|
Скачати 76.7 Kb.
|
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА НАУКИ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ВІДДІЛ СУСПІЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ЗАВДАННЯ ІІ ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ІСТОРІЇ 2012-2013 НАВЧАЛЬНИЙ РІК 9 клас І рівень (3 завдання: 1 – 8 балів; 2 – 12 балів; 3 – 10 балів). 1. Визначте авторів наведених слів (Кожна правильна відповідь – один бал. Всього 8 балів):
2. Внесіть до таблиці події відповідно до історичного періоду (кожна правильна відповідь – один бал. Всього 12 балів):
3. Встановіть правильну географічну належність вказаних історичних подій і явищ (кожна правильна відповідь – один бал. Всього 10 балів):
а) Англія; б) Нідерланди; в) Іспанія; г) США. А Б В Г
а) Англією і Німеччиною; б) Англією і Францією; в) Францією та Італією; г) Німеччиною та Італією. А Б В Г
а) Францією і Англією; б) Францією і Голландією; в) Францією і Швецією; г) Францією і Німеччиною. А Б В Г
а) Росії; б) Швеції; в) Австрії; г) Англії. А Б В Г
а) Лондоні; б) Варшаві; в) Парижі; г) Відні. А Б В Г
а) Англії; б) Америці; в) Франції; г) Швеції. А Б В Г
а) США; б) Голландії; в) Англії; г) Швеції. А Б В Г
а) Швеції; б) Росії; в) Польщі; г) Голландії. А Б В Г
а) Варшави; б) Москви; в) Кракова; г) Лейпцига. А Б В Г
а) Франції; б) Швеції; в) Бельгії; г) Прусії. А Б В Г ІІ рівень (4 завдання: 1 - 10 балів; 2 – 10 б.; 3 – 15 б.; 4 – 10 б.) 1. Приведіть до відповідності історичні особистості та їх біографічні дані (10 б.):
1) ___; 2)___; 3) ___; 4) ___; 5)___; 6) ___; 7) ___; 8) ___; 9) ___; 10) ___. 2. Проаналізуйте документ і дайте відповідь на запитання (10 б.): «…Пилип Орлик старався використати кожну нагоду, кожен міжнародний конфлікт на сході Європи, щоб тільки поставити українську справу на порядок дня. Але всі старання великого патріота були даремні». (Д.Дорошенко)
3. Дайте визначення поняттям (2 б. за кожне). Укажіть, до яких країн, частин світу, Європи їх доцільно віднести (1 бал за кожне, в сумі 15 б.):
4. Знайдіть помилки і виправте їх (10 б.): Бородінська битва розпочалась опівдні 1 вересня 1812 року. Головнокомандуючим російської армії призначили О.В. Суворова. Його стратегія передбачала беззаперечну перемогу і врятування Москви. На полі бою зійшлося 120 тис. російських і 135 тис. французьких вояків. Завдяки відвазі П.І.Багратіона ворог не зміг захопити його позиції, за що генерал був нагороджений і успішно продовжив військову кар’єру. Французька сторона змогла отримати перевагу завдяки введенню в бій останнього резерву – старої гвардії Наполеона. Більше, ніж через добу, бій закінчився. Серед втрат російської армії було багато офіцерів, героїчно загинули бойові генерали М.І.Платов, Ф.П.Уваров, О.П.Єрмолов. ІІІ рівень (25 балів) Оберіть одне із запропонованих завдань:
|
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Хмельницький обласний інститут пiслядипломної педагогічної освiти оголошує обласну заочну олiмпiаду з зарубiжної лiтератури для учнiв... |
ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ» |
О. В. Варецька Україна, м. Запоріжжя, КЗ «Запорізький обласний інститут... ДУХОВНО-ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ЄДИНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ «СІМ’Я – ДНЗ – СУСПІЛЬСТВО» |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТ Міністерство освіти і науки України Управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ» Розвиток критичного мислення та формування моральних цінностей особистості на уроках світової літератури |
СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ |
Хмельницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Хмельницького обласного iнституту пiслядипломної педагогічної освiти в листопадi-груднi 2009 року відбулася обласна заочна олімпіада... |
ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Конференція відбудеться 27–28 березня 2014 року на базі Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (вул. Івана... |
2014 Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти... Дайте відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у висловлюваннях |
Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Більшості гіперактивних дітей властива слабка психоемоційна стійкість при невдачах, низька самооцінка, вони мають проблеми у сфері... |