«Проектна діяльність на уроках позакласного читання і розвитку зв’язного мовлення»


Скачати 48.49 Kb.
Назва«Проектна діяльність на уроках позакласного читання і розвитку зв’язного мовлення»
Дата11.12.2013
Розмір48.49 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Біологія > Урок

«Проектна діяльність на уроках позакласного читання і розвитку зв’язного мовлення»

Провідна ідея досвіду:

Участь у проектній діяльності сприяє вмінню самостійно працювати. Діти опановують навички розвиненого мовлення, що дає можливість відчувати себе потрібними, цікавими для оточуючих.

Намагаюся постійно самовдосконалюватися, іти в ногу з часом. Активно працюю над впровадження елементів креативного навчання у роботі з молодшими школярами. Прагну виховати у своїх учнів розуміння того, що у наш час модно бути розумним.

Пропоную декілька розробок уроків позакласного читання і розвитку зв’язного мовлення, проведених в четвертому класі, з елементами проектної діяльності.
Тема: В.О. Сухомлинський. Оповідання для дітей.
d:\preds\100_3933.jpg
1 група. Організувати заочну зустріч з людиною великої душі – В.О. Сухомлинським.

d:\preds\100_3920.jpg
2 група. Організувати виставку творів В.О. Сухомлинського «Добрим серцем світ тримається»
3 група. Інсценізація творів автора. Сприяє самореалізації дитячої особистості, веде в цікавий неосяжний світ почуттів, а через них – до потаємних куточків дитячої душі, до легкого засвоєння знань, умінь і навичок.

d:\preds\100_3940.jpg
4 група. Конкурс: «До якого твору малюнки?»
5 група. Складання пам’ятки «Яким бути»

Тема: «Друга шукай, а знайдеш – тримай».
1 група. Навіть якомога більше казок про дружбу.
d:\preds\100_3947.jpg
2група. Запишіть якомога більше слів пов’язаних з дружбою.
3 група. Продовжити розповідь: «Наступного дня …»
4 група. Продовжити розповідь: «Наступного дня …»
5 група. Напишіть якомога більше мультфільмів про дружбу.
Тема: «М.М. Носов. Оповідання для дітей»
1 група. Автобіографія М.М. Носова.
2 група. «Огірки». Характеристика головних героїв і їх вчинків. Малюнки до твору.

d:\preds\100_4015.jpg
3 група. «Мишкова каша». Переказати твір, охарактеризувати дійових осіб.
d:\preds\100_4013.jpg

4 група. «Жива шляпа». Інсценізація твору.
5 група. «Телефон». Створити ілюстрації до твору.
Тема: «Рудольф Еріх Распе. «Пригоди барона Мюнхаузена»»
1 група. Творчий шлях Р.Е. Распе
d:\preds\100_4040.jpg
2 група. Прочитати «Дивовижне полювання». Дати характеристику барону, намалювати ілюстрації.
3 група. Прочитати «Найправдивіша людина на Землі», дати характеристику барону, намалювати ілюстрації.
4 група. Прочитати «Куріпка на шомполі». Переказ твору.
5 група. Прочитати «Кінь на столі». Переказ твору, намалювати ілюстрації
d:\preds\100_4044.jpg

d:\preds\100_4045.jpg

d:\preds\100_4047.jpg
Тема: «Зимонька – зима». Урок зв’язного мовлення.
1 група. Як готуються люди до зими?
2 група. Український фольклор про зиму.
3 група. Зимові ігри.
4. група. Зимові свята.
5 група. Зимові відчуття і асоціації.

Тема: «Моя тваринка». Урок зв’язного мовлення.
1 група. Зовнішній вигляд тварини, її звички.
2 група. Меню тваринки.
3 група. Як показує свій настрій тваринка.
4. група. Історичні данні про появу цього виду тварин.
5 група. Український фольклор, письменники та поети про цю тваринку.
e:\photo\kiev\100_1825.jpg
f:\dcim\100kc813\100_4008.jpg
Тема: «Використання фразеологізмів». Урок розвитку мовлення.
1 група. Робити з мухи слона. Скласти два речення з висловом

c:\users\dante\desktop\1.tif
2 група. Тримати камінь за пазухою. Дібрати (за допомогою словника) синоніми, скласти два речення.

c:\users\dante\desktop\2.tif
3 група. Довести до кипіння. Скласти невеличкий твір, застосувавши вислів.

c:\users\dante\desktop\3.tif
4 група. Замилювати очі. Дібрати антоніми, скласти два речення.

c:\users\dante\desktop\4.tif
5 група. Повісити носа. Пригадати фразеологізми, пов’язані з носом (крутити носом, задерти носа, тримати ніс за вітром, не показувати носа, носом клювати, не бачити далі свого носа).

c:\users\dante\desktop\5.tif

ВИХОВНА РОБОТА
Мета і завдання виховної роботи:

  • Виховувати в учнів любов до свого народу, його мови, традицій;

  • Виховувати любов до праці, почуття дбайливого господаря своєї школи, бережливого ставлення до шкільного і класного майна;

  • Вчити дітей вчитись, виховувати почуття відповідальності за доручену справу;

  • Виховувати бережливе ставлення до природи, дати елементарні поняття з екології;

  • Здійснювати правове виховання дітей, ознайомлювати з правовою відповідальністю;

  • Зміцнювати здоров’я дітей, добиватися сумлінного ставлення до уроків фізкультури, спортивних секцій, ранкової фізкультури;

  • Виховувати повагу до вчителів, старших, батьків;

  • З метою розширення кругозору організовувати екскурсії і походи.


Екскурсійний проект «Бананова ферма».
1 група. «Художники». Шукають прекрасне в кольорах, лініях форм, розглядаючи екзотичні дерева і кущі.

d:\preds\100_3981.jpg
2 група. «Дегустатори». Визначають аромати, нюхаючи квіти мандарину, апельсину, чорного чаю, роблять висновки про запахи.

d:\preds\100_4003.jpg
3 група. «Дослідники». З’ясовують, як розмножуються екзотичні рослини.

d:\preds\100_3988.jpgd:\preds\100_3978.jpg

d:\preds\100_3992.jpg
4 група. «Грайлики». Проводять гру «Впізнай рослину за описам».

Практичним втіленням є презентації учнів. Оформлення книги творів і малюнків.

d:\preds\100_4000.jpg

d:\preds\100_4002.jpg


Екскурсія до планетарію.
d:\preds\100_4038.jpg
Всі учні отримали завдання намалювати малюнок і написати про свої враження від побаченого. Утворена книжечка з дитячими роботами.



Схожі:

Українське читання. 3 клас
Мета. Учити дітей самостійно добирати тексти для позакласного читання на задану тему, розвивати усне мовлення, удосконалювати техніку...
УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ «В’ЄТЬСЯ, НАЧЕ СТРІЧКА, НЕСПОКІЙНА РІЧКА»
Мета: на зразках художніх творів поглиблювати уявлення дітей про природу рідного краю. Розвивати мовлення учнів, працювати над збагаченням...
Тема. Розвиток зв’язного мовлення
Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Будова тексту. Відновлення деформованих речень
Урок позакласного читання з елементами інтерактивного навчання
...
ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОК
Проектна система вертає нас до життя, до практичної утилізації знання, до вміння прикладати наші знання до життя, бо вона викликає...
Урок з розвитку зв*язного мовлення «Стаття в газету на морально етичну...
Урок з розвитку зв*язного мовлення «Стаття в газету на морально – етичну тему «Повага й любов до рідного слова», 11 клас
Культурна діяльність. Письменники. Введення лексики. Тренування у...
Улюблений письменник. Розвиток навичок ситуативного мовлення. Читання тексту про себе
Тема уроку: Читання. Ю. Ярмиш. Їжачки Розвиток мовлення. Слова ввічливості. Діалог Мета
Мета: читання: вдосконалювати навички правильного виразного читання; розвивати усне мовлення шляхом обґрунтування відповідей, групового...
Тема. Удосконалення навичок читання текстів.( К. Перелісна «Весна») Мета
К. Перелісної «Весна», активізувати пізнавальну діяльність учнів, розвивати мовлення, логічне мислення, пам’ять, виховувати любов...
На уроки позакласного читання
Загальна характеристика розвитку культури та лі­тератури XIX ст. Реалізм як напрям у світовій літературі
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка