|
Скачати 34.97 Kb.
|
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПРОТУ І ЗВЯЗКУ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ ДEРЖАВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНО-ГАЛУЗЕВЕ ОБ’ЄДНАННЯ «ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» 04 лютого 2009 р. № НГ-10/276 Директору ТзОВ «Герміона» Фещенку С.Д. На Ваше звернення від 12.12.2008 №9 щодо надання технічних умов на реконструкцію вокзалу, добудову пішохідного переходу та будівництво торгово-побутового центру на ст. Луцьк повідомляємо наступне. Даний проект планується реалізувати за кошти інвестора на земельній ділянці, яка є в постійному користуванні Львівської залізниці. Враховуючи, що залізниця є державним підприємством, подальша реалізація інвестиційного проекту стане можливою при одержанні дозволу Міністерства транспорту та зв’язку України на реалізацію даного інвестиційного проекту та дотриманні вимог чинного законодавства України щодо врегулювання майнових і земельних взаємовідносин Львівської залізниці, Луцької міської ради та інвестора. Як правило, Міністерство транспорту та зв’язку України розглядає інвестиційні проекти на підставі техніко-економічних обґрунтувань та фінансово-організаційних схем реалізації таких проектів. Пропонуємо, перш ніж приступати до проектних робіт, вирішити питання реалізації проекту на рівні Міністерства транспорту та зв’язку України. Надаємо технічні умови для виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення реконструкції вокзалу, добудови пішохідного переходу на ст. Луцьк. Реконструкцію вокзалу, згідно Державних норм, в т.ч.: – зал очікування для транзитних пасажирів; – зал очікування покращеного комфорту; – приміщення начальника вокзалу, чергових по вокзалу; – три каси для пасажирів дальнього слідування із забезпеченням санітарно-побутових приміщень для касирів; – приміщення довідкового бюро; – туалети для пасажирів – жінок, чоловіків, з кабінами для інвалідів; – заклади громадського харчування та торгівлі; – приміщення міліції. Будівництво окремої будівлі кас приміського сполучення, в т.ч.: – касовий зал (три каси приміського сполучення із побутовими кімнатами для касирів); – зал очікування для пасажирів приміського сполучення; – заклади громадського харчування та торгівлі; – приміщення для сектору безкоштовних перевезень. Реконструкція багажного відділення станції. Реконструкція перону, острівної платформи. Огородження станції зі сторони вул. Карпенка-Карого. Благоустрій території, передбачивши пандуси для інвалідів. Реконструкція системи водопостачання та каналізації. У всіх приміщеннях передбачити: – індивідуальне електроопалення, пожежно-охоронну сигналізацію; – кабельну локальну мережу комп’ютерного зв’язку, систему продажу квитків «Експрес»; – мережу місцевого зв’язку по вокзалу з встановленням телефонних розеток під «ЄВРО»; – мережу для підключення годинникового господарства. Запроектувати побудову 2-х очкової кабельної каналізації з кабельної шахти приміщення вокзалу до кабельної каналізації «Укртелекому» – 50 м та побудову кабельної каналізації 2-х очкову з кабельної шахти приміщення вокзалу через колії до лотків існуючої кабельної каналізації – 60 м і від існуючої лоткової кабельної каналізації до поста ЕЦ – 50 м. Для продовження виконання робіт по будівництву пішохідного моста по ст. Луцьк, згідно СНиП 2.095.03-84 «Мости і труби» передбачити: Металеві захисні щити стандартних розмірів над місцями розташування контактної мережі. Розглянути питання влаштування виходу на проміжну острівну платформу. При необхідності передбачити спеціальні конструктивні елементи (виносні консолі, зовнішні підвіски та т.п.) для прокладки труб та кабелів вздовж моста. Розташування комунікацій всередині прогонових будов на тротуарах та поручневих огорожах не дозволяється. Під штучною спорудою контактну мережу виконати відповідно до «Правил улаштування та технічного обслуговування контактної мережі електрифікованих залізниць» (ЦЕ-0023). Згідно п. 2.2.1 висота підвіски контактного проводу повинна бути 6,5 м. Ізоляцію виконати в полімерному виконанні з дотриманням вимог для контактної мережі змінного струму 27,5 кВ. Решта вимог до підвіски контактного дроту наведені в підпунктах 2.2.1, 2.2.5 та 2.2.6 «Правил улаштування та технічного обслуговування контактної мережі електрифікованих залізниць» (ЦЕ-0023). Інші заходи по проектуванню та влаштуванню контактної мережі повинні відповідати вимогам «Правил улаштування та технічного обслуговування контактної мережі електрифікованих залізниць» та ВСН 141-90 «Нормы проектирования контактной сети». Головний інженер – перший заступник начальника залізниці В.М.Кисельов |
МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ НАУКИ,... Про посилення заходів з профілактики гострих кишкових інфекцій та харчових отруєнь серед |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я... ... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ НАКАЗ Про затвердження Умов прийому до вищих навчальних закладів України, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27. 12. 2007 за... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ пр. Перемоги Україні, Міністерство зосереджує увагу на питаннях профілактики правопорушень та злочиності серед дітей та учнівської молоді |
ПОСТАНОВА від 19 грудня 2006 р. N 1757 Київ Про затвердження Положення... Міністерство освіти і науки України (МОН) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується... |
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Міністерства, видавництво яких здійснюється державним інформаційно-виробничим підприємством видавництвом «Педагогічна преса», засновником... |
ЗАКОН УКРАЇНИ РСР», «Рада Міністрів Української РСР», «Міністерство соціального забезпечення» у всіх відмінках замінено відповідно словами «Україна»,... |
Міністерство освіти і науки України Національна академія наук України Відповідно до Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого Указом Президента України від 07. 06. 2000 N 773 (773/2000),... |
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ КИЇВ НТУУ "КПІ" 1997 МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ... МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ" |
СПІЛЬНЕ ЗВЕРНЕННЯ Міністерство надзвичайних ситуацій, Державна інспекція техногенної безпеки та Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України... |