністрація Відділ освіти Районний...
Розвиток творчих здібностей учнів через впровадження інноваційних музичних технологій
РОЗВИТОК ДУХОВНО–ТВОРЧОЇ
Му пріоритетним завданням навчання в початковій школі на сучасному етапі повинно бути не лише сформувати в учнів певну суму знань,...
З досвіду використання методики інтерактивного навчання для формування...
Навчальний матеріал подається не в описовій формі, а в проблемно пошуковій з опорою на попередні знання з основ наук, життєвий досвід...
Технології інтерактивного навчання
Серед сучасних педагогічних технологій найбільший інтерес для навчання у ліцеї представляють ті технології, що орієнтовані на групову...
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Аналізуючи зміст та форми організації навчального процесу в школі, слід відзначити підвищені вимоги до знань учнів, вияву та розвитку...
Розвиток креативного мислення учнів Бохенська Е. Ю. смт. Ратне Бохенська Е. Ю
Розвиток креативного мислення учнів. – Практичні поради щодо розвитку творчих здібностей школярів на уроках англійської мови
Класифікація технологій інтерактивного навчання
Сьогодні доволі часто педагогічна практика оперує поняттям «інтерактивні методи навчання»
Коробківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Розвиток творчих здібностей учнів засобами художнього слова на уроках української мови і літератури
АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ СЗШ У ПРОЦЕСІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ НА УРОК
Льного процесу, поглиблення теоретичної бази знань і посилення прикладної спрямованості результатів навчання, розкриття творчого...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка