Міністерство освіти і науки України Український центр оцінювання якості освіти ГЕОГРАФІЯ


Скачати 219.13 Kb.
Назва Міністерство освіти і науки України Український центр оцінювання якості освіти ГЕОГРАФІЯ
Сторінка 1/3
Дата 16.04.2013
Розмір 219.13 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Туризм > Документи
  1   2   3

Міністерство освіти і науки України


Український центр оцінювання якості освіти

ГЕОГРАФІЯ



Типові завдання

Час виконання - 120 хвилин

Інструкція





  1. Екзаменаційний тест складається з 50 тестових завдань різних типів.

  2. Правила виконання містяться на початку кожного типу завдань.

  3. Відповідайте тільки після того, як Ви уважно прочитали та зрозуміли завдання і правила його виконання.

  4. Використовуйте як чернетку місця, відведені у тестовому зошиті.

  5. До бланка відповідей записуйте лише правильні, на Вашу думку, відповіді.

  6. Відповіді до бланка відповідей вписуйте чітко, відповідно до інструкцій щодо кожного типу завдань.

  7. Подвійні, неправильно записані, закреслені, підчищені та виправлені відповіді у бланку відповідей – ПОМИЛКА.

  8. Якщо Ви випадково записали неправильну відповідь, можете її виправити у відповідному розділі бланка відповідей.

  9. Ваш результат залежить від загальної кількості правильних відповідей, записаних до бланка відповідей.

  10. Відповіді на завдання з розгорнутою відповіддю записуйте у відведених місцях тестового зошита.

  11. Постарайтеся відповісти на всі тестові завдання, незважаючи на невпевненість у правильності відповіді.

  12. Ознайомившись з інструкцією, перевірте якість друку зошита та кількість сторінок.

Зичимо Вам успіху!


УЧЕНЬ: _________________________________

прізвище

Завдання 1–15 мають по чотири варіанти відповідей. У кожному завданні лише одна правильна відповідь. Оберіть правильну відповідь та позначте її у бланку відповідей згідно з інструкцією. Не робіть інших позначок – комп’ютерна програма реєструватиме їх як помилки.



  1. Позначте твердження, яке розкриває поняття «наука географія»:

    1. вивчає природу поверхні Землі;

    2. досліджує природу материків, океанів, гірських систем, річок, озер, пустель тощо;

    3. досліджує проблеми збереження природи Землі;

    4. вивчає та досліджує закономірності розвитку природи Землі, а також життя людей та їхню господарську діяльність.



  1. Позначте інтервал, в якому вимірюється географічна широта:

    1. від 0º до 90º;

    2. від 90º до 180º;

    3. від 0º до 180º;

    4. від 0º до 360º.



  1. Позначте, що є наслідком обертання Землі навколо Сонця:

    1. зміна дня і ночі;

    2. зміна пір року;

    3. сплющення Землі біля полюсів;

    4. нахил земної осі до площини орбіти.



  1. Позначте правильне твердження:

    1. атмосфера складається тільки з інертних газів;

    2. маса атмосфери складає 1/10 від маси земної кулі;

    3. атмосфера простягається до висоти 1000 км;

    4. атмосферний тиск знижується з висотою.



  1. Позначте, показник солоності поверхневих вод океану характерний для географічної широти 30º Пн.ш.:

    1. 30 ‰;

    2. 35 ‰;

    3. 37 ‰;

    4. 39 ‰.



  1. Виберіть із зазначених висот найвищу точку Австралії:

    1. 4807 м;

    2. 2228 м;

    3. 4506 м;

    4. 2642 м.



  1. Позначте океан, в межах якого розташовані найбільші за площею колонії коралів:

    1. Атлантичний;

    2. Північний Льодовитий;

    3. Тихий;

    4. Індійський.

  2. Вкажіть низовину України яка є хвилясто- та водно-льодовиковою:

    1. Причорноморська;

    2. Придніпровська;

    3. Поліська;

    4. Закарпатська.




  1. Завдання на карті.

Серед пронумерованих на карті регіонів, вкажіть пункт, в якому клімат є більш континентальним:

  1. 1;

  2. 2;

  3. 3;

  4. 4.


  1. Позначте риси, притаманні демографічним процесам в Україні впродовж 1991-2005 років:

    1. високі темпи зростання чисельності населення, перевищення народжуваності над смертністю;

    2. низькі темпи зростання чисельності населення, перевищення смертності над народжуваністю у східних областях країни;

    3. кількість населення зменшується, оскільки в країні не відбувається природного відтворення населення;

    4. кількість населення зменшується за рахунок зменшення міського населення, переважають темпи зростання жителів сільської місцевості




  1. Позначте область України в якій нині видобувають максимальні обсяги нафти:

    1. Полтавська;

    2. Сумська;

    3. Івано-Франківська;

    4. Чернігівська.




  1. Визначте галузь рослинництва, яка для зони мішаних лісів України є галуззю спеціалізації:

    1. виноградарство;

    2. льонарство;

    3. вирощування баштанних культур;

    4. вирощування соняшнику.




  1. Визначте, чим, в першу чергу, характеризується високий рівень економічного і соціального розвитку країни:

    1. великою кількістю населення;

    2. високим ВВП на душу населення;

    3. значною густотою населення;

    4. високими цінами на газети і журнали.




  1. Позначте рядок, у якому місцезнаходження великих нафтових родовищ – Гавар, Серир, Прадхо-Бей, Екофіск вказано у правильній послідовності:

    1. Африка, Америка, Європа, Азія;

    2. Азія, Африка, Америка, Європа;

    3. Америка, Європа, Азія, Африка;

    4. Європа, Азія, Африка, Америка.

  2. Позначте країну з високим рівнем економічного розвитку при невисокій ресурсозабезпеченості:

    1. США;

    2. Португалія;

    3. Італія;

    4. Японія.


Завдання 16–30 мають на меті встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного Буквою, доберіть відповідник, позначений Цифрою, і впишіть її у таблицю. У відведені клітинки бланка впишіть цифри. Всі інші види Вашого запису комп’ютерна програми реєструватиме як помилку!



  1. Встановіть відповідність між мандрівниками та географічними подіями:

  1. Джеймс Кук;

  2. Америго Веспучі;

  3. Христофор Колумб;

  4. Марко Поло.

  1. назвав Америку Новим Світом;

  2. першим із європейців дістався Східної Азії;

  3. закартографував найкоротші шляхи у Тихому океані;

  4. висадився на островах Центральної Америки 12 жовтня 1492 р;

  5. здійснив першу подорож навколо світу.


А




Б




В




Г








  1. Встановіть відповідність між гірськими породами та їх походженням:

  1. граніт;

  2. пісок;

  3. мармур;

  4. крейда.

  1. органічного;

  2. метаморфічного;

  3. магматичного;

  4. осадового;

  5. антропогенного.


А




Б




В




Г








  1. Встановіть відповідність між природними зонами світу та назвами рослин, які для них характерні:

  1. тайга;

  2. вічнозелені жорстколисті ліси та чагарники;

  3. савани та рідколісся;

  4. джунглі.

  1. ковила;

  2. кедр;

  3. зонтична акація;

  4. кипарис;

  5. рафлезія Арнольді.


А




Б




В




Г








  1. Встановіть відповідність між назвами материків та їх природними особливостями:

    1. Африка;

    2. Австралія;

    3. Євразія;

    4. Антарктида.

    1. розміщений найбільший в світі басейн внутрішнього стоку;

    2. природні зони розташовані симетрично відносно екватора;

    3. переважає впродовж року антициклональна погода;

    4. розміщений найбільший у світі річковий каньйон;

    5. відсутні сучасні землетруси і зледеніння.


    А




    Б




    В




    Г






  2. Установіть, із якою з перелічених країн Україна межує переважно на:

  1. сході;

  2. заході;

  3. півночі;

  4. південному-заході.

  1. Туреччина;

  2. Польща;

  3. Молдова;

  4. Росія;

  5. Білорусь.


А




Б




В




Г








  1. Установіть відповідність між поняттями та їх змістом:

  1. сонячна радіація;

  2. альбедо;

  3. поглинута радіація;

  4. відбита радіація.

  1. здатність поверхні відбивати радіацію;

  2. частина сумарної радіації, що втрачається поверхнею внаслідок відбиття;

  3. сукупність корпускулярної та променевої радіації, які поширюються в просторі;

  4. частина радіації, що розсіюється атмосферою;

  5. частина сумарної радіації, що вбирається поверхнею.


А




Б




В




Г








  1. Розташуйте в потрібній логічній послідовності висотні пояси в Українських Карпатах, починаючи від підніжжя:

  1. мішані ліси;

  2. субальпійські луки;

  3. широколистяні ліси;

  4. хвойні ліси.

  1. від 0 до 200 м;

  2. від 200 до 500 м;

  3. від 500 до 1500 м;

  4. від 1500 до 1900 м;

  5. від 1900 до 2061 м.


А




Б




В




Г





  1   2   3

Схожі:

Міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних...
ЗНО ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ВИЩОЇ ОСВІТИ Й ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ: ОЦІНЮВАННЯ, ІНТЕРПРЕТАЦІЯ, ВИКОРИСТАННЯ...
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВ А від 31 грудня 2005 р. N 1312
Затвердити Положення про Український центр оцінювання якості освіти, що додається
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ
Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року №1095 "Деякі питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКА З
«Деякі питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти», наказу Міністерства освіти і науки...
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ...
України в 2009 році та з метою організованого проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників ЗНЗ...
Готуємось до зовнішнього оцінювання
Національною доктриною розвитку освіти, затвердженою Указом Президента України, у якості стратегічної мети визначено забезпечення...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ
Міністерства освіти і науки України від 24. 01. 2008 N 33 "Про затвердження Порядку проведення зовнішнього незалежного оцінювання...
НАКАЗ
Українського центру оцінювання якості освіти від 26. 09. 08 №186 "Про проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання 2009...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАКАЗ
З метою вдосконалення нормативної частини змісту підготовки фахівців і підвищення якості вищої освіти
Черкаської обласної державної адміністрації
Міністерства освіти і науки України №30 від 21. 01. 2006 р. “Про організаційні заходи щодо підготовки та проведення у 2006 р зовнішнього...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка