|
Скачати 133.77 Kb.
|
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо підготовки до І-ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземних мов Основним завданням Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземних мов є:
Олімпіади з іноземних мов проводяться в три етапи. І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземних мов проводиться у навчальних закладах області у жовтні 2013 року. Склад оргкомітетів, журі, експертів-консультантів та апеляційних комісій олімпіад, а також рішення оргкомітетів затверджуються наказом керівника навчального закладу. Завдання для учасників олімпіад готують комісії, склад яких затверджується наказом керівника навчального закладу. Вони розробляються відповідно до зразка завдань ІV етапу Всеукраїнських олімпіад з іноземних мов. Орієнтовні завдання для І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземних мов розміщені на сайті ІППОЧО. Звіти про проведення олімпіад з іноземних мов та заявки на участь команд у ІІ етапі оргкомітети надсилають до районних/міських, професійно-технічної освіти оргкомітетів до 1 листопада 2013 року. ІІ (районний, міський, серед закладів ПТО) етап Всеукраїнських олімпіад з іноземних мов проводиться у межах району, міста, науково-методичного центру ПТО у листопаді-грудні 2013 за графіком, затвердженим наказом Департаменту ОНМС, та єдиними для всіх пакетованими завданнями, які затверджує директор Департаменту. Склад оргкомітетів, журі, експертів-консультантів та апеляційних комісій, а також рішення відповідних оргкомітетів затверджуються наказами відділів (управлінь) освіти районних державних адміністрацій (міських рад), заступником директора Департаменту. Оргкомітети надсилають звіт про проведення олімпіад та заявки на участь у III етапі відповідним обласним оргкомітетам до 27 грудня поточного року. Відділи освіти (управління) районних державних адміністрацій (міських рад), ПТО, оргкомітети олімпіад проводять тренувальні збори переможців олімпіад. Підготовка переможців II етапу олімпіад з іноземних мов до участі в ІІІ етапі здійснюється у позанавчальний час. Тренувальні збори проводяться не пізніше, ніж через 5 днів після закінчення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземних мов. У ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов беруть участь учні 9-11 класів. Учні 8-их класів - за бажанням.Комплекти олімпіадних завдань складаються відповідно до діючих навчальних програм за попередні роки навчання та охоплюють вивчений учнями до терміну проведення олімпіади матеріал. Виконання олімпіадних завдань потребує не тільки досконалого володіння програмовим матеріалом в обсязі підручника, а й практичного опанування учнями мовленнєвих умінь на рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування чотирма видами мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, говоріння та письма в типових ситуаціях, оскільки олімпіада – це захід, головною метою якого є пошук та підтримка обдарованої учнівської молоді. При розробці завдань ураховуються вимоги, які висуваються до олімпіадних завдань IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов. Учням усіх класів пропонується виконати завдання, складені за єдиною схемою. У ході виконання завдань школярі мають продемонструвати також уміння правильно аргументувати та логічно структурувати свої думки, вживати якомога більше тематично релевантних лексичних одиниць. Олімпіади з іноземних мов складаються з чотирьох турів. І тур Виконання тестових завдань Учні виконують різнорівневі тестові завдання в режимі он-лайн на комп’ютері. Час виконання – 30 хвилин. Кількість тестів – 20. Тести спрямовані на визначення рівня володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями. Форми завдань: завдання із вибором однієї правильної відповіді, де учень повинен обрати одну правильну відповідь із трьох-чотирьох варіантів та тести з вибором пропущених місць, які виконуються відповідно до мети, знань, навичок та вмінь, що перевіряються з лексики чи граматики. Користуватися допоміжними матеріалами не дозволяється. Виходити під час проведення туру не дозволяється. Для успішного проходження туру рекомендується вивчення таких тем:
ІІ тур Аудіювання Назва тексту записується на дошці перед його прослуховуванням. Незнайомі слова, не більше трьох, про значення яких не можна здогадатись, виписуються на дошці з перекладом. Текст пред'являється двічі в нормальному темпі. Після першого прослуховування учні виконують першу частину тестів. Після другого прослуховування учні виконують другу частину тестів. Для успішного проходження туру рекомендується оволодіння наступними мовленнєвими навичками:
ІІІ тур Творча письмова робота Учні пишуть творчу письмову роботу (60хв.). Перед її виконанням учні отримують три теми, одну з яких обирають і висвітлюють у творі. Творча робота повинна відповідати орфографічним, стилістичним і граматичним нормам. Загальнийобсяг – 15 речень для 9 класу, 20 – для 10 і 11 класів. Користуватися словниками дозволяється, виходити під час проведення туру не дозволяється. Для успішного проходження туру рекомендується оволодіння наступними мовленнєвими навичками:
ІV тур Визначення рівня компетенції усного мовлення Учень повинен без підготовки висловитись на одну з трьох обраних ним ситуацій. Після завершення висловлювання учень бере участь у бесіді з членами журі або з іншими учасниками олімпіади, відповідає на 5 запитань і ставить 5 запитань різного типу стосовно обраної ним ситуації. Користуватися словниками не дозволяється. Максимальна кількість висловлювань монологічного мовлення у 9 кл.-15, у 10,11кл.-20. Для успішного проходження туру рекомендується оволодіння наступними мовленнєвими навичками:
Завідувач науково-методичним центром іноземних мов і міжнародної співпраці ІППОЧО С.М.Куриш Методисти науково-методичним центром іноземних мов і міжнародної співпраці ІППОЧО І.К.Унгурян В.А.Гладка К.Г.Худик |
Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення І-ІІ етапів... |
Методичні рекомендації щодо підготовки та проведення І-ІІ етапів... |
Методичні рекомендації методистів науково-методичного центру природничо-математичних... ППОЧО щодо підготовки та проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, географії та економіки, фізики та астрономії,... |
Методичні рекомендації щодо підготовки і проведення І-ІІІ етапів... Всеукраїнських учнівських олімпіад із суспільно-гуманітарних дисциплін у 2011/2012 навчальному році |
ГРАФІК проведення он-лайн консультування щодо підготовки до І-ІІ... Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2012/2013 н р з 8 жовтня |
НАКАЗ Всеукраїнських учнівських олімпіад та фінальних етапів турнірів у 2012/2013 навчальному році та з метою підтримки, розвитку творчого... |
НАКАЗ Всеукраїнських учнівських олімпіад та фінальних етапів турнірів у 2012/2013 навчальному році та з метою підтримки, розвитку творчого... |
Про проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2012-2013 навчальному році Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів в Івано-Франківській області, затверджених наказом головного управління... |
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо підготовки та проведення І-ІІ етапів... Україні, основними цілями яких є виявлення обдарованих та здібних учнів. Тобто, більше як півстоліття поспіль олімпіади залишаються... |
ГРАФІК проведення ІІ (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад... Спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземних мов №8 Чугуївської міської ради |