Тема. Удосконалення навичок читання текстів.( К. Перелісна «Весна») Мета


Скачати 36.73 Kb.
НазваТема. Удосконалення навичок читання текстів.( К. Перелісна «Весна») Мета
Дата04.01.2014
Розмір36.73 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
Тема. Удосконалення навичок читання текстів.( К. Перелісна « Весна»)

Мета: удосконалювати вміння правильного, швидкого, свідомого та виразного читання, відпрацювання з учнями складання звукових моделей слів, уміння характеризувати звуки; ознайомити з віршем К. Перелісної « Весна», активізувати пізнавальну діяльність учнів, розвивати мовлення, логічне мислення, пам’ять, виховувати любов та інтерес до читання, працелюбність, любов до природи та її збереження

Обладнання: слайдова презентація, пазли для складання слів та їх звукових значень, дидактичні картки, таблиці для удосконалення навичок читання,м’яка іграшка Колобок, М.С.Вашуленко, В.О.Науменко, М.Д Захарійчук Післябукварик: Підручник з рідної мови для 1 класу

Хід уроку

І Організація класу до уроку

Подивилися на мене.

Посміхнулися усі.

Чи готові до роботи ?

Молодці!

ІІ Повторення вивченого

а) 1 слайд ( казкові герої)

- Кого ви бачите на малюнку?

- Звідки ви їх знаєте?

- Хто вам читав казки , коли ви були маленькими?

Бачу ви добре знаєте казки. Сьогодні на уроці я вам розкрию секрет успіху, але мій помічник десь забарився.

- Ой, а хто це? ( Колобок) Слайд № 2

- Діти ,а ви знаєте, що Колобок ніс нам лист в якому був секрет успіху, але по дорозі десь загубилися слова і сам Колобок заблукав.

-Скажіть йому з якої він казки?

Слайд №4 ( Секрет успіху, де загублені слова)

- Колобок хоче з вами познайомитися і дуже прохає, щоб ви йому допомогли відшукати загублені слова секрету успіху. Але подорож буде не проста.

Перш ніж вирушити в дорогу з’ясуємо завдання, які ставить перед нами урок. Чого він навчить кожного з нас.

ІІІ Підготовча робота до читання

1 Завдання. « Веселі читалочки» Картки для читання

( Готуємо очі та увагу до читання)

Читання по таблиці

Молодці! Виконали завдання

2.Завдання « Чистомовки»

( Готуємо до читання свої язички)

- Повторюємо за мною:

- Жу-жу-жу! Жу-жу-жу!

Я із сонечком дружу!

-Шу-шу-шу! Шу-шу-шу!

З вітерцем я теж дружу!

-Ить-ить-ить! Ить-ить-ить!

Джміль над квіткою дзвенить.

Лі-лі-лі!Лі-лі-лі!

Українці ми малі.

Ай-ай-ай! Ай-ай-ай!

Я люблю свій рідний край!

-Молодці! Справилися із завданням, тож ідемо далі.

3.Задання «Склади слово і знайди звукову модель» Гра « Пазли»

(Готуємо до читання свій розум)

Ви любите грати в ігри. Ось зараз ми пограємо в гру. Будемо складати пазли.

Візьміть пазли і до малюнка віднайдіть слово і звукову модель, працювати будемо в парах.

А) робота в парах. Презентація пари своєї роботи.

4.Завдання «Скоромовки» Слайд №6

Купив бегемот бегемотикам боти.

Старому сому привезли солому.

5. Руханка « Ромашкове поле» Слайд № 7

( музична фізхвилинка)

ІV Ознайомлення з віршем К. Перелісної « Весна»

-Ми з вами дуже добре попрацювали і пройшли вже півдороги до розкриття секрету успіху.

6. Завдання « Відгадай загадку» Слайд №8

Слайд №9

( у файлах зірочки – букви для відгадки загадки)

-Ви любите загадки! Ось послухайте загадку, а відгадку складите парами із букв- зірочок.Яка пара найшвидше справиться із завданням повідоме, піднявши руку.

А) робота в парах. Презентація пари своєї роботи.

Б) Сласти речення із словом –відгадкою.

В) Скласти схему цього речення.

7.Завдання .Асоціативний кущ ( інтерактивна вправа)

-Які ознаки весни ви можете назвати?

-Хто назве весняні місяці?( показ малюнків)

- А з чим асоціюється у вашій уяві слово ВЕСНА. Слайд № 10

8. К. Перелісна « ВЕСНА»

А)Коротке повідомлення про письменницю.

Б) Перше читання вірша вчителем. Завдання: Слідкувати за читанням учителя, учитися читати правильно.

В) Словникова робота Слайд № 11

Г)Робота над удосконаленням навички читання

Друге читання учнями самостійно. Завдання: навчитися правильно і красиво читати текст.

Третє читання індивідуально. Завдання прочитати текст зразково.

Д)Аналіз прочитаного. Бесіда за текстом

Е) Читання діалога

- самостійно

- парами

V Підсумок уроку. Рефлексія. Слайд №12 « Секрет успіху знайдено»

( Діти складають речення із слів. Хто не ледарює, а вчиться і працює,того щастя не минує!)

Слайд 13 « Рефлексія»

Інтерактивна вправа « Мікрофон»

- Сьогодні на уроці ми дізналися про…

- Мені цікаво було…

- Я зрозумів, що...

Слайд № 14 « МОЛОДЦІ»

Схожі:

Тема. Закріплення знань про звукове значення букв “Щ”, “щ” (ща)....
Розчитування за таблицею М. О. Зайцева. Читання рядка складів, передаючи голосом правильну інтонацію
ТЕМА. Читання
Навчати учнів бачити, відчувати створені словами образи природи, використовувати засоби виразності під час читання текстів: міміку,...
Урок закріплення і систематизації практичних умінь і навичок з української мови у 9 класі
Комунікативна лінія. Усні висловлювання учнів та виразні читання текстів про вишивку
Тема уроку: Читання. Ю. Ярмиш. Їжачки Розвиток мовлення. Слова ввічливості. Діалог Мета
Мета: читання: вдосконалювати навички правильного виразного читання; розвивати усне мовлення шляхом обґрунтування відповідей, групового...
На уроках англійської мови в початковій школі
...
План-конспект для проведення занять по технічній підготовці підготовці...
Навчальна мета: Удосконалення вмiнь i навичок, якi дозволяють тактично грамотно використовувати пожежну технiку i пожежно технiчне...
Тема: Урок навчання грамоти. Леся Українка “Вишеньки” Мета
Мета : удосконалювати навички читання віршованих творів,ознайомити з життям і творчістю української поетеси Лесі Українки та її віршем...
ВОНПР на закритих об'єктах
Навчальна мета: Удосконалення навичок злагодженої pоботи у складi вiддiлення та вмiле застосування пожежної технiки й обладнання...
Пожежнi насоси
Навчальна мета: удосконалення вмiнь i навичок, якi дозволяють тактично грамотно використовувати пожежну технiку i пожежно-технiчне...
У чому секрет успіху?
Мета: продовжувати роботу по формуванню навичок швидкого, правильного та виразного читання; вдосконалювати уміння орієнтуватися в...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка