Університет Кафедра "Автомобілі"


Скачати 1.21 Mb.
Назва Університет Кафедра "Автомобілі"
Сторінка 1/12
Дата 14.03.2013
Розмір 1.21 Mb.
Тип Лекція
bibl.com.ua > Спорт > Лекція
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАІНИ

Національний Транспортний Університет

Кафедра "Автомобілі"
gerb


КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ
З ДИСЦИПЛІНИ “АВТОМОБІЛІ”
Частина 4
Основні напрями розвитку конструкції автомобіля.
для студентів спеціальності

"Промисловий дизайн”

денної форми навчання

Завідувач кафедри “ Автомобілі “

Сахно В.П.

Старший викладач кафедри “Автомобілі”

Ковальчук Г.О.
Київ 2012 р.

ЛЕКЦІЯ

Вступна частина.

Тема: Кількісні та якісні показники розвитку автомобілів. Суспільні та особисті потреби громадян, розвиток науки, які приводять до удосконалення конструкції автомобілів різних класів та їх дизайну.

1.Значення автомобільного транспорту для суспільства.

2. Кількісні та якісні показники розвитку автомобільного транспорту.

3. Фактори, що впливають на розвиток конструкцій автомобілів:

А).Стан економіки та потреби суспільства в автомобільному транспорті.

Б). Особисті потреби громадян у розвитку конструкції автомобіля та дизайну.

В).Досягнення науки, які стимулюють удосконалення конструкції автомобілів різних класів та їх дизайну.

4.Розвиток автомобільної промисловості.

1. Значення автомобільного транспорту для суспільства.

Активне стимулювання державами продажів нових автомобілів пов'язане зі значною роллю автомобільної промисловості в їх економічному розвитку. Доля цієї галузі в машинобудівній продукції Південної Кореї, наприклад, досягає 10%, Японії - 12%, Німеччині - 14%. Ще вище ця доля в сукупному експорті: в Японії - 25%, Німеччині - 20%, Південній Кореї - 15%.

Величезне число робочих місць створюється в суміжних з автомобільною промисловістю галузях по ланцюжку доданої вартості, як на поверхах даунстрим (у сфері послуг, фінансуванні, страхуванні, ремонті), так і апстрим (у металургії, виробництві пластмас, електронній промисловості та ін.). Одно місце в автомобільній промисловості генерує до 10 робочих місць в інших галузях економіки. Один долар, витрачений в автомобільній промисловості, збільшує сукупний валовий продукт країни на 3 дол. По цьому показнику автомобільної промисловості немає рівних серед інших галузей (середнє значення мультиплікатора складає 2,2).

Підтримка держави полягає як в стимулюванні продажів нових автомобілів, так і в прямій підтримці галузі. Це можуть бути субсидування кредитів, бонуси на утилізацію старих і купівлю нових автомобілів, позики, гарантії по кредитах, стимулювання виробництва енергоефективних автомобілів. Державна підтримка здійснювалася також у формі прямих державних позик і субсидій компаніям і втручання в процеси реструктуризації галузі (див. таблицю. 1). Найбільш відомими прикладами є підтримка американським урядом компанії General Motors і німецьким - компанії Opel.

У США і Німеччині програми утилізації автомобілів були настільки успішними, що фінансові ресурси, виділені на ці цілі, вичерпалися задовго до дат закінчення програм. Розмір субсидій і бонусів залежав від типу автомобіля, його віку і рівня емісії вихлопних газів, складаючи в середньому від 1500 до 2500 дол. (максимальне значення досягало в США 4500 дол., в Німеччині - 3000 дол.). За деякими розрахунками, в США ріст продажів автомобілів в результаті програм державної підтримки забезпечив 1,7 процентних пункту росту ВВП країни в третьому кварталі 2009 р.

У Росії програма утилізації старих автомобілів стартувала лише 8 березня 2010 р. Розмір бонуса склав 50 тис. рублів на купівлю нового автомобіля. На усю програму, дію якої передбачалося завершити до 1 листопада 2010 р., було виділено 11 млрд. рублів. Проте ці заходи виявилися настільки успішними, що, по словах В. Путіна, програма може бути розширена за рахунок включення в неї і вантажних автомобілів.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12

Схожі:

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ Дніпропетровський...
Програма комплексного кваліфікаційного екзамену охоплює теми фундаментальних дисциплін з історії, які забезпечують базовий рівень...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ...
«МЕДИКО-БІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ» для випускників заочної форми навчання
В. П. Жиленко Кафедра менеджменту. Національний університет кораблебудування...
Кафедра менеджменту. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, Миколаїв
Стасюк Наталія Миколаївна Ціль
Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» (кафедра «Маркетинг», 4 курс, заочно)
Турпак Т. Г., ас. Корольова О.І
Міністерство освгги і науки, молоді та спорту України Національний транспортний університет Кафедра «фінанси, облік і аудит»
I. Актуальність дослідження
Кафедра прикладної лінгвістики, Волинський національний університет імені Лесі Українки, Україна, м. Луцьк, пр. Волі, 13, E-mail
ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ Кафедра кореляційної оптики ЗВІТ З НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ
Міністерство освіти та науки України Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ ТА ПРАВА КАФЕДРА “Фінанси і банківська справа”
ГРАФІК ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ КОЛЕКТИВНОГО ВІДВІДУВАННЯ В ОСІННЬОМУ СЕМЕСТРІ 2010/2011 н р
ДВНЗ «КИІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Імені В. Гетьмана» КАФЕДРА ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ
Поняття базису n – вимірного векторного простору. Розкладання вектора за базисом
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА Юридичний факультет Кафедра правосуддя
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка