|
Скачати 45.84 Kb.
|
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯТЕМА: КОЛИ НА ВУЛИЦІ ГРОЗА. МЕТА: Дати дітям знання про характерні ознаки та особливості грозової погоди (сильний вітер, злива, грім, блискавка, град); ознайомити з наслідками цих явищ; навчити дітей розсудливо діяти в екстремальних ситуаціях. Розвивати пізнавальний інтерес до різних явищ природи; розвивати уяву, логічне мислення, спостережливість та кмітливість. Виховувати почуття самозбереження та взаємодопомоги. ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА: Спостереження за живою та неживою природою (дощем, вітром, їх різновидами); визначення напряму та сили вітру; розгадування загадок про природні явища; розгляд ілюстрацій сезонних явищ; робота з книгою-картинкою “Розвиваємо інтелект” (загадки, приказки про вітер, дощ, малюнки з різною дією вітру, дидактичні ігри). МАТЕРІАЛ: Ілюстрації явища в природі, художній матеріал. ХІД ЗАНЯТТЯ: Загадки: 1. Велика, кругла диня весь світ оповила. (Планета) 2. Що за диня, що весь світ оповила. (Планета) 3. Що на світі найситніше, найбагатше за усе. (Земля)
Бесіда про вітер. Загадка: Летить коник, балує, полем – долом, пустує. Ніхто його не впіймає, і ніхто не загнуздає. (Вітер).
Вислови:
Ну, та й спека! Ну, жарота! Хоч би вітер подихнув. Он Бровко аж під ворота Яму вирив і заснув.
Вірші:
Залетів до нас у сад, Оббиває груші, сливи, Трусить яблуні підряд. І хустиночку в Марусі На головці розв’язав, Свиснув дівчинці у вусі І нічого не сказав.
Вітер-вітряний. Застрибав, засвиставМіж квітами. Ой, ти вітер – вітерець Ще й буйнесенький, Не ламай ти квіток, Будь добресенький. - Не легкий характер вітру передається навіть у назвах: суховій, сніговий, буран, буревій, бурелом, вітровал – це народні назви, а мовою вчених – це вітер – шквал, смерч, ураган, торнадо. - Чим же небезпечний вітер? Робота з малюнками.
Обговорення ситуацій.
Ситуація 1. - Ви самі вдома, а мама дозволила виходити тільки при помірному вітрі. Як визначити силу вітру? (За деревами, одягом перехожих, димом, прапором, білизною, що сушиться на вулиці, послухати прогноз погоди). Ситуація 2. - Як визначити, який вітер на вулиці за своїм походженням, напрямком? (Потрібно стати так, щоб вітер дув в обличчя). Дидактична гра “Вітер сьогодні”. Вихователь називає характеристику вітру: теплий – холодний, злий – лагідний, тихий – помірний. Якщо діти згодні – плещуть в долоні, а якщо ні – заперечують пальчиком. Дидактична гра “Одягнись на прогулянку”. Вихователь повідомляє прогноз погоди: дітям потрібно відібрати одяг для дівчинки та хлопчика. Бесіда про стихійні природні явища. - Вітер може рухатись зі швидкістю автомобіля і навіть літака. Ось такий вітер називається шквал і буває у нас перед грозою. Що ви бачили під час грози? (Зливу, бискавку, грім, град). Стало небо темно-синім, За дощем і дім не видно. Хуліган небесний – грім Стукає у кожний дім. Слідом блискавка-стріла Налякала два села. І розбігся весь нарід, Бо гроза пішла в похід... Дидактична вправа “Що може гроза”. Пропонуються варіанти, діти вибирають потрібний. Дощ – намочити, вбити, оглушити... Грім – намочити, вбити, оглушити... Блискавка - намочити, вбити, оглушити... - Після грози слід остерігатись обірваних електропроводів. Чому? Що потрібно зробити, щоб не сталося лиха? (Попередити дорослих про розрив електроліній) - А про що говорять “ллє, як з відра”? - Що таке злива? (Дуже сильний дощ). А це що за диво? Небо раптом загриміло, Все навколо потемніло. Дощ почав крапати, Горох з неба падати. (Град). - Град – це замерзлі краплі води. Інколи вони можуть досягти розмірів курячого яйця, яблука. Град – це завжди лихо, він загрожує рослинам, тваринам, людям. Чому? (Знищує посіви, ламає молоді пагони, оббиває ягоди, може пробити скло, дах, від ударів гине домашня птиця, дрібна худоба, інколи навіть люди). - Як себе захистити? (Зайти в приміщення; якщо град застав у полі, біля річки, то обов’язково накрити голову яким-небудь предметом). - Вихователь пропонує ще раз повторити основні правила поведінки під час грози, бажає всім гарної погоди. Загадки:
|
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з тактичної підготовки з начальницьким... ТЕМА ЗАНЯТТЯ №2 : Гасіння пожеж на об’єктах елеваторно-складского господарства, млинових і комбікормових підприємствах |
ПЛАН-КОНСПЕКТ ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ З ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ на тему «Тема заняття.» |
Конспект уроку з ОБЖ у 4 класі Тема: БЕЗПЕКА РУХУ ПІШОХОДІВ Мета: поглибити знання учнів про правила пішохідного руху, про світофори та їх призначення; вчити розпізнавати сигнали регулювальника;... |
А цензори хто…? Президента Януковича. Вулиці прикрашають рекламні плакати, зовнішня реклама зображає мікрофон в петлі…Наче це вперше, коли хтось... |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з психологічної підготовки з особовим... Тема Соціально-психологічні причини травматизму і загибелі людей на пожежах |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з гуманітарної підготовки з працівниками... Тема №6 “Службовий етикет і культура поведінки працівника МНС України на службі та у побуті |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з психологічної підготовки з працівниками... Тема : Пізнавальні процеси. Пам’ять. Мислення. Уява. Мовлення. Відчуття. Сприймання. Увага |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з психологічної підготовки з працівниками Жовтневого ЗМПО. Тема Тема : Пізнавальні процеси. Пам’ять. Мислення. Уява. Мовлення. Відчуття. Сприймання. Увага |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття із гуманітарної підготовки з особовим... Тема №33 Внесок українського народу в перемогу над фашизмом у Великій Вітчизняній війні (1941-1945 р р.) |
ПЛАН-КОНСПЕКТ проведення заняття з психологічної підготовки з особовим... Тема: : Психологічна етика та культура поведінки працівників при виконання службових обов’язків |