|
Скачати 27.44 Kb.
|
Джек Лондон «Любов до життя». 6 клас. Мета: ознайомити учнів з фактами біографії Дж. Лондона, дізнатися про історію створення північних оповідань, зі змістом та героями оповідання,вчити вдумливому читанню; розвивати вміння зв’язко висловлювати свої думки і почуття; виховувати вольові якості, життєвий оптимізм і гуманізм. Обладнання: портрет письменника, слайди до твору, репродукції картин Рокуелла Кента. Тип уроку: вивчення нового матеріалу Епіграф: Перемагають лише сильніші М.Островський Хід уроку. І. Мотивація навчальної діяльності Читання епіграфа
Сьогодні на уроці ми познайомимось із життям сильних та мужніх людей: один із них – людина,що реально існувала, відомий письменник Д.Лондон, інший – безіменний герой його уславленого оповідання ІІ. Вивчення нового матеріалу.
Джек Лондон Відомий письменник «Біле Ікло» Рано почав працювати Сильний характер Північ «Любов до життя»
Із поданих слів спробуйте скласти життєві правила письменника Перемогти, людину, але не , можна, знищити, можна Негаразди, характер, формують, сильний, тривалі (Людину можна знищити, але не можна перемогти Тривалі негаразди формують сильний характер)
Твір, яке ми з вами прочитаємо, належить до Північних оповідань письменника.
Творчість Рокуелла Кента. Розповідь підготовленого учня. Своєрідність природи Північної Америки відобразив на своїх полотнах відомий американський художник Рокуелл Кент. Його мистецтво було ідеалом гуманізму і краси. На його картинах відобразилася велич просторів землі. Строгі, спокійні форми гір у пейзажах на гравюрах та картинах, високе небо, білосніжні хмари, неозора далечінь просторів, ліси, сонце, ріки, будинки й люди Америки. Природа Півночі найбільше цікавила його. Перевага холодних кольорів (різних відтінків синього, дивовижні поєднання синьо-зеленого та яскравість білого) чудово передавали стриманість, величну суворість та незайману чистоту цього краю, заселеного сильними й мужніми людьми. Демонстрація репродукцій картин Рокуелла Кента (слайди ).
Переклад назви оповідання має два варіанти : «Любов до життя» і «Жага до життя». Який би варіант і чому обрали ви? (бесіда з класом)
ІІІ. Рефлексія Сьогодні на уроці я зрозумів, що життя- … негаразди - … людина повинна… ІV. Підсумок уроку. Домашнє завдання. Прочитати оповідання Дж.Лондона «Любов до життя». |
Уроку: Джек Лондон видатний письменник і мужня Обладнання: підручники із зарубіжної літератури, портрети Дж Лондона, малюнки з зображенням Діка Сенда ( герой роману Ж. Верна «П`ятнадцятирічний... |
Урок-подорож. 6 клас «Лондон. Визначні місця.» Розробка уроку, 8 клас «Famous People of the World. William Shakespeare». Презентація |
І. Липа. Життєва біографія «У невідому путь» Мета Липи, любов до власного життя — основної цінності людини; прищеплювати інтерес до наслідків власної праці |
Шкільний виховний захід до річниці Чорнобильської трагедії. Маловічко Віктор Олексійович Мета: осмислити та усвідомити масштаби трагічних подій, розбудити почуття відповідальності перед наступним поколінням, виховувати... |
Урок української літератури 10 клас Тема. «Лісова пісня». Проблема... «Лісова пісня» — прекрасна казка про любов і зраду, про силу лісову та водяну. Вона приваблює людей глибоким філософським змістом,... |
Відділ освіти Межівської райдержадміністрації Мета. Навчити вмінню перетворювати свої знання в життя; розвивати необхідність до самовдосконалення; прищепити любов до науки, мистецтва.... |
Спортивне свято «Тато, мама, я спортивна сім’я» Мета: виховувати фізичні якості і здібності, любов до спорту, взаємодопомогу, співпереживання за своїх рідних; формувати навички... |
Українське читання. 3 клас Мета. Учити дітей самостійно добирати тексти для позакласного читання на задану тему, розвивати усне мовлення, удосконалювати техніку... |
Методичні рекомендації щодо ведення журналу Журнали класів на одній паралелі позначаються цифрами і відповідними літерами українського алфавіту, наприклад: 5-А клас, 5-Б клас,... |
Письменник вікторіанської Його любов до бідних і скривджених була справжньою, а не фальшивою, для нього вони були такими ж повноправними членами суспільства,... |