|
Скачати 46.76 Kb.
|
Брейн-ринг (для 8-го класу) „Позмагаємось з батьками” Бібліотекар. Шановні батьки й діти, продовжимо ваше спілкування в незвичній формі. Попробуємо сьогодні змагатися з нашими чудовими дітками і зважимо на терезах свої інтелектуальні здібності, порівнюючи їх із дитячими. Звичайно, у нас, батьків, завжди часу обмаль, турбот вистачає безкінечно, і буває, що часу не вистачає на своїх дітей. І все-таки попробуємо сьогодні всі наші турботи відкласти в бік і відпочити разом з дітками. Проведемо брейн-ринг і побачимо своїх дітей у роботі. Адже діти – це найбільша радість для батьків. І про дітей хочеться сказати ці слова, хоча і вони російською мовою. Мама. Дети – это чудо света, Я увидел это сам И причислил чудо это К самым чудным чудесам. Мы пред будущем в ответе: Наша радость, боль и грусть, Наше будущее – дети… Трудно с ними, ну и пусть. В наших детях – наша сила, Внеземных миров огни, Лишь бы будущее было Столь же светлым, как они. Бібліотекар. І, звичайно, ми своїм дітям бажаємо всього тільки найкращого і світлого майбутнього. Учениця. Шанування батьків – один з найсвятіших обов’язків дітей. Батьки нас зростили, виховують, навчають добру, люблять нас. І як не відплатити їм пошаною, любов’ю, ласкою і допомогою. Умови гри Брейн-ринг складається з трьох раундів. I раунд – запитання з різних областей знань. II раунд – народна мудрість. III раунд – а ми вміємо співати. Журі. Класний керівник, один учень, один батько. Їх обов’язок – правильно фіксувати відповіді, як однієї сторони так і другої. Після кожного раунду підводити підсумки. Основне завдання хранителя часу – секундоміром засікати час на підготовку до відповіді. (Удар гонгу) I раунд. Запитання з різних областей знань. (Кожній із команд задаються питання почергово)
суворим генієм своїм, Доніс до світу Менделєєв в природі зрозуміле їм. Про що йде мова? (Періодична таблиця)
(Миш’як)
Все життя тільки їм, А сам з голоду помираю. (Вогонь) 4. Слово – це срібло. А що золото? (Мовчання)
(Середина) 6. Що дорожче золота? (Час) 7. Які каміння бувають на дні моря? (Мокрі) 8. У кого вухо на нозі? (У цвіркуна) 9. Маленький, сіренький, на слона похожий? (Слоненя) 10. Назвіть найдревніше місто східних слов’ян. (м. Київ)
(Їзду на слоні) 12. Хто така Маруся Чурай? (Народна поетеса XVI ст.)
(Володимир Великий) 14. Найбільш густонаселена країна. (Китай)
(США) 16. Про якого птаха говорять, що він не птах? (Курка) 17. Найменший птах. (Колібрі) 18. Шекспір сказав: „С... – ось зброя жінки!” (Сльози) 19. Під час будівництва Петербургу в болото забивали колоди дерева, яке не гниє. На колодах якого дерева стоїть це місто? (Модрина не гниє, а стає ще міцнішою) 20. Батьківщина Олімпійських ігор. (Греція) Кінець першого раунду. Удар гонгу. Художній номер. Журі підводить підсумки. II раунд. Народна мудрість. (Продовжити прислів’я і приказки)
Кінець другого раунду. Удар гонгу. Дитячий художній номер. Слово журі. III раунд. Музичний „А ми вміємо співати”. (За початком продовжити пісню)
Коромисло гнеться. (А за нею Йванко, Мов барвінок в’ється) 2. Ой чий то кінь стоїть, Що сива гривонька? (Сподобалась мені, Сподобалась мені Тая дівчинонька) 3. Ой на горі два дубки, Ой на горі два дубки (Ой на горі два дубки, два дубки Та й сплелися докупки). 4. Їхали козаки із Дону додому, Підманули Галю – забрали з собою (Ой ти, Галю, Галю молодая, Підманули Галю – забрали з собою). 5. Садок вишневий коло хати, Хрущі над вишнями гудуть (Плугатарі з плугами йдуть Співають, ідучи дівчата, А матері вечерять ждуть). 6. Чорнобривців насіяла мати У моїм світанковім краю (Та й навчила веснянки співати Про квітучу надію свою). Художньо-музична пауза і підведення підсумків. Команда-переможець нагороджується тортом, і всі разом сідають за чай. |
Методичні рекомендації щодо організації роботи з батьками з використанням новітніх технологій Важливою складовою навчально-виховного процесу сучасного закладу освіти є організація роботи з батьками, сім'ями учнів |
Методичні рекомендації щодо організації роботи з батьками з використанням новітніх технологій Важливою складовою навчально-виховного процесу сучасного закладу освіти є організація роботи з батьками, сім'ями учнів |
По суті заданих мені питань можу пояснити наступне, що я проживаю... По суті заданих мені питань можу пояснити наступне, що я проживаю за вищевказаною адресою разом з батьками. На даний час працюю оператором... |
Додаток до наказу № -НВ від 09. 10. 2013р Прес-діалог з учнями та батьками з техніки безпеки «Безпечне навчання та відпочинок» |
ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ ТА ЇХНІМИ БАТЬКАМИ Рекомендовано до друку науково-методичною радою Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради |
Сценарій на тему Ми цілий рік разом з Тетяною Василівною та батьками працювали у проекті «Земля – твій дім, а ти господар в нім» |
Виховний захід на тему Україну; формувати в дітей почуття обов’язку перед батьками, своїм народом, своєю Батьківщиною |
В1: Перший поштовх у маминім лоні Вихід 1 класу разом з батьками під музику. По дорозі на лінійку вони складають іграшки в скриню дитинства |
План виховної роботи класного керівника 7 Б класу Розмови з окремими батьками (татами) „Роль батька у формуванні моральних рис характеру хлопців” |
Практичний психолог Торезької ЗШ І-ІІІ ст. №11 Пропонуються матеріали роботи з вчителями, батьками та учнями, авторська корекційно-розвивальна програма Попередження неуспішності... |