|
Скачати 20.65 Kb.
|
Тест № 11 Творчість Т.Г.Шевченка 1. Хто з письменників сказав про Т. Шевченка: «Він був кріпаком і став велетнем у царстві людської культури?» А І. Франко; В Є. Маланюк; Б М. Коцюбинський; Г М. Рильський 2. Укажіть рік викупу Т. Шевченка з кріпацтва. А 1840 р.; В 1838 р.; Б 1841р.; Г 1850 р. 3. Чий портрет було намальовано, щоб викупити Шевченка з кріпацтва? А Т. Шевченка; В К. Брюллова; Б В. Жуковського; Г І. Сошенка. 4. Укажіть рік виходу «Кобзаря» - першої поетичної збірки Т. Шевченка. А 1838 p.; В 1840 p.; Б 1839 p.; Г 1841 р. 5. Укажіть, де і за яких умов Т. Шевченко відбував заслання. А Рядовим в Оренбурзькому окремому корпусі із забороною писати й малювати; Б рядовим у Васильківському окремому корпусі із забороною писати й малювати; В рядовим у Московському військовому окрузі без заборони писати й малювати; Г молодшим офіцером у Васильківському окремому корпусі. 6. Укажіть жанр твору Т. Шевченка «Катерина». А Балада; Б ліро-епічна поема героїчного характеру; В сатирична поема; Г ліро-епічна соціально-побутова поема; Д драматична поема. 7. Яка з поезій Т. Шевченка дала назву одному з періодів його творчості? А «Великий льох»; Б «Кавказ»; В «Ісаія. Глава 35»; Г «Заповіт»; Д «Три літа». 8. Укажіть, які реальні історичні події зображено в історико-героїчній поемі Т. Шевченка «Гайдамаки». А Козацько-селянське антифеодальне повстання 1768 p., відоме в історії як Коліївщина; Б події національно-визвольної війни під проводом Б. Хмельницького; В військові походи на Туреччину під проводом П. Конашевича-Сагайдачного; Г участь у війні зі шведами; Д похід князя Ігоря Святославовича на половців 1185 р. 9. Якого персонажа поеми «Гайдамаки» Т. Шевченко називає «сирота убогий»? А М. Залізняка; Б І. Ґонту; В Лейбу; Г ксьондза; Д Ярему Галайду. 10. Яка з наведених рис не є характерною для раннього періоду творчості Т. Шевченка? А Сентиментальність; Б інтерес до незвичайного, яскравого, фантастичного; В правдиве зображення дійсності; Г культ держави; Д піднесений стиль мови. 11. Установіть відповідність між назвою твору і його жанром. 1 «Тополя» А послання 2 «Тарасова ніч» Б повість 3 «І мертвим, і живим...» В балада 4 «Художник» Г п'єса 5 «Назар Стодоля» Д поема 12. Розмістіть твори Т. Г. Шевченка відповідно до хронології їх виходу у світ. А « Гайдамаки » В «Давидові псалми» В « Кобзар»(1-ше видання^ Г «Гамалія» Д «Три літа». |
ПЛАН КОНСПЕК Т Проведення заняття з гуманітарної підготовки Він був сином мужика — і став володарем в царстві духа. Він був кріпаком — і став велетнем у царстві людської культури |
ПЛАН КОНСПЕК Т для проведення заняття із гуманітарної підготовки... Він був сином мужика — і став володарем в царстві духа. Він був кріпаком — і став велетнем у царстві людської культури |
Тема. Життя та творчість Т. Г. Шевченка Мета. Закріпити та розширити знання учнів з теми «Життя та творчість Т. Г. Шевченка», сприяти розвитку пам»яті, допитливості, пізнавальних... |
Урок читання у 3 класі Ми багато говорили про Шевченка, як про народного поета. Але він був не тільки поетом. А й талановитим художником. Хто такий художник?... |
And the famine: his grandfather was dekulakized, his father fled... Харкова Льва до Балаклея, і голівний кондуктор був Пархінов, а старший кондуктор був Гнідий, то я сказав, що хочу квитки продавати,... |
Доповідь на тему Камілар, Румунія); “Поки б'ються серця людей, звучатиме і голос Шевченка” (Хікмет, Туреччина); “Він був найбільш народним поетом... |
Village council), Amvrosiivka district, Donets'k region, into a relatively... Він був і також Кривдишевського район і Чистяківський був район і Голодаївського був район, а потім вже по кінці вже став там російського... |
Т. ШЕВЧЕНКО – ГЕОГРАФ ТА КАРТОГРАФ В ЕКПЕДИЦІЇ О.І. БУТАКОВА Кобзаря. Всі добре знають Т. Шевченка як поета та художника, але мало хто знає ту мало відому сторінку з його біографії, коли він... |
Іван Франко Франко (псевдоніми Джеджалик, Живий, Кремінь, Мирон та ін.) Іван Франко (псевдоніми Джеджалик, Живий, Кремінь, Мирон та ін.) Іван (27 серпня 1856 р.—28 травня 1916 р.), письменник, поруч Шевченка... |
Слава Шевченка не вмре, не поляже Мета: поглибити знання учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка, показати неповторність його творчої спадщини, розвивати навички... |